Jump to content

Golf 6 - Sunteti multumiti de ce aveti?


alex76
 Share

Postare recomandată

Daca sunt probleme mecanice nu iti apar la un test pentru ca senzorii nu detecteaza defectul. Daca ar fi o clapeta care are senzor sau e actionata electric ti-ar da eroare. Exista multe posibilitati insa una probabila si banuiesc ca ar fi un gunoi ceva pe unu din injectoare sau sa nu iti mai ridice presiunea care iti trebuie si sa intrerupa insa si aici tind sa cred ca ti-ar fi dat o erroare in bord. Cand o sa iti faca mai des atunci o sa poata si fi diagnosticata mai usor. Incearca si tu sa ii dai turatii aproape de rosu ca sa o mai cureti. Daca mergi batraneste e posibil sa iti apara multe probleme. Deci mai trebuie sa o turezi din cand in cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aprox 6000km in 3,5 luni cu Golful 6 din dotare ... Trendline 1.4 MPI 80 CP ... Climatronic, RCD 310, Pachet secure, Oglinzi in culoarea caroseriei, ALB ALB ALB

Pot sa spun doar un lucru. Foarte multumit !!!

Masina din pdv al ERGONOMIEI, CONFORTULUI, UTILITATII este NEMAIPOMENITA, ma bucur enorm ca am ales GOLFUL 6 si ca nu am luat KIA Ceed sau Renault sau Hyundai sau alta marca.

Pozitia in scaun este la SUPERLATIV (eu am probleme cu spatele serioase si sincer va spun ca de abia astept sa ajung la volan, nu ma mai doare absolut nimic cand ma sui la volan) !!!

Pe langa toate cele de mai sus mai arata si extraordinar de bine, designul este foarte reusit, liniile mai agresive, culoarea alba + oglinzile si manerele in culoarea caroseriei ii stau toate foarte bine, stopurile arata de asemenea foarte bine.

Motorul de 80 CP este suficient pentru mine, de la 2500 rpm in sus se misca bine, iar de la 3000 rpm cei 80 de caluti se dezlantuie si este chiar fasneata iar dupa 4000 rpm este nervoasa de-a binelea.

Astazi dupa vreo 11 km in oras Aviatorilor-Berceni aveam consum CB1 6,5 l/100km :)), schimb intre 2700rpm si 3200, anticipez traficul, folosesc frana de motor, nu accelerez foarte violent, merg intins si cat mai constant fara manevre bruste.

Sa va spun rapid ceva ... parcam la bloc si locul meu este intre 3 copaci, din care doi in dreptul aripilor din spate la 6-7cm distanta fiecare, si erau cativa copii micuti 5-6 anisori, au plecat rapid, ca sa parchez, dar unul din micuti a ramas cat faceam manevrele, si cand deschid usa vine langa usa, timid, baga capushorul lui mic si imi zice "nenea ?! frumoasa masina !" :) a zambit tot cand a zis-o si a fugit rusinat. :) Si va spun sincer ca mai sunt masini frumoase la noi la bloc Toyota Avensis, Mercedes C200 dar lui ii placea VW Golf 6. M-a facut sa zambesc si apoi stateam pe ganduri ... daca mie imi place enorm de mult lui cum sa nu ii placa, pentru el e o jucarie mai mare ! Sau poate si pentru noi e la fel, o jucarie de oameni mari !

Bine zicea cineva, ca dupa ce ai condus un VW nu mai poti conduce altceva.

Sotiei ii placea Honda Civic si mergea des cu o colega, dar dupa ce ne-am luat Golf-ul 6 acum zice ca nu ii mai place deloc Civic-ul :) ca are un plastic ieftin, designul interior nu e placut.

In concluzie ... Pana acum ! A meritat fiecare RON-EURO ! :D

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la cele spuse de Florinutzu . (doar ca al nostru este Blue-Graphit si " chel opşăn " )

Modificat de dangrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt foarte multumit :). Interiorul este realmente un salt destul de mare de la G5, exteriorul a fost redesenat subtil, dar cu o tenta mai agresiva. Motorul nu mai necesita prezentari este perfect si pt oras si pt drumuri lungi (desi probabil sunt unul din putinii care adora ca masina sa aiba un zvac puternic dupa 3000 si nu sa traga liniar de la 1500).

