Jump to content

Golf 6 - Sunteti multumiti de ce aveti?


alex76
 Share

Postare recomandată

7 luni, 16.000 km, nici o problema, multumit.

si-a pus cineva huse pe scaune? unele care sa se muleze frumos si sa nu faca cute? mi-as pune huse pe scaune si bancheta, dar doar daca as gasi unele care sa se muleze cat mai bine, si sa fie din material bun...partea nasola inainte sa le cumperi e ca nu le poti proba se vezi daca vin bine, de aceea sunt curios daca si-a cumparat cineva si e multumit de cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt firme speciale pentru huse iti dau jos scaunele si iti pun husele,ai sa zici ca e alta tapiterie ce bine iese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu sint multumit de materialul negru sintetic (ca un par fff scurt/puf ) care imbraca partea interioara a torpedoului. :scratch:

acel puf se prinde pe toate lucrurile din torpedou: cd-uri, harti ochelari etc...

mai ales pe lucrurile din plastic care se incarca electrostatic si il atrag.

la golf 5 nu era acelasi material

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horry_bv: Dar daca tapiteria este impecabila, cum ma astept sa fie de la G6 la 7 luni si 6000km, de ce ai pune huse ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@spb

la un auto nou husele protejeaza tapiseria impotriva murdariei de la: mancare, bautura, copii mici, datul la rate, fumat, etc

astfel dupa cativa ani, la o eventuala revanzare tapiseria se va prezenta rezonabil

la un auto SH husele pot masca diverse pete, gauri datorate chestiilor mai sus enumerate

acum fiecare cu gusturile lui, pe o masina sport sau pe o tapiserie speciala, nu mai vorbesc de piele nici eu nu as pune, insa la o masina normala care la un moment dat trebuie valorificata prin revanzare eu consider ca merita

unii spun ca nu face sa acoperi tapiseria originala cu huse, ca arata naspa si daca ai evenimente neplacute cu tapiseria apelezi la o firma de detailing auto

acum sunt huse si huse, universale sau pe comanda, pt SH se fac huse identice cu tapiseria dar costa destul

importante sunt dupa mine: materialul-sa nu fie plastic kanditor si sa fie rezistent min 5 ani, croiala-sa cada bine pe scaune si culoarea-sa fie in ton cu interiorul masinii

@horry_bv

eu am ales sa-mi pun huse pe comanda de aici www.huse.ro pt ca am copii mici si isi cam fac de cap prin masina

bine mai exista si alte variante: paturi, prosoape, carpete, maieuri, etc

Modificat de zaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit, tot pretul ala il iei la revanzare. daca chiar arata groaznic si sunt vai mama lor, nu ti-o mai cumpara nimeni deloc. altfel nu se uita nimeni cu mare atentie la ele. tu ca ai copii poate mai ai probleme, eu care sunt singur nu am ce face cu husele. problema e ca orice husa pui iti ingroasa scaunul si pe mine ma enerveaza cumplit ca nu il mai simt asa placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum spuneam, gusturile nu se discuta; insa daca insisti poti imbina bunul gust cu utilitatea

cred totusi ca o masina SH ingrijita la interior si in parametri ok de functionare are sanse mai bune in fata uneia birjarita

grosimea materialului e cam neglijabila, faptul ca nu-s bine croite si nu se aseaza perfect pe liniile scaunelor cred ca te enerveaza

chiar si pe comanda facute trebuie sa ai rabdare sa le montezi perfect asta in cazul in care sunt bine facute

daca nu le gasesti si o utilitate cu siguranta ca nu isi au rostul in masina pt ca oricat de bine ar fi facute nu arata la fel de bine ca tapiseria originala

Modificat de zaxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unii sunt multumiti de masinile lor ,altii nu . Unii au avut bafta , altii nu . Unii au un stil de condus , altii au alt stil.

La toate modelele mai noi , cu volant bi-masica , au fost probleme de ambreiaj . Au cazut si la 25.000 km dar la unii au tinut si 185.000 km . Printre cunoscutii mei , cei cu piciorul greu au schimbat mai tarziu decat cei care menajeaza masinile . Se pare ca mersul turat ii prinde bine sistemului cu volant bi-masica , ajutand-o sa se echilibreze .

Multi au avut si probleme de motoare . Mai ales la motorul de 2.0 TDI . Cunosc cazuri de Transportere la care se schimbau la 60.000 km si motorul si cutia . Bucsaraia de Octavia II pica foarte repede . Mai ales cele doua bari stabilizatoare pica cu o gratie de iti dau lacrimile.

