Jump to content
kewlya

Audi A8 2004

25 postări în acest subiect de discuţie

kewlya   
kewlya

Salut,

Am un A8 din 2004, modelul cu grila veche dubla

Am gasit o bara fata completa cu proiectoare si grila de la un Audi A8 din 2006,

se potriveste sa o montez? Mai am nevoie de ceva piese?

Multumesc

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
jetta li   
jetta li

salut. trebuie sa decupezi un pic din bara pe langa faruri... si capota parca am impresia..

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
micnea   
micnea

E mai complicat sa-i pui single frame. Ai neovie de trager, capota si daca nu ma insel nici farurile nu se potrivesc. Nu cred ca merita investitia decat daca ai gasi in dezmembrari (desi e foarte greu aproape spre imposibil sa gasesti A8 2006 in dezmembrari la noi) tot botul, si sa-l pui la masinuta ta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
jetta li   
jetta li

farurile nu trebuie neaparat se poate decupa bara un pic... sa cada peste far si nu se observa.

Modificat de jetta li

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
RCarlos   
RCarlos

ai grija sa nu se vada diferenta la faruri cand le montezi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

Buna seara.

De ceva timp ma bate gandul tot mai mult la un Audi A8, modelul D3.Ultimul model este genial,dar o sa ramana numai un vis deocamdata.

Chestia este ca dupa calculele mele as fi la limita atat cu achizitionarea,cat si cu intretinerea unei astfel de limuzine,dar este ceva la ce visez de la primul model.Mentionez ca sunt un tanar cu un trai decent, fara obligatii si daca nu acum,atunci cand?

Preferabil as fi dorit unul fabricat in 2006,dar preturile de achizitionare sunt prea mari pt bugetul meu.Am gasit unul fabricat in 2004,dar cu un upgrade exterior de S-line, aprox. 280.000km reali (asa sustine vanzatorul). Masina arata impecabil,pretul cerut este de 16.000 de iepuri. Oscilez foarte mult in situatia aceasta stiind ca nu ar fi miscare inteleapta de a-l cumpara si Doamne Fereste sa cada ceva la el sa-l tin in garaj,dar stiti cum e....ochiul vede,inima cere.

De asemenea nu fac multi km pe an,deci nu m-as plange la un consum de 12-13l/100 ca ma gandesc ca intr-un oras ca Sibiul nu consuma asa mult un 3.0tdi.Taxele ar fi de vreo 2100 ron/an la impozit ,iar asigurarea cam pe la cat ar ajunge?1200?fara casco ca nu am incredere in asa ceva.

Acum rog ca d-voastra,sa-mi prezentati anumite avantaje/dezavantaje in achizitionarea acestei masini si daca ar fi moral ca sa ma bag in hora.Va multumesc anticipat

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
calin.g   
calin.g

Salut! Multi bani la asa km,mai cauta poti sa iei un motor de 2000 cu putere destul de mare si consum bun la 100 000km cu taxe mult mai mici si satisfactii asemanatoare.Bafta!La 280 000 sa te gandesti ca mai bagi 2000 eur in ea te poate lasa orice turbo,volant,distributie chiar injectoare,uzura isi cere tributul.

Modificat de calin.g

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

Cred ca va referiti la un A6 de 2.0 tdi.Aceasta capacitate nu exista pe A8; pornind de la A8 d2 cu motor de 2.5 si respectiv 3,3 l pe motorina.Cat despre km sunt relativ multi(sper ca reali) dar daca toate schimburile au fost facute la timp si cu produse de calitate nici nu-mi fac griji,astfel de motoare duc si 600.000 km,poate si mai mult.

Nu am tangente cu oameni cu astfel de masini,de aceea rog o estimare a anumitor piese ce ar putea sa cada la nr acestia de km.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
paul_e88   
paul_e88

Orice piesa.

Motorul nu cade, nu el e problema. Sunt alte piese, de la transmisie si pana la trenul de rulare care cu siguranta vor depasi 2000 de euro intr-un caz nefericit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

280k km pt un motor intretinut nu sunt multi;problema este alta:dai 16k euro acum,cand va fi sa o revinzi cat vei mai lua?

Inafara de impozit,banuiesc ca nici asigurarea nu este tocmai ieftina,gandeste-te si la intretinerea masinii,care numai ieftina nu este.

