Jump to content

Golf 6 - Sunteti multumiti de ce aveti?


alex76
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa incit la flame. Aveti voie sa va laudati. Dar va spun sincer ca nu ma intereseza cu ce cauciucuri, ulei sau gadgeturi a venit. Stimabililor, va place sau nu? Ca piata sh nu prea este plina de G6... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem. Nu ma intereseaza nici cat consuma. Doar daca intra in cartea recordurilor. :huh: Vreti sa o tunati? Pai de ce nu ati comandat din start ce vreti? :offtopic:

Topic specific? Cum sa ma schimb cu unul politically correct? Imi pun leduri? :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare alex76. De mult asteptam un topic in care sa zica fiecare ce parere are despre masina. Eu unul sunt foarte nemultumit de masina. E mult sub asteptarile mele. Masina se strica mai des decat o dacia 1300. La inceput prietenii radeau de mine cand vedeau ca se strica, acum imi plang de mila cu ce teapa mi-am luat. Masina consuma putin, e silentioasa, stabila...puncte-puncte... da se strica foarte des.

Concluzie: Sunt unul dintre acei cumparatori care ma consider tepuit, ars, pacalit. Mi-am cumparat o masina cu emblema VW da cu asteptari de trabant. Nu recomand la nimeni sa cumpere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Acest topic va ramane activ atat timp cat sunt enumerate parerile mai mult sau mai putin obiective ale posesorilor, fara discutii detaliate referitoare la probleme, fara flame.

Daca doriti, pot adauga un poll pentru a masura gradul de satisfactie al posesorilor de G6 insa, ma repet, nu doresc sa-l transformam intr-o sursa de flame

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Golf vi 1.4TSI 122cp. Din februarie cumparata , are 9000km acum. Nici o problema, este o masina destul de scumpa (dotari destul de multe dar care ne sunt necesare). E masina de zi cu zi a sotiei in Bucuresti si eu o conduc la drumuri mai lungi prin tara (cu copii in spate). Exceptand lipsa cailor (are 155cp acum dar cand ma dau jos din R32 si accelerez TSIul .. parca lipseste ceva cuplu)

Voi reveni pe topic dupa 20.000km (am sa tin masina 4-5 ani deci macar 50.000km va avea la noi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin Golf VI GTI DSG si per total ma pot declara multumit de masina. Singura problema care o are, e la racordul dintre volan si caseta de directie care pocneste uneori, dar oricum urmeaza sa il schimb pe garantie. Masina perfecta nu exista, deci nu am pretentia sa nu apara nicio problema. Multi nu inteleg asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti sa o tunati? Pai de ce nu ati comandat din start ce vreti? :icon_cool:

mama ce definitiv esti.

uiti ca mai exista si 'oferte speciale'

una peste alta, sunt multumit de masina. singurul lucru care il resimt cu adevarat, e lipsa cuplului, in special la turatii mici.

ok, ar putea consuma nitel mai putin prin oras, dar asta e motorul si stiam bine ce cumpar. probabil ca o sa incerc o remapare, pentru echilibrarea curbei de cuplu.

in rest, stabilitate, tinuta de drum, finisaje, parte auto sunt foarte multumit.

repet, masina nu e configurata de mine ci e luata de pe stoc.

daca ar avea vreo 20-30 de cai in plus, as spune ca e mai tare decat superbu.

si pentru restu lumii : incercati sa cantariti mereu si prin prisma banilor platiti pe obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de o masina pe care multi cei de aici o detinem sau o cunoastem. A cunoscut deja gloria, se afla cam pe la jumatatea drumului, G7 incepe sa-i sufle in ceafa. Dupa n km, aveti deja o parere avizata. Nu mai sunt deja impresii de dupa un drive test. Fiabilitate? Per total, nu am auzit, se spune... Directie? Frane? Confort interior? Siguranta? Sau chestii minore, gen vopsea foarte sensibila, nu-mi incape mana sa schimb un bec...Sau dimpotriva, sunt incantat, totul este ok. Ii lipseste ceva? Pare subiectiv, dar constructorii chiar tin seama de astfel de opinii si platesc bani grei celor care le ofera statistici, raspunsuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am avut ocazia sa vad un G6 lovit, in curs de refacere.. iar cel care se ocupa de ea a spus ca tabla pur si simplu se taie mult mai usor ca la G5, cu toate ca practic pe acolo arata la fel... si am vazut asta cu ochii mei. In schimb, sudurile punctate se pare ca sunt mult mai bine facute, de vreme ce este foarte greu sa le dai jos cu bormasina...

