Jump to content

Consum Polo 6R Diesel


Mugur007
 Share

Postare recomandată

Mini-vacanta de Paste:

Traseul Petrosani-Sovata (via Alba Iulia, Aiud, Ludus), 2 adulti + 1 copil, masina plina: consum pe CB: 4.2 l (temperatura 12-22 grade)

Retur in Petrosani, prin Sighisoara, Medias, Blaj, Teius, in aceleasi conditii, consum: 4.3 l (mai mult de 2/3 din drum consumul a fost 4.1 l/100 km)

Mentionez ca am condus normal, nu am urmarit neaparat consumul minim.

In concluzie, 680 km facuti cu aproximativ 30 l motorina nu e rau de loc :icon_thumright:

In plus, se pare ca dupa ce a trecut de pragul de 5000 km, motorasul si-a mai dat putin drumul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • qwk

    48

  • polotsi

    16

  • Mugur007

    10

  • Stormlord

    8

Sunt neconclidente consumurile facute pe distante scurte. Eu iarna la primul consum mediu am 20-22 la % iar vara undeva la 14-15.De mentionat ca am 3 rezistente pt incalzirea fortata a motorului care iarna la - usuca rezervorul. Eu la 1,4 scot un 4,5-5,5 extraurban si un 5-8 urban in functie de conditiile de trafic si vreme si un mediu de 5,6 pe BC cu aproape 2l mai mult decat pe hartie. Dar cel mai corect faceti un mediu de la plin la plin pe 2-3 sute de km si o sa aveti surpriza k BC sa minta cu 1 l in plus. Cel putin la mine asa face. Inca o mentiune eu am Jante pe 15 si 205 latimea causiucului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 15000 km, consum 5%, drum intins 640 km, dus-intors Bulgaria, Bucuresti-Giurgiu-Ruse -Varna-Constanta- Bucuresti. La intoarcere am bagat 32 l fix. In oras, 6,3- 6,4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am venit sa ma laud cu un consum de invidiat, fac resetarea dupa fiecare plin 52 litri(plin pana in buza) + 10 litri canistra = 62 ==> 1280 de km, din care 560 facuti pe exterior cu un consum de 3.7-4 si restul pana la 1280 doar in Iasi consum de 4.8-5.5 in functie de trafic. Computerul de bord imi arata un consum mediu pentru cei 1280 de 5% fix, calculat la consum 62/1280 - 4.8 cam tot pe acolo. Inca o data ma declar foarte multumit de motorul de 1.2 TDI si de motorina moldoveneasca euro 5 premium de la fratii moldovani(14.60lei md = 3.7RON litru direct din Sculeni,62litri = 250RON).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut 3000 si un pic de km intr-o saptamana, am avut un consum mediu de 4.7%(Ac, 2 pesoane si bagaje multe). Drumul a fost de 1180 pana in grecia, am facut in jur de 800 de km acolo si aceeasi distanta inapoi. Am avut portiuni de autostrada unde i-am incercat puterile si se pare ca ca nu trece mai mult de 3000 de turatii in viteza 5-a respectiv 165km ora. Partea mai nasoala a fost in bulgaria unde erau portiuni urbane unde trebuia sa rulezi cu 30 sau 40 km ora.

Per total a fost bine, mi-as fi dorit mai multa putere/viteza pe autostrada si in depasiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Eu am un polo 1,2 TDI, echipare highline cu climatronic, are 3 luni si am parcurs 3500 km, din care jumatate l-am facut in afara orasului (locuiesc in Bucuresti), iar consumul mediu este 6,4.

La o viteza medie de 110 km pe autostrada, ruta Bucuresti - Pitesti si retur am obtinut un consum de 4,8 l/100 km, cu climatronicul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Polo 1.6 tdi, 105 cai, comfortline

Bucuresti - Piatra Neamt 4.2 fara ac, cauciucuri vara, 62 km/h viteza medie;

Piatra Neamt - Bucuresti 3.5 fara ac, cauciucuri vara, 64 km.h viteza medie;

Cauciucuri iarna, Piatra Neamt - Bucuresti 3,9, 62 viteza medie;

In Bucuresti intre 6 si 7, conditii de trafic decente :)

Numai bine!

