Jump to content

Golf 6 - Sunteti multumiti de ce aveti?


alex76
 Share

Postare recomandată

stefan-valentin

Vw golf 6, 1.4 TSI 122 Kombi.Cumparata in iulie 27 / 2010

despre masina mea pot spune c

post-67484-1286038572_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude ca pe motorina cand il pornesti la rece si sunt temperaturi ridicate afara, banuiesc ca asta ai vrut sa zici, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest topic se doreste a fi o enumerare de pareri, nu un mod de a rezolva ORICE problema poate aparea la Golful 6

Rog tratati subiectele individual, in topicurile deschise. Daca exista o problema reala si netratata, feel free sa deschideti un nou topic

Mersi

Stiu ca nu am nici un drept sa carcotesc, dar daca le este de folos, sau este mai comod asa, sa-i ajutam. Cateodata prea multa rigoare strica, o spune un om divortat de trei ori in cinci ani si fericit in urmatorii multi... :)) Scuze pentru off, desi am trecut in alta categorie, golful l-am pastrat si ma amuz in continuare cu stimabilul. Cine spune ca-i o eroare scumpa se inseala, sau nu gandeste. Toate cele bune! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:vaidecapulmeu:

Alex, am mai avut discutia asta si mi-am expus argumentele. Rigoarea este doar o fata a problemei, cealalta (si cea mai importanta) este modul de folosi informatia pe un forum de acest tip

Un topic generic in care posesorii sa-si prezinte problemele, unii si altii sa-si dea cu parerea mai mult sau mai putin avizat este complet inutil utilizatorului nou care cauta o rezolvare de cele mai multe ori urgenta problemei lui

Revin cu rugamintea de a deschide topic-uri cu probleme reale, clare si nediscutate inca. Daca userii nu pot datorita levelului (cei Doar Inscrisi) rog PM si deschid eu

End of discussion

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca sunt eu iesit din benchmark. Cand esti nou venit si doresti o solutie instant, meriti ce primesti. Adica un raspuns de complezenta dupa vreun an. Daca arde ma duc la doctor, nu bat campii pe forumuri. A, daca vreau sa socializez, daca o fi, o pati, imi permit. Nu vreau sa polemizez cu nimeni, dar in luna aceasta ma voi adapta obiceiurilor si voi posta doar on si voi ajunge la cifra de o mie de inutilitati de bun simt. Sper sa fiu rasplatit dupa cutume... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan-valentin
Se aude ca pe motorina cand il pornesti la rece si sunt temperaturi ridicate afara, banuiesc ca asta ai vrut sa zici, nu?

:icon_thumright:...Aici nu prea o sa vezi temperaturi ridicate nici daca ti-ai dorii....Nu asta am vrut sa spun.Masina face asa tot timpul.cand o lasi sa mearga la relanti la cald sau rece,ai impresia aia de huruit ca la masinile de generatie veche diesel.Si cand plec de pe loc la fel ai senzatia ca pleaca o masina pe motorina.Saptamana trecuta a trecut un prieten pe aici si si-a luat si el un vw golf variant dar 1,6 Multifuel la care nu se auzea motorul deloc.Iti dai seama ca ma intrigat si mai rau.Nu am ce sa-i reprosez masinii,merge bine scanteieste-benzineste,dar, uneori ma deranjeaza zgomotul .Zici ca e diesel.Dar barem nu zici ca e model vechi.Ca la modelele noi nu mai auzi nimik.Noroc ca ascult muzica tare si la pornire si la oprire.:beerchug:

Multumesc frumos :D

http://yfrog.com/ne270720101568j

:)...Aici nu prea o sa vezi temperaturi ridicate nici daca ti-ai dorii....Nu asta am vrut sa spun.Masina face asa tot timpul.cand o lasi sa mearga la relanti la cald sau rece,ai impresia aia de huruit ca la masinile de generatie veche diesel.Si cand plec de pe loc la fel ai senzatia ca pleaca o masina pe motorina.Saptamana trecuta a trecut un prieten pe aici si si-a luat si el un vw golf variant dar 1,6 Multifuel la care nu se auzea motorul deloc.Iti dai seama ca ma intrigat si mai rau.Nu am ce sa-i reprosez masinii,merge bine scanteieste-benzineste,dar, uneori ma deranjeaza zgomotul .Zici ca e diesel.Dar barem nu zici ca e model vechi.Ca la modelele noi nu mai auzi nimik.Noroc ca ascult muzica tare si la pornire si la oprire.:)

Multumesc frumos :)

[url="http://yfrog.com/ne270720101568j'>http://yfrog.com/ne270720101568j

[url=http://img842.imageshack.us/i/270720101568.jpg

post-67484-1286305217_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a ta e defecta, si nu glumesc.

nu se aude ca niciun fel de diesel, poate nu ai mers cu dieseluri. nici la relanti, nici nicaieri. doar primul minut la pornire, cand are socul tras, apoi nu se mai aude deloc motorul, iar in mers nu se aude nici la 3000 cum se aude un diesel la 2000 rpm (ma refer la intensitatea zgomotului, nu la soundul specific dieselului). tu ai comparat cu un motor aspirat, alea se aud putin altfel pt ca nu au turbina. La asta se aude turbina, dar aia nu suna nici macar ca turbina de la un diesel. da, se aude ceva in plus fata de un aspirat, asta in mers, la relanti e tacere totala.

