Jump to content

Polo 1.2 TSI


polotsi
 Share

Postare recomandată

@vali24

Cred ca s-a inteles ceva gresit pentru ca masina mea nu are probleme deocamdata.

Da-ne mai multe detalii despre zgomotul anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • polotsi

    30

  • Stef13

    26

  • Popicu

    11

  • lucian 1.2 TSI

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

stie cineva care este presiunea turbinei (0,.. bar) pe 1,2 tsi...???

Modificat de Lvu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea maxima, conform SSP443, este de 2.1 bar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 3-4 secunde motorul se tureaza mai tare si are o ,,bataie,, nespecifica, apoi se aude ok. Baietii ,,isteti,, de la service VW Galati mi-au spus ca nu stiu ce este si oricum masina 2 ani este in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok... dar as vrea sa stiu presiunea care o area acum cu softul din fabrica o avea (0.8 sau 1) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are inca masina in garantie, are optiunea ca pentru 198Eur (ptr POLO) sa extinda garantia la 4 ani, cf noilor directive VW. Atentie, trebuie sa va sunati dealerii sa le solicitati asta pana cel tarziul finele acestui an!

Modificat de ECL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se stie cine ofera garantia extinsa? Producatorul sau importatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutari,

am si eu o intrebare:

eu sunt adeptul masinilor pe garantie. am un seat leon 1.4tsi si din ianuarie iese din garantie. nu am avut nici o problema cu el in 20.000km cat am facut, dar as da-o doar pt a lua una in garantie si aici se incadreaza un polo 1.2 tsi(ca are 4 ani garantie), o ibiza 1.2tsi start&stop(3 ani garantie si cea mai ieftina) sau un alt leon 1.4tsi(cu 3 ani garantie, asta ar fi varianta cea mai scumpa). merita sa o dau pt un polo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa schimbi Leon 1,4 TSI cu Polo 1,2 TSI doar daca iti place cum arata Polo si vrei sa iti iei o masina mai mica decat Leon. Motorul 1,4 TSI este superior din toate punctele de vedere celui de 1,2 litri.

Garantia nu tre sa fie un criteriu important de selectie, mai ales cand vine vorba de Porsche Romania. Se vede ca nu ai avut de-a face cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu +1^

Masinile sunt comparabile, in sensul ca 1.2 TSI de pe un Polo/Ibiza = 1.4 TSI de pe Golf/Leon, insa spatiul interior e categoric mai mic. Hai sa zicem ca in fata nu conteaza, insa unde se simte, e la locurile din spate si la portbagaj. Daca astea doua criterii nu conteaza, go4it.

Si eu am avut dilema asta: masina mai mica cu dotari full, sau masina mai mare, diesel sau benzinar mai puternic (1.4 TSI) dar mai cheluba. Am ales Polo fiindca la mine 98% din deplasari se fac in 2 persoane, deci mi-e OK Polo.

Nu stiu cat ai dat pe Leon, adica, cel putin 16.000 sigur a fost de nou, insa mai mult de 9.500 de euro m-as mira sa iei pe el; merita sa pierzi aproximativ 7.000 in 2 ani, doar ca sa-ti schimbi masina pe o alta cu 0 km? Tu stii... Eu unul, n-as face treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, ca tot am citit pe net cam ce am gasit despre 1.2TSI (motor CBZB) am inteles ca exista ceva probleme cu lantul de distributie, cam dupa 10,000km (e adevarat ca mai multe cazuri sunt pe Skode, Seat dar cum motorul este acelasi CBZB nu cred ca Polo va face exceptie). Mai mult se discuta ca la reprezentanta Timisoara, s-ar inventat ceva inovatie la intinzatorul de la lant (se pare ca inainte lantul agata ceva din zona baii de ulei...), dar si de la turbina, unde s-a venit cu o inovatie la nu stiu ce tija. Cica simtomele sunt ca se aud ceva zornaturi plus o functionare "dubioasa" a motorului. Mai mult se pare ca Porsche este de acord cu schimbarea lantului, ca initial nu vroiau...deci se pare ca problema este reala.

S-a lovit cineva cu Polo de acesta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit de probleme la motorul de 1.2tsi la seat...

am renuntat momentan la ideea cu vanzarea masinii. raman la leon.

Modificat de sandman84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14.000 km din mai 2010 pana acum, soft original (inca nu am facut nicio revizie, merg pe interval de service longlife), aceleasi balbaieli la pornirea la rece insa motorul nu mi s-a oprit niciodata, nu am sesizat zgomot de lant. Demaraj excelent, o singura data a fost nevoie sa merg in service pentru umplerea instalatiei de aer conditionat si.. cam atat, altceva n-am ce povesti despre masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

No news is good news?! Este cea mai vanduta motorizare de la Polo, daca ne luam dupa sondaj.

Cum mai functioneaza motorul asta controversat la masinile voastre? Astazi am facut 200 km cu Polo si as mai fi facut bucuros 2000, atat de mult imi place cum se misca. Consum 5,7%, benzina CO95, viteza medie 65 km/h, in unele locuri am mers cu 5 km/h, in altele cu 160 km/h, dupa posibilitati.