Km la bord: 24400

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si 1.6 TDi si 1.2 TDI au distributie pe curea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Eu am un polo 1,2 TDI, echipare highline cu climatronic, are 3 luni si am parcurs 3500 km, din care jumatate l-am facut in afara orasului (locuiesc in Bucuresti), iar consumul mediu este 6,4.

La o viteza medie de 110 km pe autostrada, ruta Bucuresti - Pitesti si retur am obtinut un consum de 4,8 l/100 km, cu climatronicul pornit.

@oreste1969: Ce consum are Polo 1.2 TDI in Bucuresti si ce eventuale nemultumiri/multumiri ai privind utilizare sa ?

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate revin cu unele probleme legate de consum :( In ultima vreme imi consuma mult mai mult decat aceiasi perioada a anului trecut. Adica Arad - Bucuresti am avut cosum de 5.1 fata de 3.5-4.5 la un stil de mers mai domol, iar Bucuresti - Arad am avut undeva la 5.5..fata de 3 si ceva, iar prin Bucuresti sub 8 nu pot scoate. In plus isi face si curatirea destul de mult. Pe drumul de Arad - Bucuresti si-a facut-o de 2 ori..ceea ce mi se pare foarte mult pentru o masina de 40 000 km

Voi, dieselarii, ce consum aveti in Bucuresti ? Dar pe autostrada ? Eu la 130 pe tempomat am consumul mediu de 6.5, iar la 120 km/h am undeva la 5.-8 - 6..care iar mi se pare mult.

Sa fie toate diferentele astea de aproape 1.5 l din cauza cauciucurilo de iarna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qwk: nu stiu ce cauciucuri de iarna ai tu, insa mie, de cand am incaltat shoshonii de iarna (165/70R14 acum, 215/45R16 vara) mi-a scazut consumul mediu pe 3,240 km. de la 7.7 la 7,3%. Cauciucurile de iarna nu-s neaparat sinonime cu un consum ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@qwk : de cand ai montat computer de bord si tempomat ai sesizat aceasta diferenta? Consumul de acum 1 an banuiesc ca era facut plin/plin . Acesta este tot plin/plin, sau este la indicatiile bordului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan: Cauciucurile sunt Goodyear UltraGrip 8 noi, de 185/60/15, exact aceiasi dimensiune ca si cele de vara..deci nu vad de ce ar creste asa mult consumul.

polotsi: Ieri cand am ajuns de la Arad la Bucuresti am facut iar plinul si mi-a iesit la pompa 5.1, iar pe BC imi scria 5.3 deci nu o diferenta mare, dar mai dureaza un pic pana se calibreaza. Eu de cand am pus tempomatul si BC-ul am facut (practic) doar un plin si ma gandesc ca e nevoie de 2-3 plinuri pana se calibreaza cum trebuie. Oricum, eu o simt ca are momente cand nu merge cum trebuie parca. Adica, cateodata cand o tin cu a 2-a, a 3-a si chiar si cu a 4-a la aprox. 1300 rpm imi trepideaza, parca tot se infunda..si nu cred ca e de la motorina pentru ca am bagat si de la OMV si Petrom si Smart Diesel (ceva particular de unde alimentez si tirul, deci e buna) si tot la fel face..

In plus isi face curatirea destul de mult, si totodata (chiar daca nu isi face curatirea) imi sta si in 1000 rpm la relanti relativ mult, chit ca motorul este cald..

P.S.: Doua plinuri de motorina cu cel de aseara :)

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine-o peste 2000 rpm daca vrei consum bun si fiabilitate in timp. Daca o tii la 1300 rpm in treapta a 4-a la temperaturi scazute si mai mergi si prin oras mai bine iti iei benzina. Iti consuma la fel, dar nu ai probleme.

Diesel-ul trebuie condus mai turat decat spui acolo, regenerarile atat de dese arata clar ca nu il folosesti cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare, dar ce benzinar ai vazut caruia ii plac turatiile mici ? in plus, orice diesel il poti tine la 1300 ture atata timp cat nu-l fortezi accelarand brusc, iar viteza o schimb dupa 2500 rpm cand e cald motorul, iar la rece intre 2000 si 2500 deci nu stilul este problema. Sunt la a 4-a masina TURBO si DIESEL, deci consider ca stiu sa conduc o masina diesel..