TSI-urile cu cilindree mici fac viata amara la multi dinte posesorii lor . Motoarele huruie , consuma ulei ,lucruri neplacute la o masina noua .

Nu hulesc masinile VAG ( am avut multe VW si detin in prezent in curte 3 Skoda - de unde se poate trage concluzia ca sunt fan al marcii ) , dar nu sunt tocmai niste masini premium si nici extraordinar de fiabile nu mai sunt . Am o Octavia I care are 187.000 km si merge foarte bine. Am o Octavia II in care am bagat 2800 Euro intr-un an . Pentru cei care au bani si nu simt mentenanta , pare ceva normal . Pentru cei cu bugete de criza , orice defectiune este o tragedie .

Eu nu cred ca sunt masini mai proaste sau mai bune decat cele concurente . Cred ca in prezent , producatorii fac masini care sa tina cu interventii minime in perioada de garantie . Masina este proiectata pentru maxim 5 ani , dupa care se considera invechita si se sugereaza trecerea la un model nou , care va avea si el o multime de hibe .

Am avut un soc cand mergand cu un amic care isi luase Touareg V6 TDI FL cu aproape 20.000 km , seful servisului si-a zis ca e o masina faina , dar sa se astepte peste 100.000 km la : ...si a inceput sa toarne un pomelnic de ni s-au inmuiat picioarele . Omul vorbea din experienta , nu vroia sa sperie pe nimeni ca ne cunoastem de mult timp . Pai masina aia e una premium . Costa un sac de bani si ai pretentii . Am avut un curte Q7 cu 200.000 km . Motorul mergea bine . Clima defecta , usa spate o deschideai cu ranga ( picase motorasul ) si alte mici probleme electrice . Oricum , se bagasera la bani in masina aia in 200.000 km de mai se cumpara una noua .

Morala ? Bucurati-va de ce va ofera bun masinile voastre ,si strangeti din dinti la ce nu va convine , ca nici concurenta nu-i mai breaza . Marketingul a otravit mintile producatorilor de autoturisme . Nu se mai fabrica pentru fiabilitate. Se scot modele pe banda , pentru a atrage potentialii clienti de masini noi sa schimbe rapid modelul , astfel nefiind afectati de fiabilitatea scazuta. Astia vor propovadui ca masinile sunt extraordinare ..iar cumparatorii de S-H isi vor blestema zilele pentru alegerea facuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred totusi ca o masina SH ingrijita la interior si in parametri ok de functionare are sanse mai bune in fata uneia birjarita

nu, parametrii de functionare eclipseaza restul, sunt de departe cei mai importanti. stiu ca am mai vandut masina. cine s-a uitat, s-a uitat in primul si in primul rand la cum merge si daca e totul tehnic in regula. tapiteria e bomboana de pe coliva, daca nu iti place masina in rest si e si tapiteria in neregula, atunci da, are un motiv sa nu o ia, altfel nu.

oricum eu unul nu am vazut niciuna care sa arate groaznic.

stiu pe cineva cu jetta cu tapiteria aia crem (cam cum am eu pe g6, dar si mai deschisa) si se merge zilnic cu masina (nu au copii). vreau sa iti zic ca dupa 3-4 ani arata ca nou tapiteria. secretul? o data pe an dau 200 ron si se duc si o curata la o firma serioasa si cu asta basta. sigur, iesi mai scump per ansamblu decat cu huse, dar pe ideea asta si cu logan iesi mai ieftin decat cu jetta :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un SH varza functional dar care arata bine la interior&exterior e teapa samsareasca

logic ca nu iei o masina doar pt ca arata ingrijita la interior&exterior

dar intre 2 SH-uri ce sunt in parametri ok, interiorul ingrijit poate fi un avantaj

un motiv pt care se cumpara SH-uri din Germania este ca sunt bine intretinute, si functional si ca aspect interior si exterior (lasand tepele la o parte)

ca sa revenim on topic, poti fi multumit/nemultumit de auto vw cu sau fara huse pe scaune

eu, la cca. 15.000 km sunt deocamdata multumit ... cu tot cu huse :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu asta sper ca ai terminat cu aberatiile...

