Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

CONFIRM! Buna postata Bibi. Poate se vor convinge mai mulți ca asta este ceea mai buna varianta și nu se mai lasă influențați de mecanici praduitori cu mangleala ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca solutia adaptarii unei pompe de 1.9 este cea mai sigura dar tot nu inteleg cum anume se monteaza si de unde se antreneaza. Adica la masinile care au sistemul cu pinioane trebuie inlocuite mai multe repere sau cum? Are cineva vreo poza cu lucrarea facuta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce nu ne arati si noua ca sa ne lamurim cum sta treaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi pare rau ca nu am facut poze dar pot sa va zic ce am vazut si cam care e procedeul chiar daca eu nu sunt mecanic, dar am stat cand mi-a montat-o si va zic sincer ca se monteaza destul de usor, mecanicul respectiv a venit cu o pompa de 1.9 cu lantul si patina aferenta precum si cu un pinion, cel care este pe arbore daca nu ma insel. toata pompa veche de 2.0 cu contragreutatile respective si cu pinioane se elimina. pinionul de pe arbore se inlocuieste deorece cel de pe 1.9 are alte dimensiuni(s-a inlocuit incalzind ca sa iasa cel vechi si sa se monteze asta nou), se monteaza pompa de in trei suruburi de 7 daca imi aduc aminte, se astupa o gaura cu un surub de 10(gaura aceasta era din cate am inteles pentru returul uleiului care ajungea inapoi la pompa de 2.0), se monteaza un spargator de valuri(cum este si in rezervorul de motorina) ca sa nu te trezeti in curbe ca iti apara eroare in bord ca nu mai ai ulei, iar apoi se monteaza baia la loc si se termina lucrarea. va rog frumos sa ma scuzati daca nu m-am facut inteles dar repet nu sunt mecanic.



probabil cineva care stie mai multe si e chiar mecanic intelege ce trebuie inlocuit, eu am inteles in mare ce trebuie sa se faca si din ce am vazut, si am uitat sa zic la gaura(cea pt returul uleiului) aceea sa dat filet intrucat nu avea. colegul sk poate sa completeze cu mai multe detalii intrucat am observat ca stie mai multe decat mine si a facut si poze.



si daca va apare eroare aceasta opriti masina imediat si nu mai mergeti nici macar 1m, eu am mers numai 400-500m si mi s-a dus si turbina si 2 cuzineti, probabil daca mai mergeam 1 km duceam motorul la fier vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect ai explicat Bibi. Exact aceeași lucrare și la mine. Tre sa ii mulțumesc domnului Codru de la Tg Neamț pentru anumite precizări care m-au ajutat foarte mult. O sa vin și cu poze. Nu le pot urca aici. Nu știu cum sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate ati spus pana acum inteleg ca se demonteaza si se elimina complet ansamblul cu cei doi arbori de echilibrare, ceea ce explica si de ce nu e nevoie sa se modifice baia de ulei. Dupa eliminarea acestui ansamblu ati constatat vreo modificare in regimul de vibratii al motorului?

Oricum e foarte interesanta solutia si asteptam cu interes pozele ca sa ne lamurim ce trebuie facut. Ce zici SK HIGHLINE? Ne ajuti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asta se intampla(nu mai exista mecanismul ala de contragreutati), eu unu nu am sesizat nici o modificare(dar nici nu am mers mult cu ea intrucat ieri am terminat cu reparatia masinii a trebuit sa astept dupa turbina), dar o sa mai revin cu informatii mai multe despre mersul motorului cam in 2 saptamani cand o sa fac un drum mai lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu câteva mii bune de km. Nu am constatat nicio diferența. Motorul merge ceas. Nu scoate fum. Antigelul se ridica și sta la fel. Nu am erori. Pun poze mai târziu. Îmi cer scuze. Sunt pe telefon acum și nu le am. Putina răbdare vă rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine SK HIGHLINE. Asteptam si ai si mesaj pe PM despre cum se face.
Solutia de inlocuire cu o pompa de 1.9 se pare ca a mai fost adoptata si pe afara. Am gasit si un filmulet pe YouTube dar e de la olandezi deci... explicatii mai greu da' totusi se cam intelege ce si cum. Mai e de clarificat cum a facut cu pinioanele, probabil ca asa cum a zis Bibi: incalzit, scos inlocuit cu roata de lant...
 
