Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Chiar, daca merg pe autostrada (in afara) cu 160km/h, cateva ore, cand trag pe dreapta intr-o parcare trebuie sa o las sa se raceasca ? Ca la 160km/h se cheama ca merg linistit, nu ca trag de ea (valabil de la 200 in sus :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 160km/h nu e ca la 120km/h, ma refer la temperatura motorului.

la 160km/h te apropii sau chiar ai 3000rot/min si este turbina deschisa max.

cred ca ar prinde bine o pauza de 30 secunde la relanti.

pe climatronic am pus pe temperatura motor si motorul la 90km/h are 87grade, apoi am mers cu 130km/h si aveam 95grade celsius.

de aceea la 160km/h nu este chiar relaxat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Chiar, daca merg pe autostrada (in afara) cu 160km/h, cateva ore, cand trag pe dreapta intr-o parcare trebuie sa o las sa se raceasca ? Ca la 160km/h se cheama ca merg linistit, nu ca trag de ea (valabil de la 200 in sus :( )

Auzi frate, nu toti de-aci avem bolizi la care 160 se face din incheietura d-apoi 200, si chiar daca ar fi , pe unii ne mai opresc si drumurile sau bunul simt fata de masina(in RO). Consumul la viteza aia nici nu l-am amintit.

Eu ti-as recomanda sa mergi, cu 90-100 in treapta superioara de viteza vreo 3-5 minute inainte de oprire.

In rest ,toate cele bune :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la barier nu opresti motorul, cand tragi pe dreapta sa te odihnesti, de obicei nu opresti motorul instant. baietii cu care am fost in germania stiu ca eu o las sa mearga :Driver:

90% insa fac prostia la peco.

Modificat de c6t9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Ce prostie fac la PECO?Sa opreasca motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap. trag tare prin tara, nu mai e jazolina, hop la peco. acolo invariabil opresc motorul.

cel mai frumos ma distram la iesirea de pe A2, veneau blana tot drumul si la mol, opreau motorul imediat. genul asta de soc e foarte periculos pt turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Din cate stiu sau din ce am vazut in PECO scrie pe ceva...pe o bucata de hartie A4: Opriti Motorul In Timpul Alimentarii :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut cativa care nu opreau motorul la peco si alimentau...:|...nu au patit nimic, dar nu stiu daca este bine...

Oricum cand ajungi in statie de dai jos din masina si te faci ca te mai uiti sub ea, lasi motorul pornit vreo un minut :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
PIT la mine este facuta o lucrare exact cum vrei tu, dar alte repere.S-a facut adaptare deoarece eu am avut turbina KKK iar acum am garett VNT 17.

Poti te rog sa dai mai multe detalii despre ce modificari a necesitat?Turbinele cu geometrie fixa merg pe presiune,nu vaccum,tu cum ai facut dupa schimbare?Eventual de la cine ai luat turbina si cat te-a costat modificarile,dar pe pm te rog,sa nu fim acuzati de reclama mascata.Multumesc in avans.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Poti te rog sa dai mai multe detalii despre ce modificari a necesitat?Turbinele cu geometrie fixa merg pe presiune,nu vaccum,tu cum ai facut dupa schimbare?Eventual de la cine ai luat turbina si cat te-a costat modificarile,dar pe pm te rog,sa nu fim acuzati de reclama mascata.Multumesc in avans.

Pai in afara de galerie unde s-a facut o modificare prin sectionare si apoi sudura, in rest totul a ramas cam la fel.E adevarat ca acum turbina actual garett e ceva mai mare capacitatea ei decit defuncta KKK, dar nu am cipuit motorul.Tentatia e foarte mare ca 15-20 decai in plus nici nu s-ar resimti la motor, poate doar la ambreiaj.

O modificare pe care am constatat a fost turatia unde intra, 1500-1600 de ture, deci mai jos decit defuncta. De atunci am 20 000 de kilometri facuti in conditii dure, autostrada, ambuteiaje, temperaturi extreme, ca la Romanica si nu am nici o problema.

