Jump to content

Consum Polo 6R Diesel


Mugur007
 Share

Postare recomandată

Dar graficul pentru motorul de 75 de cai nu pare a fi corect , motorul produce 195 Nm de la 1500 - 2500 , si 75 de cai la 4000 rpm, nu la 3600.. Sunt cam off-scale rau astia cu graficul lor.

Recomandarea ar fi de 55, si mers in intervalul 1500 - 2500 pentru consum optim.

Gandeste-te numai cat de fiabil este conceptu sa fie acest 1.6 TDI - 75 de cai, ceva in genul 2.1 CDI - 136 de cai de la mercedes, care merge sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    48

  • polotsi

    16

  • Mugur007

    10

  • Stormlord

    8

Sa nu vorbim de fiabilitate :)) Crede-ma ca am probleme de m-am saturat. Pana acuma am schimbat rola intinzatoare de la alternator, pompa de apa, accesorii care cica ar trebui sa duca 200 000 km, conform cartii. In plus, debitmetrul de aer imi tot face figuri (mi se aprinde la bord). La relanti imi sta de multe ori in 1000 rpm din cauza electromotorului care sta pe treapta a 2-a. La majoritatea pornirilor, zgomotul (tacanit) ca de tacheti ma dispera, care defapt are legatura cu ECU, iarasi tremuratul masinii in timpul curatirii, de zici ca e ceva tractor..etc.

Intr-adevar, ai dreptate in legatura cu graficul. Eu nu am bagat de seama, dar pe parte hardware iti spun sigur ca motoarele sunt la fel, inclusiv cutia de viteze. M-am documentat :) Singura chestie ce difera e puntea spate care la cel de 105 CP este cu discuri de frana si toba finala care este un pic mai mare.

In plus, daca ar trebui sa ma iau dupa indicatiile de pe bord referitoare la schimbatul vitezei, consumul ar fi mult mai mare pentru ca o tine mult subturata.

P.S.: M-am mai uitat si eu pe grafic si sincer s-ar putea sa aiba dreptate. Si eu am observat ca masina de pe la 2500 parca se plafoneaza, adica nu mai simti puterea cum creste. Tocmai din cauza asta am tendinta sa dau crezare graficului celor de la Revo, pentru ca asa o simt si eu. Masina dupa aprox. 2500 rpm trage linear, de ai senzatia ca nu mai are forta..

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cel de 90 si de 105 toba este identica cu cea de la TSI , iesita in afara. Este normal ceea ce simti, deoarece cuplul la 2500 este 195 Nm , iar la 4000 acesta devine 133 Nm.

La 2500 rpm motorul are deja 68 CP, iar pentru puterea maxima 75 CP, turatia trebuia dusa la 4000 rpm., de aceea nu simti nevoia sa il turezi.

La 2500 rpm, motorul produce deja 91% din puterea sa maxima, si pentru cel de la volan pare anevoios sa ii mai dea inca 1500 rpm, pentru a avea si restu de 9 %, dar trebuie, pentru sprint cu 9% mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai asta spuneam, ca de pe la 2500 parca se plafoneaza, nu mai simti puterea aia de 9% si este enervant.

La cel de 90 CP nu are toba iesita, este ca si cel de 75 CP. Doar ala de 105 CP are toba ca si TSI-ul.

Oricum, eu cred ca graficul celor de la Revo este corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba are si cel de 90 toba iesita, garantat ! si scrie TDI pe spate, la cel de 105 cai scrie TDI cu I rosu. Am o prietena cu TDI cu DSG , cel de 90, cu teava iesita. e garantat

Cum e cu regenerarile filtrului de particule ? cat de des le face si cum se comporta ( vreau in detaliu )

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, eu am vazut cateva fara evacuarea iesita.