Ideea insa e urmatoarea: pe asta il poti conduce mai jos in ture decat pe un aspirat, pt ca trage f bine la orice turatie, deci practic avantajul zgomotului celui aspirat dispare. condu tu un 1.6 aspirat si condu apoi asta si zi-mi care e mai zgomotos la aceeasi viteza (nici nu mai zic ca asta are si 6 trepte).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan-valentin

multumesc pentru informatii.Nu sunt eu un prea bun cunosc

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine acel sunet se aude si la mine si nu e vorba de turbina ca eu nu am asa ceva.Totusi nu e sunet de Disel e un sunet specific motoarelor VW si pe care eu il gasesc interesant.Cei care nu aud deloc motorul fie au probleme de auz , fie se mint pe ei insusi.Trebuie sa recunoastem ca insonorizarea mult trambitata e departe de ceea ce se pretinde a fi si sunt masini ale unor marci cu mai putine pretentii care dau clasa in aceasta privinta.Si asta dupa ce am avut ocazia sa ascult motorizari de 80CP,102CP si 122CP in variante de echipare CL,HL si TL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa vad si eu marcile alea, de asemenea discutii despre auzitul motorului fara niste detalii sunt nule. am mers cu multe masini din clasa golf, se aud mai tare inauntru la viteze si turatii comparabile. plus ca nu sunt turbo benzina. adica alta mancare de peste. iar eu ma refeream ca nu se aude la relanti, cand e cald. nu stiu ce auz ai tu, eu nu aud nimic din partea motorului la relanti.

stefan: imi pare rau, nu am citit decat printre randuri pt ca scrii in asa fel incat nu se intelege nimic. scrie mai putin, mai succint, si spatiat, ca altfel nu putem discuta.

in primul rand nu am zis niciodata ca la 3000 nu se aude, ci ca la 3000 se aude mai putin decat la un diesel la 2000. e o ditamai diferenta, e vorba de o comparatie.

apoi, te rog sa vii cu ce masina pe diesel vrei tu din clasa golfului oricat de noua, si eu iti arat ca se aude in habitaclu mult mai tare, plus ca e sunetul de diesel, care e cu totul altul, rontaitul ala pe mine ma calca pe nervi, bine ca am scapat de el.

nu ma intereseaza sa imi enumeri cu ce masini ai mers tu si cu ce viteze, ca nu ti-am pus la indoiala ceva si oricum asta nu demonstreaza nimic, ba mai mult, imi lasa iluzia ca tu compari golful cu vreo limuzina de genul a8 etc., lucru complet fara sens, e alt pret, altceva.

insa sunetul de tsi nu are absolut nimic in comun cu vreun diesel, nici la turarii mici nici la turatii mari, si putem sa despicam oricat firul in patru, ca nu cedez niciun milimetru, esti cred ca singura persoana pe care o aud ca sustine asa ceva. cand plec cu 1-a de pe loc cu un diesel e imposibil sa nu aud ca e diesel, pur si simplu se aude oricat de antifonata e.

fiecare e liber la opinia lui, din punctul meu de vedere sunetul tsi-ul e ultimul lucru care ma deranjeaza la masina asta. si daca s-ar auzi mai tare ca un diesel, l-as ierta, pt fantastica liniaritate in mers. am si eu lucruri de care ma pot plange la golf, insa competitorii au mult mai multe bube in cap.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cu ce Diesel ai mers tu. Tu ai ceva impotriva motoarelor pe motorina? :vaidecapulmeu: Te asigur ca in golf sunetul motorului TDI nu e chiar asa de enervant, cum zici tu. Motoarele de generatie noua sunt destul de silentioase. Nu e cazul sa intram in polemica pe tema benzina/motorina, sunt multe topic-uri pe tema asta.

Omul a spus clar ca are ceva vechime cu tot felul de motorizari, stie sa faca o comparatie. Daca aude un zgomot deranjant la un motor care teoretic nu ar trebui sa se auda, inseamna ca e o problema cu motorul acela.