Cine a facut reparatia este ( un bun) mecanic, a lucrat la porche si skoda. Detalii pe PM.Pret a fost parca 500 euro turbina cu galerie, 100 reparatia si 100 sudura in argon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o nelamurire si va rog sa ma ajutati cu un sfat avizat :blah_: . Este vorba de un A4 din 2001, TDI de 116 cai.

Am facut o verificare de rutina ca inainte de plecarea in concediu si cei de la service mi-au spus ca am "pierderi de ulei pe la turbina" si ca obligatoriu trebuie sa o schimb, intrucat daca "o ia pe ulei", mi se va supratura motorul (chiar daca am sa iau contactul) si il gripez. Ideea este ca mie motorul imi trage fara probleme, turbina intra ok, nu am simtit nici o schimbare in functionare. Intrebarile sunt:

1. Diagnosticul este corect? Adica scurgerea respectiva arata ca trebuie schimbata turbina? :(

2. S-ar putea intampla sa ajung la supraturare brusc, fara nici o avertizare, fara nici un alt semn in functionarea motorului?

3. Mi s-a recomandat sa merg mai subturat pana gasesc sa schimb turbina (iar asta ar trebui sa o fac urgent). Ce parere aveti?

4. In urma cu cca 2 luni, niste destepti de la un service din Bacau mi-au lasat cam 1.5 litri de ulei in motor, apoi l-au adaugat pe cel de schimb :ceuameni: si am observat ca am acest exces abia dupa o saptamana, cand am verificat nivelul si am scos surplusul :251: . Este posibil ca acea scurgere de la turbina sa aiba drept cauza intamplarea de la schimbul de ulei, iar turbina sa nu fie totusi afectata?

Multumesc . :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor !

La masina din semnatura, fara cip tuning, tip motor BJB, azi, intr-a 1a, pe la 2000 rot/min, m-a dat masina in nas... un suierat ca de ''pompa electrica'' ..Turbo down! As vrea sa stiu cat ma costa si cu cine tre sa iau legatura pt. info ''how much'' o reparatie, daca se poate, sau o alta noua, sh... Pana sa deschid capota, in urma mea o perdeeaaa neagraa.... pe joja imi indica SUB minim... Va multumesc si astept un raspuns!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te oboseai catusi de putin, gaseai raspunsul in acest topic. Asa, va trebui sa te mai straduiesti si sa-l citesti. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mii sa spart acu ceva vreme turbo si unu nou din reprez e in jur de 1200 la mana 2 dinshrot miam luat eu la 400 euro de la un passat din 2004 si manopera in jur de 200 ron :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu la fel ca ADIA4, masina merge ok, adica trage bine, nu am simtit Limp sau vreo modificare cat de mica in comportamentul masinii, dar mergand acum cateva zile la service pentru a schimba niste curele, s-a constatat ca ar da ulei pe la turbina.... :(

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam ciudata treaba. Am fost acum la masina, am verificat joja si se pare nu mi-a mancat deloc ulei. ( am vreo 2000 km de la ultimul schimb care l-am facut in iunie-iulie). Uleiul ala e acolo imprastiat cam de vreo aproape 3 ani pe acolo, adica de cand am luat masina si nu i-am dat importanta avand in vedere ca masina merge bine. (de fapt cred ca uleiul ala nu a fost sters niciodata). Am sters eu cu o carpa pe la turbina cat am putut si sa vedem daca se face la loc.

Turbina este marca Garret.

post-10621-1256203200_thumb.jpg

post-10621-1256203418_thumb.jpg

Modificat de radduu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te oboseai catusi de putin, gaseai raspunsul in acest topic. Asa, va trebui sa te mai straduiesti si sa-l citesti. :blah_:

Esti tare :icon_thumright: !!! ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venti ziua cand mi s-a dus si mie turbina.