Regenerari..e greu sa-mi dau seama din moment ce turatia imi sta de multe ori la relanti in 1000 rpm, desi nu-si face curatirea, dar cand isi face degeaba o tin a 2-a sau a 3-a intre 2500 si 3000 rpm ca nu rezolv nimic. O scot pe autostrada si-i dau cu a 3-a sau a 4-a peste 3000 rpm. In rest nu stiu ce sa-ti spun. Acum sunt destul de agitat cu ceva treburi si nu ma pot concentra la tot ce am de zis. Mai intreaba-ma tu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confim faptul ca si cel de 90 CP are evacuarea vizibila, si inca cu o terminatie cu diametru maricel, de parca cine stie ce hothatch ar fi :icon_confused: . Arata chiar bine si fara modificari ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este terminatia standard la modelele cu putere peste 86 de cai inclusiv, si arata foarte frumos integrata cu bara. Si creeaza o rezonanta la anumite turatii acel capat ce vine curbat din dreapta. La diesel nu stiu cum suna, insa la benzina , la 2000 daca dai drumu brusc la acceleratie, se produce un sunet in genu ''PHOM".

on topic :Cum se modifica consumul cand e pe regenerare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc din experienta mea cu Mazda, banuiesc ca si la TDI-urile CR de la VAG situatia sta cam la fel: la regenerarea filtrului de particule ar trebui sa se observe o crestere a consumului instantaneu cam cu 1-2 litri/100 km concomitent cu un zgomot mai pronuntat al motorului. In cazul asta nu e nevoie sa se mearga cu motorul turat peste 3000 rpm, important e sa nu se opreasca motorul pana nu se termina regenerarea. Metoda cu mersul supraturat trebuie aplicata doar atunci cand se aprinde martorul DPF in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte necesitatea regenerarii inainte de aprinderea martorului in bord. Consumul creste, motorul devine lenes in primele 3 trepte de viteza, fara vlaga. Acestea sunt primele semne.

Regenerarea 'activa' consta in interventia ECU la o incarcare a DPF de 45%, procedura durand 5-10 minute. ECU initiaza masuri specifice in scopul cresterii temperaturii gazelor de esapament la peste 600 grade C, aceste masuri incluzand stoparea recircularii gazelor de esapament si cresterea timpilor de injectie a combustibilului. Particulele de funingine se oxideaza la atingerea temperaturii precizate anterior.

In cazul intreruperii regenerarii, ca de ex. incetiniri, opriri, etc., procesul se va relua atunci cand conditiile de regenerare sunt indeplinite din nou, la peste 60km/h. Aceasta noua incercare de regenerare va dura cam 15 minute. Daca dupa 2 reincercari a cate 15 minute tot nu se poate finaliza regenerarea cu succes, gradul de incarcare a DPF creste.

La 50% incarcare, ECU incearca in continuare sa mentina temperatura maxima a gazelor de esapament intre 600-650 grade, pentru a realiza regenerarea, si mai initiaza inca 2 procese de regenerare. Daca nici acestea nu se finalizeaza cu succes, se aprinde martorul DPF la bord. Specialistii recomanda in acest caz condusul la viteza constanta de peste 60km/h sau putin supraturat, pentru minim 10 minute.

La 75% incarcare se apind martori de avertizare aditionali (spira si simbolul de motor), ECU intra in safe-mode, cu limitarea vitezei la 60-65 km/h si maxim 2500 rpm, iar regenerarea nu mai este posibila decat cu un tester VAG.

La 95% incarcare a DPF, acesta se inlocuieste!!!

Aici aveti informatia originala pe scurt:

Operating Status System Response

45% DPF Load Level 1

- Normal Regeneration

50% DPF Load Level 2

- Regeneration at maximum exhaust temperatures

55% DPF Load DPF lamp

Regeneration from 60 km/h onwards

("See operating manual")

75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp

Torque limitation, EGR deactivation,

Regeneration via VAG tester only

95% DPF Load Replace the DPF Unit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A incercat cineva sa mearga sportiv in timpul regenerarii ? cu turatii pana la 5000, si blana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, pentru ca celalalt tratament nu da rezultate. In carte scrie ca trebuie mers cu treapta a 2-a sau a 3-a intre 2500 rpm si 3000 rpm, timp de 15 minute. Am incercat asta pe autostrada si nu am rezolvat nimic. Dupa, am tinut-o tot peste 3000-3500 si in 5 minute si-a terminat-o. La fel se intampla de fiecare data.

Mai am un passat 3bg (2.0 TDI BGW) care are filtru de particule si primeste acelasi tratament si nu are probleme. Primul filtru de particule l-am schimbat la 180 000 km, desi ei zic la 120 000 km..