Aici nu cred ca e competitie intre cine are mai multa experienta, cine a condus mai multe masini, cine e mai destept, etc. E un forum in primul rand tehnic, eu am primit multe informatii utile de aici. Toti avem impresia ca detinem adevarul absolut si nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers cu multe diesele, am si avut si era de generatie noua la momentul cumpararii (masina noua), nu am avut vreo vechitura.

nu neg silentiozitatea motoarelor pe motorina, atata doar ca sunt mai zgomotoase (sensibil) decat cele pe benzina, din acest punct de vedere, atata tot. oricat de bine sunt realizate, tot mai au mult pana sa le prinda, de altfel asta e unul dintre motivele pt care inca exista motoare pe benzina pe piata.

cand zic ca sunt zgomotoase nu zic ca nu sunt suportabile ci ca totusi e audibila pt oricine diferenta intre un diesel si un benzinar (mai ales la turatii comparabile).

tocmai pt ca e vorba de informatii utile mi se pare normal sa combat o atitudine eronata care aduce informatii false. daca citeste x asa intelege din anumite posturi, cum ca un tsi se aude ca un diesel, ceea ce nu e corect.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mentin afirmatia ca antifonarea Golfului 6 este perfectibila dar nu are nici un sens sa intru in polemici pe aceasta tema.Si ar mai fi si alte lucruri care lasa de dorit.

Totusi pe ansamblu eu sunt multumit (inclusiv de sound) si as dori sa enumar cateva puncte forte ale acestei masini mai ales in atentia celor care intentioneaza sa achizitioneze o masina de clasa compacta:

-tinuta de drum si stabilitatea excelenta care practic fac ca masina sa se lipeasca de sosea

-elementele de siguranta activa si pasiva care echipeaza masina inca din standar

-design elegant al plansei de bord si lizibilitate excelenta a instrumentelor de bord

-materiale si finisaje de buna calitate pentru clasa compacta

-posibilitati variate de configurare dupa dorintele si posibilitatile financiare ale fiecaruia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la exemplarul tau au uitat sa puna o garnitura doua sau ai tu urechea anormal de sensibila.La cate rpm schimbi viteza in general?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul TSI are un sunet aparte dar nici un caz nu suna ca un motor diesel.

Referitor la sunetul in relanti pot afirma ca la masina mea (cand motorul este cald) in habitaclu nu se aude motorul.

On topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de TSI,cel de 122 l-am ascultat si eu si cam seamana cu masina de cusut daca este capota deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan-valentin

Ei prietene,cred ca ai pus punctul pe ,,I''.:icon_thumright:.Rontait e cuvantul potrivit.Asa se aude la mine.

se aude doar cand stai langa masina afara.Din interior nu se aude nimik.

Oricum merg pe mana lui Opinius ce a spus mai sus.

O fi un zgomot specific vw.

Oriucum, acum am inteles. Multumesc frumos si mii de scuze peentru restul prostiilor mele.

O problema am rezolvat-o intre timp. Cand ma sui in masina ma agat de stalpul masinii si-mi dau drumul direct pe scaun. Asa evit sa ma mai lovesc de plasticul scaunului.

Cred ca la exemplarul tau au uitat sa puna o garnitura doua sau ai tu urechea anormal de sensibila.La cate rpm schimbi viteza in general?

In general schimb atunci cand imi indica sageata pe bord..undeva la 2000 turatii.Dar asta o fac in oras...Pe drum spre casa o schimb la 2500 rpm. dupa care o pun pe automat. Eu cred ca e mai bine sa aibe mai multa turatie pt schimbat vtz.

Cat priveste sensibilitatea urechilor mele..nu te pot contrazice.Asa este.

Depinde cu ce Diesel ai mers tu. Tu ai ceva impotriva motoarelor pe motorina? :) Te asigur ca in golf sunetul motorului TDI nu e chiar asa de enervant, cum zici tu. Motoarele de generatie noua sunt destul de silentioase. Nu e cazul sa intram in polemica pe tema benzina/motorina, sunt multe topic-uri pe tema asta.

Omul a spus clar ca are ceva vechime cu tot felul de motorizari, stie sa faca o comparatie. Daca aude un zgomot deranjant la un motor care teoretic nu ar trebui sa se auda, inseamna ca e o problema cu motorul acela.

Aici nu cred ca e competitie intre cine are mai multa experienta, cine a condus mai multe masini, cine e mai destept, etc. E un forum in primul rand tehnic, eu am primit multe informatii utile de aici. Toti avem impresia ca detinem adevarul absolut si nu e cazul.

Multumesc frumos.

