Jump to content

Polo 1.2 TSI


polotsi
 Share

Postare recomandată

Marius Neblea

@fixpixu - Am verificat nivelul uleiului si spre surprinderea mea nu a mancat gram de ulei, m-am tot uitat la nivel din 500 in 500 de km. Oricum ma gandesc ca asta nu avea nici o legatura cu lipsa de putere.

@Stef13 - Asa este, am avut un Polo 1.4 MPI 85 CP si l-am vandut fix acum o luna cand in aceeasi zi l-am achizitionat pe acesta nou-nout 1.2 TSI. Deci, acesta are acum fix o luna si 3300 de km. Am citit toate celelalte probleme intampinate de ceilalti useri. La mine se comporta ca un motor anemic, el saracu se tureaza dar parca turbina nu face nimic decat zgomot.

P.S. Sa fie oare faptul ca acum o luna era mai frig afara si acuma s-a incalzit si numai trage motorul ? Banuiesc ca e aberant ce spun. Si mai trist este faptul ca nu am pornit aerul decat ocazional sa zicem 20 de minute asta ca sa nu se strice cumva din cauza ca nu il pornesc. Deci daca eu nu am putere fara aer, daca ii dau drumu la aer...

Sa mai mentionez faptul ca in primii 500 de km ai masinii am oprit la drum lung intr-o parcare si se auzeau niste sunete ciudate provocate de aerul conditionat. Motorul mergea la relanti si cand m-am dat jos am auzit. Am oprit aerul si nu se mai auzea decat motorul. Am dat drumul la aerul conditionat si iarasi a inceput zgomotul.

Bineinteles ca sunt nervos si nu stiu daca pun VAG-com-ul or sa ma vada cei de la Porsche ca am dat o scanare cu el la masina si sa imi pierd garantia. Ma gandeam ca daca nu arata nici o eroare poate sa fie numai imaginatia mea dar asa, e foarte greu sa ma conving ca nu are nimic masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • polotsi

    30

  • Stef13

    26

  • Popicu

    11

  • lucian 1.2 TSI

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

bogdanpiatra

Probleme specifice 1.2 tsi. Mergi la service si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati daca masina merge bine cronometrand 0-100km/h, daca scoate 9,7s, e ok, daca nu, la service.

sau cei cu cutie manuala, in tr. 6-a, 80-120km/h sa aveti 12,5 secunde.

ca altfel poate fi subiectiva treaba, mie mi se pare ca nu trage bine, celor de la service ca merge totul ok...

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Neblea

@bogdanpiatra - La service o sa ajung numai ca sunt foarte ocupat in perioada asta si nu stiu cand o sa ajung asta ca sa va tin pe toti la curent cu ce am rezolvat.

@adifox - Eu am cutie manuala, cum adica 12,5 secunde intr-a 6-a ? 80-120km/h

Eu inteleg din spusele tale ca merg cu masina pana ajung la 80km/h apoi o dau pe a 6-a si accelerez sa vad daca scot 12,5 secunde cand ajung la 120 de km/h...am inteles eu bine sau te-ai referit de la 0-120 km/h in 12,5 sec ?

Pana la urma, sa inteleg ca nici vorba sa incerc sa scanez cu VAG-com-ul masina ca poate vad cei de la service ca am accesat computerul masinii si pierd garantia...e corect ce zic nu ? Daca are cineva idee sa imi zica. Stiu ca toata lumea ma trimite in service doar ca vroiam sa stiu asa pentru cultura mea generala, pana la urma tot la service o sa ajung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pana la 80km/h, apoi in a 6-a accelerezi maximum pana la 120km/h.

daca ai scos 12,5s e ok, daca nu, la service.

iar daca vrei sa testezi 0-100km/h mai exact faci asa:

iei un GPS si mergi constant pe tempomat(daca ai)cu 106-107km/h pana vezi viteza pe GPS 100km/h, asta fiind reala.

mie la 107km/h am 100km/h reali, pe GPS.

apoi setezi la acea viteza (in cazul meu 107km/h) sa iti faca acel beep de atentionare depasire viteza.

faci presiunea in anvelope, ca la carte, iar apoi cu cronometru incepi cronometrarea 0-100km/h.

a, testul se face pe un loc drept, care poti testa acea portiune de drum punand pe tempomat o anumita viteza de ex 60km/h in treapta a 5-a si trebuie sa ai acelasi consum instantaneu si la dus si la intors pe "pista de incercare".(atunci te asiguri ca nu ai vant din fata sau spate, ca nu e inclinata soseaua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Cifrele de fabrica se ating cu piloti de incercare pe care fiecare firma ii are. Un utilizator obisnuit nu le poate atinge intotdeauna. Nu alea sunt hotaratoare in stabilirea defectiunilor sau functionarii defectuase a masinii. Ce , suntem copii??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cifrele de fabrica se ating cu masini in stare buna si cu un sofer experimentat sau cu o cutie automata.

eu pana acum asa am testat masinile avute si toate au scos timpii declarati de producator.

si nu sunt pilot de incercare, ci doar un sofer cu permis de 17 ani cu peste 400.000km.

revenind la polo 1,2 tsi 105 cp care este in familie l-am probat si a scos timpul de accelerare 0-100km/h, cu anvelope 195/55/15.

deci...se poate face testul fara mare efort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

sofer experimentat sau cu o cutie automata.

sofer cu permis de 17 ani cu peste 400.000km.

