Jump to content

Polo 1.2 TSI


polotsi
 Share

Postare recomandată

Consuma da-l incolo, cum apesi un pic acceleratia, se alege prafu de combustibil. Insa, mergand economic, in afara orasului scoti si un 4,3 asa, metoda plin plin. Motoru are ceva fitze, e pretentios, tremura, se opreste usor la plecarea de pe loc, are si ceva lag in turatii reduse..insa daca il strunesti calumea, trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 192
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • polotsi

    30

  • Stef13

    26

  • Popicu

    11

  • lucian 1.2 TSI

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce sa mai zic, as tinde sa cred ca consuma prea mult, insa in acelasi timp, se poate obtine si consum mic la mers "subturat" adica 1300 - 1700 indiferent de treapta, eu am scos si 4,4 cu metoda rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oglinzile se pot plia fara probleme.

LE: in cazul in care intradevar ai vrut sa stii daca oglinzile se pot da peste cap, nu cred ca-s facute sa reziste la asa ceva.

Nu stiu daca o fi o problema faptul ca DSG-ul comutat pe Drive are tendinta sa subtureze motorul la viteze mici. Prin oras daca accelerez usor si merg cu cel mult 65-70, acul turometrului sta de cele mai multe ori pe la 1200-1300 rpm.

Dupa 1500 km, nu scartaie, nu troncane, absolut nimic de reprosat. N-am mai simtit mirosul acela de incins din primii kilometri. Masina-i fasneata tare, o placere s-o conduci.

Modificat de Stef13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal mersul pe la 1200 - 1400, la manuala mea, imi recomanda indicatorul sa schimb a.i. sa am aprox 1400, si apoi daca scade la 1200 nu zice retrogradare, decat cand ajunge pe la sub 1100. Daca accelerez puternic la 1200 de ture, sesizez un bass DUM DUM care dispare imediat ce ajunge la 1400.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am fost la baieti si mi'au zis k totu e normal, partea cu toba cica asa face e k are articulatiimobile si k e normal sa vibreze, partea cu tremuratu la relant cica e tot normal k nushtu cum sonda lambda funcioneaza pe circuit inchis la relant... in fine si k se tureaza singura nu e normal dar mi'au zis sa o mai tin sub observatie vre'o 500 de km si mai vedem.

Ce pot sa zic, nu ma pricep la masini deci nu am cu ce sa'mi sustin afirmatiile in fata lor :P... macar 2 ani am garantie deci... mai vedem :(

mergi un pic cu geamurile deschise si asculta cu atentie la schimbarea vitezei. Daca ze aude ceva ca si cum niste pietricele trancane prin toba e posibil sa fi lovit pe undeva catalizatorul si sa-ti fi sfaramat materialul din el--care e casant asemeni ceramicii. Daca e asa se justifica si consumul care e in functie de valorile pe care sonda lambda le da BC-ului. Cunosc pe cineva care a patit asa ceva la 1.2 simplu.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul nu poate fi atins, se afla pozitionat IN compartimentul motor, imediat dupa galeria de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stormlord, vad ca ai in stapanire un TDI de 90 CP, deci are esapamentul vizibil. Ce m-ar interesa legat de masina, are esapamentul afumat? scoate fum in acceleratii blana? pe loc in gol, motorul este limitat la 3000 rpm? si daca la 100 km/ pe ora are cam 1900 rpm, ca si fratele de 105 cp. Scuze de intrebari multiple, dar am mai multe curiozitati legate de tabara diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la diesel limitarea turatiei in gol e la 2500, la euro 5 cu filtru de particule, nu am vazut vreodata fum, oricat as accelera, probabil numai la regenerare.

ce am remarcat la polo 1,2 tsi 105cp, DSG7 care este in familie, atunci cand e pornita clima, masina stand pe loc, se aude ventilatorul de la clima, daca se accelereaza mai brusc, ventilatorul decupleaza.

probabil sa dea mai multa forta motorului la acea turatie scazuta.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@polotsi:

Da, Polo cu motorul TDi 90 CP are esapamentul vizibil. Am verificat aseara daca e afumat, si nu pare. Am tras cu un deget prin teava, care era umeda (datorita umezelii atmosferice), insa nu era funingine. Oricum, am de abia 175 km cu ea, e devreme sa ma pronunt cu certitudine.

La 100 km/h turometrul ajunge la 1800 rpm. La restul intrebarilor, inca nu pot sa-ti raspund, o sa o studiez mai mult in acest weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super frumos sa ai TDI, economice. Fac un scurt rezumat la avantaje dezavantaje

avantaje TSI - cutie 6 trepte

- mai silentios

- demaraj mai bun

- motor cu capacitate mai mica

- lipsa DPF

- mai ieftin in achizitie

Sariti cu avantaje TDI !

- mai economic (nu mult sper! ;))

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti !

Vw Polo 6R (2010) 1.2 TSi 105 CP M6 are discuri de frana si pe spate la echiparea Comfortline? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avantaje TDI:

- poate e un motor mai fiabil in timp datorita regimului de functionare (2000-3000 ture vs 2500-5000 rpm la TSI) si a cilindreei mai mari.

