Jump to content

Pierde ulei foarte mult la turatii mari.


Gabitzu05
 Share

Postare recomandată

.eu l-am luat de le volksparts, baiatul de acolo mi-a confirmat de existenta acestuia, eu marti il schimb si seara dupa munca ma pun sa-l desfac si voi posta poze sa ne elucidam in cazul acestei necunoscute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 3 zile cu acest epurator schimbat . pot sa va spun ca nu am mai observat pirderi de ulei , azi am pus mana pe baie in zona in care era umeda si e uscat ..uscat . cu , consumul de ulei am sa va tin la curent numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ! Cine are un epurator de gaze sa-l desfaca sa vedem ce are filtru sau camere labirint

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna,e normal ca aerul sa circule in ambele sensuri prin supapa asta de pe circ.epuratorului ?Am schimbat garnituri,curatat cu benzina(parea curat epuratorul),putin ulei pe la filtru.Mai este o supapa pe un furtunas de la buson ulei pe sub capac si duce in dr cutiei filtrului pe care poti sufla doar intrun sens.Incerc sa reduc pierderile de ulei pe care le am-epurator putin umed(voi urmarii daca mai face),filtru ulei la fel(am inteles ca se schimba si acolo ceva oring-urmeaza) si dogbone parca ii zice suport motor de jos unde pierd mai mult cred(nu am pete in garaj).Papa 6 litri de ulei la 8-10000km dar merge traznet pt mot.asta.

post-129564-0-06273300-1430426612_thumb.

post-129564-0-60010100-1430426667_thumb.

post-129564-0-81107900-1430426896_thumb.

post-129564-0-60853600-1430426967_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Am un golf 4 1.9 TDI 90 CP (ALH)..

Cand am schimbat uleiul am constatat ca furtunul care duce in epurator este rupt.

As vrea sa il inlocuiesc dar nu il gasesc pe nicaieri.

Am fost la un magazin si vanzatorul mi-a recomandat sa pun un furtun si sa il prind cu coliere.

Ce parere aveti?

post-140754-0-00552300-1431078131_thumb.

post-140754-0-48513900-1431078131_thumb.

Modificat de jerryca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scadea uleiul pe joja cu furtunul ala spart ?Imposibil sa nu il gasesti la sh sau alt magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a scazut uleiul. Nu schimbasem uleiul de un an si 3 luni si era la parametri normali.

Probabil s-a rupt de curand.

Modificat de jerryca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate are cod pe el si e mai usor de gasit.Pacat sa lasi sa murdareasca tot pe acolo si mai si miroase.Cauta wolksparts pe forum sau altii cum doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit maine. Eu am gasit furtun cu tot cu epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine epurator nou orig.400 si ceva,l-am spalat cu benzina,schimbat garnituri si e ok.Era mai bun carburol..


Nu ma lamurit nimeni cum e cu supapa aia de care intrebam mai sus..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pana la urma la un magazin de dezmembrari. 40 lei am dat pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
florynbadescu

Salut. Aceiasi problema cu consumul de ulei o am si eu. Am completat 1,5 litri de ulei castrol 5w30 dupa 9300km. Motorul are acum 203.000km (nu stiu daca reali sau nu). Eu am luat-o din targ la 187.000km. La fel ca la multi dintre voi imi papa numai la turatii de peste 3000-3500. Nu am pierderi, nu se vede fum pe esapament, epuratorul este nou. Pe traseul epurator filtru de aer este totdeauna ulei- la mine nu are acea sita la intrarea in capacul filtrului de aer. Clapeta de acceleratie are pe dedesubt o mizga uleioasa. Am facut test de compresie si mi-a iesit aproape 20 pe toti cilindri (foarte bun a zis mecanicul). Acum va intreb si eu ca multi altii care sa pricep oarecum la mecanica (multe reparatii le fac singur - schimb ulei, filtre, epurator gaze, garnituri regulator presiune, bujii, bobine de inductie etc.) ce naiba are? E normal consumul? Nu de altceva dar sambata vreau sa plec la mare si tare mie frica ca se aprinde becul la ulei. Sau sa trec pe ulei 10w40 care este ulei mai gros dar net inferior calitativ 5w30 si 5w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei nou in motor+1litru la porbagaj si no stres.Concediu placut !                                                                                                           Traseul la care faci referire ar trebui sa fie aproape curat-asa e la mine si fac curatenie generala de 2 ori pe an.          

