Jump to content

Polo 1.2 TSI


polotsi
 Share

Postare recomandată

:)) o turbina pe zi, un lant pe saptamana. Pai erau curse de anduranta , ca la WTTC, cand dupa cursa, le schimba toate alea, turbine.

Sunt curios de ce la skoda se schimba lanturile in draci, si la Vw nu se intampla chiar asa?

Bine, acum nu exagera. dar e suficient sa citesti ce s-a scis la skoda 1.2 tsi mai ales in vara, cand am intocmit scrisoarea catre skoda.

La skoda se schimba lanturile in primul rand pentru ca banuiesc ca sunt multi care au cumparat motorizarea, pacaliti fiind in primul rand de pretul masinii si performantele pe hartie( skoda mai mare si mai grea are acelasi consum ca si polo= vrajeala, etc). Multi cumparatori=mai multe probleme. Se vede ca zgomotul lantului incepe si la polo sa-si faca aparitia.La skoda a aparut cam dupa 10-11000 de km.

Cei care au cumparat acest motor am intocmit si semnat o scrisoare catre Porsche si catre Skoda Cehia cu nemultumirile noastre, care din surse confidentiale, se pare ca , chiar a avut efect.

Iar faptul ca la VW, Seat, 1.2 tsi sunt mai putine probleme cred ca datorita vanzarilor. Cine se orienteaza la VW, Seat are in general punga mai mare, si doresc motoare diesel sau benzina mai puternice. Cei cu punga mai mica iau VW 1.2 htp. Sunt destul de putine masini 1.2 tsi la VW si Seat vandute in Romania.

Pentru cei care au acel zgomot sa-l inregistreze si sa se prezinte cu inregistrarea video. Sa inregistreze si zgomotul facut fara zornaiala. sa le prezinte situatia Skoda, etc. Nu-i ZGOMOT MORMAL. Si daca la skoda se mai SPERA in acea kulanza( un fel de reparatie la pret redus sau gratis dupa garantie daca ai reviziile facute la ei si e defect de fabricatie) nu stiu daca la VW si Seat se aplica asa ceva. Si pretul e cam 3-4000 de lei(undeva la 7500 daca se schimba si turbo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • polotsi

    30

  • Stef13

    26

  • Popicu

    11

  • lucian 1.2 TSI

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

:( imi pare rau pentru toate probleme astea. Si cand te gandesti ca dieselul ar trebui sa fie TUN. Oricum, sunt mai mici problemele fata de ce am avut eu in decursul anului 2010 cu a mea. Daca as fi avut TDI, cu 4 ani garantie, as fi mers cu el in draci, fara sa-mi pese de probleme, pana crapa.

Eu la al meu, nu am chef sa ma obosesc cu zgomotu de lantz uneori, daca va face vreodata urat de tot, continuu, ma voi duce la ei.

Citatul este din alt topic, dar n-am inteles foarte bine: ai auzit zgomot de lant la Polo 1,2 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am inteles nici ce-i cu zgomotul lui vali24, a dat foarte putine si vagi detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi si am prelungit garantia cu inca 2 ani. Sper totusi sa nu am nevoie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand s-a lansat motorul 1.2 TSI pe polo? la dealer la mine, cel mai devreme putea fi comandat prin noiembrie 2009, cu livrare in ianuarie 2010. al meu a ajuns in februarie 2010, relativ devreme. al doilea 1.2 tsi din tara.

Cu alte cuvinte, cand putea cineva sa se mandreasca cu un 1.2 TSI cel mai devreme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al nostru a fost comandat in 0ct 2009 la Porsche si a venit pe 21 ianuarie 2010. Sa fie asta primul 1.2 tsi din tara daca al tau e al doilea?

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu a fost, din spusele dealerului, primul 1,2 TSI cu DSG7 din tara, a trebuit sa merg sa-i faca omologarea la RAR.

N-am primit raspuns la intrebarea de mai sus, deci pana la proba contrarie trag concluzia ca nu a auzit nimeni zgomot de lant la Polo 1,2 TSI. Sau lumea e mai discreta aici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu 1.2 tsi are un tacanit specific fata de alte motoare din familie : Ex 1.2 HTP care are tot distrib pe lant dar are alt zgomot, parca mai rotund la relanti dar mai ciudat in accelerari La 1.2 tsi e invers: la relanti e ciudat dar la accelerari e mai gutural/barbatesc.

Modificat de nsm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la fosta mea mea Octavia 1,6 FSI se auzea acel tacanit la ralanti si sunet mai gros in sarcina. Probabil e ceva specific FSI-urilor. Zgomotul de lant insa ar trebui sa se auda cu totul altfel.

