Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Chiptuning-ul in general nu rupe turbine ci mai degraba grabeste ruperea unei turbine ce are tensiuni interne de material, alte defecte de fabricatie samd. Deci sincer eu as injura turbina in primul rand si apoi mie mi-ar fi teama sa merg cu un 2.0TDI cu turbina originala pe el. As pune una mai mare. Vorbesc serios. Ati vazut cate turbine au cazut pe BKD-uri (2.0TDI 140CP) chiar stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e teapa...Mie la o reprezentanta Opel vroiau sa-mi puna in brate axele cu came de la motor pentru ca, ziceau ei, ar fi fost strambe (auzi!).Nu i-am lasat sa desfaca si bine am facut pentru ca ,discutand mai apoi cu un tip de pe acolo care avea la reparat o masina identica cu a mea (opel astra) si care ii cunostea pe mai toti mecanicii, asta imi spune, ce credeti! : ca a calat motorul si ca i s-au stricat pana si axele cu came.Buuun ,daca i-as fi lasat eu sa-mi desfaca motorul ,ce axe cu came defecte mi-ar fi aratat ei mie.... Am rezolvat problema in alta parte unde am avut si ocazia sa stau langa mecanici sa vad ce fac.Pentru ca, zic eu, numai asa poti ramane cu sufletul impacat ca nu te-au tepuit.

Cred ca e teapa...Mie la o reprezentanta Opel vroiau sa-mi puna in brate axele cu came de la motor pentru ca, ziceau ei, ar fi fost strambe (auzi!).Nu i-am lasat sa desfaca si bine am facut pentru ca ,discutand mai apoi cu un tip de pe acolo care avea la reparat o masina identica cu a mea (opel astra) si care ii cunostea pe mai toti mecanicii, asta imi spune, ce credeti! : ca a calat motorul si ca i s-au stricat pana si axele cu came.Buuun ,daca i-as fi lasat eu sa-mi desfaca motorul ,ce axe cu came defecte mi-ar fi aratat ei mie.... Am rezolvat problema in alta parte unde am avut si ocazia sa stau langa mecanici sa vad ce fac.Pentru ca, zic eu, numai asa poti ramane cu sufletul impacat ca nu te-au tepuit.

P.S. Bineinteles ca nici vorba de axe cu came defecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... Deci sincer eu as injura turbina in primul rand si apoi mie mi-ar fi teama sa merg cu un 2.0TDI cu turbina originala pe el. As pune una mai mare. Vorbesc serios. Ati vazut cate turbine au cazut pe BKD-uri (2.0TDI 140CP) chiar stock.

Sper sa nu spun prostii, dar inteleg din cele spuse de tine ca turbina nu face fata cantitatii mari de gaze a unui motor 2.0TDI, si d-aia crapa? Daca da, o turbina cu geometrie variabila care sa schimbe unghiul paletilor la turatii mari, ar fi o rezolvare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai MIhaiD , ce vrei sa spui cu asta , motorul in cauza are turbina cu geometrie variabila... fii mai explicit :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai MIhaiD , ce vrei sa spui cu asta , motorul in cauza are turbina cu geometrie variabila... fii mai explicit :)

n-am stiut ca are turbina cu geometrie variabila. Vreau sa stiu de ce turbina stock nu e potrivita pt 20.TDI si de ce ar pune una mai mare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din cauza ca si-a facut remapare sau chip , cum vrei sa ii spui , punand o turbina mai mare coroborata cu schimbarea softului automat va obtine performante superioare , ca putere si cuplu motor, asta in conditiile in care consumul ii va ramane in limite acceptabile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui o turbina mai mare pe un motor stock nu obtii deloc o putere mai mare, presiunea va fi aceeasi.

Doar ca e ca si cum ai pune un atlet de maraton sa alerge cateva sute de metri :D , va obosi foarte foarte greu. Si te poti aventura linistit si la un cip tuning fara sa stai cu gandul ca-ti crapa turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc o rereformulare :vaidecapulmeu:

nu am inteles de ce crapa turbinele la 2.0 TDI cum zicea @andREI. Si ce anume crapa: lagare, ax, rotor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui o turbina mai mare pe un motor stock nu obtii deloc o putere mai mare...

huh ? vezi TDI-ul lui zgb cu > 200 cp... unul din ingredientele de baza a fost... o turbina mai mare.

ca simplu demo ... si diferentele la motoarele TDI de 130 / 150 cp sunt si in turbina mai mare (VNT17) fata de obisnuita VNT15.

Presiunea nu va fi aceeasi... va fi mai mare.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea nu va fi aceeasi... va fi mai mare.

Presiunea va fi cea ceruta de Ecu. Daca nu faci chiptuning, nu se intampla nimic daca schimbi turbina cu una mai mare. Presiunea va fi aceeasi ca si inainte de schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea va fi aceeasi ca si inainte de schimbare.

hello, era vorba de turbina mai mare + chiptuning

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru aceste adrese.

Stie cineva cat m-ar costa sa aduc un motor din Belgia sau din Franta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui o turbina mai mare pe un motor stock nu obtii deloc o putere mai mare, presiunea va fi aceeasi.

Doar ca e ca si cum ai pune un atlet de maraton sa alerge cateva sute de metri :( , va obosi foarte foarte greu. Si te poti aventura linistit si la un cip tuning fara sa stai cu gandul ca-ti crapa turbina.

