Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

depinde de unde o cumperi

Bineinteles, daca insisti si-i rogi frumos pe cei de la Porsche, ti-o pot vinde si de trei ori mai scump, nici o problema :)

Dar acum, sincer, decat sa dau 480 de euro pe o turbina care, pe cuvantul celui care mi-a vandut-o ca o sa ma tina o viata :P (daca nu traiesc mult :8: ), eu mai bine as mai face un efort si as lua-o cum a zis Cipos cu 600, cu garantie si noua. Exceptie facand doar atunci cand as cunoaste foarte bine pe vanzator, as fi foarte bun prieten cu el si as avea incredere in el.

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut am un golf 4 tdi alh model 2000 . Il am de un an si jumatate si nu am avut pic de problema pina acum o saptamina cind urcind o panta sa turat brusc ,a scos un nor de fum alb ,am luat contactu ,am pus piciorul pe frina si cam in 200 m masina sa oprit .Urmeaza platforma ,service ,unde am constatat ca axul de la turbina sa rupt si tot uleiul din motor parca sa evaporat,gasindul mai trziu in intercooler .acum am nevoie de o alta turbina second pt ca noua .....(ma cam luat prin surprinderesi nu am f multi bani)si nu gasesc . Ma puteti ajuta cu niste imformatii de unde as putea gasi una buna second sau si noua dar la un pret mai rezonabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un anunt la sectiunea VANZARI. Ai facut bine ca ai luat contactul si ai pus frana, fiindca altfel bucatile din turbina ajungeau in motor si era mai rau! Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti turbina noua la pret bun pe topicul lui ZGB din sectiunea vanzari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unu noua a spus mecanicu meu k face rost la 400 euro. Cred k merita investitia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unu noua a spus mecanicu meu k face rost la 400 euro. Cred k merita investitia

bineinteles ca merita investitia poti sa imi dai un nr de tel sau.....pretul ar fi bun dar mai este problema cu distantele eu sunt din Craiova

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda.... se pare ca nu am oprit mashina la timp de fapt cred ca motorul a luato pe ulei inainte sa vad pentru ca fiind in panta nu am sesizat acest fapt doar cind am incercat sa schimb de la treapta trei la patru si am calcat ambreajul ,turbina am gasit dar motorul lka pornire mergea foarte imprastiat si scotea fum asa ca am decis sa il desfac .Nu am gasit "decit doua biele indoite ",cuzinetii de biela pe respectivele distrusi,fiind nevoie sa mai bag inca citeva milioane,intrun set nou de cuzineti ,biele,garnitura kiulasa,prezoane kiulasa. Akum astept sa vina piesele si sper ca luni seara sa :D din nou pe strazi cu duk-ul meu caci de doua saptamini parka am fost legat de picioare fara masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, imi pare rau sa aud ce s-a intamplat, la fel am patit si eu, ai citit topicul "Motor dus la 179000 km"? Eu am reparat motorul, dar la turbo nu am avut nimic. Asta e! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am luat masina de la mecanic . merge bine ,mai scoate inca putin fum de la uleiul de pe esapament ,cit nu pot sa imi dau inca seama ca azi noapte a nins si acum este multa umezeala afara si nu stiu daca sunt aburi sau este fum probabil ca amindoua.la ce vreau sa va cer o parere! am schimbat ,dupa cum vam mai zis cuzinetii de biela bucsele de la bolturi distributia kit (curea role pompa de apa)garnitura kiulasa,turbina,doua biele care erau indoite de la socul hidraulic ,acum cind am luat masina mecanicul mia zis sa merg urmatorii 2000km fara sa sar de 70,si sa nu ii dau talpa asta insemnind sa nu turez brusc masina si sa nu depasesc 2000 de ture .cu primele doua sfaturi nu am nici o problema dar cu cel deal treilea ........sa nu sufere turbina ceva ? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi pare rau sa aud ce s-a intamplat, la fel am patit si eu, ai citit topicul "Motor dus la 179000 km"? Eu am reparat motorul, dar la turbo nu am avut nimic. Asta e! Bafta!