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutari am si eu o problema masina mea un golf 4 1.4 16v motor axp complete cam mult ulei si din cauza asta am decis sa desfac pe la motor vazand cand am schimbat filtrubde aer ca sunt urme de ulei acolo.am atasat niste poze cu toae elementele care sunt suspecte pentru mine.Acum astept sa vad daca cineva a patit asa ceva.mentionez ca in locasul filtrului de aer am gasit niste bucatele rascoapte de garnitura am bauit eu ca este de la clapeta aceea de am pozato cu urechea rupta.astept niste pareri multumesc.

post-138088-0-64594000-1436634112_thumb.

post-138088-0-97473200-1436634147_thumb.

post-138088-0-03949200-1436634163_thumb.

post-138088-0-45537000-1436634177_thumb.

post-138088-0-77106400-1436634205_thumb.

post-138088-0-30145500-1436634217_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru ala trebuie schimbat,in poza 4 unde tii mina obtureaza cu ceva,bimetalul sa fie pe deschis si pune capacul.Trebuie sa primeasca din bara aer curat pe timp de vara.Curetenie generala si drumuri bune.Sa stii ca la mine e mai bine cu xcess 5w40 decit cu Lmolly tot 5w40.Am aproape 5000 de km si am pus cam200 ml,mai vedem...


Poza 5 scuze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari posesorilor de vw!

 

Vw golf 4 1.6 16v cod motor AUS, 2001, km 165000 in bord, nu stiu daca sunt reali, fum nu scoate nici o culoare, pete sub masina nu gasesc (mereu o parchez pe un loc curat), ulei folosit Castrol 10w40, in aproximativ 6000 km mi-a consumat 3,5 l ulei, am facut un test de compresie (nu stiu cat de bun a fost) pe 3 pistoane 5% si pe unul 4%, am vorbit cu un mecanic de la RAR Calarasi si mi-a spus ca e imposibil ca un motor pe benzina sa aiba valorile astea ca si compresie ( motorul nu trebuia sa porneasca),am cerut parerea si celui de-al 3 lea mecanic care mi-a spus ca sunt simeringurile la supape, ca segmenti sunt buni dar e dificil de schimbat si mai bine completez cu ulei la nevoie, de pornit, porneste la prima cheie. Cel care mi-a facut testul de compresie mi-a zis sa-mi caut alt motor ca in asta nu merita sa mai bag bani. Masina o am de aproximativ 1an. Ce am observat, ca la drum foarte lung consumul de ulei este nesemnificativ, in schimb la mers in oras e dezastru. 

Chiar asa slabe sunt motoarele de vw pe benzina?

Vad ca sunt din ce in ce mai multi detinatori de Vw pe benzina care se plang de consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa ai compresie 11 , esti sigur ca km sunt reali ?

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

tocmai ca spunea ca nu e sigur. E valabil pt orice masina, doar primul proprietar poate fi sigur de asa ceva.

Dar cum sa fir 5%? 5% din ce anume?

din cate retineam , compresia se masoara in bari, nu le ai pe alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca am scris "%" in loc de "bari", pe pistonul 1,3,4 a iesit 5 bari iar pe al 2-lea doar 4 bari, km nu cred ca sunt reali, desi  2 testere mi-au aratat km inscrisi in bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la supape lipsa de compresie, valorile sunt uniforme cel mai probabil segmentii sunt gata oricum cand desfaci motorul rectifici chiulasa plus semeringuri, scaune supape cuzineti arbore etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Am un golf iv 2001  1.6 sr  avu automat. De cca 1 an ma chinuiesc pierderile de ulei (+alte pb). Mereu e baltă sub masina am schimbat vreo 3 garnituri epurator ulei și sunt la al doilea epurator de ulei schimbat. Am mai schimbat vreo 4 filtre ulei de pe epurator și situația e mereu aceeași. Mereu e murdar motorul de la epurator și îmi lasă  baltă sub masina. Îmi pierde cam 1l la 1000km.

