Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Ai mai pornit motorul dupa defectare??! :D FOARTE RAU... probabil ca scapai doar cu turbina bulita daca nu faceai asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este dar am pornit-o si am mers cu ea la recomandarea Servisului Mobil Porshe Romania .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar nu inteleg de ce mi-au trecut pentru schimbat si distributia cu tot cu pompa de apa.

Toate aceste piese reprezinta aproximativ 100 mil lei (inclusiv catalizatorul).

Pai distributia - curea + intinzator nu se refoloseste dupa demontare, probabil ca pompa e o masura de super-prevedere - daca s-ar rupe/bloca axul, ar putea distruge distributia... oricum, nu pompa e partea relativ scumpa din afacerea asta. Cred ca nu e mai mult de 5 mil. Catalizatorul da, ala costa o avere.

Au zis ceva de biele/cuzineti? Nu de altceva dar daca s-au dus chiulasa si pistoanele, nu cred ca lagarele se simt prea bine.

Garantia e pierduta in mod cert? In cazul asta poti pune un catalizator compatibil - sunt cateva firme in Buc care vand fiare de-astea. Ai mai scuti cativa dolari.

Imi pare sincer rau - paguba e imensa - aproape 10.000 Eur. Probabil poti repara mai ieftin la un service bun dar mai putin cunoscut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul ala eu zic ca trebuie evitat. Oricum suma era mare, daca mai baga si de la ei chestii care s-ar fi putut rezolva mai civilizat, sunt rauvoitori. Sigur sunt pe piata pentru profit, dar putin bun simt trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred totusi ca in cazul asta merita ma mult sa iei un alt motor, eventual sh. La 10 mii de euro reparatia eu as vinde epavaa pe bucati si mi-as lua un audi A4 din germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa se poate repara. Se curata bine, se planeaza, se rectifica scaunele la supape daca este cazul, dar numai un specialist iti poate spune cu exactitate. Am auzit ca la Ciclop pe Magheru la parter ar fi niste baieti care lucreaza bine chiulase. Nu cred ca iti ia mai mult de 8-10 milioane. Despre pistoane nu stiu ce sa zic pana nu le vad! Daca au numai niste zgarieturi nu are rost sa le schimbi.

Distributia, daca pui cureaua la fel , adica sa se invarta in acelasi sens cum se invartea inainte nu o sa ai nici o problema. Iei o turbina sh o pui pe masina si gata. A, mai e intercoolerul care trebuie schimbat sau curatat bine de tot! Catalizatorul il scurgi de ulei si nu cred ca o sa aiba ceva!

Dar dupa asta, obligatoriu o vinzi! Stiu ca nu e frumos, dar daca mecanicii lucreaza bine masina poate sa mai mearga mult si bine. Toata operatiunea nu ara trebui sa te coste mai mult de 2000 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai nevoie iti fac legatura cu un mecanic de la PBN. Si stiu si un service unde lucreaza foarte bine la preturi decente, undeva pe Sirenelor, prin spatele blocurilor de pe 13 Septembrie. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e topic de crapat turbina pun si eu 2 poze.... cei ce au fost la intalnire stiu masina de pe care e, golful care nu facea presiune deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu iti doresc bafta si sa ne tii la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cipos: cum crezi ca s-a putut intampla sa ajunga in halul asta acea turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa cum se vede geometria variabila numai exista pur si simplu ,deci a mers cu turbina deschisa tot timpul ceea ce inseaman o fortare majora a acesteia, in concluzie axul s-a rupt in 3 bucati, iar una dintre ele a ramas pe segmentii turbinei si de asta masina nu conmsuma ulei, iar tacanitul care se auzea la motor de spuneai ca e dusa axa cu came era de la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum s-au rupt paletii? Surging? Unde s-au dus bucatile din VNT si din paleti? In intercooler? N-au ajuns pana in motor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o sa va tin la curent.Momentan am dus-o la un service pe la gara de est.

Sa vad ce vor spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum s-au rupt paletii? Surging? Unde s-au dus bucatile din VNT si din paleti? In intercooler? N-au ajuns pana in motor, nu?

Bucatile din VNT sunt in clipa de fata in catalizator , paletii de turbina i-am racuperat din cat se vede in poza plus inca citeva mci bucati care au cazut pe jos. Sper ca in motor nu a ajuns nici o bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca a ajuns nimic in motor deoarece motorul porneste. Doar catalizatorul trebuie demontat pt. ca toata geometria variabila e acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, caz concret 1.9 TDI 105 cai stock + chip race = 144HP la 3700rpm. Daca pun o turbina pentru motorul 2.5tdi (163HP) pot sa stau linistit ca nu se mai duce. Dar ce se intampla cu restul de componente, cu pistoanele? Daca rezolv turbina si topesc pistoanele nu am facut nimic, mai bine o dau inapoi si astept sa ma fac mare si sa imi iau un motor adevarat.

Sunt ingrijorat pentru ca de ceva vreme simt rezonanta turbinei la 2000 rpm cand e talpa mai greutza. De o saptamana merg asa de cuminte ce nu va imaginati. Reusesc in Bucuresti consumuri de 7.3-8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiulasa se poate repara. Se curata bine, se planeaza, se rectifica scaunele la supape daca este cazul, dar numai un specialist iti poate spune cu exactitate. Am auzit ca la Ciclop pe Magheru la parter ar fi niste baieti care lucreaza bine chiulase. Nu cred ca iti ia mai mult de 8-10 milioane. Despre pistoane nu stiu ce sa zic pana nu le vad! Daca au numai niste zgarieturi nu are rost sa le schimbi.

Distributia, daca pui cureaua la fel , adica sa se invarta in acelasi sens cum se invartea inainte nu o sa ai nici o problema. Iei o turbina sh o pui pe masina si gata. A, mai e intercoolerul care trebuie schimbat sau curatat bine de tot! Catalizatorul il scurgi de ulei si nu cred ca o sa aiba ceva!

Dar dupa asta, obligatoriu o vinzi! Stiu ca nu e frumos, dar daca mecanicii lucreaza bine masina poate sa mai mearga mult si bine. Toata operatiunea nu ara trebui sa te coste mai mult de 2000 euro.

Da cred ca asa o sa fac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca un alt service ar fi mai ieftin ?

Ar fi mai bine sa o scot de la ei si sa incerc si in alta parte ?

Mult mai ieftin iesi in Ungaria la reprezentanta Porsche. Cam la jumatate de pret fata de Romania (dupa cum mi-a spus un amic)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai poze cu motorul si turbina...macar sa nu se mai repete... greu de crezut ca motorul s-a dus de la turbina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!