Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa intru  in polemici cu dumneavostra dar nu cred ca este necesar sa vindem unele produse ( reclama) care ne apartin. Fiecare face cum doreste si cum crede. Iar ca am ales piese sh este fix treaba mea. Nu munciti d-voastra cu mine sau pentru mine.

Modificat de Corbesma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este.Ai dreptate,fiecare comanda ce vrea pe banii lui. Am vrut doar sa subliniez ca la asa masina se meritau piese noi.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am vazut pompe de ulei de 1.9 stricate ! fiecare face ce vrea cu bani ! foarte bine ai ales corbesma ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus tot sh si nu am nici o problema si nici o emotie din punctul asta de vedere. Inainte de a cumpara una sh am incercat sa pun una noua care a venit cu pinionul defect din fabrica asa ca nici piesele noi nu prea sunt intotdeauna de cea mai buna calitate (pentru exemplificare se pot vedea post-urile pe care le-am publicat la vremea respectiva). Si mai am cateva exemple de piese cumparate OEM care au cedat din prima da' nu vreau sa intru nici in off-topic si nici in polemica cu cineva.

Sistemul de pe 1.9 e solutia definitiva si orice pompa luata de pe un motor care a facut pana in 500.000 km. n-ar trebui sa prezinte nici o problema mai ales ca pompa de la 1.9 se roteste cam de 3 ori mai incet decat cea de pe sistemul cu arbori de echilibrare. Si e si mult mai robusta, nici eu n-am auzit de pompa stricata la 1.9 si nici nu cred ca sunt multi care sa fi vazut asa ceva...

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o intrebare, imi poate spune cineva ce fel de pompa am pe masina.

Am 82000km si ma intreb daca nu cumva ar trebui sa fac unele modificari mai ample la masina.

Nu stiu daca ar trebui sa ma pregatesc de schimbat pompa, distributia...sau ce altceva ar mai fii necesar la km astia.

Passat 2.0 TDi, WVWZZZ3CZ8P008401.

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8P - an 2008 - este modelul pe imbus scurt insa la nr astia de km nu cred ca trebuie sa iti faci probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal cade in jur de 200 mii km,dar am avut de curand una cazuta de pe Skoda Superb an 2008 cu 80 mii km reali,primul propietar cumparata de noua.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul motor s-a facut praf la mine la 76000km din cauza pompei de ulei. Noroc ca era in garantie si l-au schimbat in reprezentanta.

Dupa cum am mai spus nu e nimic sigur cand e vorba de inbus-ul ala- e ca o bomba cu ceas: TIC-TAC... Nu stii cand o sa explodeze dar e sigur ca o sa o faca odata si odata...

 

B10mrg ->

Daca as fi in locul tau as desface capacul la baie si m-as uita la nenorocitul ala de inbus, macar sa stiu cum stau. Pe urma te mai gandesti, sunt si informatii destule si solutii pe forum. Dupa parerea mea cea mai buna solutie e trecerea la sistemul de 1.9 care e si "permanent cure" pentru problema dar fiecare face cum il indeamna ratiunea si buzunarul asa ca spor la SEARCH si la citit.

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recunosc ca si pt mine aceasta pompa de ulei e un mare stres. Eu am schimbat in urma cu un an inbusul (eu il am pe cel scurt , masina fiind produsa in noiembrie 2006) si am fost "asigurat" de cei de la reprezentanta ca nu o sa mai am probleme.   Din ce citesc pe aici se pare ca nu e deloc asa. Acum masina are 204000 km. Este evident ca sunt situatii in care cedeaza interiorul pompei si nu acel inbus. Cu toate astea, sunt f ffff multe passaturi B6 pe strazi (e una din cele mai des intalnite masini din clasa sa) si as fi curios cam ce procentaj din acestea au probleme cu pompa de ulei, mai ales ca multe passaturi au fost aduse in tara cu f multi km. Din cauza varstei modelului este evident ca majoritatea passaturilor PD au deja in jur de 200000km sau mai mult. Ce vreau sa spun este ca parca problema cu pompa nu e chiar asa de extinsa ca cea avuta de BKP-uri cu injectoarele. E fff nasol sa-ti pice pompa si poate si alte chestii legate de aceasta, costa o caruta de bani reparatia in varianta originala, insa nr de pompe picate raportat la nr de passaturi e chiar asa de speriat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca sunt destul de multi care au avut sau or sa aiva probleme cu pompa de ulei. trebuie sa iei in considerare ca mai exista si alte motoare in afara de acest 2.0 tdi, exista si pe benzina si de asemenea in acea perioada cand era 2.0 PD exista si bine cunoscutul motor de 1.9(care dupa parerea mea este un motor foarte bun si rezistent din toate punctele de vedere) si trebuie sa iei in considerare ca masinile aduse din germania au de obicei peste 250km si probabil au fost schimbate deja in germania.

alta problema este ca unii oameni fac 10 000-15 000 km pe an si daca au luat masina de noua abia dacca au 100 000km(eu am prieteni care au masina luata de noua 2006-2007 si au acum 80 -90 000km), eu unul fac in jur de 30 000 km pe an si probabil multi nu sunt inscrisi pe forum.

