Jump to content

Noi intrebari legate de Seat Leon


Havoc
 Share

Postare recomandată

exista leon 1M TDI de 131 cp? stock?..ce cod de motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Havoc

    13

  • Roger

    8

  • alteacupra

    4

  • killy

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, exista Seat Leon 1M, varianta SPORT (nu TOP SPORT), are 131 CP, cod motor ASZ - euro 3.

Atasez poze cu acest model. Il poti recunoaste dupa:

- jantele din poze;

- scaune sport;

- volan sport in 3 spite cu "nervuri" pe airbag. Cele normale sunt rotunjite;

- are TDI cu "DI" rosii;

Body kit-ul este cel normal.

jantaleon2003es2.th.png 11111111157176202185221zx4.th.jpg 447623486be3.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut foarte putine modele din astea la vanzare..co motorizarea respectiva.."toata lumea spune model sport la varianta de 110 cp:P"

Scaune de genu din cate am vazut exista cam la majoritatea modelelor...sunt mai bine profilate astea din poza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SPORT are si motorizare de 110 CP.

Scaunele din poza au acelasi profil si pe: Top Sport, FR, Magma, Pulso, "S", Spirit, Competition, Last Edition.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare

ati avut si voi probleme cu "greierashi" la bancheta din spate? eu am incercat diverse metode, dar degeaba. ;)

imi dati si mie un pont va rog.

multumesc :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu 2 intrebari de legate de un seat leon,1.9TDi,110cp,tip motor ASV, an 2003,192.000km :

1. De ce am podeaua uda la picioarele pasagerului din dreapta atunci cand e soseaua uda?E posibil sa existe doape de scurgere pe sub masina si unul dintre ele sa fi sarit?

2.Cum se poate sa sara fulia alternatorului?Stand la semafor am auzit un zgomot relativ puternic si instantaneu s-a aprins becul de la baterie....am tras pe dreapta,m-am uitat la motor si am vazut cureua de distributie slabita, ca lispsea fulia alternatorului si tija ce tine fulia alternatorului avea urme de lovitura....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fulia mai sare, că se duc bilele alea cilindrice sau ce formă or avea din frei. A mea a sărit pe la 100 - 110 la oră, şi nu doresc nimănui sperietura trasă de la aprinderea becurilor pe bord, plus celelalte manifestări. Plus că ducerea caţiva km a maşinii fără

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am gasit mocheta de sub pedale umeda si periodic completez lichid de frana in rezervorul de la pompa de frana .avand in vedere ca pe la roti nu pierd lichid, si nici pe la cilindrul ambreiaj de la cutie : stie cineva unde este amplasat pistonasul de la pedala de ambreiaj ? si cat de greu se schimba ? trebuie sa demontez masca de plastic de sub volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

:offtopic: Va salut!

Sunt relativ nou pe forum,cu toate ca il citesc de aprox 1 an,cu unele intreruperi.

Stiu (cred) ca nu este locul necesar sa pun o astfel de intrebare dar va rog daca gresesc, cineva sa stearga replay-ul.(nu am gasit aceasta problema pe forum)

De curand mi-am achizitionat un Seat Leon 1M 1,6 16v 105cp si am o nedumerire cu el.

Nu incerc sa fac o comparatie intre alta masina dar problema mea consta in faptul ca atunci cand sunt in treapta a 5-a la 80km/h am aprox 3000rpm (la cielo aveam 2000rpm fix) la 120 am putin peste 4000rpm (in timp ce la cielo aveam 3000fix) :(

Presupun ca aceasta cutie nu este bine etajata cu motorul dar cineva mi-a spus ca nu e normal sa am atatea ture la 80km/h,respectiv 120km/h.

As avea rugamintea sa-mi spuna cineva daca la voi cu motorul asta se intampla la fel sau masina mea are o problema (cauza).

Mentionez ca masina este din 05.2006 am cumparat-o la 28 500 km. Si in afara de aceasta "problema" sunt extrem de multumit de ea. Nu are greierasi,fata de ce am condus eu masina trage fara probleme,am incredere in ea si pot spune ca la pretul de 6980eur masina este exceptionala.

Imi cer scuze daca nu am postat corect sau am gresit punand aici.

Va multumesc mult pentru ajutor si astept cateva pareri.

O zi buna fara evenimente neprevazute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne spui, te rog ce cod de motor ai?! Nu stiu de ce, dar am impresia ca motorul tau este BFQ, si e diferit de restul de 1.6 16v (AZD, AUS, ATN, BCB) puse pe Leon 1M. Codul il gasesti in talon, sau in carte.

