Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

daca omul scrie 1.9tdi 115 cai, cum sa fie pe benzina??? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fiti rai, omul poate nu se pricepe. O fi avocat de meserie. Simptomele par a fi tipice "saltului de pe punct". Desi e cam vaga descrierea.

@nelro. Bujiile tale daca ai TDI, sunt bujii cu incandescenta si nu functioneaza decat la pornirea motorului incalzind camera de ardere si amestecul carburant. Dupa pornire ele nu mai functioneaza. Daca motorul era deja pornit...rezulta cauza exclusa.

Si fii un pic mai explicit.

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu va da de gandit ca motorul ala a luato pe ulei si din ce cauza s-a intamplat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baietiiii nasol rauuu...

in primul rand MOTORUL ESTE 1,9 TDI 115 Cp, motor AJM

s-a descoperit ieri la desfacerea motorului un piston crapat...schimbat piston si biela cu unul secand hand.

de asemenea schimbat si distributia

in seara asta am fost sa scot masina...ma duc sa fac un test cu ea primii 2 km merge super bine...dupa care se aude un sunet ciudat si incepe sa se tureze singura opresc moturu din cheie si opresc pe margine...din nou fum de sub capota...incerc sa pornesc nimic

am dus-o la service din nou....inainte cu 10 min ma suna mecanicu....a crapat blocul motor!!! :Driver: :) :) :)

Simt ca inebunescccccccccccccccccccccc!!!!!!!!!!!!!!!!!

cum dracu se poate asa cevaaaaaa??????????

Modificat de nelro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol de tot !!!!!!!!!!!!!!

Cred ca vina este a mecanicului !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vesti un pic noi....a crapat din nou acelasi piston care a fost schimbat ....nr 2, iar biela a crapat blocul motor.

Maine ma duc la mecanic...nu inteleg pur si simplu cum s-a intamplat...ma gandesc nu cumva sa fie greseala mecanicului...si sa scot tot eu bani din buzunar

Modificat de nelro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza-ma..dar daca tot ai desfacut motorul..de ce nu ai pus tot nou? sunt sigur ca acum nu mai desfaceai inca odata.

oricum ai avut mare ghinion. Daca e vina lui..oricum n-o sa spuna el asta..si tot restul de cheltuiala ..to din buzunarul tau se face.

(de asta imi e si mie frica...de mecanici dintrastia nascuti ieri..."lasa domne' ca stiu eu...")

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un prieten care a patit treaba asta la reprezentanta in Bucuresti (cea de pe centura) cu un 1.8T. Dupa ce i-au schimbat ce i-au schimbat au strans suruburile de la blocul motor prea tare si in drum spre casa simtea ca nu trage si suna aiurea. Poate asa ai patit si tu, totul a fost ok dupa schimbarea pistonului si ce ai mai schimbat tu doar ca au strans suruburile prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca si vilbrochenul sa fi fost un pic stramb de prima data (manivela descentrata) si din cauza asta sa fi spart si al doi-lea piston.

Cand s-a desfacut motorul prima data nu erau atinse supapele deloc? Ma gendesc ca s-au rupt bucati din paletele compresorului, au ajuns in motor prin admisie si au provocat si spargerea pistonului. Asta ar confirma si diagnosticul initial al lui cipos cu craparea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sa fie cauzele unei astfel de situatii?

adica km multi sau pur si simplu ghinion?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a urmarit discutia de la inceput si vreau sa zic ca si eu cred(la fel ca si cipos)ca in prima faza ai avut probleme cu turbina...pistonul s-a crapat din cauza ca s-a turat(cum ziceai tu in primul post"ca si cum as fi calcat acceleratia la maxim")excesiv...nu te intrebi de ce s-a turat si dupa prima reparatie?s-a turat pt ca uleiul a ajuns in admisie...mecanicul a verificat turbina?sau daca mai ai ax si pale la compresor?uleiul e la nivel?cit despre faptul ca ti-a crapat blocul,posibil ca la prima defectare sa se fi strimbat ceva(biela,arbore) si acum mecanicul se scoate cum poate....recomand cu caldura achizitionarea altui motor....e varianta cea mai ieftina si fara batai de cap,crede-ma....succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut

Am urmatoarea problema la masina din semnatura:

motorul nu mai trage, parca e de Dacie + mult fum + zgomot ciudat.

A urmat o vizita la service si concluzii:

1. turbina crapata si trebuie inlocuita

2. Scurgere ulei la valva EGR - trebuie inlocuita.

Preturi: turbina 580 euro, valva EGR 200 euro.

Preturile sunt rezonabile sau service-ul ma fraiereste ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu trebuie schimbat, ala se curata, iar turbina poti gasi si mai ieftin aici pe forum (vezi la bursa) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la EGR nu stiu, dar la turbina 580 eur mi se pare OK. Dar, pentru orice eventualitate, ia legatura cu colegul Cipos si fa 2 lucruri:

1. Sa se uite si el la turbina, sa fii sigur ca trebuie schimbata

2. Sa vezi ce pret iti poate oferi el.

Bafta si sa ne spui ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, la EGR nu stiu, dar la turbina 580 eur mi se pare OK. Dar, pentru orice eventualitate, ia legatura cu colegul Cipos si fa 2 lucruri:

1. Sa se uite si el la turbina, sa fii sigur ca trebuie schimbata

2. Sa vezi ce pret iti poate oferi el.

Bafta si sa ne spui ce ai facut.

Din pacate sunt din Baia Mare si e cam dificil.

Mecanicul spunea ca axul turbinei este rupt, asa ca trebuie schimbata, neexistand kit de reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia legatura cu cipos oricum, te sfatuieste el ce si cum, macar ca idee!

si...exista kit de reparatie pentru turbina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat.

Turina noua - 480 euro

Manopera + filtru aer + filtru ulei+ ulei = 550 lei

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate ce turbina are motorul tau ? VNT 15 sau 17 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate sunt din Baia Mare si e cam dificil.

Mecanicul spunea ca axul turbinei este rupt, asa ca trebuie schimbata, neexistand kit de reparatie.

eu stiam ca kitul de reparatie exista si contine si axul...ma insel?

si apropo,intra aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare foarte ieftina turbina la numai 480 euro. Are garantie? De unde ai luat-o?

Modificat de Cata_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina provine dintr-o sursa neclara, poate chiar "malefica" :ph34r: , iar in privinta garantiei

am doar "garantia verbala ca nu voi avea probleme".

Anticipez faptul ca veti zimbi si veti dezaproba operatiunea, dar

la banii astia, nu poti pretinde mai mult.

OK, poate era mai bine sa merg la reprezentanta, cu garantie, turbina originala, dar si factura la fel de originala. :)

Dar asta e petru cine are bani de aruncat pe fereastra cu lopata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ca

neste preturi la originale noi de dai pe spate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua originala e 600 deci nu te dai pe spate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noua originala e 600 deci nu te dai pe spate :)

depinde de unde o cumperi :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!