 

ar fi interesant daca s-ar face un sondaj pt passat b6 ce motorizari avem fiecare(adica benzina, diesel, 2,0, 1,9; bkp sau bmp; pd sau cr si ce o mai fii) si cam cati km au sa vedem daca exista multi cu motorizare aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...sunt de acord. Exista si alte tipuri de motoare care nu au aceasta problema. Cu toate acestea, parca toata lumea stie de problema cu injectoarele la Bkp si mult mai putina lume stie de pompa de ulei. Asta ma face sa cred ca incidenta acesteia din urma e mai mica....poate gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele 2.0 TDI au probleme la pompa de ulei, in afara de cod motor BKD. Problemele se manifesta atat la ansamblul cu lant cat si cel cu pinioane la un anumit numar de km in fuctie de exploatarea masinii. Unele tin mai mult, altele mai putin. Interesant este de vazut cauza pentru care unele cedeaza la 80.000-100.000 de km si altele trec de 200.000.

PS: Ma refer doar la cele cu ax de 77mm.

Modificat de Emilut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corecta observatia lui Emilut.

TOATE motoarele de 2.0 cu imbus de 77 sau de cat o fi el vor avea aceasta problema la un moment dat cu exceptia motorului BKD care are sistemul de ungere identic ce cel de la 1.9. De fapt asta e si "modificarea" care de fapt (dupa cum se vede) nu e nici o modificare ci e chiar solutia VW ORIGINALA, aplicata din pacate doar pe un numar mic de motoare- aviz amatorilor care isi dau cu parerea pe aici ca sistemul de 1.9 asigura o presiune mai mica, ca produce span, ca-i bate lantul si alte asemenea prostii.

Din pacate exista un numar relativ mic de motoare BKD poate si pentru ca a fost cel mai fiabil motor de 2.0 dintre toate: injectie Bosch- deci fara probleme la injectoare si pompa de 1.9 - deci fara probleme din nou pe parte de ungere.

 

In legatura cu celelate intrebari legate de timpul pana la defectare am explicat mai demult foarte pe larg motivele defectarii si am publicat pe forum rezultatele unei documentari cu privire la problema aceasta la vremea cand am facut eu modificarea (adica acum vreun an) asa ca folositi cu incredere functia Search.

 

Spor la SUCCES!

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt tare curios cum stau colegii cu ax de 100 de mm pe motoarele CR, dar si cei cu ax de 77 de mm pe aceleasi motoare. Acum ceva timp a postat cineva aici pe topic o poza cu un ax de 100 de pe un passat CR schimbat la 200.000 de km si nu parea mai deloc uzat, dar nu poti sa iti faci o parere doar cu ajutorul unei singure poze si a unei singure opinii. Am vazut si ax de 77 de mm pe un A6 PD schimbat tot la 200.000 si arata ca nou, avea usoare urme de luciu pe muchii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o problema de geometrie a cuplajului.

In cazul unei dezalinieri care oricum exista intre axele pompei si respectiv a arborelui de antrenare, la compensarea acesteia axul de 100 mm. se misca mai putin decat axul de 77 de mm. si de aici si uzura mai mica.

Bineinteles ca pot sa existe si pompe cu ax de 77 care sa mearga si 500.000km. fara nici o problema daca printr-o intamplare dezalinierea dintre axele celor doua repere este foarte mica. Problema e ca sasiul arborilor de echilibrare este o constructie turnata iar precizia de executie nu poate fi foarte mare. Beleaua e ca pentru acest tip de "cuplaj" (adica inbus-ul minunat) dezalinierea trebuie sa fie destul de mult sub 0.1 mm. pentru a functiona- adica trebuie sa fie perfect ceea ce se intampla foarte rar.

 

Explicatii aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As spune ca la axele de 77 mm singura  problema e suprafata de contact,care este 15 mm. La cele cu ax de 100 mm situatia e alta deoarece suprafata de contact creste la aprox 40mm.


In urma cu aprox 2 ani am pus ax de 100mm.De atunci am facut aprox 30 mii km .(masina are acum aprox 250 mii km)Infara de vacante (5 mii km) toti km sunt facuti din distante scurte de cate 3-5-7 km.De curand ,din curiozitate,am dat jos baia de ulei si am scos axul.Folosind micrometrul am constata ca uzura este ZERO.