Nu toti suntem Schumi like you.

Nu asa se poate concluziona daca o masina functioneaza bine sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Neblea

Haideti sa va dau eu cifre exacte din experienta proprie

Am facut un drum de aproximativ 400 de km in aceasta seara, am mers frumos cu masina.

La intoarcere, cand mai aveam 50 de km, am facut 3 teste cu viteza a 6-a, accelerat de la 80-120 de km/h cu cronometrul in mana si timpii scosi au fost asa: 14:78, 14:88, 15:12...deci nu 12,5 secunde....

Am facut si un test in treapta a 5-a de la 80-120 de km/h cu cronometrul si mi-au iesit cele 12,5 secunde...doar ca in a 5-a nu in a 6-a...:(

Inainte sa ajung acasa, pe un drum drept fara vant, singur in masina am facut testul ( fara GPS ) 0-100 km/h si timpul a fost de 8:88...

Logic, daca as fi avut un GPS probabil viteza reala ar fi fost de 93 km/h deci o secunda pierduta sa zicem ca masina a scos timpul care trebuie...

PROBLEMA E CA : Dupa ce am facut asta, cand am ajuns acasa, la relanti a inceput sa vibreze ceva, se auzea un zgomot in partea dreapta a pasagerului, exact

Se aude numai la relanti, daca accelerez un pic sunetul dispare, la relanti persista.

As fi interesat sa aud daca cineva a mai patit ceva ca mine ( cu zgomotul ) si bineinteles daca a existat si o rezolvare din partea celor de la service. Multumesc anticipat

Modificat de Marius Neblea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca motorul trage bine!

legat de vibratia de la ralanti, vezi aici rezolvarea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marius Neblea : pai si producatorul tot in a-V-a da 12.5s 80-120km/h .Treapta VI este treapta economica.Din cate imi dau seama treapta a-V-a este ce-a mai apropiata de priza directa deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Neblea

@manatee - Eu nu am gasit datele astea pe nicaieri, stiu ca nu am cautat suficient, nu asta conteaza doar ca eu am facut cum m-a invatat adifox...testele cu vitezele pe care mi-a sugerat sa le fac, vezi pagina 4 a acestui thread...

Sa inteleg ca motorul trage bine, oricum de zgomotos a devenit mai zgomotos dar banuiesc ca e ceva normal si vinovatul principal cred ca e praful din atmosfera...

Si problema cu zgomotul din partea pasagerului ( dreapta ) se pare ca s-a remediat singura, pur si simplu nu se mai aude acel zgomot. Probabil atunci cand se incinge foarte tare motorul, se dilata ceva si atinge pe undeva.

Nu zic ca nu m-as duce in service, m-as duce, numai ca daca numai se aude acel zgomot, sigur or sa imi zica ca nu are nimic masina la service. Asa ca pot sa mai fac niste km cu ea si daca cumva revine zgomotul, ma duc la service. Masina mai are 1 an si 11 luni de garantie. Oricum ar fi daca revine problema sau orice alta problema o sa postez aici pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

V-as ruga daca sunteti amabili si binevoiti sa va uitati pe actuator si sa scrieti: data de fabricatie si daca cumva apare cuvantul ASYM.

Va multumesc

Ca sa vedeti de ce:

Actuator Octavia2 1.2 tsi la mine:

70387498 / 17.06.11 02

EWG0019 0761613 ASYM

AUSTRIA KH1 03F.145.725.G

---------------------------------

Actuator Golf6 1.2 tsi - 4 tuning

70387498 / 08.03.10 04

EWG0019 0095111

AUSTRIA KH1 03F.145.725.G

-----------------------------------

Actuator Yeti 1.2 tsi - schimbat la rusi

70387498 / 21.12.09 03

EWG0019 0064336

AUSTRIA KH1 03F.145.725.G

----------------------------------

Actuator pe Ebay

70387498 / 27.01.11 04

EWG0019 0545022 ASYM

AUSTRIA KH1 03F.145.725.G

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Neblea

Salutare din nou, in legatura cu problema cu zgomotul din partea dreapta ( undeva torpedou )...vreau sa va spun ca am rezolvat-o acum 2 luni. Am fost sfatuit de multi colegi de pe aici sa merg in service. Am sunat la Volkswagen, le-am spus ce problema am si unde vreau sa merg, m-au programat, am fost la ei...am asteptat vreo 2 ore ( am baut un suc, doua si o cafea ) si la final mi-au dat masina reparata. Nu mi-au spus ce anume mi-au reparat, pur si simplu l-am intrebat pe responsabilul de service si mi-a zis ca a fost vorba de inca o clema adaugata la nu stiu ce conducta ( parca de combustibil ) care atingea si producea vibratia respectiva in habitaclu. A durat operatiunea maxim 30 de minute dar am asteptat 2 ore deoarece erau mai multe masini in service, ma rog...important e ca s-a rezolvat. Deci, subscriu la parerea generala a celorlati...daca intampinati problema asta...mergeti in service ( doar masina este in garantie ). Imi cer scuze pentru intarziere dar mai bine mai tarziu decat niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
lucian 1.2 TSI

