Jump to content

Polo 1.2 TSI


polotsi
 Share

Postare recomandată

Chiar a meritat sa dai cu ea prin gaurile alea? Trist as zice eu filmuletul tau...nu am observat decat cum dai prin gauri in plina accelerare si la viteza.

Uite asa va luati masini unii, dati tare dupa ele ca vi se pare mai sport 1.2 TSI (eventual si DSG), nu va uitati la drum si apoi va plangeti pe aici ca VW nu mai fac masini bune, ca va vine sa ii dati foc...etc.

Apropo, Stef13, tu nu te supui regulamentului vwvforum?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • polotsi

    30

  • Stef13

    26

  • Popicu

    11

  • lucian 1.2 TSI

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da. Nu-mi place sa intru in polemica cu nimeni. Afirmatiile de mai sus le consider pripite, exagerate, nedrepte, brutale si mai ales jignitoare. Cu atat mai mult cu cat vin din partea unui MODERATOR.

Nu consider 1,2 TSI un motor sportiv si cred ca este clar pentru multa lume ca altceva am vrut sa arat, fara sa incalc vreo lege sau regulament. Speram ca filmuletele sa fie utile celor ce ar dori sa vada cum se misca Polo 1,2 TSI, mai bine decat as fi putut explica in cuvinte. De aceea am postat aici. Nu am vrut si nici nu am nevoie sa demonstrez nimic.

Daca intradevar am ofensat cu ceva, a fost fara intentie, cer scuze colegilor si celorlati moderatori pentru poluarea topicului, imi asum greseala si accept consecintele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Da...

Mi-au schimbat distributia si este totul ok. Sunt mai impacat acum. A durat de la 8 la 15.

Sunt multumit de serviciile de la TESS sibiu. Au schimbat si uleiul ca asa este procedura cu toate ca era proaspat schimbat de 100 Km deci n-au tras chiulul.

Na cam atat cu patzaniile mele. Sfatul este sa va faceti garantia extinsa eu asa o sa fac pt 200 euro 2 ani si la orice defectiune sau zgomote anormale sa mergeti din timp la service.

Va doresc la toti multi Km fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se cam confirma si la Polo operatiunea de schimbare a distributiei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri s-a facut si la masina mea actiunea service 24V9: montare distantier la tija actuator, update software motor de la versiunea 6898 la versiunea 9699, update software DSG7 de la versiunea 1808 la versiunea 2173.

Deocamdata, singura schimbare observata de mine in comportamentul motorului ar fi ca nu se mai simte asa de tare turbo-lag-ul. Nu am avut timp sa il testez mai bine. Pornirea la rece nu s-a schimbat; turometrul sta cateva secunde la 1200 rpm dupa care revine la 700 rpm. Micile tremuraturi de la pornirea la rece nu au disparut. In ceea ce priveste cutia de viteze, am observat o imbunatatire a felului in care schimba din treapta I in treapta a II-a la accelerari mai puternice. Inainte se simtea o mica smucitura, acum schimbarea vitezelor este mai lina.

Sunt in continuare foarte multumit de acest motor si de masina, in general.

106ylx2.jpg

drcyfp.jpg

nmyy5f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina vineri la Autoworld pentru jocul din scaunul soferului, concluzia: e normal si n-au ce-i face. Voi solicita un raspuns in scris, pe care o sa-l trimit la VW in Germania pentru o a doua opinie, fiindca eu nu-s de acord.

Mi s-a montat si mie saiba lu' peste, pe actiunea 24V9, la fel ca in poza 2 a colegului Stef13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stef13: Ai intrebat daca exista vreo actiune pentru distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus si eu la revizie micutul tsi dar la capitolul actiuni de service a fost doar inclocuirea unor cabluri de la calculator... Nicidecum resoftare...

Oare de ce? Masina este fabricata in ianuarie 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea, februarie 2010.

N-am mai auzit de inlocuirea cablurilor. Ai putea sa dai mai multe detalii?

Legat de actiunea service 24V9, mai mult ca sigur si masina ta este implicata. Incearca la un alt service, mai mult de-atat ce sa mai zic..Este regretabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu nu inteleg de ce v-a mirati de sunete si troncaneli la polo.la drumurile care le pune la dispozitie patria nu e nimic de mirat la asta.nu doar polo troncane,ci si alte marci consacrate.

deci ori schimbam tara ori fac ceva conducatorii astia sa avem drumuri mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Mie la actiunea 24V9 mi-au facut update la soft de la 1345 la 2684. Am vazut mai sus ca s-a facut de la alte versiuni, de la 6898 la 9699... Or fi gresit baietii in service update-ul? Primul mecanic nu stia, a chemat altul care a incercat sa faca un update, dar masina a zis ca este deja actualizat, dupa care au chemat un al treilea, care a luat-o pe incercate pana a nimerit meniul corect si s-a facut update-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putin probabil sa-ti fi gresit actualizarea, cel mai probabil e ca la VW are alta numerotare, diferita de cea de la Skoda.

