Jump to content

"Muci" in filtru de aer


Alex_Bancos
 Share

Postare recomandată

Dupa vreo cateva zile in care masina se cam balbaia cand era putin cam subturata, m-am gandit sa desfac filtrul de aer sa vad ce e pe acolo si spre surprinderea mea am gasit o tona de muci pe gatul de umplere ulei si in carcasa de la filtrul de aer. Am mai gasir anterior ceva depuneri de genul dar nu a fost asa ceva. De la ce sa fie?

post-5781-1283768695_thumb.jpg

post-5781-1283768716_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e amestec de apa, ulei si mireria aferenta, toate amestecate...rezulta un fel de ,maioneza...ulei si mizeriese stie de unde, vezi de unde provine apa...din condensare posibil. Ar trebuii sa curga prin dispozitivul ala...

Vad ca ai mot de 1600, curatza gatul de umplere cu ulei si teava aia care se duce in jos(de fier cu duza in capat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca au fost amestecate 2 tipuri de ulei si a facut spume. La o Dacia am vazut acelasi lucru cand se amestecau 2 tipuri de ulei. Ex: 10W cu 15W sau era un ulei mai slab calitativ. Curata zona, spala motorul cu un ulei ieftin (mergi cu el 100 de km) si fa schimbul de ulei si ar trebui sa scapi de problema.

Sau ti-e dusa garnitura de chiulasa si intra apa in baie? :P...

PS: pentru baietii care sar la comentariul meu... Am glumit... stiu ca e recire pe aer :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am amestecat ulei, am pus de vreo 2 schimburi Mobil 20w50. Motorul e de 1300 dubla admisie AB. Sa intre oare apa pe la busonul de umplere, ca prin alta parte nu vad pe unde. Mai m-am speriat cand am scos joja, era toata unsa cu ulei, dar dupa ce am cutatat-o si i-am verificat nivelul, totul era ok.

Am uitat sa precizez, uleiul e proaspat schimbat, are vreo 300km.

Modificat de Alex_Bancos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La joja e normal sa fie plina de ulei ca in timpul mersului il vantura si ramane lipit pe joja. Mucii sunt mai ciudati un pic, se mai fac dar nu in cantitate asa de mare, eu unu n-am vazut pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mucii aia se fac in urma condensului, doar ca de cand folosesc Castrol Magnatec 15W-40 (fara a vrea sa fac reclama) treaba cu mucii a disparut si am trecut o iarna cu acest ulei. Acum nu cred ca are vreo legatura cu faptul ca folosesc Castrol doar de cand am refacut motorul, inainte am folosit Valvoline si HPX de la Selenia 20W-50 si am avut aceasta problema cu "mucii."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum da oleaca de frig si umezeala, de la condens se face rahatul ala. In special toamna, am observat la mine; iarna pesemne ca umiditatea din aer e mai mica si atunci fenomenul e mai redus un pic. Indiferent de ulei, umezeala in aer tot e :icon_thumright:. Pesemne ca la waterculede se intampla mai rar si pentru ca ele nu merg asa mult reci ca ale noastre...

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ulei suflat din motor prin rasuflatoare, condens, praf... :icon_thumright:

...ia vezi, poate intri in ghinez buk cu asta :biggrin: ...pastraza pt. analiza...muci de masina... :blah_: uau!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea, se datoreaza mersului pe timp scurt al motorului care nu apuca sa se incalzeasca ca lumea si sa apuce sa evapore condensul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul... este al naibii de necesar. :wub: As sta sa povestesc detaliat, documentat, prin experimente practice (gen "cu" si "fara" ) purtate de subsemnatul pe timp de toamna/iarna dar nimeni nu asculta, oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul e util, dar nu are treaba cu maioneza din filtru si nici distantele scurte, eu fac aceleasi drumuri si nu mai am problema asta. La mine s-a remediat ori prin folosirea altui tip de ulei, ori prin faptul ca am refacut motorul, ceea ce nu mi se pare f plauzibil

Modificat de TM06CZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de pareri\sfaturi, o sa-i fac un test de compresie sa vad cum sta, si la urmatorul schimb o sa-i pun ulei de la o alta marca, sa vad daca o sa faca tot la fel. :lol: . In cel mai rau caz o sa-i pun un filtru decantor de oltcit, cica are un paharel unde colecteaza acesti muci, secretii sau cum mai vreti sa le spuneti. Termostat are si functioneaza bine.

Modificat de Alex_Bancos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!