- valoare revanzare

Dezavantaje TDI:

- greutate mare pe fata ptr o masina de clasa mica

- vibratii si zgomot

- nu are cutie in 6 viteze

- pret exorbitant (la oferta + vopsea metalizata, clima, RCS510, si cateva maruntisuri costa cat o Skoda Octavia/Vw Golf).

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haai ca scump e, nici chiar exorbitant. al meu a fost 12.880, iar unul diesel 105 ar fi fost circa 14.000 , comfortline zic. 14.000 a costat fostul polo din 2006, attractive, cu amaratul 1.4 TDI 69 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema, daca merg mai brutal cu ea, gen 5000 de ture, incepe dupa un timp sa miroasa a incins destul de puternic in masina... vre'o idee?

Am verificat uleiul si este intre cele 2 denivelari cam pe la jumate, cauciucurile sunt caldute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mirosea la mine in primii 5-600km ai masinii.

daca e acel miros de "nou" nu-ti fa probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu i-am luat sotiei un polo 1.2 TSI(105 CP)cu DSG in echiparea Confortline si pe spate are discuri de frana!

Masinuta asta chiar este foarte fasneata si bine lucrata iar DSG merita toti banii...imi place!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoraele Mpi sunt totusi motoare de duzina, TDI si TSI sunt o optiune mai interesanta (oricand poate sa apara o defectiune :icon_thumright:). TSI nu e foarte fiabil, in cazul meu de vreo 1000 de km are o problema la admisie si nu mai trage cum trebuie ,ia suta in 11 secunde. Insa toate reprezentantele unde am fost, m-au luat de nebun ca de fapt trage bine. Asta pana ce, pe drum de la Brasov la B, s-a aprins martorul EPC si masina a intrat intr-un safe mode, de nu mai accelera deloc deloc, abia prindea 80 km/h. Si-a revenit dupa pornire, insa am facut o diagnoza la colaboratorul vwforum si mi-a gasit 2 erori serioase. Prima in legatura cu instalatia de climatizare, care merge aiurea, ( Sufla foarte incet aer pe iesiri, desi face multa galagie/ daca am butonul de rece lasat pe rece, si AC pornit, cand pornesc motorul, calculatorul ignora asta si baga aer fierbinte, trebuie sa invart de maneta la cald, si apoi inapoi la rece sa-si revina) . A doua problema este o mechanical failure a waste-gate turbo, care este aproape sigur motivul pentru care masina nu mai are cuplul original. Luni voi merge la service pentru diagnoza oficiala, daca mi se rezolva problemele, pot considera optiunea TSI una buna. Daca nu, si zic ca e totu ok, o sa urasc masina asta si o sa astept sa crape in depasiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Polotsi, din cate imi aduc eu aminte parca tu erai acea persoana care povestea k tine masina numai in forje si k pergi mai mereu la 5000 de ture, deci nu'i de mirare k inca ai probleme cu ea dupe ce ai mai schimbat de 2 ori admisia parca, nu mai tin minte exact, pierdeai presiund de la turbo parca. Arata'mi mie o masina cu care sa mergi asa cum o faci tu si sa nu crape nimic la ea... Eu consider k o mare parte din noi ne luam o masina k sa ne facem treaba cu ea, sa'si indeplineasca scopul si nu multi iau masini pt a le gasi punctele slabe fortandu'le k toti draci de fiecare data cand au ocazia. Iti zic sincer k si eu i'am det de multe ori pana in 6000, de 2 ori chiar si in timpul rodajului, dar asta doar cand ma mai apuca :(, in rest merg cu ea linistit cum merita, si nu am nici o problema, si momentan esti singuru cu problema la admisie, nici pe la golf nu am auzis de probleme de genu, deci poate esti un caz aparte.

Din punctu meu de vedere fiabilitatea depinde 80% de cum ai grija de masina si cum mergi cu ea, si raman la parerea k daca vrei forje nebunii ia un 2.0 de 200+ cp si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si un 3.0 TDI in curte, probabil de-aia simt nevoia sa fortez in afara orasului micutul 1.2 TSI, nu neg ca stilul de condus poate accentua anumite probleme, insa doar imi spuneam situatia. Bag mana in foc ca daca mergeam ca un om de 40 de ani, nu ar fi cedat admisia, chiar daca avea ea probleme din fabrica. Asa e la inceput, pana capeti experienta si mila de masini. Va tin la curent cu rezolvarea problemelor. Daca nu se rezolva, il las asa si iau unul TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sincer am capatat mile cam dupe ce ti'ai povestit tu intamplarile :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gata domne, mi-au rezolvat problema la al meu, prin schimbarea turbinei cu alta noua, trage incredibil, de la 1550 pe toate plajele de turatie. Si este si economic TSI, daca mergi in jurul a 1550. As spune cea mai economica masina ce prinde suta sub 10 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce anume au zis ca avea turbina veche?, ca nu e cu geometrie variabila, nu ar fi trebuit sa se strice asa repede.

in familie am si eu un polo 1,2 tsi 105cp, cu DSG7 si ca si consum, in oras minimum 9, maximum 14, iar toba de esapament este NEAGRA!

problema cu toba la acest motor, au mai intalnit-o si alti colegi, este cineva care sa nu aibe toba asa neagra?

in afara localitatii, consumul e de 6-6,5l/100km, destul de ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!