da am citit topicul ,si mie mia parut rau si de mine si de tine mai ales ca mecanicul mia zis ca intretinut bine motorul mai faceam un mil km pentru ca arata f bine si are uzura minima ceea ce pt 200000km cit are.......prostia mea si asta sa fie imvatatura de minte sper pt toti care cititi topicul...este ca nu am verificat turbo .de fapt ca sa va spun drept acum vreo doua luni in timp ce mergeam cam pe la 130 km la ora mi sa aprins martorul la ulei pe culoarea galbena :blink: ,am tras pe dreapta,am dat tel si a venit fratele meu cu ulei si am complectat.martorul tot aprins,bun mam asigurat ca este ulei suficient si am plecat acasa.a doua zi am fost la reprezentanta. leam explicat ce sa intimplat si au zis ca verifica eventuale scurgeri nivelul uleiului fiind verificat in urma cu o saptamina si aprox 200 km in oras.dupa ce au verificat masina au zis ca nu sunt scurgeri pr ca uleiul a fost ars fiind mai vechi aprox 8000 km .bun am zis eu schimb uleiul si filtrul ceea ce au si facut .dupa schimb martorul tot aprins. a venit electricianul a desfacut ceasurile de la bord si a zis ca a resetat ceva acolo ca la urmatoarea pornire martorul a stat cuminte .dupa toata treaba asta cam la o luna a venit patania mea cu axul turbo.acum ma intreb este posibil ca turbo sa fi scapat ulei de atunci si usor usor sa creasca nivelul in intercooler pt ca la prima iesire la drum lung si o talpa ceva mai mare ca cea din oras motorul sa fi absorbit uleiul in admisie sa turat si de acolo toata povestea? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat te-a costat toata "afacerea" dukk?

Vali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat te-a costat toata "afacerea" dukk?

Vali

pai ma costat cam o mie de euro toata afacerea incepind de la platforma cu care am adus masina si term :D inind cu manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i putin, dar am inteles ca cam asta indeamna sa schimbi o turbina, plus ca tu ai mai avut si probleme adiacente. Iti doresc sa nu mai ai si alte evenimente de genul asta.scuze pentru cacofonia de mai sus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu turbina a fost jumatate din suma, restul a fost manopera si celelalte piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partea cu turbina a fost jumatate din suma, restul a fost manopera si celelalte piese

da asa-i partea cu turbina a fost doar jumate din afacere daca imi depistau si imi spuneau cei de la sevice problema nu umblam in motor si nu plateam inca 15 mil ,sau chiar mai mult daca stau sa ma gindesc bine.oricum masina merge bine am facut cam 200km pina acum cred ca luni am sa fac o vizita mecanicului sa vad cum se prezinta :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa va zic a cam crescut putin consumul ,sa fie din cauza vremii umede specific ca in ultima saptamina de cind am pornit masina a fost numai ceata nor si foarte multa umezeala,sa fie de la "omorul"ce si la luat cind a luato pe ulei? ce parere aveti.ce inseamna putin e ca inainte de patanie consuma cam sase in oras ,iar acum in jur de opt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa toata chestia asta a fost facut avansul, acesta se regleaza supravegheat de vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA GINDEAM EU LA CEVA DE GENUL ASTA ORICUM AVEAM DE GIND SA MERG SA FAC O SCANARE<ARE CEVA daca MAI MERG O PERIOADA CU EA ASA ?>>>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi ceva cred ca este tot reglat de avans ,nu am zis nimik pt ca am crezut ca face asa pentru ca am uitat clima pornita seara dar azi am avuto oprita ,deci se exclude .dimineata porneste cam dupa o secunda doua pe demaror si dupa pornire merge o secunda doua parca imprastiat si trepideaza motorul,dupa care merge rotund si pe parcursul zilei porneste ok si nu mai trepideaza deloc,ce parere aveti sa fie tot legat de avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

stiu ca au trecut 300 de ani dar ce s-a ales de masina aia? au mai cazut turbine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te mai poti documenta citind diverse topic-uri gasite cu search.

Eu am aflat multe lucruri in acest fel. De exemplu am aflat faptul ca in multe din cazurile aparute la O2 au fost implicate turbine italienesti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Na ca am patit-o si eu cu o Octavia 2 1,9 TDI stock

Ieri venind de la TM la intrarea pe A1 am inceput ca accelerez progesiv pana la 140 km/h si am mers ca 10 km asa dupa care m-am luat cu unu si am mers cam 2 km cu 200 km/h cand dezastru, masina nu a vrut sa mai traga si m-am gandit Limp Mode.Cand ma uit in oglinda in spatele meu un imens nor de fum alb.Am tras masina pe dreapta si am inceput sa injur de toti sfinti. Am incercat sa-i scot mufa de la EGR si degeaba , tot scotea fum alb. Ulei nu mai avea neam, drept pentru care masina a ajuns in Buc la sufa.Astept cu interes sa vad ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors din service si verdictul este urmatorul:

Ax turbina dus, se recomanda inlocuirea turbinei care costa 5400 Ron plus manopera.

As avea si eu nevoie de cateva sfaturi in ceea ce priveste locuri si magazine de as putea lua turbina mai ieftin sau alte variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , imi pare rau de ce ti sa intamplat :screwy::( Incearca sa vorbesti si cu CIPOS, el poate sa te ajute sigur cu ceva :rolleyes: :lol: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este cam am nevoie de factura ptr turbina. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!