Sincer,nu inteleg de ce nu te orientezi spre un a4 sau a6 mai nou in banii astia.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogdan_wrc   
Bogdan_wrc

verifica si cand are facute ultimele revizii, verifica la un magazin de piese cat te costa o revizie completa (mai ales cu DISTRIBUTIE), cat te costa un schimb de ulei la cutie+filtru, niste placute de frane..fata/spate.

iar...vezi cat costa un set de cauciucuri...iarna si vara...si tot asa.

masina e superba, iar motorul e f bun..dar depinde CUM a ajuns la acesti 280.000.

trecerea de la A4 2001 la A8 2005 e maricica dpdv al preturilor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NeXuS_3   
NeXuS_3

Sincer, eu nu as cumpara un A8 decat ca si masina de facut misto (a doua sau a treia masina in casa)

daca as lua-o nu i-as face casco si mi-as baga picioarele in ea masina. Cat merge merge dupa ce e praf o dezmembrez si gata.

CASCO-ul este enorm , cel mai probabil undeva catre 3-5000 de euro / an in functie de firma de asigurari si varsta proprietarului.

taxele sunt destul de mari , la fel si consumul insa asta nu e atat de important.

Ideea este sa nu te uiti la ea ca si cum ar fi un ideal , sau unica masina . Cel mai bine este sa o vezi ca pe o bucata de fier de care sa nu-ti pese daca maine nu o mai ai din diverse motive.

Daca o cumperi , bucura-te de ea atata timp cat merge .

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

Ai da 16k euro(in cazul colegului) la misto,sa mergi cu ea pana cade si pe urma o dezmembrezi?Daca nu vei avea grija de masina,vei ajunge destul de repede sa o dezmembrezi si sincer,atatia bani cheltuiti la....misto? :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

Dl mcornel stiu ca este logic si cel mai bine daca m-as orienta spre un A4 sau A6 ,dar pe mine ma fascineaza si atrage foarte mult A8-ul.A4 este prea mic pt mine,am 1.95 cm si deja ma simt prea inghesuit,mai ales cei din spate (in spatele meu nu sta nimeni neavand loc ).

Oarecum i-as da dreptate dlui NeXuS_3 daca as avea bani garla,ceea ce nu este cazul.Renunt la Casco din start indiferent de masina pentru ca nu este nebunie mare prin zonele in care circul si nu am nici dusmani ca sa-mi fac probleme + o suma de 3000-5000 euro pe an nu-mi permit,dar daca cumva se intampla ceva mai minor,dupa un interval de timp mai mare m-as "bucura" sa platesc 2000 euro,stiind ca n-am decartat o caruta de bani la asigurari.Punct bine lovit cu privitul unei masini ca un ideal,ceea ce sunt si eu constient de chestia aceasta.De asemenea STIU ca nu am nevoie de un asemenea bolid,dar doresc si incerc sa-mi indeplinesc un vis care il am din copilarie.

Am sa vorbesc cu un mecanic (vecin si prieten bun cu mine) in legatura cu revizia unei astfel de masini.

Despre taxe ,etc am sa le mai micesc oarecum,masina o voi trece pe numele tatalui meu,fiind pensionar si are anumite reduceri,mici dar oarecum semnificative.Va multumesc pentru sfaturi si am sa va tin la curent.Toate cele bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

Fiecare cu placerea lui :) ;totusi gandeste-te de 10ori si "crapa" o data ;)

Btw,de ce nu iei in calcul un A6 C6 daca A4 nu te "prinde"?La banii astia gasesti unul dotat,paleta de oferta motorizari(motoare de 2l atat benzinare cat si diesel,ceea ce inseamna impozit mai mic,costuri de intretinere mai mici,consum mai mic) este larga si la revanzare vei obtine un pret mai bun.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

Mda..am luat in considerare si un A6 2.0 tdi cu 170 cp, model de prin 2008-2009,dar cred ca trece usor de pragul de 16k euro.Totusi,cred ca cel mai bine ar fi sa mai astept putin si sa ma mai gandesc,mai fac niste calcule, mai culeg niste informatii...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
NeXuS_3   
NeXuS_3
turbowagen   
turbowagen

Vecinul- mecanic bun, dar totusi daca te decizi merita sa o duci la un centru specializat VAG. Are suspensie pneumatica? Eu mi-am luat anul trecut 3tdi din 2005, intr-o stare f buna, si din start am cheltuit 900 euro pe diferite piese-maruntisuri. Acum DPF-ul imi da batai de cap, posibil ca il voi demonta. Succese

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

,cred ca cel mai bine ar fi sa mai astept putin si sa ma mai gandesc,mai fac niste calcule, mai culeg niste informatii...