A 2-a chestiune obiectiva pe care o pot spune este ca toate elementele de directie, jug, caseta de directie, suspensii, brate etc sunt identice cu cele de G5, unele chiar cu acelasi cod, fara nimic imbunatatit, asa ca eu unul m-as astepta sa se comporte la fel pe strada...

In interior insa, materialele imi plac, dau un plus de eleganta, dar evident aici sunt putin subiectiv..

@alex76 - nu vad insa rostul intrebarilor, atata timp cat detii masina.. tu nu ti-ai format parerile inca?

Modificat de EsTeTicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EsTeTicu, ba da, am o opinie demult. Vroiam doar sa o compar cu a voastra. Unii ii spun esantionare. Altii zic: nu de fericire mi-e frica, ci de permanenta ei... Eu mi-aduc aminte doar de ce am vazut candva pe un perete la tara: Nu-mi pare rau ca m-am maritat, pe omul meu nu l-am vazut beat! Dudu scuze, numai moderator sa nu fi! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mi-am luat permisul acum 8 ani, aveam o Dacie. Dupa ceva timp s-a stricat dincolo de posibilitatea de a mai fi reparata si am ramas fara masina. Acum un an si un pic mi-am cumparat Golful. Nu prea am cu ce sa il compar, asadar. Dar il ador. Ador faptul ca la semafor nu aud motorul, ador adrenalina cand motorul sta turat la 5000 rpm, sunetul si faptul ca orice tresarire a piciorului pe acceleratie are raspuns. Ador consumul decent pentru mine. In afara Bucurestiului, unde am renuntat sa ma uit la consum (n-are niciun sens, ca e 11, ca e 15, am avut si 17), am consumuri intre 5-7. Merg legal in mare parte, nu depasesc cand sunt in coloana doar pentru ca pot, si tin masina intre 2000 si 3000 rpm la croaziera. Revenind la ce ador, materialele sunt mai mult decat OK, am spatiu foarte mult pentru picioarele mele lungi. Cutia de viteze este foarte moale (am comparat aici cu cateva masini care mi-au trecut prin mana). Franele m-au scos din belele de cateva ori, raspund prompt si se tin bine pana acum. Cu directia am avut o mica spaima, tragea putin spre dreapta, dar am inversat rotile din stanga cu cele din dreapta si s-a remediat. Singura problema pe care o am e cu luminile ceasurilor de bord, care palpaie. Am fost la service, dar problema a reaparut si persista, acum palpaie si la ralanti. O sa am grija sa se remedieze asta la urmatoarea revizie, care bate la usa. Tinuta de drum este excelenta, spun asta dupa un drum recent pe Dealul Negru, in urma unui coleg mai "pilot de raliu" cu o masina mult mai puternica, dupa care am reusit sa ma tin admirabil. :lol:

Consider ca masina este fiabila, desi are 27.500 km, cu mici exceptii merge ca in prima zi. Posibil si din cauza grijei excesive cu care ma port cu ea.

Regret 3 lucruri:

1. Lipsa xenon (dar am luat masina de pe stoc, nu am configurat-o)

2. Lipsa DSG (mi-ar fi fost extraordinar de utila in Bucuresti)

3. Lipsa oglinzilor exterioare antiorbire (pentru ca in Romania prostimea zice ca e OK sa iti pui xenon fara lupa pe masina, ba mai mult sa iti pui si la proiectoare), despre care o sa ma interesez tot la urmatoarea revizie (sper sa existe si pentru Golf)

@manuta, imi pare rau pentru ghinionul tau.

Am sa revin daca imi mai aduc aminte de ceva.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Regret 3 lucruri:

1. Lipsa xenon (dar am luat masina de pe stoc, nu am configurat-o)

2. Lipsa DSG (mi-ar fi fost extraordinar de utila in Bucuresti)

3. Lipsa oglinzilor exterioare antiorbire (pentru ca in Romania prostimea zice ca e OK sa iti pui xenon fara lupa pe masina, ba mai mult sa iti pui si la proiectoare), despre care o sa ma interesez tot la urmatoarea revizie (sper sa existe si pentru Golf)

Fix pe vechea masina (golf v) nu avea astea sotia si acum au venit (impreuna cu alte multe chestii gen proiectoare cu functie cornering, bord-computer mai inteligent inclusiv cu viteza mare digital sau temperatura ulei).. Sunt nimicuri , dar aceste nimicuri fac placerea conducerii.