 

Am ales-o fata de o corsa c automata ce părea mai buna,  dar mi-am zis ca golful e mai superior ca utilizare. Îmi vine sa ii dau foc. E masina nevestei. Am luat-o ca toți spuneau ca vw e vw. Asta e doar una din probleme, mai are și întreruperi, am schimbat bujii,  fise... Tot asa face și vad ca se accentuează fenomenul. Electromotor care la rece face ca poarta mare deși l-am restaurat acum 1 an... Apoi tot felul de senzori schimbați. Faza nasoala e ca am mașina de 1 an jumate,  am făcut cu ea sub 10k km și se strica des.  E o dezamăgire. Începe să-mi para tău ca am achiziționat-o. Când am luat-o nu avea problemele astea,  la tester era ok,  dar parca în 6 luni au venit toate odată. Nu mai pot spune cât am băgat în ea...  Ca ma apuca cu capul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/17/2016 at 10:22 PM, Mr.Chow said:

Am un golf iv 2001  1.6 sr  avu automat. De cca 1 an ma chinuiesc pierderile de ulei (+alte pb). Mereu e baltă sub masina am schimbat vreo 3 garnituri epurator ulei și sunt la al doilea epurator de ulei schimbat. Am mai schimbat vreo 4 filtre ulei de pe epurator și situația e mereu aceeași. Mereu e murdar motorul de la epurator și îmi lasă  baltă sub masina. Îmi pierde cam 1l la 1000km.

 

Am ales-o fata de o corsa c automata ce părea mai buna,  dar mi-am zis ca golful e mai superior ca utilizare. Îmi vine sa ii dau foc. E masina nevestei. Am luat-o ca toți spuneau ca vw e vw. Asta e doar una din probleme, mai are și întreruperi, am schimbat bujii,  fise... Tot asa face și vad ca se accentuează fenomenul. Electromotor care la rece face ca poarta mare deși l-am restaurat acum 1 an... Apoi tot felul de senzori schimbați. Faza nasoala e ca am mașina de 1 an jumate,  am făcut cu ea sub 10k km și se strica des.  E o dezamăgire. Începe să-mi para tău ca am achiziționat-o. Când am luat-o nu avea problemele astea,  la tester era ok,  dar parca în 6 luni au venit toate odată. Nu mai pot spune cât am băgat în ea...  Ca ma apuca cu capul. 

 

Trebuia sa ramai la corsa , nu e vina masinii ca nu ai tu bani so intretii , eu am cumparat acum aproape 1 an un golf 4 1.4 APX  , si am schimbat piese de 6000 de ron pana acum si urmeaza zilele astea sa-i fac si o segmentare de inca 2000 de ron , am faccut circa 30000 km cu el , si nu ma mai plang ( si mie mi-a consumat si imi consuma ulei , si mie mi-a facut fluctuatii la relanti , imi intra uneori mai greu in viteze, mai clipoceste immo cand il apuca , dar daca  vrei so faci  o faci   , ce pica trebuie schimbat , daca iti pica si a 2 a oara atunci e problema masina , pana atunci ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai înțeles nimic! 

Pb e ca mai avem o mașină și golful e cumva secundara. Am bani sa o întrețin  numai ca nimănui nu-i convine sa bage într-o mașină de 16 ani bani lunar...  de am ajuns la peste aproape de 5000 euro in total - achizitia 2500 +piesele În 10k km. Celelalte mașini au fost mai noi gen 2-4 ani de la Renault,  sunt la a4-a franceza. Am ajuns și depășit 200k km și nu consumau vizibil ulei,  adică în 15-20k km nu tb sa completez deloc și nu am avut vreodată la nici una nici o scurgere de fluide sau atâtea pb. Bani s-o întrețin am,  dar nu mai sunt dispus sa bag în acest cadavru. Fac cam 500-600 km pe luna cu golful,  poate și mai puțin  dar e de speriat ca mereu tb băgat în ea. Faza e ca m-am saturat...  Nu înțelege greșit,  mașina o întrețin dar cred ca exagerează prin ne-fiabilitatea ei de pana în acest moment.  Când am luat-o am verificat la ea tot.  Nu bătea nimic și nu avea erori. După circa 6 luni au început surprizele. Acum mai am o laguna 3 în paralel și la aproape 190k acum încă are suspensia și direcția originale și nu bate nimic (ma mir) -  a trebuit sa schimb doar consumabilele,  în rest nimic pana acum. Nu vreau sa intru în polemici gen germane vs franțuzoaice dar în cazul meu germanca a plecat de la inima. 