 

 

http://youtu.be/jHELb6v3B3g

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, desii pare interesanta solutia cu pompa de 1.9 eu am incredere in sfaturile care le-am primit ( pe mecanicul care mi-a explicat il cunosc de multi ani) ceilalti doar au confirmat. Fiecare face acest interventie pe riscul lui si pe banii lui eu m-am cam saturat de experimente deci cel mai sigur voi opta pentru o pompa noua chiar daca investitia este mare, personal stau mai linistit. Multa bafta celor ce vor incerca solutia propusa de SK, astept cu nerabdare detalii. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S.bmp



am incercat sa urc o fotografie de proba. nu stiu daca a mers. daca e ok, mai pun si restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers.eu am deschis-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New Picture (1)A.bmp



New Picture (2)KS.bmp



am postat niste fotografii de la schimbarile care le-am facut. daca nu intelegeti ceva, va explic. vic_myx poti sa faci ce vrei cu banii tai. eu daca tre sa dau 60 mil pe o pompa, ii dau foc la masina. si crede-ma ca e frumoasa. cu banii astia cumperi motor cu tot cu cutie de viteze. imi pare rau, dar nu imi bat joc de banii mei, doar pentru ca unii mecanici instruiti de Volkswagen spun asta si sunt obisnuiti doar cu patronasi care baga totul pe consumul firmei si isi permit astfel de plati. eu sunt bugetar.. Repet< masina mea merge perfect. Nu sunt mecanic. Nu am niciun interes, decat acela de a va ajuta omeneste pentru ca sunt realist si realizez ce hotii la drumul mare intalnim la tot pasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acelasi lucru l-am facut si eu, si sper sa va ajute pe cei care au problema(daca aveti nevoie de ajutor prin orasul targoviste va pot da nr de tel al mecanicului care a venit si mi-a schimbat si mie pompa)

si colegul sk are mare dreptate cu 6000 lei iei alt motor daca ai noroc sa fie numai pompa, dar cred ca atunci cand iti apare aceasta eroare in mod sigur vei avea problema si cu turbina(eu asa am patit) care mai costa si aia 4000 noua, si valoarea la reparatie se duce undeva 10000+manopera ceea ce mie mi se pare foarte mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim frumos pentru poze si informatii. Acuma lucrurile sunt destul de clare. Spargatorul de val care se monteaza in baie este luat de pe alta masina sau este manufacturat? Cam cat a durat operatia cu totul? In afara de Targoviste si Suceava/ Piatra Neamt mai exista cinvea care poate sa faca modificarea asta prin Constanta sau Bucuresti?

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spărgătorul de ulei îl cumperi odată cu celelalte componente și vine perfect de pe 1.9. Totul se potrivește perfect pentru ca blocul motor este același. Toată treaba durează câteva ore. 1se da jos scutul, 2se dajos apărătoarea din pasta., 3se scoate uleiul din motor pe la buson, 4 se desface capacul băii de ulei, 5se desface balansoar cu pompa care are f multe șuruburi lungi, 6 se desface ddistribuția, 7se scoate pinionul de pe motor al pompei vechi-fie prin încălzire, fie prin taiere cu flexibil, 8se montează noul pinion pentru lanț, 9apoi lanțul, 10apoi pinion ul distribuției, 11 se astupa acea gaura din bloc cu un surub_pt ca uleiul sa stea în rampa, 11 se plantează noua pompa cu patina, 12 spărgătorul acela, 13 capacul băii de ulei, 14 distribuția, 15 se pune uleiul în motor, 16capace și alte mufe, 17 cheie și mult succes. NU MAI AVEȚI TREABA ÎN VECI.

RECTIFIC: *plastic, flex,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

daca pompa de ulei e pe lant mai e nevoie sa inlocuesc pinionul care vine pe arbore?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care pompa te referi? Depinde ce fel de pinion ai pe arbore. dacă se potrivește lanțului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea a fost pe lant si eu a trebuit sa inlocuiesc pinionul de pe arbore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg care este gaura de trebuie astupata(cea de retur a uleiului) cum se spune cu cateva posturi mai in spate. Din cate am inteles ar trebui una montata dupa motoare de 2.0 tdi 16v cu codul de motor BKD, ca cele de la motorul de 1.9 nu ar face presiune de ulei cum trebuie(ca nu sunt in 16v).

Ne poate ajuta cineva cu niste coduri ale pieselor ce trebuie montate? atat la cele dupa 1.9 cat si la cele 2.0 tdi 16v BKD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă nu face presiune îndeajuns nu ar fi trebuit sa îmi fi dat vreun semn senzorii? Sau sa se întâmple ceva... Plus ca știu mașini care au sute de mii cu asemenea pompe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul bibi in postul 225 zice ca trebuie o gaura astupata(cea de retur a uleiului), stii care este aceea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Srry. Nu va pot spune exact. Mecanicul meu tre sa știe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate pompele de pe motoarele 2.0 au acelasi principiu numai ca unele sunt pe lant si altele pe pinioane dar tooate de pe 2.0 au axul acela problematic de se rupe sau isi face joc. Tu trebuie sa iei de pe un motor de 1.9 pompa de ulei cu spargatorul de valuri cu patina cu lantul si cu pinionul de pe arbore. Iar gaura astupata din cate imi aduc aminte este cea de retur a uleiului, daca nu o astupi atunci pompa de 1.9 nu ar mai face presiune eu asa am inteles de la mecanic. Colegul sk poate sa va explice mai bn si cred ca se vede si in pozele puse de el care este gaura astupata.

cum a zis si colegul sk cel mai bn vb cu mecanicii care au mai facut asta si va vor spune exact gaura ce trebuie astupata si de ce se astupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!