Conteaza si luna/anul de fabrictie al masinii tale si, oricum, multa baza pe mecanicii din Romania eu n-as pune; cel mi bine mergi in reprezentanta cu talonul si intrebi care ultima versiune de soft pentru masia ta. Potrivit seriei de sasiu, un consultat de service o sa te informeze. Pentru linistea ta, poti trmite o cerere scrisa reprezentantei, prin care sa ceri un punct de vedere scris.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa ma duc in service sa verific, mai ales ca turometrul a inceput sa stea pe la 900 rpm dupa update, de la 700 inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, 5x 100.

Meardon, eu am stat langa masina cand au facut update-urile, sunt sigur ca am vazut bine numerele versiunilor, am intrebat si mecanicul pentru confirmare dupa care mi le-am notat (de obsedat ce-am ajuns in urma atator discutii, ca de fapt nu stiu la ce mi-ar folosi toate informatiile astea :) ). Nici eu nu cred ca ti-au gresit updateul, mai degraba cred ca numerele tale se refera la altceva. Revino daca ai ceva noutati..

Dupa update am observat si eu ca turatia sta undeva mai sus. Ca si inainte porneste la 1100 rpm iar dupa cateva secunde scade la 800. E ultimul lucru care ma preocupa; deocamdata sunt multumit ca am scapat de tremuratul de la pornirile la rece, de faptul ca n-am observat vreo scadere in putere si nici cresterea consumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa innebunesc.

Eram, din nou, aproape hotarat sa merg sa ma supun actiunii saiba la intoarcerea din concediu. Iar acum ... aceasta discutie.

Stefane, poti sa descrii cu exactitate regimul de utilizare al masinii tale si modul prin care ai concluzionat ca masina ta face la fel ca inainte de actiune? Te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in curs de achizitionare a unui 1.2TSI, sa schimb a adoua masina a familiei (Ibiza) si stau in dubii legat de problemele astea. as fi ales 1.4 dar s-a scos din oferta. ma duc sa vad si ibiza, ca ei au inca 1.4.

1.2 aspirat iese din discutie.

iar 1.4 ma deranjeaza ca e o generatie mai veche.

am citit despre problemele cu lantul su saiba, dar nu mi-e clar cat si cum afeceteaza masina. doar zgomot?

garantia e de 4 ani? doar in RO sau e internationala?

computerul de bord arata si presiunea in pneuri?

senzor pt lichidul de spalat parbrizul are?

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din informatiile pe care le am de la importator - nu din reteaua de service-uri - problema lantului a fost remediata incepand cu ciclul de fabricatie 2012. Deci de anul trecut.

Exista un asa zis senzor de presiune in roti care semnalizeaza atunci cand una dintre roti nu mai are preiunea corespunzatoare. Dar nu iti spune care roata e cu problema. SI nu este prea exact. Eu am gasit deseori diferente de presiune de una-doua zecimi de grad intre rotile fata, dar senzorul nu s-a aprins.

Exista optionala cu senzor de ploaie. Si exista si senzor in vasul lichidului de spalat parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ai fi novice.

Te rog sa contactezi un moderator si sa il rogi sa mute posturile astea in Achizitie Polo - Sfaturi inainte de cumparare

Am sa ma uit dupa masa pe configurator si in materialul de prezentare si am sa incerc sa raspund la intrebarile tale. Ce echipare te intereseaza ?

Daca vrei ma pot ocupa si de achizitia masinii la pachet cu ceva reducere. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze. o sa intreb acolo ce am legat de senzori. aici am intrebat pentru ca totul are legatura cu 1.2 TSI. in principal cu porblemele lui tehnice. si cu COMFORTLINE, ca la HIGHLINE banuiesc ca BCul vine cu toate functiile existente.

o oferta nu strica niciodata, multumesc.

dar despre diferentele dintre 1.2 TSI de 90 si cel de 105 putem vorbi aici ?:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele nu sunt semnificative , ambele sunt motoare care merg lejer. 175 Nm cuplu de la 1500 la 4100 , vs 160 de la 1500 la 3500 , deci este ca si cum ti-ai pune o piedica sub pedala la cel de 105 cai, sa nu o calci la blana, ci la 90%. Este valabil cam pentru toata gama de turatii, ai un extra-boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream dpdv tehnic. ca al puterii pot intelege si eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cat stiu eu, cum pe Polo VW nu pune computer de bord Plus nu are unde sa afiseze presiunea exacta. Parca sub 1.5 au 1 facea galagie. Nu mai stiu exact ce scrie in manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e afisata presiunea in pneuri. Se aprinde un bec atunci cand ESP-ul (parca) detecteaza ca o roata se invarte mai repede in conditii normale (o roata dezumflata are o raza mai mica deci ESP-ul detecteaza ca se invarte aiurea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!