Încerc sa ii rezolv problema cu scurgerea de ulei ca sa nu o vând ca are tot ce era de schimbat nou,  plecând de la anvelope,  arcuri,  amortizoare...  Tot ce se poate demonta și ma uimește încă -  lunar. Dacă as vinde-o as pierde multi bani ca nimeni nu da pe un g4 peste 2500 oricum ar fi el. Sa speram ca astea se vor rezolva într-un final relativ ieftin și repede (ca sa fie bine sa nu fie rău). 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Mr.Chow said:

N-ai înțeles nimic! 

Pb e ca mai avem o mașină și golful e cumva secundara. Am bani sa o întrețin  numai ca nimănui nu-i convine sa bage într-o mașină de 16 ani bani lunar...  de am ajuns la peste aproape de 5000 euro in total - achizitia 2500 +piesele În 10k km. Celelalte mașini au fost mai noi gen 2-4 ani de la Renault,  sunt la a4-a franceza. Am ajuns și depășit 200k km și nu consumau vizibil ulei,  adică în 15-20k km nu tb sa completez deloc și nu am avut vreodată la nici una nici o scurgere de fluide sau atâtea pb. Bani s-o întrețin am,  dar nu mai sunt dispus sa bag în acest cadavru. Fac cam 500-600 km pe luna cu golful,  poate și mai puțin  dar e de speriat ca mereu tb băgat în ea. Faza e ca m-am saturat...  Nu înțelege greșit,  mașina o întrețin dar cred ca exagerează prin ne-fiabilitatea ei de pana în acest moment.  Când am luat-o am verificat la ea tot.  Nu bătea nimic și nu avea erori. După circa 6 luni au început surprizele. Acum mai am o laguna 3 în paralel și la aproape 190k acum încă are suspensia și direcția originale și nu bate nimic (ma mir) -  a trebuit sa schimb doar consumabilele,  în rest nimic pana acum. Nu vreau sa intru în polemici gen germane vs franțuzoaice dar în cazul meu germanca a plecat de la inima. 

Încerc sa ii rezolv problema cu scurgerea de ulei ca sa nu o vând ca are tot ce era de schimbat nou,  plecând de la anvelope,  arcuri,  amortizoare...  Tot ce se poate demonta și ma uimește încă -  lunar. Dacă as vinde-o as pierde multi bani ca nimeni nu da pe un g4 peste 2500 oricum ar fi el. Sa speram ca astea se vor rezolva într-un final relativ ieftin și repede (ca sa fie bine sa nu fie rău). 

 

Inteleg ce vrei sa spui , dar astea sunt riscurile cand cumperi o masina mai veche , eu am dat 2000 e  pe ea si acus sar de 4000 e cu ce investesc in refacerea motorului , si tot as mai avea de investit in viitoru apropiat in sondele lambda , poate un EGR ,putin joc in caseta,ceva mici prb electrice,timoneria nu-i reglata perfect  si cine stie poate si in suspensie ( arucuri si telescoape ) toate astea mai ajung inca 1000 e cel putin 

deci tot pe la un 5000 e as ajunge sa o fac buna ! , eu sunt oarecum multumit de ea , pozitia la voolan imi place , consumu de benzina e decent , pana in 10 % in oras. 

Sa fim seriosi deccat sa dau 5000 e pe o masina cash , mai bine dau 2000 e si in 1-2 ani mai bag 3000e cel putin in cazul meu fiind student si fara loc de munca stabil

1 hour ago, Mr.Chow said:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-mă ca cu 4500-5000 iei mașina din 2008 încoace și mai noua, cu probleme mai puține, mai sigura, mai confortabila, mai accessoriata... gen megane 2, posibil 3, 308, focus, astra. Nu spun ca nu bagi și în astea dar măcar dpdv siguranță este peste. Numai climatronic-ul cat de zgomotos poate fi comparabil cu una mai noua, după 2008 cam toate au 5* euroncap, confortul interior peste. Oricum mașini cu cel puțin o generație peste. 

Am si o cunoștință ce a avut un golf 4 cu care nu prea a avut pb, mai exact a băgat în ea în 9 ani mai puțin decât am băgat eu într-un an jumate.

Am luat-o cu speranța că o să bag în ea cca 250 euro pe an în reparații, dar s-a dus naibii planul asta. 

Azi ma duc la un al 3lea mecanic sa vad dacă - mi rezolva ultimele probleme la ea ieftin. Dacă totul decurge ok după,  intenționez un GPL. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!