Poate ca am sarit putin calul cu prezentarea facuta,dar sa fi spus simplu ca ma pricep nu cred ca ar fi fost concludent.Asa ca m-am intins putin mai mult.Dar cum a spus colegul nostru...suna mai degraba a rontait.Care cred ca asa o fi la masinile acestea.Ieri la servici in schimb,m-am uitat la bordul camionului pe care il conduc Volvo FE si are pe bord un indicator al turbinei.Special l-am urm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se aude si la masina mea daca ridic capota Banuiesc ca este de la tacheti cred ca ii are hidraulici (am mai avut un golf si la ala se auzea identic ca la cea din semnatura si avea tachetii hidraulici). La relantiu nu iti urca suficient ulei in rampa ca sa amorseze complet tachetii si se poate auzi un zgomot usor de masina de cusut ceea ce e normal. Cand accelerezi urca ulei mai mult in rampa si se amorseaza mai bine si atunci nu se mai aude aproape nimic din sunetul respectiv. Cu capota lasata in habitaclu nu se aude aproape deloc motorul la relantiu. Daca il acelerezi usor la fel e foarte silentios insa cand apesi pedala la fund auzi toba cum suna frumos. Foarte multumit de flexibilitatea motorului.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefane esti mortal :(

pai bine mai omule, eu iti ziceam de cum se aude din interior si tu vorbeai de cum se aude DE LANGA masina? pai tu conduci din afara ca la jocurile cu masini? :)

ce importanta are cum se aude din afara este peste puterea mea de intelegere. mai ales ca eu unul cand ma dau jos opresc motorul. in conditiile astea, intreaga discutie mi se pare fara sens, nu face nimeni masini sa nu se auda de langa ele, toti se concentreaza pe cum se aude in habitaclu, nu in afara si nici acolo nu ii impaci pe toti, ca unii tocmai vor sa auda motorul, deci cum o dai nu ii impaci pe toti. pe de alta parte se aude chiar frumos tsi-ul la peste 5000rpm, chiar opresc muzica sa il aud.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefan-valentin

Ca sa vezi mastere.Unde dai si unde crapa.:ceuameni:))....In fine..ideea este ca ai avut dreptate.Cand este la rece se aude ceva mai pronuntat zgomotul care pe mine ma irita.Dar,duminica am fost la un drum de 200km..Dimineata am ascultat-o si se auzea asa cum am mai discutat.Acolo am ascultat-o din nou si intr-adevar sunetul era mult atenuat,dar,tot nu-mi placea.(parerea mea) :biggrin:.In fine,ideea e ca eu visam sa suiere asa silentios motorul..Dar acum m-am lamurit.A-ti avut dreptate.mii de scuze . Una peste alta merge frumos.Am mers si eu cu 4500 ture...super....deh dar pentru scurt timp....Deci ca sa inchei mica mea problema,sunt multumit de masina.Sotia mea tocmai a zis sa o vand sa-mi iau alta noua dar mai mare.Bineinteles tot Vw. :D

Numai bine va doresc.

Stefan

Modificat de dudu
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc. Ultim avertisment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

In legatura cu consumul, ai mers tare cu ea in mod deosebit, sau ai menajat-o?

Si cum adica posibila problema la cutie? cum se manifesta?

48000km, schimbat kit ambreiaj. astept sa o ridic din service la sf saptamanii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat?

Am avut neplacuta experienta de a ateriza cu masina intr-un canal fara capac. Am ridicat-o pe cric si am iesit. M-am dus in service, la verificare si masina nu are nimic. Sunt foarte multumit, e super robusta. Detaliile fac diferenta la golf.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 ron , garantie

Modificat de dudu
Avertisment verbal! Quote-uri nenecesare! Urmatoarea abatere de acest gen iti va aduce warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Sunt nou pe aici si n-as fi intrat daca nu as fi avut o mica problema cu masina. Eram curios sa aflu parerea generala si pentru ca pentru mine, cel putin pana acum, sa am un Golf a fost un vis. Ma gandeam ca am visat doar eu...

Am facut deja 12000 km in 6 luni (naveta pe Bucuresti - Ploiesti) pe ansamblu toate mergeau ok, consum bun, confort, de toate, dar probabil ca mi-am invatat masina doar cu DN1. Acum o saptamana am miscat-o prin oras si am sesizat o intrerupere a motorului la relanti. Merge ca si cand (vechii soferi de Dacie isi mai amintesc) as avea o fisa sau o bujie care intrerupe...

La service n-au gasit nimic, doar experienta unui amic mi-a mai dat sperante ca ar fi nu stiu ce clapeta.... Si sa o schimb in garantie....

Sincer sunt dezamagit pt ca la orice ma asteptam sa mai faca figuri dar nu la motor. Poate sunt vinovat eu ca nu stiu sa merg cu asa o masina?

Mi-a mai trecut cand am aflat ca un vecin care are o masina mai noua ca a mea (frantuzeasca) la 4000 km a bagat-o in service pt ca s-a aprins martorul de injectie si trebuie schimbata tot o clapeta.... Sta acolo de 2 saptamani. A mea cat o sa stea oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!