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, cand pornesc, uneori maraie cateva secunde in jurul turatiei de 1500 rpm. un marait suspect, acela ar fi singurul sunet suspect la pornire, in rest un usor tzacanit e prezent mereu la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati Domni,

Am o intrebare pt. dvs.:

- acum ca e iarna, la temperaturi sub 7°C apare in bord temperatura si o steluta ca un fulg de nea.

- imi aduc aminte ca iarna trecuta aparea si un semnal sonor, parca.

- la voi cum e?

- daca semnalul sonor ar trebui sa apara, la mine de ce nu mai apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Steluta apare la 4 grade, cu semnal sonor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine.

@delaware: poate n-ai fost tu atent, nu e o "optiune" care se activeaza/dezactiveaza dupa caz, e un element de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce mi-aduc aminte, se aude un semnal sonor doar atunci cand temperatura trece de la o valoare mai mare la o valoare mai mica prestabilita (4 grade Celsius). Daca atunci cand ai pornit motorul temperatura era deja <= 4 grade Celsius, nu se mai aude semnalul sonor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,Stef 13,ai perfecta dreptate,astazi a-m urmarit sa vad daca se intampla treaba cu sunetul,urmat de fulg,si cand a ajuns la 4grade ma avertizat sonor,aveam impresia ca nu mai functioneaza chestia,dar e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spuneți voi ( fulgul si 4 grade) cred că este avertizarea de posibilitate de formare a poleiului. Eu însă am auzit de mai multe ori un sunet de releu care pare să se închidă/deschidă, întro seară eram în mașină cu becurile interioare pornite și am auzit acel sunet și pentru un moment luminile interioare au scăzut în intensitate. Aș fi curios ce este acest sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Sa incercam sa nu iesim din limitele discutiilor civilizate.

Acest topic general, deja trateaza mai multe aspecte si va fi greu de urmarit de cineva si nu va mai fi prea util.

In continuare cred ca ar trebui sa deschidem noi topic-uri, in functie de fiecare subiect/problema legata de motorul 1.2 TSI.

Pentru zgomote anormale la motor va rog continuati aici: http://vwforum.ro/topic/86370-motorul-12-tsi-zgomote-anormale/

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai m-am intors din primul drum lung cu masina mamei, asadar vin cu primele impresii. Da, stiu, nu e chiar masina cu care sa te pornesti la drum cu toata familia, dar pe ultima suta de metri am fost nevoiti sa apelam la ea.

VW Polo, 2011 - 1.2 TSI, DSG7, Highline cu 2000 km la bord la plecarea din Romania.

Traseu Cluj - Viena - Augsburg(Germania), 4 persoane, bagaje full.

Impresii:

Confort: chiar daca e o masina din clasa mica, interiorul iti ofera un confort bun chiar si pentru drumuri lungi. Bine antifonata, spatiul de la picioare, atat in fata cat si in spate e ok, in spate fetele au stat chiar bine, din spusele lor. Climatronicul si-a facut treaba, radioul si cd-playerul RCS 310 e foarte ok - sonorizarea buna chiar si la volum mai ridicat. As fi vrut sa am in locul lui sistemul de navigatie, dar parerea mea e ca nu merita luat decat daca chiar faci drumuri lungi cu Polo-ul. Asa cum am zis, a fost o exceptie ca ne-am pornit la drum de data asta cu pitica familiei, scopul ei fiind mai mult acela de a servi la drumurile din aglomeratia urbana.

Bagajele ne-au intrat (da, asta e termenul bun, pentru ca spatiu nu a mai prea ramas) - am fost nevoiti sa impachetam totul foarte bine, nu am luat lucruri in exces, dar nici nu am lasat multe acasa. Practic am avut la noi toate cele necesare pentru 5 zile si ne-am luat atat haine groase cat si foarte groase desi prognoza era de vreme buna. Nu se stie niciodata cand vine iarna la nemti.

La volan: Cu siguranta masina nu iti ofera confortul unei masini din clasa medie, dar cu siguranta, noul polo e mult peste vechea varianta din acest punct de vedere. Scaunele de pe highline, cu lateralele mai ridicate, ofera un suport lateral bunicel, nu am avut probleme cu spatele nici chiar la intoarcere cand am facut 1300 km intr-o singura zi, cu doar 2 opriri. Butoanele sunt bine amplasate, mari, usor de gasit chiar si cele de pe consola centrala fiind accesibile pentru sofer. Comenzile audio de pe volan, sunt bune, dar pentru mine nu foarte comode, sau cel putin nu prea am reusit eu sa le simt inca.