Deci,cei cu masini fabricate 2010 pot sta linistiti.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nici o legatura cu suprafata de contact: la ambele "inventii" suprafata e liniara, adica momentul se transmite numai pe muchii pentru ca asa e forma.

Cine nu ma crede poate sa faca un experiment foarte simplu: desenati un hexagon pe un carton - nu conteaza marimea, cu latura de 40 mm sa zicem - si decupati-l, dupa care puneti-l pe o foaie alba de hartie si trasati conturul cu un creion in jurul lui. In felul asta ati obtinut un hexagon mai mare pe hartie (priza) - adica cu joc fata de hexagonul initial (adica arborele sau inbus-ul in cazul nostru). Pentru a intelege cum se transmite momentul, rotiti hexagonul de carton in hexagonul de hartie si vedeti cand aveti contact si care este suprafata de fapt. Nu-i asa ca nu e nici o suprafata? E de fapt o muchie pe care se transmite tot efortul si daca este perfect aliniat (dar asta nu se poate decat pe hartie, piesele reale au abateri) se imparte la numarul de muchii adica la 6. Cu cat e mai dezaliniat efortul se va transmite pe 1, 2, 3 sau maxim 4 muchii in cazurile cele mai fericite si de aici si uzura.

Cand inbus-ul e mai mare rezista mai bine pentru ca raportul de umplere al jocului este mai bun: de exemplu sa presupunem ca ai un joc maxim de 0.1mm. (adica foarte mare) la raportul 77mm/0.1mm este mult mai mic decat 100/0.1mm si atunci o sa obtii mai multe muchii in contact, adica uzura mai mica per ansamblu. Ce nu trebuie pierdut din vedere este ca UZURA VA FI IN CONTINUARE si PROBLEMA NU E REZOLVATA DEFINITIV! De aia am tot spus ca solutia permanenta este sistemul de pe BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Situatia de la grupul VAG iti infirma teoria: De ceva ani sa renuntat la fabricarea motorului BKD. La fel sa renuntat si la fabricarea motorului 1.9 TDI. Toate de motoarele 2.0 TDI actuale au arbori de balansare cu ax de 100mm.

Si eu am fost foarte multumit de 1.9 TDI,dar trebuie sa ne adaptam prezentului si noii tehnologii.

post-74110-0-62968900-1390414588_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprafata de contact la axul de 100 nu e totusi 38 mm? Noul ax aduce in plus 23 mm lungime... Se mai modifica altceva cu noul ax in afara de faptul ca lungimea in plus intra mai adanc in balansier?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o teorie. Doar testeaza singur ca e simplu si te si convingi cu ocazia asta!

Normal ca au renuntat la motoarele foarte fiabile! Eu n-am zis niciodata ca sunt tampiti ci doar smecheri.

Pai de unde sa iasa banii daca motoarele nu toaca piese de "jda" milioane? Daca nu cumpara fraierii ba un injector, ba o pompa , un compresor de aer conditionat sau un buton de frana de mana care se blocheaza cand cu mintea nu gandesti?

Sunt cele mai ieftine si mai dotate masini din clasa lor: piele, computer, xenoane, 4x4, putere, cuplu, asistenta la parcare s.a.m.d. si totul cu 25% mai ieftin decat orice masina cu dotari similare. Daca mai sunt si fiabile unde crezi ca se ajunge cu profitul?!

De ce crezi ca nu repara nimeni componentele sau nu fac in service modificari din astea cum spui tu? De ce nu-ti pun o pompa cu imbus de 100 daca ti s-a dus aia de 77? De ce nu le cheama pe toate si sa le inlocuiasca moka daca tot au gasit defectul? PAI D-AIA!

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru_

Solutia celor de la VAG a fost adancirea hexagonului si lungirea axului cu 23 mm. 

ovtudor

Daca gandim asa ne intoarcem la Golf 1.Fara xenon,fara dpf...etc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles asta. Noua suprafata de contact fiind 38 mm, corect?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproximativ

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am zis sa ne intoarcem la ceva anume si nici nu o sa o spun vreodata. Toate dotarile sunt foarte bune, sunt foarte necesare pentru ca imbunatatesc calitatea experientei la volan si siguranta pana la urma.

Eu doar am explicat de ce au renuntat la motoarele fiabile si de ce nu iau masuri de corectare impotriva "micilor" sensibilitati care de fapt sunt foarte costisitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, avand in vedere discutia de mai sus, va intreb, de ce la motoarele CR fabricate pana in data de 04.09.2009 nu se plange nimeni de aceasta problema. Spre exemplu, majoritatea masinilor Audi A4 2.0 TDI CR aduse din Germania au mai bine de 200.000 de km(reali). Acolo de ce nu se plange nimeni?Majoritatea celor care se lovesc de problema pompei de ulei sunt cei cu PD si se lovesc de problema tot la numarul de km vehiculati mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!