In plus, in oras nu am unde sa-i dau a 4-a (Bucuresti), decat eventual seara, si nu sunt atat de idiot sa o tin a 4-a la 1000-1000 si ceva de ture prin oras..

La mine chiar cred ca este o alta problema. Cand sunt minus grade si o pornesc dupa o noapte, se aude un tzacanit ciudat (ce nu am mai auzit la restul dieselurilor ce le-am avut).

Si cealalta problema ar fi cu turatia la relanti, iar din ce am vazut mai sunt multi de afara care se plang de asta. Si astazi, imi statea in ~1000 rpm desi consumul la relanti era 0.3-0.4..iar la curatire de obicei ii de aprox 1%

P.S.: Repet, fara suparare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ati facut toti cei cu computer de bord test de consum?

Am vazut pe site-uri externe ca se poate calibra eroarea dintre consumul real si consumul afisat cu vag-comul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dai search pe google la "calibrating trip computer vw"

valoarea initiala ar fi 100 si se poate modifica in 105,110, 95 in functie de necesitati.

nu ma pricep. eu am facut test de consum pana in buza si am ajuns la concluzia ca

prima [cenzurat] de la indicator se refera la 20 de litri

urmatoarele 6 inseamna 5 litri fiecare

iar ultima, rezerva cred ca tot 5.

total, incap 55 de litri in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in rezervor pana in buza intra 60 litri, iar prima linie dispare dupa 21-22 litri, restul nu m-am interesat dar probabil dupa 5-6 litri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

60 ?? la mine, cu plinul pana in buza, a disparut o unitate dupa fix 20 de litri, calculat pe baza consum x distanta. apoi urmatoarea dupa inca 5 litri.

O avea dieselu rezervor mai mare, insa cu range 5 km, nu am bagat mai mult de 54 de litri, cu betisorul apasat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu range 0 km am mai facut vreo 5 km si la pompa am bagat 58,6 chiar pana in buza :) Fara spuma si nimic, si cand am pornit motorul si am desfacut capacul de la rezervor aveam motorina in buza..deci plin plin la diesel intra 60 de litri, iar prima [cenzurat] dispare cam dupa 21-22 de litri. De obicei cand plecam de la Arad cu plinul, prima [cenzurat] se ducea la intrare in Bucuresti si cand ajungeam in Militari la OMV (acolo spre Carrefour Orhidea) bagam maxim 22-23 litri :)

Oricum asta era iarna/vara trecuta. Acuma imi consuma cu 10 litri mai mult la un drum :| Maine merg la Quark sa rezolvam problemele, si sper sa rezolve si ceva cu sunetul pentru ca mai nou aproape la fiecare pornire se aude.

Sunetul este acesta:

Zilele trecute am reusit sa-l inregistrez..si astazi cand am pornit-o se auzea iar :| Sper sa-i dea astia de cap
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să fiu ontopic pot să vă spun că 1.2 TDI cu peste 5000 Km consumă cam așa:

- oraș ( Cluj-Napoca) în jur de 6.5 L /100Km cu cauciucuri de iarnă, cu cele de vară și în condiții de vara scade puțin fără A/C. Oricum aici intră în discuție o sumă de factori. Consumul e departe de cel prezentat de producător, însă este în limita așteptărilor mele.

- extraurban, mers normal 90- 100 KM/h, fără accelerări bruște , între 4.0 - > 4.4 L /100km pe orice traseu

- extraurban, mers fără menajamente. Traseu 800 KM Baia Mare - Budapesta și retur din care aprox 2* 210 km autostradă (la dus 120Km/h constant, la întors 150 Km/h constant), în rest drumuri naționale bune 100- 120 Km/h, în localități în limite legale ( max 60 Km/h). Consum final 5.2 L /100km.

Eu mă declar mulțumit de mașină și de consum. Consider că fiecare își face un calcul înainte să își cumpere o mașină și știe cam ce are nevoie și ce își permite. Cu toată stima, însă eu consider că majoritatea părerilor sunt subiective, scrise cu inima și cu gândul la mașina din ogradă :wub: .

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acroscad, consumul meu actual este cu doi litri mai mare fata de iarna trecuta..asa ca nu vb prostii, drept dovada si problema cu pompa de apa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!