Cotiera, desi e prea ingusta pentru gusturile mele e pozitionata corect si chiar merita optat pentru ea (din cate imi aduc aminte din configurator pe highline e inclusa).

Motorizarea 1.2 TSI e dupa parerea mea perfecta pentru Polo, motorasul face fata mai mult decat onorabil in depasiri si la urcari dificile in conditiile in care masina e incarcata la maxim. Chiar pot spune ca m-a uimit cat de bine accelereaza la deal in conditiile date. Pentru asta, cu siguranta contribuie si cutia automata, care schimba atunci cand trebuie si elimina la maxim timpii morti. Din punctul meu de vedere DSG-ul merita toti banii, indiferent ca luati masina pentru oras sau pentru drumuri lungi. Nu eram un adept al cutiei automate, chiar eram pe punctul sa iau Polo-ul cu cutie manuala, dar test drive-ul m-a convins si nu regret deloc banii in plus pe care i-am dat la achizitie(sper sa nu regret dupa ce iese din garantie :) ) si acum cu siguranta urmatoarea masina voi incerca sa o iau tot cu automata(voi incerca, pentru ca voi cantari la momentul achizitiei in functie de costurile suplimentare pe care le presupune o automata).

Pilotul automat(cruise control-ul) - la drumuri lungi si in special la mersul pe autostrada, in combinatie cu DSG-ul e foarte, foarte util. Contribuie enorm la confortul soferului.

Consum: 6% - pe computerul de bord, viteza medie 96 km/h. Pe autostrada nu am mers mai tare de 145 km/h, dar am mers foarte mult cu viteza constanta de 130 km/h. In Romania am stricat media, dar pe Germania - Romania cu trecerea prin Budapesta si cateva drumuri nationale in Ungaria si Germania pana la intrarea pe autostrada am avut o medie de 103 km/h si consum 5.7%(pe computer).

In realitate probabil a fost ceva mai mult decat mi-a aratat computerul, dar sensibil, la calculul din statie in statie tot in jurul acestor valori am calculat ca a consumat. E clar ca sunt foarte multumit de consum, nu ma asteptam la mai putin tinand cont ca la intoarcere s-au mai adunat nelipsitele cumparaturi la reduceri :) care au umplut si locul din mijloc de pe bancheta din spate.

Lumini: am avut de mers si pe timp de noapte si ploaie marunta iar farurile cu xenon sunt mult peste un bloc optic cu lumina galbena. Nu isi chiar merita banii(700 euro in plus din ce tin minte) in conditiile in care nu mergi cu masina mult inafara orasului, dar au fost un moft si pot zice ca ma bucur ca le-am luat. Pentru orice drum lung pe timp de noapte contribuie la confortul soferului si la siguranta.

Pana aici eu sunt foarte, foarte multumit de masina. Nu e masina mea, prin oras o conduce mama mea si e prima automata pe care a condus-o vreodata. Nu a stiut ca am comandat automata decat atunci cand s-a urcat in ea acasa. Daca o intrebi acum daca mai vrea sa treaca pe manuala stiti ce zice? Niciodata! :)

5000 de km in 4 luni, nu sunt multi, dar suficienti pentru a-ti forma o parere.

Concluzii finale: Minusuri majore nu pot zice ca sunt pentru ca ma raportez asa cum e si normal la clasa mica. Masina, in echiparea full si cu motorizarea 1.2 TSI + DSG merita din plin toti banii. Da, stiu ca multi o sa zica ca e prea scumpa, ca de aprox 17 000 puteam sa iau aia si aia si aia... Nu am vrut nimic altceva, am facut test drive-uri cu aproape toate produsele concurente si asta mi-a placut. Poate ca unele au alte plusuri, dar Polo 6R in echiparea de mai sus, mi-a parut masinuta perfecta si asa cred in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Congrats, colegu', si poate ii faci si o prezentare pe aria "Masina mea". Te astept la intalniri, vin si eu si facem un "comparativ" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa mai zicem de bine, ca de probleme ne-am saturat.

Astazi am verificat un pic agilitatea motorului, pe acelasi traseu, dus si intors, vant destul de puternic din lateral.

De asemenea, o pornire la rece. Incredibil ce zgomot poate face cu capota ridicata si ce silentios pare din interior!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, o pornire la rece. Incredibil ce zgomot poate face cu capota ridicata si ce silentios pare din interior!

La "13 degrees" e ok. Sa-l auzi la MINUS 13 degrees ;)

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De o saptamana am camera langa mine sa-l fac de ras cu acele balbaieli la pornirea la rece, dar parca a simtit ceva si porneste corect de fiecare data. Important este ca pentru mine, pana acum, motorasul asta si cutia au facut din Polo o masina foarte distractiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!