Jump to content

Golf 6 - Sunteti multumiti de ce aveti?


alex76
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

 Golf 6 1.4 tsi o masina  foarte confortabila, silentioasa, suspensia este OK si pe drumurile noastre (am roti pe 16 '), despre fiabilitate nu pot sa zic mare lucru, o am de 3 saptamani . Portbagajul este cam mic, pt 2 persoane este OK, insa insuficient pt o familie cu copil/copii ..Are o tinuta de drum ireprosabila si asta o spun comparativ cu ce am avut inainte , golf 3. e o diferenta ff mare. 

 Raport pret calitate super ok . 

 O masina cere o recomand cu incredere.

  O zi buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Golf 6 plus 1.4TSI DSG . 4ani , 60.000km . Roti de vara 17" / de iarna 16" . 4 revizii facute , placute fata/spate schimbate recent. Singura problema in 4 ani calculatorul cutiei de viteze DSG7 a cedat (mecatronic). A fost inlocuit la dealer.

Consum decent dar nu extraordinar in oras (6-7.5 % afara fata de 10-13% in oras) . Spatiu suficient pentru toti 4 cat si pentru bagaje. L-as schimba doar pentru un plus diesel DSG + trapa in rest dotat similar cu actualul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze de off topic, dar nu ma pot abtine... :icon_confused:

Mi se pare mult 10-13 l / 100km pt o masina din generatia ei, Am avut un Opel Vectra 1,8i si 90cp din 1994 cu cutie viteze atutomata si care consuma in oras 10 vara si max 12 iarna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta 2011, 1.2TSI, lant schimbat pe garantie, fisa bujii puscata si inlocuita de mine, pompa apa dusa, placute filtre si ulei in aproape 3 ani si 88.000 km.

Resoftat (via TCM) de la 105 la 130 cp, consum de 5-5.5 (linistit) afara, si 9-10 in oras (mai sportiv).

 

Ma declar INCANTAT, nu doar multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@zorro79 > TDR ti-a dat raspunsul scurt si corect . Pe lung as zice ca eu conduc GTIul cu 2.0TSI de asta vara si de 3 ani am mai facut 22.000km cu clio 3 R27 (2.0i 197). La 1.4TSI face nevasta 4-5000km pe an si eu alti 10.000. La piciorul ei in Bucuresti este undeva la 8 maxim 10l/100km . La mine doar daca e trafic lejer si e noapte scot 9-10 . In rest 12-13-14l/100km . Asta ca eu venind dupa masini de 200+CP cand merg cu PLUSul mk6 folosesc toti cei 150cp destul de des, iar ea se multumeste cu 70-90cp sa mearga din A in B cuminte si in siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici pt. ca nu e rubrica dedicată. Aseară mi-a sărit o piatra in parbriz de la un tir de pe banda 1 si mi-a ciobit parbrizul (nu a plecat crapatura si e o floare mica). Vreau sa remediez problema pe Casco la PBN. E o alegere buna? P.S. Vreau parbriz original, nu m-a interesează chinezisme sau făcute prin Turcia/Polonia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu e crapat ai toate sansele sa nu il schimbe. Mai treci o data pe langa tirul ala si precis o sa crape...

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am asigurarea la Generali si nu cred ca se pune problema sa nu mi-l schimbe. M-as duce la PBN ca am Light Assist-ul in geam si bănuiesc ca e o operație mai dificila.

Modificat de edi10000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asta cu casco tot la Generali si cu Light Assist. S-a rezolvat fara probleme la PBV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez aici pt. ca nu e rubrica dedicată. Aseară mi-a sărit o piatra in parbriz de la un tir de pe banda 1 si mi-a ciobit parbrizul (nu a plecat crapatura si e o floare mica). Vreau sa remediez problema pe Casco la PBN. E o alegere buna? P.S. Vreau parbriz original, nu m-a interesează chinezisme sau făcute prin Turcia/Polonia.

 

Se poate repara fisura, daca nu a plecat, nu trebuie inlocuit. Nu va mai ramane decat un punct f putin vizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In provincie acu citiva ani am facut cu 50 de lei lovitura de piatra in parbriz, un nene care avea kit-ul de injectat nu-stiu-ce, asa e, ramine doar o urma mica. Ideea e ca asta reduce mult sansele sa plece fisura.