PS: 1.4TSIul se poate compara cu 2.0TDI. Consuma putin in plus la acelasi stil de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge excelent cu toate ca sunt mici probleme. Dupa 4000 km nu mai mergea ESP se aprinsese si gata. Am fost la garantie si s-au chinuit 2 luni ca sa il repare si nu au reusit si au schimbat intr-un final centrala de ABS cu totul. Acum merge bine fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in Romania din pacate inca achizitia unei masini noi este o loterie; chiar si vw

daca ai noroc de masina buna nu te bucura prea tare oricum: infrastructura rutiera, marlanii din trafic si hotii de/din masini, service-ul, asiguratorii la un moment dat iti vor afecta masina si inevitabil starea de spirit

acum, de masina sunt multumit, spatioasa la interior, comoda (puntea spate independenta isi spune cuvantul), utila in primul rand pt familii cu copii, una peste alta primii 10.000 de km fara probleme imputabile masinii

o impresie placuta am avut ca pasager pe locurile din spate, m-am răslăghit (relaxat) in spatiu fara a ma sprijini cu scafarlia in plafon, acesta fiind si un criteriu important de achizitie in favoarea vw G6 plus fata de g6

ca impresii negative, mi se pare mie sau incepe si vw-ul sa miroasa un pic a plasticaraie pe sub capota, scut de plastic sub motor (destul de penibil pt conditiile din Ro), pe trendline plasticul de pe fetele usilor cam neprietenos si foarte usor zgariabil cu nasturii de metal, capse de la pantaloni; in plus am senzatia ca franeaza un pic mai lenes, are un timp de raspuns, poate din cauza greutatii si a inertiei mai mari

o chestie curioasa mi s-a intamplat cand am franat mai tare de vreo 2-3 ori si a intrat ABS-ul s-a intrerupt receptia postului de radio care ulterior si-a revenit

in exploatare doar chestii relativ minore endemice traiului mioritic: tentativa de furt din masina (doar ventuza gps uitata in parbriz - aveti grija ce lasati ca e foame mare) cu butuc spart si portiera zgariata fara insa a reusi penetrarea in masina (consolarea pagubitului), s-a oprit unu in mine la semafor fara urmari prea vizibile, portiera lovita probabil in vreo parcare sau de vreo piatra, alliantz+midocar servicii de toata jena (s-au zgarcit sa puna un bandou nou pe portiera revopsita, l-au reaplicat pe cel vechi asa cum l-au dat jos nici macar nu s-au obosit sa degreseze locul si dupa 2 luni nu stiam ce flutura pe usa), etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaxx, n-am inteles mai nimic din prima parte a expozeului tau.

:Driver:

cat despre golf 6 util in primul rand familiilor cu copii, da-mi voie sa te intreb unde intra bagajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca el are g6 plus...dar tot nu se compara cu stadionul ala de superb al tau...hahaha.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca am fost ininteligibil, ce vroiam sa spun de fapt era ca:

unii dintre forumisti confirma prin posturile lor ca sunt nemultumiti de masina noua vw din motive obiective imputabile producatorului, servicelui, etc

deduc de aici ca poti avea "noroc" de masina noua cu sau fara probleme

trist este ca dupa ce faci un efort financiar nu tocmai de neglijat sa prezinte hibe de fabricatie

in cazul meu pana acum nu pot spune ca-s nemultumit de masina dar mediul in care o folosesc ma afecteaza neplacut uneori, atat pe masina cat si pe mine

familia mea este compusa din 4 membri: 2 adulti + 2 copii mici

Golful plus este un pic mai inalt, are habitaclul mai mare, pozitia la volan mai inalta

bancheta spate prin faptul ca este culisabila permite ca volumul portbagajului sa fie variabil la G6 plus nu si la G6

de la vreo 400 l la vreo 500 l daca nu ma insel

deci in functie de necesitate poti face mai mult spatiu acolo unde ai nevoie in habitaclu sau in portbagaj

mie imi sunt suficienti cei 400-500 l pt bagaje, totusi nu ma mut de acasa in fiecare concediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles.

nu intelegeam de ce G6 PLUS e cu mare si g6 e cu mic.