Ce nu imi place...faptul ca s-au scumpit la xenon, inutil. Nici macar Audi nu are xenon de 1000Euro, iar vizibilitatea cu halogenul din dotare e proasta. Deja caut faruri cu lupa, dar sunt foarte putine variante :-<

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George, mie imi plac astea

http://www.oneshop.co.za/p~vw-golf-6-drl-headlights.html

si astea care arata cam la fel (sau sunt la fel)

http://www.kufatec.de/shop/product_info.php/language/en/info/p1842_c275_Scheinwerfer-mit-LED-Tagfahrlicht-VW-Golf-6-VI.html

De asemenea, mai sunt stopurile pe led (originale VW) si mai sunt astea care imi plac:

https://www.dectane.de//product_info.php?info=p43953_led-rueckleuchten-vw-golf-vi---mit-led-blinker--black.html&&language=en

Imi cer scuze pentru offtopic.

On topic: Sunt atat de multumit de masina incat ma gandesc cu groaza la ziua in care o sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic : da, arata bine, insa mi se duce garantia probabil :(

Ontopic: e o masina foarte reusita, pacat ca a avut parte de multe critici de la lansare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema observata azi.

Dupa ce am mers vreo 2 ore cu masina, cu faza scurta am observat o aburire considerabila a farurilor, in unghiul dintre far si grila ce apoi se continua pe marginea inferioara. Stiu ca halogenul se incalzeste destul de mult (ma face sa visez iar la xenon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul din habitaclu scoate un huruit scurt de citeva secunde cind e pornit pt prima data la temp scazute (sa zicem sub 5 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, deci la temperaturi scazute o face. mie mi s-a parut ca e indiferent de temperatura. e insa pt 2-3 secunde la inceput si nu mi-am batut capul. faza e ca am impresia ca o face indiferent daca am pornit eu clima/aer sau nu. in ultima vreme insa a cam disparut, nu m-am prins insa care e cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este neaparat de la ventilator, cat poate sa fie de la clapetele de directionare a aerului, care se "aseaza" in functie de comanda data de climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ontopic: e o masina foarte reusita, pacat ca a avut parte de multe critici de la lansare

O masina reusita pt cei care nu au avut probleme cu ea. Eu care am avut peste 20 de actiuni service si tot nu e reparata pe deplin ce sa mai zic ????

Va spun eu, e o masina foarte proasta. Cel putin a mea asa e, e petarda masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai pe a ta acelasi motor ca si a noastra . (1.4 80 cai frumosi)

"Peste 20 de actiuni service" insemnand ce probleme ?

Zi-mi si mie ca stiu la ce sa ma uit / fiu atent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor airbag aprins - am fost de 4-5 ori pana au reusit sa-l stinga - Rezolvat

Martor ABS se aprindea din senin ( uneori ) - Rezolvat

Masina nu porneste niciodata din prima la temp mai mari de 30 grade - au resoftat de 3 ori motorul conform "Teza 128063662 din data de 27.05.2010" - astept vara sa vad daca sa rezolvat

Dupa o stationare mai mare de 7-10 zile nu mai am pic de curent in baterie (acum am cablurile de curent in masina pt orice eventualitate)

Plafoniera din interiorul masinii nu se mai aprinde daca masina stationeaza mai mult de 4 ore. Se aprinde doar daca pornesc motorul

Pata ulei cutie de viteza - era semeringul de vina - rezolvat

Pata ulei pe cutia de viteza (sus). E de la servofrana, curge - am fost de 3 ori la PBN si inca nu e rezolvata treaba. Sunt din august sub observare. Au spalat cutia de 3 ori pana acum si tot se incapataneaza sa zica ca nu e de la servofrana si ca e un clei de pe undeva.

Oglinzile nu se incalzesc tot timpul, sigur are un contact ceva pt ca , daca incerc de mai multe ori se incalzesc

Dupa testele celor de la PBN cu VAG-COM, masina e in perfecta stare, nu are nicio eroare.

La verificarea de iarna, cea de 1 mil facuta la ei mi-a iesit bateria 40 % buna si franele 66%. Eu sunt total surprins ca o masina de aproape 2 ani (pe 15 ianuarie) si 20 mii km sa aibe valorile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aproape 17.000km si nu am probleme.... din pacate ai avut ghinion cu masina, ai dat de o lamaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Cu masina din semnatura am doar 3500 km fara nici o problema mecanica. O singura data am fost la service. Nu mi-a mai pornit radio ul (RCD510). Mi au spus ca a ramas un condensator de pe cablul de alimentare in sarcina sau ceva de genul asta. Au spus ca au scos alimentarea si cand l-au conectat inapoi a pornit si nu mai am probleme de atunci. Per ansamblu sunt foarte multumit pana acum de masinuta (pretul in schimb e exorbitant).

Drum bun va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa postez aici problema mea deoarece nu am gasit un topic dedicat acesteia si nici nu vreau sa deschid unul pentru ceva care poate nu e foarte grav.

