Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut turbina crapata, insa pe Megane Cleassic, fara tuning. Era la 84k. Insa e din cauza ca nu stiam ca trebuia racita si am mai facut cateva liniute cu motorul rece in timpul iernii. De atunci, m-am calmat.

Revenind la colegii de mai sus: citind si forumurile de afara, toate turbinele crapate au fost pe masini cu tuning. Mai multi spun ca in ziua de azi piesele nu mai sunt la fel de rezistente. Vineri seara, am vazut la TV ca pe Mercedes-urile de prin anii '80 se schimba kitul de distributie la 160,000 km!!! Eu pe masina fabricata in 2005, trebuie sa il schimb la 60,000 km! Asadar unele chestii se leaga.

De asemenea, eu nu as ignora faptul ca turbinele de pe motorul 2.0TDI au sanse sa fie produse prin tarisoara noastra, la Bucuresti. Poate sunt eu paranoic, dar mai degraba as incredinta o munca de precizie unui neamt sau japonez, decat unui compatriot....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de linii de asamblare fara personal uman. Poti sa le pui si pe vapor ca produc acelasi lucru, doar ca chiria probabil e mai ieftina la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este raportul de turbine cazute diesel/benzina?

Dar cu/fara chip?

Aproximativ bineinteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui problema foarte eronat pentru ca majoritatea benzinarelor NU au turbina si majoritatea Diesel-arelor au turbina.

De asemenea tine cont de raportul cate turbine cu geometrie variabila au cazut si cate turbine cu geometrie fixa au cazut.

Interesant ar fi sa vedem si anul de productie al turbinei (eu am o turbina de vreo 12 ani probabil peste 300.000 km care merge bine si acum de exemplu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina nu "pica" niciodata din cauza de "oboseala" sau uzura in limita a 10 ani sau 300k km sa zicem , am citit undeva care ar fi principalele cauze ale caderii turbinei: ungere deficitara (ulei prost sau insuficient), defecte de material (care se manifesta deobicei in primele zeci de mii de km), exploatare improprie (liniute+cip tuning), obiecte straine in circuitul turbo..si cam atat , deci o turbina fara defecte de fabricatie si exploatata in mod corect ar trebui sa tina multe sute de mii de km :banghead:

...Si chiar tine, a mea are 8 ani si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si a mea pe golful IV are 8 ani si merge bine. Are powerbox de la 10,000km la 80.000 (cand a trebuit curatata) si de atunci merge ok pana la actualii 230.000km. Din pacate acum injectoarele sunt cu probleme si trebuiesc schimbate. Turbo face treaba inca buna (conform testerului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OffT: Pune niste Kerma ca nu vei regreta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vestile sunt foarte foarte proaste.

Paletii din turbina au stricat pistoanele, chiulasa si supapele de admisie ba chiar am ineteles ca si catalizatorul trebuie schimbat.

Garantia am pierdut-o si trebuie platita reparatia.

Sa va spun si cat costa? Mai bine nu ca o sa va speriati si nu mai faceti in viata voastra chip sau remapare la masinile voastre.

Oricum va dati seama cat poate sa fie un motor de 2 l , un catalizator plus manopera de desfacut si chiar de pus la loc (vreo 22 ore de manopera )

Daca ma puteti ajuta cu sfaturi sau idei cum ar fi :

-de unde as putea achizitiona un motor nou la un pret accesibil

-daca stiti vreo masina cu avarie totala dar totusi motorul sa nu fi fost afectat foarte tare

-daca as putea face ceva la aceste pistoane sau chiulasa

-daca as putea curata catalizatorul

Sper sa nu patiti si voi la fel

Bafta multa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Condoleante... este sub 10.000 EUR? :(

Catalizatorul nu merita schimbat (nu afecteaza ITP-ul la Diesel - cel putin la modelele pre 2.0TDI).

Oricum daca intr-adevar sunt bulite supapele si pistoanele (cum naiba au trecut de intercooler bucatile alea de turbina??!) atunci motor second hand scrie pe masina... :D Dar eu sunt sceptic si nu cred ce zice service-ul si banuiesc ca motorul nu are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu totul se invarte in jurul acestei sume .Oricum ai fost foarte aproape.

Insa tot nu sunt convins daca trebuie schimbat absolut tot ce spun cei de la porshe deoarece in cazul asta mai bine iau alt motor plus catalizator plus manopera .