:D ...cred ca nu . Am sa-ti mai aberez si-n privat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Rog renuntati la Offtopic si la Nou vs. SH

Mersi

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6 gti 45000km:

-consum senzational 8,3l/100km (media ultimilor 6600km)

-performate bune

-nicio piesa schimbata pana acum

-posibila problema la cutia viteze

foarte foarte multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu consumul, ai mers tare cu ea in mod deosebit, sau ai menajat-o?

Si cum adica posibila problema la cutie? cum se manifesta?

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@victoriancu22 detaliaza te rog posibila problema la cutie si daca ai gasit cumva rezolvare la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

ce am observat la masina mea: la pornirea la rece, daca temperatura exterioara este peste 17 grade, turatia de relanti se pastreaza citeva minute la 1100 rpm apoi scade la 600 rpm.

DAR daca temperatura exterioara este sub 16 grade, turatia de relanti scade imediat dupa pornire la 600 rpm.

a mai observat cineva acest comportament?

grig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal, sta turat un minut sa incalzeasca catalizatorul, ca sa reduca emisiile la pornire.

Faptul ca nu face asta cand e frig, e pentru a proteja motorul impotriva uzura, uleiul fiind foarte gros.

Daca e foarte cald, din nou nu sta turat, catalizatorul fiind cald.

Modificat de samartean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce pot sa zic despre Golf VI R (cutie manuala) cu 4000 km la bord (60% oras 40% afara).

-Multumit per total de masina

-Consumul este aberant in oras media pe ultimii 800 km este in jur de 17% (aprox 90% facuti in oras) .

-Consum in oras cu motorul subturat, plecari calme ,condus docil ,fie cu carrera 100 sau alto 101 ,nu am reusit sub 14%.

-Consum pe autostrada la 120-130 km/h max ,in jur de 9.5%.

-M-am trezit acum o saptamana cu busonul/capul de la schimbator in mana,am reusit sal imping sa loc dar acum are joc stanga dreapta,urmeaza sa ma duc sa imi puna unul nou.

-Fiecare groapa mica sau denivelare mai pronuntata este tragedie,am fost deja de 5 ori cu masina la corectat geometria rotilor/directiei (inclusiv odata in service la midocar) ,deja tind sa cred ca ori a fost mare greseala sa aleg roti de 19" cu talon asa mic (cuplat cu suspensia extrem de dura) sau are o problema la directie din fabrica.

Astept sa vad cum se comporta iarna, nu am avut ocazia inca de vreun drum mai lung de 600 KM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grig - stai linistit ca masina face normal :rolleyes: . Eu am avut 6 intrari in service pentru treaba asta ca nu stiau sa imi zica de face asa si pana la am ajuns la porsche unde mi-a fost dat verdictu ca masina nu are nimic si este exact ce a zis @samartean.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.Alex. Eu simt diferenta intre 16 (cele de iarna) si 17 (cele de vara). Ca la 17 simt cam tot ce misca insa imi inchipui la tine la 19 sau daca as fi avut si eu 19 ar fi fost foarte nasol pentru tara noastra, intradevar dau bine dar se simt groaznic denivelari, pietre, gropi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

ce am observat la masina mea: la pornirea la rece, daca temperatura exterioara este peste 17 grade, turatia de relanti se pastreaza citeva minute la 1100 rpm apoi scade la 600 rpm.

DAR daca temperatura exterioara este sub 16 grade, turatia de relanti scade imediat dupa pornire la 600 rpm.

a mai observat cineva acest comportament?

grig

Salut grig,

Si la mine e la fel. Daca e frig afara nu sta turat la relanti nici o secunda, cum trece de 20 grade temperatura sta fix 2 min si vreo 15 sec turata. "Samartean" zice ca e normal insa eu nu prea cred chesti asta. Si la temperaturi de 38 grade, in vara asta, imi sta turat motorul la pornire. Daca nici atunci nu e clad...atunci cand mai e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint curios la temperaturi negative cu porneste, caci at chiar e nevoie sa stea turata la pornire (sa traga shocul)

o tinem sub observatie :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in cazul meu de cele mai multe ori sta turata 2 minute. Vreau sa zic, ca nu mi se pare ca ar fi conditionata de termeratura exterioara. Iarna trecuta au fost si -10 si statea turata la relanti. Acum ca s-a mai racit dimineata e la fel, nici o diferenta intre iarna - vara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic se doreste a fi o enumerare de pareri, nu un mod de a rezolva ORICE problema poate aparea la Golful 6

Rog tratati subiectele individual, in topicurile deschise. Daca exista o problema reala si netratata, feel free sa deschideti un nou topic

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!