Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

54 milioane o turbina de 1.9 tdi 90 cp????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi turbina dar la un pret mai omenesc, noua nouta de la cipos am luat-o acum cateva luni! Eu is foarte multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@msn2

Pretul este ptr o turbina de 1,9 TDI PD 105 cp.

Gata, dupa o saptamana am reusit sa-mi recuperez masina,scor total:

1600 RON manopera demontat/montat turbina+curatat intercooler+ulei si filtru+transp platforma

La aceasta suma s-a mai adaugat pretul turbinei care a fost undeva in jurul a 3000 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motivul avariei? Ceva semne prevestitoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul nu a fost prea explicit.Din ce am mai auzit e foarte posibil sa fii avut ceva bube ascunse si a crapat la mine.

Nu a avut niciun semn prevestitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@msn2

La aceasta suma s-a mai adaugat pretul turbinei care a fost undeva in jurul a 3000 RON

600 euro fara tva :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am un toledo tdi 150cp .l-am luat de la un doctor,unic proprietar,cind masina avea 90.000 km. am fost la cipos si mi-a schimbat actuatorul (cel vechi era ruginit,intra in limp mode la turatii mari)

toate bune si frumoase pina zilele astea cind...

am observat acum vreo 3 zile k masina nu mai se infigea cum trebuie cind o calcam, avea un fel de lag, etc.... am zis k poate e de la motorina...ma rog...

pina aseara cind am iesit la o plimbare...... si iar a inceput sa faca asa.... pina in momentul in care am observat ca scoate muuult fum in spate si ca se auzea ceva rontzaind prin fata.....

sunat cipos, vorbit cu el,el zice k e sigur turbina crapata....pe joi sunt programat la doctor sa mi-o schimbe....

nedumerirea mea mare este totusi alta.... o masina bine intretinuta care are doar 120.000 km ....e posibil sa-i crape turbina asa repede?

exista posibilitatea sa fie si alte defectiuni si nu tocmai turbina?

P.S. pe bord nu mi s-a aprins nimik....

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca un tdi scoate fum alb cand are probleme cu debitmetrul (asa s-ar explica si pierderea treptata de putere) sau scapa aer la unul din furtunele de la intercooler.

Incearca sa fii atent , daca masina mai porneste, daca se mai aude suieraul la peste 2000 rpm , daca se aude atunci s-ar putea sa nu aiba nimic turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic s-o lasi asa pana cand ajungi la cipos ca sa nu o strici mai rau.Nu intru in amanunte dar am avut parte sa vad chiar in fata mea la un prieten ce a patit ca a mai mers cu masina scotand acest fum alb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu va inteleg ....dar problema e alta: cipos da comanda de turbina....nu vreau sa constat dupa aceea k era nu stiu ce furtun sau nu stiu ce balarie...si eu sa ma fac cu banii pe o turbina noua daca cea veche inca merge....

iar la meseriasii de pe aici de la noi sincer nu vreau sa ma duc.....

cipos m-a pus la telefon sa scot si debitmetrul...l-am scos si tot asa este.....acelasi zgomot acelasi fum....

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb-albastrui? Daca da...si masina ta e dintre primele ARL ai noroc ca te-a tinut atata. Primele ARL au avut probleme cu turbinele.

Eu zic sa lasi masina asa, ii face Cipos o diagnoza si dupa te hotarasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum alb-albastrui? Daca da...si masina ta e dintre primele ARL ai noroc ca te-a tinut atata. Primele ARL au avut probleme cu turbinele.

Eu zic sa lasi masina asa, ii face Cipos o diagnoza si dupa te hotarasti.

ok atunci..... ce stiti de turbinele romanesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT1749VB din cate stiu nu se face in Romania. Poate cipos stie mai bine.

P.S. turbina are tolerante infime asa ca am incredere in lucrul romanesc in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos mi-a zis k imi pune o turbina romaneask noua dar nu de motor 1,9 ci de 2,0 .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zdrangane in fata cand turezi putin si nu are putere s-a dus lagarul, are joc foarte mare axul turbinei.

Eu am crezut ca am o problema de evacuare(nici nu ma gandeam ca-i turbina) si am mai circulat asa o zi prin oras ca nu aveam incotro, am avut noroc ca nu s-a rupt axul s-o ia pe ulei... :vaidecapulmeu:

Nici mie nu mi s-a aprins nimic la bord

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate pot sa va spun toate turbinele puse pe gama VAG sunt facute in romania la Brasov. Am gasit lipit o hartiuta pe o turbina de Passat 1,9 101cp si zicea ca e facuta la brasov, am gasit aceeasi hartiuta si pe masina mea cea din semnatura si tot la brasov spune ca e facuta asa ca tin sa cred ca toate turbinele sunt facute in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fi sarit vreun furtun de la tubulatura de zici k scoate mult fum negru.Eu am patit-o cand am schimbat distributia,era un colier pus invers si cand baga presiune turbina iesea de acolo.Nici nu mai vedeam in spate de cat fum scotea,parca era Raba.Problema cu turbina mea este ca pierde destul de mult ulei.Nu stiu daca merge reparata sau mai bine sa cumpar alta noua,sau daca merita sa o repari,poate a mai reparat cineva si poate sa ne dea un sfat.Sa speram ca poate te inseli si este o problema minora si nu trebuie schimbata pt k altfel poate ne dam cap in cap pe la garaju lu Cipos :Driver:

Modificat de Fitty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e simplu de verificat : scoti furtunul de iesire din turbo si misti axul daca e rupt sau are joc foarte mare e dusa turbina ,dar dupa simptome la fel ca cipos inclin sa cred ca e turbo ,si ca sfat nu mai merge cu masina ca in cazul in care e rupt axul la turbina uleiul ajunge in camera de ardere si bulesti motorul

cat despre motivul defectari cred ca tu ai mers o buna perioada de timp cu turbo nefunctional sau subturat turbina fiind mai mult ca sigur cu geometrie variabila sa colmatat (s-au adunat depuneri ) ai schimbat acel actuator si eventual nu a fost reglat tocmai ok (putin mai mult pe deschis din acea tija ) turbina sa incalzit din cauza reglajului (clapeta deschisa total mecanic ) acea supapa de control nu a mai putut intra in stare de avarie si opri turbina si sa supraincalzit si gata

sau varianta 2 mai ales ca in cazul motorului de 150 turbo baga presiune la greu e cea mai puternica de pe acest motor (si destul de rara) o mica problema cu pompa de ulei (presiune mai mica ) sau ulei neadecvat (prea gros sau de calitate inferioara) au dus la inposibilitatea ungeri turbinei si de acolo problemele!

A si recitint postul tau initial faza cu lagul 90% nu era din actuator , ci din cauza depunerilor de pe turbina se incalzea si se oprea ca masura de protectie pentru a nu distruge turbina si in cazul asta inclin mai mult spre prima varianta reglaj necorespunzator a acelui actuator care nu a mai putut face miscarea de deviere a clapetei gazelor de evacuare si lea lasat sa intre in turbo iar turbo sa incalzit pana a crapat (sa rupt axul)

iar acele depuneri apar mai repede in cazul mersului subturat (ca pensionari ) probabil cel care a avuto inainte facea economie la combustibli sau stiu eo ......

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ce sa zic ai dreptate chiar nu am stiut ca sunt facute, la noi cei drept la bucuresti nu la brasov dar sunt facute la noi

PS am reditat si postul :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa discutam undeva separat despre turbinele astea facute in RO.

rog un moderator sa adune posturile undeva, lasam si topicul omului curat, si poate ne mai si lamureste careva ce si cum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

ARL -ul de 150 cp e un motor mai solicitat... Am si eu un prieten care si-a luat un Toledo de 150 cp la vreo 30.000 km , de la Porsche si i-a crapat turbina destul de repede , pana in 10.000 km . Nu stiu cum fusese exploatata masina inainte , dar el tragea de ea , nu se incurca . La el s-a rupt axul , a fost nasol , scotea ulei pe teava de esapament ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARL -ul de 150 cp e un motor mai solicitat... Am si eu un prieten care si-a luat un Toledo de 150 cp la vreo 30.000 km , de la Porsche si i-a crapat turbina destul de repede , pana in 10.000 km . Nu stiu cum fusese exploatata masina inainte , dar el tragea de ea , nu se incurca . La el s-a rupt axul , a fost nasol , scotea ulei pe teava de esapament ...

si a reparat-o?cit l-a mai dus a doua turbina? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda..."been there seen that", as putea spune. Am patit si eu problema asta (cu turbina crapata si axul rupt). Nu intru in detalii, daca doriti puteti citi in topicul pe care l-am facut atunci AICI. Daca a scos fum alb si miroase a ulei ars, nu mai merge cu masina. In locul tau as merge cu ea tractata pana la Cipos. Verifica nivelul de ulei la motor pentru ca se duce intr-un ritm rapid si poti risca sa ramai fara ulei si sa calezi motorul.

Privitor la costuri, poti vedea cat m-a costat pe mine...chiar daca nu e acelasi motor. La mine au fost costuri suplimentare legate de tubulatura dar in principiu schimbarea turbinei, curatarea intercooler-ului si evacuarii sunt cam la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru
si a reparat-o?cit l-a mai dus a doua turbina? :icon_cool:

Pai el mai avea garantie la ea la momentul respectiv si oricum se cam dusese si motorul .

Dupa discutii indelungi cu cei de la Porsche i-au schimbat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!