Jump to content

A4 B6/B7 2.0 TDI - probleme motor


Alexis491
 Share

Postare recomandată

Aceeasi problema o am si eu la un a 4 2007 140 cp bpw...problema este ca fumu duce spre albastrui dar e numai cand masina este la relantii...subliniez au fost schimbate toate filtrele si ulei castrol 5w 30 dpf, cuzineti, tacheti, ax pompa ulei, plus dpf of, si crestere putere... masina nu imi da nici o eroare a fost pusa si pe dino si da toti calutii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca miroase urat fumul  vine de la lipsa DPF- ului . Pune un catalizator 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 5 ore, EEXCALADE a scris:

Daca miroase urat fumul  vine de la lipsa DPF- ului . Pune un catalizator 

Sa pun inca unu inafar de cel de fabrica miroase cam a ulei nuj ce sa mai zic ca ma doare capu de la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca e o problema comuna la acest motor BPW ,an 2007 , un prieten a avut aceeasi problema si a rezolvat-o prin schimb de O-ring-uri injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa am bataie pe admisie ma duc sa o desfac sa vad sigur ce e ax sau supape....iar un mecanic a zis ca ar fi piston bataie de piston

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
On 27.07.2015 at 23:14, soosy a scris:

si treaba asta cum ai rezolvat daca s-a rezolva?intreb ca de curand am si eun un b7 2000 tdi cod blb

undeva de la 1300 ture pana in 2300 aprox...+/- are niste trepidatii mai ales in sarcina si parca nu trage

de altfel se simte si in relantiu,parca are suportul de motor bulit asa misca masina(nu chiar constant)

 

la injectoare am verificat sunt ok

unde sa incept,unde sa caut,care o fi cauza?

 

mersi

Salut am aceeași problema la un a4 b7 1.9 bke ai mai rezolvat aceasta problema? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Masina a inceput sa se comporte ciudat in sensul ca primesc eroare pe injectorul 1 si atunci incep trepidatiile la turatii joase care nu dispar decat cand sterg eroarea.
Citind injectoarele vad ca injectorul 1 nu este dereglat si totusi primiesc eroare de cablaj ......am scos cele 4 mufe pe care le am curatat ni nimic tot apare.
La rece masina se comporta normal.

Azi la 7 erau -5 grade la 2200 de tura a reapărut eroare și implicit mersul în 3 .  Duminica si luni nu a mai făcut probleme.....o sa încerc mâine sa schimb  și filtru de motorina ma gândesc când este la turație relativ mica sa nu ii ajungă suficienta motorina.

A4 b7 2.0 blb

New Bitmap Image - Copy-489x351.jpg

New Bitmap Image-637x366.jpg

Modificat de Mihai35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Adrian 1980

Buna.

Dețin un Audi A4 B7 cod motor BRD, și de ceva vreme a început să scoată un fum alb la rece până ajunge apa la 90 de grade. Nu lipsește din antigel deloc, uleiul nu este spumat.

Am fost la mecanic și a observat că distribuția nu era la semn. A pus-o la semn și a dat avans puțin mai mare. Injectoarele au fost verificate cu testerul și au valori bune.Este a 3 oară când mă cheamă să modifice avansul și problema persista.La 10 mii de km papa 1l de ulei zice că nu e mult

Menționez că dpf-ul îl este of și fizic și soft. Mașină trage ff bine

Dacă circul des cu mașina fumul este aproape insesizabil dar daca mașina sta 2-3 zile in spate am nor de fum.

Ce credeți că ar putea fi ? vreo idee , vreo părere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
theone_is_ionut

Ce valoare a cenusei ai, pe DPF? Valori injectoare?Ce miros are uleiul (cumva a motorina)? Incearca, daca ai posibilitatea, sa pui un capac de la culbutori de la dezmembrari si vezi cum se comporta?

Sunt multe cauze care pot genera fumul alb! Fara niste log-uri nu o sa poata nimeni sa iti spuna clar. Si avansul poate sa dea un fum alb. In mod normal BRD-ul merge bine pe -2.5!

Modificat de theone_is_ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, cu chiulasa demontata pusa pe o masa, daca se pune benzina/diluant in orificiile de la admisie si evacuare, este normal sa se umezeasca si sa curga lichid pe la supape? chiulasa a fost trimisa sapt trecuta la Tg Mures unde s-au efectuat: rectificat supapa, alezat scaun supapa, schimbat simering, schimbat ghidaj supape si alezat ghidaj, rectificat chiulasa (4 cilindrii), bucsare chiulasa (imi intra motorina in ulei), test fisura circuit de racire.