Da Miguel , corect ce zici tu , dar noi tocmai de treaba asta discutam , la aceeasi presiune vei avea o turbina mai rezistenta care nu crapa, mai ales in cazul remaparii , asta era ideea, nu a zis nimeni ca daca pui o turbina de avion ( aia e altceva dar glumesc) o sa ai 3000 de cai putere :(

Nu vreau sa zic nimic decat ca m-a speriat si pe mine patania , eram hotarat sa merg sa imi fac remapare , nici nu mai zic la cien ca nu are rost , dar in situatia in care pica ceva si am pierdut garantia no way , sa dau dupa aia nu stiu cate mii de euro de flori de tei ... sub nicio forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca un alt service ar fi mai ieftin ?

Ar fi mai bine sa o scot de la ei si sa incerc si in alta parte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca un alt service ar fi mai ieftin ?

Ar fi mai bine sa o scot de la ei si sa incerc si in alta parte ?

Din ce localitate esti? In

Pitesti iti pot recomanda eu un sevice foarte bun in motoare.Oricum ,daca o lasi la ei ,or sa te jecmaneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la vechea masina (golf IV AHF 110 cp) nechipuit am spart turbina pe autostrada cam la 190-200km/h,uleiul a iesit pe esapament sub forma de fum alb.

Am oprit masina si am dus-o la service pe platforma, acolo sa pus ulei 4,5l si sa pornit masina aceiasi poveste uleiul a iesit pe esapament.

Sa inlocuit turbina am schimbat uleiul si masina a functionat perfect, fara sa am prob cu catalizatorul.

Am mers o perioada cu fum alb( de la uleiul din esapament) dar a disparut dupa o forja ;).

La demontarea turbinei am costatat ca paletii erau foarte deformati chiar cu mici bucati sarite.

Ce vreau sa zic mai pe scurt e ca am spart o turbina in conditii de maxima functionare si nu am avut probleme cu motorul, deci cred ca in cazul tau baietzii de la service si-au adus un mare aport.

Si inca o concluzie ar fi ca se cam testeaza noi modele de motoare pe banii clientilor si daca pica dupa iesirea din garantie si mai bine.....;)

Imi pare rau pt ce ai patit si sper sa o rezovi cat mai repede si mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui problema foarte eronat pentru ca majoritatea benzinarelor NU au turbina si majoritatea Diesel-arelor au turbina.

Adevarat insa cum s-ar putea face o comparatie corecta avind in vedere raportul masinilor cu turbo diesel/benzina?

De asemenea tine cont de raportul cate turbine cu geometrie variabila au cazut si cate turbine cu geometrie fixa au cazut.

Ma gindeam la geometrie variabila dupa 2000 sa zicem.

Raportul respectiv ar avea caracter pur informal deoarece ar avea prea multe ... scapari.

Vroiam sa stiu daca e cineva pe forum cu turbo benzina si turbina cazuta/schimbata/cu probleme (masina dupa 2000).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa zic nimic decat ca m-a speriat si pe mine patania , eram hotarat sa merg sa imi fac remapare , nici nu mai zic la cien ca nu are rost , dar in situatia in care pica ceva si am pierdut garantia no way , sa dau dupa aia nu stiu cate mii de euro de flori de tei ... sub nicio forma.

Same here! :D

Astazi imi demonteaza si verifica si motorul.

Sper sa-mi dea vesti bune

Pana la urma ce vesti ti-au dat? Au vazut remaparea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vestile au fost foarte proaste .Odata cu ruperea paletilor din turbina s-a stricat si intercooler-ul si bucati din turbina au ajuns in motor unde s-au distrus mai multe cum ar fi 2 pistoane dar trebuie schimbate toate, chiulasa, supapele .Insa cei de la porshe mi-au trecut la necesar si distributia si pompa de apa si catalizatorul .Totalul cu tot cu manopera se apropie de 350 milioane lei .

Era sa uit sa va spun ca garantia s-a pierdut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

de precizat ca domnii de la service rapid Skoda ti-au spus ca poti sa vi la ei cu masina cand ai patit necazu, iar tu ai mai mers peste 1km cu turbo rupt... Nu se poate demonstra ca ajungerea paletilor este din bum sau din mers dar ... sfatul a fost 100% neprofesional.

Frumos ca la Brady au precizat ca la catalizator poate fi scurs , iar PBV zice inlocuire (si eu sunt de acord ca acel catalizator chiar daca a ajuns ulei in el nu este inca terminat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt din Bucuresti .

Am scos masina si o sa o duc la alt service unde ei spun ca o pot repara la jumatate din pretul cerut de Porshe si garanteaza si lucrarea nu ca cei de la porshe care spun ca nu mai pot garanta nimic .

Sa vedem ce solutii vor avea acestia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, dar nu inteleg de ce mi-au trecut pentru schimbat si distributia cu tot cu pompa de apa.

Toate aceste piese reprezinta aproximativ 100 mil lei (inclusiv catalizatorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

da.. pompa de apa la 31.000km e cam ciudat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era sa uit sa va spun ca garantia s-a pierdut.

care a fost motivul invocat?

Chiar au ajuns parti din turbina prin intercooler in cilindrii? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!