 

Evident ca dupa aia am mai prins o piatra, alti 50 de lei. Daca schimbam parbrizul pe casco, muream de ciuda. Acuma oricum fransiza per eveniment la mine e vreo 500 de ron, deci nici nu se pune problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Totuisi am un golf 6 cu motor de 1.6 TDI SI NU SANT MULTUMIT DE CONSUMUL PE CARE IL ARATA MASINA  UN CONSUM DE 6,3 LA UN DRUM DE 330 KM CU O MEDIE DE RULARE DE 67 KM  INTRE LOCALITATEA BALAN SI TG MURES CU 3 PERSOANE SI PUTIN BAGAJ.NU E CAM MULT? ARE CINEVA O PARERE DIN CE CAUZA AR AVEA ASA CONSUM.CAND WV DA  UNDEVA LA 3,6;4,2;SI5,5.ASA ARATA CB 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca e cam mult :( , nu stiu cauza . Eu fac un consum de 5.7 la urcare si putin bagaj , cand sunt singur daca nu ma dau la ea scot un 4.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi indica CB un consum de 5,8 - 6, dar in realitate e cu 0,5l mai puțin. Încearcă metoda din plin in plin poate o sa ai o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O masina incredibil de potrivita, pentru mine cel putin.

Motorul 2.0tdi 140cp, fiabil si cu consumuri decente char si in oras la condus sportiv - fara sa te injure lumea (7.0-7.5)... la condus cel mai extrem posibil nu am sarit de 12% (extrem adica schimbat in 4.500-4.800). In acelasi timp, un mers de om asezat il face sa consume in bucuresti, intr o zi de weekend undeva la 6.2%. In afara orasului consumul poate ajunge fara sa-ti "iei de la gura" anumite depasiri, undeva la 4.8-5.8.

Tinuta de drum, ajutata de rotile pe 18 cu cauciucuri f bune si de suspensia " sport" din fabrica, este decenta, desi totusi simtitor sub un audi A3 similar ca generatie/motor.

Demarajele sunt absolut incredibile... face viteza cat ai clipi, mult peste alte masini comparabile ca putere. Ajutata bineinteles de greutate si cuplu bun, se simte lipsa unei cutii DSG care sa i puna pe asfalt puterea, cea manuala rupe aderenta inclusiv in treapta 3 (cauciucuri iarna /asflat perfect uscat)

Motorul nu e obositor la drum lung, nu e zgomotos absolut deloc, se incalzeste totusi destul de greu si desi am cca 50k km cu ea, am impresia ca papă ulei.

Cutia de viteze, bine etajata, pentru consumuri bune, dar si cu usoare valente sportive, imi da impresia, uneori, ca intra greu in treapta 1/marsarier

Dotarile sunt demne de o marca premium, desi anumite finisajele lasa de dorit (zona de jos a bordului)/(calitatea RCD'ului. Scaunele alcantara sunt " the real shit", volanul se simte si arata ideal (comenzile pot fi activate involuntar totusi), sonorizarea cu twitere dynaudio e cel putin geniala pentru una stock.

Portbagajul mizerabil de mic in opinia mea, bagajele a doua persoane pentru 10 zile incap strangulate sau depozitate si pe scaunele spate.

Locurile din spate cu sezutul taiat ingust, ofera o falsa senzatie de spatiu pentru genunchii persoanelor de peste 1.80, dar 4 persoane calatoresc lejer (mentionez ca la varianta in 3 usi pe care o am, locurile din spate iti dau impresia ca te aflii cu cca 10cm peste pasagerii din fata)

Concluzionanad, pentru a nu va plictisi, masina e best buy la pretul pe care il are, in special second hand(dupa aparitia mk7), cu putin noroc, poti gasi un chilipir care sa te aranjeze pe minim 4-5 ani. Peste ford focus, seat leon, foarte aproape de a3 ca esenta, si o buna alternativa in cazul uneia cu dotari multe, pentru seria 1. E foarte tare frate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O detin de de 5 luni de la 135000 km si am parcurs 7000 km . Singura problema a fost EGR-ul care s-a schimbat pe garantie la 123000km. Masina am luat-o de la o persoana cunoscuta si are tot istoricul. In rest doar apa, paie si bataie. Singura problema care o pot semnala, e faptul ca scapa ulei pe langa un injector. Daca stie cineva care ar fi rezolvarea sau ce piese sunt necesare i-as fi recunoscator pt. ca nu am reusit sa gasesc nimic pe internet. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu de al meu Golf 6 din 02/2010 motorizare de 1.4 (benzina) 16valve sunt cat de cat multumit, intr-adevar nu am circulat mult cu el respectiv 45.000km in 4 ani dar in timpul acesta am schimbat doar consumabilele,probleme de alta natura nu am avut la el. 