:)

cat despre portbagaj, nu cred ca g6 normal il are de 400.

ma rog, fiecare om cu prioritatile lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mk5 are 350-360 l.banuiesc ca si la mk6 e la fel.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e simplu: G6+ e mai mare decat g6 :(

Portbagaj G6+

Volum, l 395 - 505

Portbagaj g6

Volum, bancheta spate nerabatata / rabatata, l 350 / 1305

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu portbagajul nu are treaba cu satisfactia fata de masina, doar stiam cu totii ca are portbagaj mic atunci cand am comandat-o. Eu ce sa mai zic ca daca e sa compar cu octavia... Dar pentru 2 persoane e ok si spatiul acela. In concediu plec cu octavia... tocmai din cauza asta, deh ....gasca mare cu bagaje.

Ca sa poti sa spui o parare obiectiva, trebuia sa mergi macar 50 k km cu masina. Nu stiu cati din cei cu G6 au facut macar 30 mii.

In 11 mii km in afara de zgomotul "comun" din stalp, care se pare ca e din cauza plasticului de la usa, as avea o singura nemultumire: face zgomot cutia la relanti, daca e calcat ambreiajul dispare. Posibil rulment de presiune...??? A facut asa de noua. In mers niciun zgomot si e super agresiva, asta la puncte tari. Destul de multumit pana acum.

La revizie voi mentiona acest aspect. Daca e sa desfaca ceva pe la cutie, mai bine ma lipsesc. Citisem prin alte parti ca asta e o chestiune destul de intalnita la golf..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma apropii de 40.000 km cu al meu golf si pot spune ca pana acum si-a meritat banii. Da, au mai aparut probleme minore (ba nu stiu ce zgomot, ba geamurile din spate se inchid cu zgomot metalic..) insa consider aceste probleme sunt omniprezente chiar si la gama Premium (Audi, MB si BMW). Ele nu sunt iremediabile, masina e in garantie inca. In plus, trebuie sa fim constienti ca automobile fiabile ca la inceputul anilor 90 nu se mai fac.

Pe mine Golful m-a servit pana acum prin toate colturile patriei si prin toata Europa si nu am avut probleme majore...in concluzie PANA ACUM SUNT MULTUMIT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 TDI DSG Highline din 1 februarie 2010 - 6700 de km; am facut un singur drum mai lung de app 5000 de km de autostrada in care masina s-a comportat excelent; Interiorul masinii mi se pare spectaculos bine acum sa spun ce nu am la masina ca sa se inteleaga de ce sunt asa multumit(trapa xenon si navi - e RCD 510) Sunt foarte incantat de tapiteria alcantara in comparatie cu cea de piele. Despre exterior pot spune ca nu-mi place spatele masinii, dar probabil e o chestie de gust.

Consum: eram speriat de consum pana acum vreo 2 saptamani; dar cred ca s-a last motorul...reusesc sa scot in oras cu aer un 6.2% in conditii de mers normal (nici melc nici vitezoman). Acum vreo luna de zile am ramas fara aer conditionat- mai precis fara freon; s-a facut pe garantie(ciudat ca la masina noua sa patesti asa ceva dupa 6 luni); probabil s-a suparat pe mine ca am neglijat-o" (a zacut vreo 2 luni prin garaj)

Imi place DSG-ul atunci cand mananc inghetata, in rest, iarasi e o chestie ce tine de fiecare; prefer manuala... si ca tot s-a mentionat mai sus despre cuplu, dupa ce te dai jos de pe 250 de cai, iti cam lipseste cuplul, dar compenseaza cu DSG7 care se misca spectaculos.

Urmeaza un drum de vreo 7000 de km si revin cu impresii.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu portbagajul nu are treaba cu satisfactia fata de masina, doar stiam cu totii ca are portbagaj mic atunci cand am comandat-o. Eu ce sa mai zic ca daca e sa compar cu octavia..

Evident, nu faceam referire la portbagaj raportat la satisfactie.

ce sa mai spun eu daca-l compar cu superbu.

:rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Vreau sa imi iau si eu motorul asta: 2.0 TDI CR pe un golf VI.

Va rog sa mentionati cei care ati avut probleme cu el. In special cu pompa de inalta presiune. Am tot citit pe cateva forumuri din strainatate si se pare ca in USA au fost ceva probleme la motorul asta. E mare scandal acolo cu o gramada de oameni care au avut probleme cu HPFP (High Pressure Fuel Pump). As vrea sa stiu daca la noi in tara sunt asemenea cazuri.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=283869

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=286380

De asemenea ma intereseaza ce fel de de motorina euro 5 folositi (cu ceva aditivi? de la anumite benzinarii OMV, MOL, Rompetrol).

Numai bine.

Modificat de neocristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!