O alta discutie despre motor "prea" turat gasesti in topic-ul: motor supra turat la 120Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cunoscut ca motoarele VAG functioneaza in turatii, insa personal cred ca ar putea fi si o problema, si ar trebui sa ii faci o verificare.

La motorul meu 1.4 16V 100CP, la 100km/h in treapta a V-a turatia este fix 3.000.

La 130km/h este 3.700, iar la 150km/h este 4.200.Astea sunt valori fara clima pornita.

Vorbeste cu un coleg cu VAG Com sa iti faca o scanare.Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

In primul rand multumesc pentru informatii si sprijinul aratat.

Motorul,am vazut in cartea masinii ca este unul de tip BCB.

Am gasit si topicul aferent (multumesc roger) cu problema,am scris si acolo cateva amanunte,sper sa gasesc o rezolvare la problema mea.

Am facut si o diagnoza cu VAG-comul si masina nu are nici un fel de probleme.Precizez ca nu prezinta nici o simptoma ingrijoratoare (trage bine,nu pierde din putere sau acceleratie,se manifesta 100% ok din toate punctele de vedere).

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Cristi WPE

ca si sugestie ...exista posibilitatea sa ai probleme cu ambreiajul care de la o anumita solicitare in sus sa piarda aderenta. cat de sus tie pedala de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o intrebare legata de Leon-ul meu.

Am 120mii km si incepannd de asta iarna, cand porneam motorul se auzea un zgomot la motor, ceva gen cic cic cic cic. Constant.

Am fost la service cu masina (nu locuiesc in Romania) si mi-au spus ca trebuie sa schimb "V-belt and the gear pulleys in the engine".

Eu nu ma pricep la masini DAR am presupus dupa ce am tradus ca trebuie schimbata cureaua de distributie + rolele adica tot chitul. Ce nu inteleg eu, trebuie schimbat si discul de ambreiaj?

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul tau trebuia schimbata distributia la 90.000.

Cei de la service ce ti-au zis, ce ai vorbit cu ei? Sau doar ai luat masina si te-ai uitat pe fisa de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia tehnica la 105mii km si mi-au zis ca la 120 de mii trebuie schimbate "mai multe" dar fara detalii.

Acum cand am fost am luat doar fisa de service (comunicarea este destul de dificila intrucat eu nu vorbesc ceha...)

P.S. Masina merge perfect, nu am nici un fel de problema cu ea (doar zgomotul de la motor cand este rece- dupa ce pornesc masina)

Modificat de Roger
sters quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum. Idea e ca acel "cic cic cic" e ca un fluierat, iar daca dupa ce se incalzeste motorul dispare, e foarte posibil sa fie de la distributie: ori numai cureaua, ori curea + role, ori doar role, ori pompa de apa...etc.

Legat de disc: daca nu patineaza, daca atunci cand accelerezi nu se tureaza mai mult decat e normal, daca nu se aud zgomote " ciudate" cand apesi ambreiajul, daca nu se simt vibratii la ralanti, eu zic sa-l lasi asa.

Pacat ca exista o problema de comunicare intre cosilierul de service si client. Eventual posteaza foia de service si poate se gaseste cineva care sa o traduca si sa ne lumineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc mult pentru raspuns. Mi-am facut timp si saptamana asta o sa schimb cureaua+rolele. O sa postez dupa sa va zic daca se mai aude ceva sau daca e totul OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Are cineva idee daca stalp dupa golf IV se potriveste pe leon....ma refer la unul pt ceas (turbo,ulei,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua!

Stiu ca sunt :offtopic: si imi cer scuze pentru asta, dar va rog sa-mi spuneti si mie unde este mufa pentru diagnoza pt un seat leon?

Multumesc anticipat si inca odata scuze pt :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Altea mufa de diagnoza este ascunsa sub un plastic sub volan, in partea stanga. Ca sa ai acces la ea trebuie data bucata aia de patic jos (e destul de mare, dar nu are suruburi si iese daca tragi cu simt de raspundere).

Din cat am observat bordul de Altea foarte asemanator cu cel de Leon. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa pentru diagnoza la Leon 1M se gaseste sub scrumiera, in spatiul de depozitare de la schimbator. In fund e un capac care se scoate cu cheia sau cu o surubelnita cu cap drept. Capacul are o forma dreptunghiulara, putin mai mare decat marimea mufei pentru diagnoza. Se observa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

aveti idee unde sau pe ce producator gasesc un cheder dintre portiere? pentru un toledo 1m

e uzat si cauzeaza probleme cand ploua si cand merg peste 90km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!