Modificat de Veteranu'
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu stiu unde sa intreb, asa ca intreb aici:

e posibil sa am ceva la motor si sa nu apara nimic in bord? problema sta asa: eram in mers prin oras cu 50-60 la ora si dintr-o data mi s-a parut ca motorul e mai silentios si ca nu mai trage ca inainte. masina are 35k km, revizii la zi, am avut benzina de 100 si acum de 95 (numai omv). am incercat sa o turez, ajunge la aceeasi turatie si viteza ca si inainte, dar parca mai lent. e posibil sa fie motorul intr-un fel de safe mode? vreo bujie, vreun injector ceva?

 

e posibil sa fie doar o parere, dar a fost asa, dintr-o data in mers. poate sunt eu paranoic.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Mandelu. Benzina sa stii ca este un factor destul de important. Chiar daca se spune ca in Romania nu exista o diferenta mare intre 95 si 100, ea exista. Odata cu aparitia motoarelor moderne, mai sofisticate si cu norme de poluare mai agresive, combustibilul trebuie sa fie de cea mai buna calitate, altfel risti destul de multe, mai ales in cazul motoarelor diesel. Cat despre partea cu avertizarea, orice componenta importanta a motorului e supravegheata de o retea de senzori care nu iarta nici o defectiune sau anomalie in functionarea ei. Asa ca sfatul meu e sa pui benzina de calitate si sa schimbi uleiul si filtrele la timp. Eu de exemplu intre schimburile de ulei mai suflu la compresor filtrul de aer si polen de 2 ori si crede-ma ca se aduna mult praf si mizerie (deeeee, nu traim intr-o tara in care se spala strazile cu detergent :P). Oricum, incearca si un tester, niciodata nu poti stii.   

Modificat de flr1122
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul e schimbat la timp, masina nu face mai mult de 8k pe an si aia prin afara localitatilor, nu ma plimb prin oras cu ea decat cativa km duminica. mai multa grija decat am acum nu stiu ce as putea face.

 

m-am plimbat cu cea a unui coleg, avem acelasi motor, parca urca mai repede in ture. o sa mai incercam si in weekend sa mearga el cu a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Conteaza mult si stilul de mers. Daca mergi timp indelungat fara sa o forjezi putin "se invata puturoasa". Multi vor spune ca asta se intampla doar la diesel, dar gandeste-te ca uleiul trebuie sa circule in motor sa unga bine toate componentele pana sus la culbutori si asta se poate face la o turatie peste 2500 - 3000. In plus de asta, uleiul nu are doar rol de ungere ci si de curatare.  Motorul pe benzina este unul de turatie si daca vrei sa ai putere trebuie sa o calci. Nu sunt de meserie si nu iti pot da un sfat avizat, ceea ce stiu am invatat in decursul anilor. Totusi raman la parerea sa incerci un tester, nu te costa mult si esti sigur ca nu ai probleme. Hai sa incheiem subiectul pana nu o sa fim sanctionati de off topic.

      In linii mari motorizarea ta este una destul de apreciata ca performanta si. consum. Ai avut si alte probleme cu ea? Esti multumit de ai cumparat?

      Eu cum am spus si mai sus sunt foarte multumit, cu toate ca mi-ar fi placut un model pe benzina pentru ca este mai agil si la fel ca si tine nu sar de 8000 - 10000 km pe an, dar am nimerit-o la un pret bun de la o persoana cunoscuta si nu am putut refuza oferta :) . Calitatea materialelor este destul de ok, iar pretul pieselor acceptabil.

      Iti doresc sa rezolvi cat mai repede problema si sa ai parte de multi km fara evenimente neplacute.

Modificat de flr1122
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Golfuletul meu 2.0 CR 140cp cod CFHC foarte silentios si destul de puternic la asa masinuta e ideal de oras si chiar si de drumuri de cateva sute de km .

Consum mai mult decat decent intre 6 si 7 l in oras si afara intre 5 si 7 . Placut la condus dotari destule cam tot ce e nevoie . Poate daca era fabricat 2- 3 luni mai tarziu si apucam motor CFFB care e un motor de exceptie era mai bine . Dar e ok si asa . Il am pe cc totusi.

Una peste alta sunt f multumit de golf chiar daca nu fac multi km cu el zilnic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti cumperi masina noua primesti VIN-ul si din momentul ala robotul la montaj pe banda ii setat sa aleaga piese mai slabe, din cutia cu alea venite din China. :))))). Nu m-am putut abtine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai dreptate, posibil sa nu ai dreptate.

Eu zvonurile astea le consider frustrari ale celor care nu au bani sa-si cumpere masini noi si cumpara masini second cu miii de km din alte tari.

Eu am masina cumparata din tara, de noua,  si uite ca dupa 5 ani si 4 luni nu am schimbat absolut nimic la ea si merge perfect cu piese din astea "mai slabe"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!