Pe scurt,m-a sunat astazi un coleg,posesor de golf 6,1.6 tdi,90 cp si mi-a povestit ca i-a aparut scris pe BC,dupa ce a pornit masina,indicatorul '30 km/h' care semnaliza intermitent precum si semnalul sonor care se aude atunci cand nu ai centura pusa(el avand centura pusa).A oprit motorul,a pornit iarasi,acelasi lucru...intr-un final a mers asa pana acasa,destul de incet,tot drumul manifestandu-se aceste simptome.Niciun alt martor nu era aprins in bord.Care ar putea fi cauza,a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In computerul de bord ai o optiune prin care iti poti seta o anumita limita de viteza, pe care daca o depasesti esti avertizat atat sonor cat si vizual. Nu este nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

este o optiune a BC-ului prin care iti setezi o limita de viteza (30 fiind valoarea minima posibila) si esti atentionat cand o atingi - este utila daca nu doresti sa stai tot timpul pe vitezometru

Probabil s-a jucat prin meniurile BCului si a activat-o fara sa vrea... aceasta optiune tb sa aibe valoarea --- pt a fi dezactivata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri...o sa-i comunic imediat ca sa se linisteasca. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel ii o optiune folosita in special pentru anvelopele de iarna, care au indice de viteza inferior!

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru anvelope de iarna este optiune separata in setarile CB Plus,

optiune diferita de ac warning la depasirea vitezei setate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O sa postez aici problema mea deoarece nu am gasit un topic dedicat acesteia. Masina din semnatura are aprox 7000km. Ieri s-a aprins si palpaia martorul de la preincazire motor (spirala galbena). Motorul nu mai trage (cred ca nu mai cupleaza turbina). Am sunat la sevice-ul din Arad si le-am spus problema mea. Ca raspuns mi-a spus ca este o problema de fabricatie cu computerul de la motor (asa mia explicat doamna de la relatii clienti dupa ce ce a vorbit cu cei de la sevice) si numai la temperaturi scazute da rateuri. Mi-a facut o programare la service pe vineri 28.01 sa il schimbe pe garantie. Din cate am inteles costa aprox 3000 RON.

Vineri revin cu detalii.

Se pare ca este o problema cu un anumit lot de masini.

In rest nu am avut nici un fel de problema cu masinuta mea. Sunt multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema similara la -12 grade. In prima faza ai fi tentat sa spui ca e defecta o bujie sau mai multe, insa intr-adevar si mie mi s-a resoftat dupa ce am semnalat eroarea.

Din cate stiu s-au mai facut cateva astfel de resoftari si nu au mai fost probleme. Nici mie nu mi s-a mai intamplat, insa sunt doar 2 sapt decant s-a remediat problema.

In mod normal ar trebui remediata problema pe garantie si chir daca s-a terminat garantia exista cazuri in care VW accepta astfel der eparatii fara sa platesti, mai ales ca e o problema cunoscuta de ei

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. am avut si eu problema lui asgaard15. la mine martorul respectiv s-a aprins si a inceput sa palpaie dupa ce in prealabil se aprinsese si martorul de filtru de particule diesel colmatat. odata cu martorul de preincalzire care palpaia, s-a aprins si martorul de catalizator defect. toti martorii care mi s-au aprins era pe culoarea galben.in 22000 km mi s-a aprins martorul de filtru particule diesel de 6 ori. ultima oara am incercat sa procedez asa cum e scris in manual (mers f turat pt vreo 10-15 minute) dar am ajuns in situatia de mai sus. la fel, motorul nu-mi mai tragea , nu urca mai mult de 2800 turatii in nici o viteza si nici pe liber. am sunat la reprezentanta (Euro Tehno Group Pitesti), m-am dus taras grapis la ei vreo 50 km si s-a rezolvat problema intr-o o ora si jumatate. mi-au facut un update de soft la motor pt filtrul de particule si mi-au si curatat filtrul respectiv. mi-au explicat ca: computerul a decis sa declanseze protectia pt motor si d-aia nu mai tragea, numai daca martorii din bord sunt de culoare rosie atunci e o problema grava, filtrul de particule diesel este facut pt standardele din germania( motorina e mai buna, strazile sunt mai curate, mi-au facut update-ul ca sa nu se mai colmateze asa repede ca inainte), motorina de la noi e de calitate proasta si de aici problemele cu filtrul asta. FOARTE IMPORTANT: totul s-a rezolvat pe GARANTIE!!! asa ca fii atent asgaard15 sa nu te faca baietii la bani. bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!