Apropo este cineva interesat sa o achizitioneze in aceasta stare? Am avut o oferta dar acum se mai gandeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o nelamurire... CUM de ai pierdut garantia? Ai facut tu ceva in neregula? Din cauza ca ai mers cu ea asa? (la insistentele "specialistului")... Nu mi-e clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, nu inteleg nici eu cum de ai pierdut garantia si cum de accepti asa usor (asa pare) acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai garantia am pierdut-o deoarece in urma cu o luna am facut o remapare si l-am dus la 175 HP si 392 Nm si se pare ca m-au descoperit si mi-au spus ca au dovezi clare si ca pot demonstra ca am umblat la soft.

In seara in care s-a intamplat am oprit masina instantaneu si adoua zi dimineata am sunat la porshe aviatiei si mi-au dat un numar de telefon de la service mobil.Am sunat la acel numar si un anume domn Alexandru mi-a spus sa merg asa pana la service .Nu pot demontra acest lucru si nu stiu ce rost ar mai avea .Nu stiu nici cand s-a intamplat si nu inteleg de ce nu exista nici protectie ptr motor de ce ajung atat de usor paletii in admisie si au stricat si pistoanele si chiulasa si supapele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca citeati postul omului in care a specificat ca a facut chiptunning ...

CITEZ : "Garantia am pierdut-o si trebuie platita reparatia.

Sa va spun si cat costa? Mai bine nu ca o sa va speriati si nu mai faceti in viata voastra chip sau remapare la masinile voastre".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai garantia am pierdut-o deoarece in urma cu o luna am facut o remapare si l-am dus la 175 HP si 392 Nm si se pare ca m-au descoperit si mi-au spus ca au dovezi clare si ca pot demonstra ca am umblat la soft.

Intr-adevar exista un registru in calculator (ECU) ce stocheaza numarul de "umblari" la soft. Se pare ca la tine l-au citit si au vazut ca s-a umblat. Este proba suficienta sa anuleze garantia.

In seara in care s-a intamplat am oprit masina instantaneu

Tocmai pentru ca ai oprit instantaneu masina nu pot sa cred ca au ajuns mai departe de intercooler bucatile.

si nu inteleg de ce nu exista nici protectie ptr motor de ce ajung atat de usor paletii in admisie si au stricat si pistoanele si chiulasa si supapele

Pai acea protectie se numeste traseu post-turbo + intercooler + traseu post intercooler. Greu, foarte greu trece uleiul si / sau bucatile de turbina dincolo de ele. Intercooler-ul de exemplu are niste trasee de aer interne cu diametru de 10-15 mm.

Eu ii pun la indoiala pe cei de la Porsche; cred ca vor sa te fure pe fata si as duce masina in alta parte sa se uite la motor (alta distractie, platforma etc... stiu dar s-ar putea sa economisesti niste mii bune de euro).

Recomand Metrotehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la ei si am vazut cu ochii mei ca piesele(acum nu sunt si convins ca sunt ale mele deoarece masina a stat 2 saptamani la ei)au suferit modificari mai ales pe pistoane si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul cu totul e in jur de 3.000 de euro cu piesa la schimb.

Turbina e in jur de 1.000

Catalizatorul in jur de 1.000

De curiozitate: Ce preturi ti-au zis cei de la PoRo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da-l naibii de catalizator , ii dai o gaura sa poata trece liber gazele si ai rezolvat problema , turbina cred ca o gasesti mai ieftina , dar nu de la PoRo , iar la motor ... ce naiba , daca tot platesti tu totul cauta numai piesele defecte , nu te pot ajunge pistoanele si supapele 3000 de euro... vezi ca aia ed la PoRo cam prind fluturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super nasol. Cred ca toti cei cu 2L tdi trebuie sa se gandeasca de 2 ori inainte sa faca remapare. Defapt m-a pus pe ganduri aceasta patanie.. si desi eram covins sa ii fac remap la gt.. acum o sa ma mai gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da-l naibii de catalizator , ii dai o gaura sa poata trece liber gazele si ai rezolvat problema

Subscriu: Nu arunca banii pe catalizator.

Turbina trebuie (cred ca Cipos si zGB aduc turbine) sub 1000 EUR

Motor... poti cauta si in afara la dezmembrari. 2.0TDI se produce de suficient timp ca sa gasesti pe la vreo dezmembrare in Germania. Cred ca poti scoate unul la 1500-2000 EUR (cu tot cu turbina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva concret ?

Poti sa-mi dai mai multe detalii unde anume sa sun ca asa e simplu sa spui ca poti gasi dar vreau ceva mult mai clar .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.gtliens.com/star-moteurs.htm

au un motor BKD de pe A3 la 6k km

cauta si aici, au un BKD la 1750 euro (18k km) din 2005

http://www.brusmotors.com/page.php?p_id=15&categorie=Motoren

aici

http://www.okesion.nl/motoren%20UK.htm

poate si aici

http://home.hetnet.nl/~hansj28pro/

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!