Am curatat-o in urma cu 10 000 de km, nu am avut nicio problema de atunci insa in ultima vreme imi papa mult ulei. Nu am inteles de ce dar nu am dat importanta din lipsa de timp. Am zis ca ma ocup peste vreo 1000 de km cand trebuie sa fac serivceul dar se apre ca nu am mai apcaut.. In ultima perioada am avut niste probleme cu "ciuperca" de pasltic de la vacuum de la EGR. Imi tot sarea (de vreo 4 ori) din suportul metalic, nu mai infileteaza bine, dar nu am avut probleme de ceva vreme cu el (de vreo 2 saptamani nu a mai sarit).

Mergand frumos cu masinutza la 2000 RPM, dau un ochi in oglinda si raman uimit ca nu vedeam decat alb, trag pe dreapta, opresc motorul si deschid capota fiind absolut sigur ca e de la EGR, avand aceleasi simptome. Ma dau jos si constat cu oarecare mirare ca "ciuperca" de palstic este la locul ei, nemiscata. Ciudat... verific uleiul (deja imi stiam problema)... si constat ca este sub nivel. Completez si ajugna casa (mai aveam de mers ~1 km).

M-am pus, am desfacut futrtunele si pun mana pe ax-ul de la turbo. un joc extrem de mare, caz inchis,turbina defecta :icon_thumleft:. Am observat, odata cu demontarea turbinei, ca actuatorul era blocat si asta paote fi o cauza care a dus la distrugere.

Am incercat astazi sa adaptez o turbina de golf IV AJM insa nu am reusit deoarece actuatorul nu se paote adapta. Chair daca l-as pune in sus, ar lucra invers si nu e bine. Tot acum am icnercat sa pun "internele" unei turbine de golf V TDI + melc insa din nou, m-am lovit de problema actuatorului care... nu am reusit nici acum sa adaptez nimic, se pare ca nu pot face ceva hibrid, asa ca am sa achizitionez o turbina noua!

Daca tot s-a dus, fac pasul urmator si pun turbina mai mare ! Mare grija, urmariti fucntionarea actuatorului...

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna tuturor,astazi dimineatza am citit intrun topic ce sa faci daca turbina o ia pe ulei,ei bine tot astazi mam apucat sa curatz egr ul,toate bune si frumoase,dupa montare ma duk sa vad cum mere masina,umblu un pic frumusel sa se incalzeasca un pic si i dau un pic de talapa mere frumos cat mere si dintri data incepe sa se tureze pe la 5000 rpm noroc ca nu mam pierdut am bagat treapta a 5 a am inceput sa franez si am lasat ambreajul dupa care am luat contactul,nu am auzit nici o bubuitura puternica sau ceva mai rau doar un fum in spateleme, mecanicul a zis ca sa dus numai turbina,acuma eu nu pot sta prea linisti ma tem sa nu se fii spart ceva prin motor,astept parerile voastre multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza tubulatura dintre filtrul de aer si turbina pentru a vedea daca sunt intregi paletii de la compresor. Daca sunt acolo, ai scapat doar cu o turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat motorul un pic,din ulei nu a disparut nici un gram,iar pe rezervorul de la uleiul de servo sa scurs ulei de servo din ce cauza oare?sa fi fost din cauza ca am venit tractata cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La insistentele unor persoane ieri am pornit masina,ce pot sa spun a pornit normal fara nici un sunte nimic deosebit,toarce frumos nu bate,a venit mecanicul la turat un pic a scos un fum alb si a zis ca e turbo,iam spus ca masina o luase pe ulei,o scos tubul ce vine de la egr si asa a plecat cu masina la el unde are atelier,din cate am auzit eu in cazuri de astea ar trebui demontat si intercolerul el a spus ca demonteaza baia de ulei sa filtreze uleiul.astazi imi comand un turbo recontitionate cu 550 de euro garantie un an.dintre cine a pus turbo reconditionat a avut cineva probleme cu el?cat despre intercoler ar trebuie demontat si curatzat si el daca tot se schimba turbo?

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

550 E turbo reconditionat ?! :)) Cauta prin aria de anunturi si cu siguranta gasesti mult mai ieftin . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata si intercoolerul. Cat despre turbina, la banii aia gasesti NOUA, nu reconditionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi eu am caut,da chiar nu gasesc noua de 90 de cp stiti voi undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!