Ciudat, in ultimele zile, de fiecare data cand am pornit motorul rece, acul turometrului s-a dus imediat la 700 rpm, fara nicio poticneala sau tremurat. In schimb astazi, dupa o oprire de 20 de minute, motorul a repornit la 1200 rpm unde a stat vreo 20 de secunde pana sa revina la 700. Temperatura de afara 15 grade ziua, 7-8 grade noaptea (masina nu-i in Romania). Aproape 14.200 km la bord si totul pare ok deocamdata. Nu promovez, doar relatez, ca tot nu prea mai zice nimeni nimic aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu intampin probleme cu masina, insa pe de alta parte, io-s verde dupa urechi, n-am decat 4.000+maruntis cu masina. Consumul de cand am luat-o se vede in semnatura, masina e folosita cu AC pornit 90% din timp, 85% urban. Odata cu venirea anotimpului rece nu mai face ca vara, in sensul ca nu tureaza dupa pornire la 1.200, dupa care sa scada la 7-800 (nu stiu fix, nu m-am uitat atent...), acum sta jos direct. Motorul n-a "barait" aiurea niciodata, pe scurt, masina functioneaza asa cum ar trebui: normal.

Stef, cred c-ar trebui sa ne intalnim odata sa vad cum merge a ta si sa vezin cum se comporta a mea, poate asa avem un etalon de comparatie :) mai ales ca avem si motoare identice, si transmisii identice. Apropo: ce cauciucuri de iarna ai? Eu am Debica Frigo 165/70R14 pe "tabla". Nu mi se par a fi prea bune, insa iarna nu-i cel mai bun anotimp pentru a-ti etala micul Schumacher interior. Am pornit de cateva ori in forta de la semafor in S si s-a aprins martorul de ESP...

Drumuri bune sa aveti cu masinile voastre. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vrut si eu 165/70 R 14, insa nu sunt specificate in talon, sunt prea scunde. Iar 175/70 R14 se gasesc greu anvelopele, asa ca am ramas la 185/60 R 15. Ma gandesc ca sunt prea mici pentru actualul model 165/70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pare nesemnificativ, DAR in cartea tehnica a mea, aveam la cunostinta ca motorul 1.2 TSI produce 175 Nm de la 1550 rpm. Acum vad pe vw.de la toate modelele ca produce 175 Nm de la 1500 rpm. Oare de cand cu update-ul de soft 9163, toate vor produce de la 1500 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polotsi, masina mea a fost fabricata in Aprilie 2010 si inca are softul din fabrica, nu stiu ce numar. Abia de la 2000 rpm se simte ca motorul trage cum trebuie, nu stiu de ce tot insista in declaratii nemtii. La 1500 rpm stim cu totii ca abia daca accelereaza, nici vorba de cuplu. La tine cum se mai comporta dupa doua turbine schimbate?

Bwwlan, pana acum n-a fost nevoie sa investesc in anvelope de iarna, acolo unde folosesc masina nu ninge iarna si nu se formeaza niciodata polei. Merg cu rotile din fabrica: anvelope Bridgestone 185/60/R15 pe jantele de otel standard la echiparea Comfortline. In ultima decada a lunii Mai 2012 o voi aduce in tara pentru ITP. M-ar bucura sa putem face comparatia. Sa fim noi sanatosi si sa mearga treburile bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cred ca sta in felul urmator. La 1550 rpm ca si la 4100 rpm produce 175 Nm, insa viteza gazelor de evacuare creeaza acel lag imens. daca vii de la 1000 rpm in blana, sau stai intro panta 5 secunde la 1550, incepe sa traga odata ce turbina s-a pus in miscare. Daca la 1550 calci blana, masina va accelera lent si turbina va functiona la maxim cam cand ajunge la 2000. De aici senzatia. Daca calc blana la 1200, la 1550 va trage ok. zic eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de problema zgomotului de la pornire, cei de service Vw GL mi-au spus ca TSI-urile sunt ,,pretentioase,, la benzina. Am inceput sa-i pun doar benzina de 98, 99 sau 100 ... !? ... acelasi zgomot la pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa descrii un pic zgomotul. Poate fi lantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Merita prelungirea garantiei cu 199 eur + tva ptr 1.2 tsi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de problema zgomotului de la pornire, cei de service Vw GL mi-au spus ca TSI-urile sunt ,,pretentioase,, la benzina. Am inceput sa-i pun doar benzina de 98, 99 sau 100 ... !? ... acelasi zgomot la pornire...

Vezi pe forumul skoda, se schimba lantul de distributie(de fapt tot kitul) in garantie.La skode se cam schimba la greu. Probabil mai multe vandute sau mai multi oameni pe forum.

Merita prelungirea garantiei cu 199 eur + tva ptr 1.2 tsi?

La 250 E eu zic ca merita. As fi luat si eu la skoda, dar daca nu am facut-o de la inceput nu mai am acesta posibilitate. 1.2 tsi este un motor cu probleme, oricat ati vrea sa-l menajati. Asta vara aproape zilnic pica o turbina pe la skodisti. Acum iar mai vine cate unul cu caderea turbinei. Lantul de distributie se schimba, etc. Iar referitor la faptul ca sunt cazuri izolate, nu e adevarat, sunt cazuri de pe forumuri. Ganditi-va cati oameni nu intra pe aici sau nici nu au auzit de forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) o turbina pe zi, un lant pe saptamana. Pai erau curse de anduranta , ca la WTTC, cand dupa cursa, le schimba toate alea, turbine.

Sunt curios de ce la skoda se schimba lanturile in draci, si la Vw nu se intampla chiar asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!