salut. La mine majoritatea problemelor au fost rezolvate dupa schimbarea turbinei. Asa au disparut acele oscilatii ale turometrului, epc-ul aprins... In concluzie masina nu era pregativa ptr a fi scoasa pe piata, dar concurenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi pentru actualizare 9168 la motor. Masina merge putin mai frumos. Am programare peste 2 saptamani pentru a da iar cutia jos si diferential, intrucat troncane in zona aceea, iar planetara dreapta prelinge vaselina pe baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian 1.2 TSI

salut. Nu te supara dar ce este aceasta actualizare 9168 la motor ? si la mine se prelinge ceva pe baia de ulei dar mai degraba as spune ca este vorba de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama bine, este o actualizare a modului de operare al motorului. Eu, factorul uman, nu sesizez diferente notabile in functionare, poate putin mai bine reglat pe turatii mici. La mine e problema de la diferential de undeva, de acolo se prelinge. Acolo s-a mai umblat acum circa 1 an, si sper sa rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat si eu capota masinii mele sa vad ce scrie pe actuator. Pentru statistica:

Mahle

70387498/12.03.10 04

EWG0019 0098196

Austria KH1 03F.145.725.G

Nu apare scris si ASYM.

13600 km parcursi pana acum, fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu vreau sa par alarmist ci doar sa va informez ca si pe forumul vwpolo din Italia au inceput sa apara cazuri de motoare 1,2 tsi cu probleme la actuator (EPC aprins, safe-mode, pierdere de putere), deocamdata doua. Pana acum era liniste din punctul asta de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in Germania sunt, am gasit cateva evenimente pe motor-talk.de si pe polo6rfreunde.de, insa sunt evenimente izolate, mai ales la cate se vand acolo. Acuma, marturisesc ca si pe mine ma incearca un sambure de neghina in suflet, legat de treaba asta, insa n-am chef sa traiesc in teroare, cu gandu' la drobu' de sare de pe grinda. Se strica in garantie, il repara ei; se strica dupa, se repara si se vinde.

Asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit mai multe probleme horror cu motoarele 1.2TSI, mai ales pe Golf 6, cum eu am si Polo si Golf m-ar interesa daca ele apar si la cele dotate cu DSG 7, stiindu-se ca pe cutiile automate multe chestii care forjeaza motorul sunt restrictive, cutia comandand in parametrii normali de utilizare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

Cine ma poate lamuri si pe mine cu urmatoarea problema. Cind am fost la revizie mi s-a spus ca s-a facut un update de soft.

Ciudatenia este ca apare un numar mai mic dupa update 1646 fata de 6897.In plus apar diferente la part number si nu mai este disponibil label.

Astea sint scanarile inainte si dupa update :

Inainte de update:

VCDS Version: Release 10.6.4

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03F 906 070 D

Component and/or Version: SIMOS10.20H02 6897

Software Coding: 001900D6200400080000

Flash Status

Programming Attempts(application): 0/0/0

Successful Attempts(application): 0/0/0

Programming Status: 00000000

Flash Date: ----.--.--

Misc.

Hardware number: 03F 906 070 D

Workshop System Name: J623

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070D

ASAM Dataset Revision: 002011

Car Info

Engine code: CBZB

VCDS Info:

Labels: 03F-906-070-CBZ.clb

Readiness: No script available

ROD: EV_ECM12TFS02103F906070D.rod

si dupa :

VCDS Version: Release 10.6.4

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03F 997 035 B

Component and/or Version: SIMOS10.20H02 1646

Software Coding: 001900D6200400080000

Flash Status

Programming Attempts(application): 1/1/1

Successful Attempts(application): 1/1/1

Programming Status: 00000000

Flash Date: 11.07.27

Misc.

Hardware number: 03F 906 070 D

Workshop System Name: J623

ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F997035B

ASAM Dataset Revision: 003001

Car Info

Engine code: CBZB

VCDS Info:

Labels: None

Readiness: No script available

ROD: ERROR - EV_ECM12TFS02103F997035B 003001 (VW25)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stef13 - Am tot polo 1.2TSI105CPDSG si vad ca am aceleasi probleme ca si tine. masina a fost achizitionata de la repr.vw Galati in ianuairie 2011 si are acum 9000km. La pornire de vreo 2 luni, are un ,,zgomot anormal,, pt. cateva secunde cu motorul rece sau cald si nu intodeauna. Cei de service Galati (care intradevar sunt mecanici f.slabi) mi-au spus ca nu au gasit nimic pe tester si nici nu stiu ce are. Am avut si eu acel zgomot in relanti si dupa ce au izolat conductele de combustibil a fost ok.(probabil idea lui Lucian-multumesc). Daca remediezi situatia spune-mi te rog . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!