Asa zic si eu,gandeste-te bine,sa nu-ti para rau mai tarziu ca te-a luat "flama". ;)

Btw,ca tot ziceai ca nu faci multi km,poti sa te orientezi spre A6 benzinar,sigur e mai ieftin ca dieselul si nu cred ca nu vei gasi ceva convenabil in banii aia.

Modificat de mcornel

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

O sa o duc la un centru specializat VAG,dar nu inainte de a ma consulta si cu vecinul si alte persoane,ca sa fiu informat de anumite chichite sa nu ma ia cei de la centru drept un fraier necunoscator.Dl turbowagen imi puteti da mai multe detalii despre masina d-voastra?consum(ca o idee) ,costuri intretinere si eventual daca exista probleme specifice modelului?

NeXus_3 - masina postata de d-voastra are motorul de 4000cmc, care nici nu vreau sa-mi imaginez cat costa taxele la unul de genu.

Despre A6 benzina nu cunosc prea multe,doar de modelul de 2.4 (generatia veche) si ma gandesc ca mai nou sunt echipate cu un 2.0 fsi sau tfsi? eu m-am invatat cu "zvacul" unui diesel,dar nu cred ca i-as duce lipsa foarte mult.

"Flama" e mare,dar o am de mult timp in suflet si cred ca mai pot sa o tin sub control maxim un an de zile :lol:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

A6 C6 benzinar gasesti 2,0tfsi de 170cp;faza e ca nu inteleg de nu l-au facut de 200cp ca pe a4 b7. :dry:

Cat priveste cuplul dieselului si mie imi place,dar cand ma urc in masina finului care e o octavia 1,8t,parca m-as lipsi de troncanitul motorinarului;insa ma linistisc repede cand vad ce consum are,mai ales ca eu fac km in raport cu el. :zzzzz:

Btw,daca faci sa zicem 12k km pe an ,mergi pe benzinar,dieselul nu se justifica,dar daca crezi ca faci peste 20k km,cauta-ti diesel :icon_thumleft:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gHapciu   
gHapciu

la ce diferente sunt acum intre pretul benzinei si cel al motorinei si la diferenta de pret la achizitie intre diesel si otto, cred ca nici 20 000 km nu sunt suficienti pentru amortizare.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DELFI   
DELFI

Dupa niste calcule rapide ajung pana in 20.000 km/an MAXIM.Probabil ca nu au stors 200 cp si pt A6 C6 pt a nu pune in umbra si celelalte motorizari pt un asa bagarit,solutia optima fiind 3.0.Indiferent,170 cp ar fi si prea multi pt mine,avand in vedere ca acum cei 90 sunt suficienti.O sa duc dorul la masina asta...nu am avut nicio problema cu ea in afara ca am schimbat turbina acum cateva luni dupa ce a cazut la 250k km, in rest numai consumabile...taxe mici,cu cat ma gandesc mai mult parca nici nu-mi vine sa ma despart de ea :wub:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
turbowagen   
turbowagen

A8 este o masina exceptionala, este foarte confortabila indeosebi la distante mari. Pana acum nu am avut cheltuieli mari de intretinere, am schimbat doar filtre si ulei, anvelope etc si parbrizul din asigurare. Consumul este unul adecvat cam 10 litri motorina prin oras si 8 litri sosea. Am modelul cu grila dubla si acum vreau sa-i fac facelift. Am luat deja stopuri full led, sint in cautare de capota de pe model mai recent.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
hangyouridols   
hangyouridols

,avand in vedere ca acum cei 90 sunt suficienti.O sa duc dorul la masina asta...nu am avut nicio problema cu ea in afara ca am schimbat turbina acum cateva luni dupa ce a cazut la 250k km, in rest numai consumabile...taxe mici,cu cat ma gandesc mai mult parca nici nu-mi vine sa ma despart de ea :wub:

OFF TOPIC

Pincipalul atu a lui 1,9tdi de 90cp este consumul extraordinar de mic,l-am avut si eu tot pe a4 b5 si cateodata ai duc dorul.

O sa ai un soc cand o sa treci pe un benzinar sau diesel de peste 2,0l in ceea ce priveste consumul,asta in ciuda multor povesti pescaresti forumiste :)

Tot circa 20k km fac pe an cu masina din semnatura (mai am un diesel si mai fac si cu ala cam tot atat) si am preferat diesel.

Modificat de mcornel

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×