Stef13, dupa cum spunea si Stormlord, lasand masina sa si-o "termine" la relanti, nu faci decat sa amai un pic regenerarea, lucru ce nu e tocmai bun. Am incercat asta la passat si de atunci mi-am dat seama ca nu este ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai ajuns sa schimbi DPF la passat ? din ce cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pur si simplu nu mai tragea masina. O dacie 1310 era avion pe langa passat, si nu glumesc ! Dupa ce l-am schimbat, am mers 5-10 km si si-a facut singur adaptarea, iar apoi totul a fost ok.

Cauza, uzura prea mare. Vw recomanda (la passat cel putin) sa-l schimbi la 120 000 km, dar eu nu l-am schimbat ( la reprez era 1000 euro), asa ca am mers cu el pana la 180 000 km, cand a picat de tot si a trebuit sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 22 mii de km in cei un an si jumatate de cand am masinuta si nu am avut probleme cu regenerarea, mai rau e ca nici nu stiu cand s-au petrecut acele regenerari(nu am/avut nici un martor aprins in plus sau in minus).

Tin sa precizez ca am un consum mixt 5%, cu un plin de 53-54 litri fac in jur 1000-1150km din care 400-500 in localitate si restul in afara loc. Ca si consumuri estimative in localitate am consum de 4,8-5,8 si 6,x doar daca o calc sau e aglomeratie. Pe exterior de la 3.6l(mers la consum 50-70km in localitate, 90 - 120 ext) - 4.1(in functie de incarcarea masinii).

M-am laudat destul cat pentru tot anul. Sanatate si sper sa va bucurati si voi de masina asa cum o fac si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa il aveam si eu anul trecut, dar acuma mi-a crescut cam cu 1.5-2 la 100% si afara si in oras :( Eu am 50.000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

qwk mai ai tacanitul ala suparator la motor sau s-a rezolvat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il mai am..si nu o sa scap de el pana nu-mi voi schimba ECU sau cel putin injectoarele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit ma pot lauda si eu cu consumul.

Aseara in drum spre Arad, am bagat motorina in Sibiu. Am facut plinul, iar pana la Arad am avut consum de 3.8 si desi aveam aprox. 280 km facut, computerul de bord imi arata ca mai pot face inca 1210 km :D.

Acuma, in Arad, am consumul undeva la 5-6 (fata de 9-10 cat il am in Bucuresti) deci ma declar multumit. Totusi sper sa nu fie doar o faza buna prin care trece..si apoi sa dispara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun consumul qwk, motorului tau ii place canicula :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consum urban: 4.6 l in oras (exact ca in catalog)

Conditii:

- demaraj usor

- schimbat rapid trepte de viteze (conform indicatiilor computerului) (I schimbata in 2-3 metri)

- la treapta a IV-a la 60km/h activat tempomat-ul

- trafic super lejer

- traseu: Lujerului - Piata Alba Iulia (Bucuresti)

- ora 22:00

- temperatura 18 grade

- singur in masina

- bagaje: cumparaturi de max 30-40 kg

Consum extraurban: 3.2 l (exact ca in catalog)

Conditii:

- demaraj usor

- schimbat rapid trepte de viteze (conform indicatiilor computerului) (I schimbata in 2-3 metri)

- la treapta a V-a la 90km/h activat tempomat-ul

- trafic super lejer

- traseu: Azuga iesire - Bucuresti Banesa

- ora 20:00

- temperatura 10 grade

- singur in masina

- bagaje: rucsac laptop si diverse (10 kg)

Modificat de asorin2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma si eu prin Arad am consum de maxim 6. Deocamdata consumul mediu, pe cei 270 km facuti de la Sibiu la Aradi si inca 200 facuti prin Arad, este de 4.5%. Am 470 km facuti si-mi arata ca mai pot face inca 690..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti grija cei cu tdi care alimentati la OMV. Azi la omv-ul de langa Complex Leu, era un reclamant referitor la maxx motion diesel, cum ca a avut amestec de benzina si a ajuns cu masina in service. Dat rezervor jos, tot tacamul.

Seful statiei a recunoscut ca a mai primit o reclamatie la fel, de la inca o persoana. Sper sa fie caz izolat. Eu cu benzina nu am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt statii si statii OMV, se simte la calitatea motorinei.

Eu pun doar de la unirii-calarasi, baneasa si pipera. Pe George Cosbuc foarte nasoala motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!