Dupa ce am primit-o, am montat-o direct pe masina si scotea fum alb mai ales in sarcina. Masina merge perfect doar ca scoate fum alb. Au mai fost schimbate: turbo nou, capac culbutor nou, segmenti pistoane, ax cu came, tacheti, cuzineti, distributie, garnitura chiulasa, garnituri injectoare. Azi a fost demontata chiulasa si mecanicul a facut testul cu benzina in orificiile de la admisie si evacuare. Dupa cum se vede in poza, in unele zone se umezeste mai tare in unele mai putin.

 

Este posibil ca testul mentionat mai sus sa aiba legatura cu fumul alb? Multumesc!

IMG_4239.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am început ieri sa îmi bat capu cu un sunet la motor, un țâcanit, acesta începe sa, se audă doar când mașina este în mers și trece de 1800 de turații, la relativ totul e ok.. Sunetul e mai exact în partea dreapta sus cum stai cu fata către motor.. Ce-ar putea fii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti.

M am intors pe forum cu o problema dupa ce am achizitionat un audi a4 din 2006, 140 cai, motor 2.0.

Am cautat cu search inainte de a posta, nu gasesc raspuns.

Pe scurt:

Masina trage bine, dar din cand in cand pierd puterea in turbo si iese fum negru. Nu mai accelereza deloc si in momentul ala iese fum incontinuu pana isi da drumul si trage corect.

In momentul cand incerc sa accelerez si apas pedala de cateva ori se aude un carait, nu mi dau seama de unde. 

Facuta scanare, nicio problema. schimbat turbina, senzor de presiune, senzor vaacum. Am dus o in service, n au gasit nicio buba.

Precizez ca locuiesc in Belgia si am fost la reprezentanta. Ma gandesc ca s au uitat si la furtune...habar n am. Sunt cei mai prosti mecanici ever.

Chiar nu pot schimba toate piesele la masina ca ei habar n au unde e problema. S a mai confruntat cineva cu problema asta? 

Pe autostrada, mers constant cu 130, n am nicio problema. Lipsa asta de putere apare in oras cu schimbari repetate de viteze.

Mi s a intamplat sa plec de la semafor, fara putere, fum la greu si masina sa se inece..

Ce as mai pute verifica, inainte sa schimb toti senzorii si piesele de pe masina?

Am si un tremurat usor la relati. Ambreij si volant schimbat. Mi s a spus ca ar fi un injector.

Probleme astea sunt posibile si din cauza unui injector?

 

Multumesc.

 

P.S.: daca am postat aiurea, imi cer scuze.

 

 

Modificat de DIAS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!

A4 B7 2.0TDI 140

am avut un injector rupt, valori: -2,28

l-am schimbat (nu a fost reglat cu comparator, a fost la ochi😞 -1,3

->nu cred ca are ceva probleme de compresie sau ceva, pentru ca daca era de la compresie, valorile VCDS Cyl. 1 nu se schimbau cand inlocuiam injectorul nr 1.

->axa cu came este exemplara, 0 urme de uzura

->oringuri, garnituri injector schimbate

->fum alb spre gri + tenta albastruie la relanti / in accelerare la inceput / decelerare, CU MIROS FOARTE PUTERNIC DE MOTORINA

 

-EGR Curat

-Ulei nu consuma deloc

-MAF curatat, i-am scos mufa si am pornit motorul, becul de bujii a inceput sa palpaie, l-am pus la loc, s-a stins becul de bujii, deci merge cred.

-Epurator curat, nu scoate gram de fum (gaze de carter) pe la busonul de ulei

 

Ce ziceti? Sa reglez toate injectoarele corect, cu comparator? Mentionez inca o data, 0 consum de ulei, fum alb spre gri + tenta albastruie

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade nivelul de antigel? Eu am patit asta cu o Mazda 626 diesel (alta masina dar fenomenul poate fi acelasi)  - datorita garniturii de chiulasa baga antigelul in unul din cilindri, ziceai ca este masina de produs ceata 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu scade deloc. +daca sta 10 minute pornita, 5 min scoate, 5 min nu scoate. Deci nu e ceva continuu. +la pornirea la rece, nu scoate gram de fum albastru :)

fumul miroase strict a motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cata uzura are chiulasa in locasurile injectoarelor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are deloc, arata superb locasurile :) sunt 99,9% sigur ca este de la reglajul defectuos al injectoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Daca e bpw , ii schimbi/repari njectoarele si problema dispare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BPW este :) Injectoarele in sine cred ca sunt ok, dar primul injector(1) trebuie reglat. Cand o sa ii fac soft-ul, baiatul o sa mi le si regleze (omul a lucrat la Audi in Germania), este bazat.

Mersi pt raspunsuri. Daca mai aveti ceva informatii pe care vreti sa mi le oferiti, astept raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

un bpw 2.0 de audi ce avans ar trebui sa aiba si pe ce casuta il gasesc pe diagnoza ? Avansul e reglat din punerea distributiei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0, EDC 16... intre -1.5 si -2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!