Jump to content

Pierde ulei foarte mult la turatii mari.


Gabitzu05
 Share

Postare recomandată

Salutare, scuze ca nu am mai dat nici un semn, nu am avut acces la internet un timp mai indelungat, oricum nu m-am apucat inca de masina. Ai dreptate Cristi, asa m-am gandit sa fac, asa ca sunt inca in faza de a mai strange niste banuti ca sa fac cum trebuie motorul. De desfacut eu singur sincer nu am timp, si nici prieteni care sa se priceapa sa ma ajute un pic. Si trebuie sa ma apuc sa studiez inainte, asta imi ocupa mult timp, sa nu mai vorbesc de faptul ca nu am garaj... Oricum o sa il fac cum trebuie. Trebuie sa schimb si ambreiajul (cand se incalzeste masina intra foarte greu in viteze=> disc decalit, si acolo o sa schimb tot kitul daca tot desfac). In concluzie trebuie sa fiu pregatit financiar pentru toate astea.

O sa va tin la curent atunci cand o sa incep operatiunea.

Numai bine.

Gabi eu as zice sa o lasi asa,si cand dispui de vreo 15-20mil,sa desfaci motorul.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Gabi,scuteai niste bani daca il faceai singur+ca aveai si o satisfactie,dar daca n-ai nici garaj,e f greu.Asteptam sa te apuci de ea,si nu in ultimu rand poze.Succes :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca scuteam niste bani.... dar cred ca pana la urma cel mai greu lucru e ca nu am unde sa fac operatiunea... O sa vin si cu poze. Abia astept sa ma apuc de ea. :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut eu tiar recomanda sa incerci sa desfaci capacul de la distributie sa arunci o privire, acolo sar putea sa gasesti niste ulei, iti zic asta pt k am aceias problema la masina mea G4 1.9tdi, la fel am observat ca consuma ulei dar nu tot timpu si culmea nu se vedea pe nicaieri ulei, si surpriza cand am desfacut capacul de la distributie tot era plin cu ulei, asta din cauza simeringurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care vreti sa faceti o reparatie capitala la motor, va pot da niste preturi. Eu am schimbat simeringurile de supape si am facut si segmentare la motor (deh, 194.000 km). A mea nu mai tragea cand se incalzea motorul, pentru ca pierdea presiune pe un cilindru. Precizez ca masina nu "manca" gram de ulei, mergea cu Mobil 1 5w30.

Set segmenti: 350 Lei

Garnitura chiulasa: 150 Lei

Suruburi chiulasa: 75 Lei

Simering supapa (16 buc): 48 Lei

Rectificare chiulasa: 290 Lei

Ulei 10w40: 140 Lei

Filtru ulei: 25 Lei

Antigel: 26 Lei

Curea anexe (la mine a trebuit schimbata pentru ca era uzata): 75 Lei

Manopera: 800 Lei (am fost la niste cunostinte si mi-au luat ora de manopera la 50 lei, deci 16 ore)

Total: 1979 Lei

In concluzie, daca nu aveti macar 500 de euro, eu zic ca n-are rost sa va apucati. Si daca nu ii aveti, si nu vreti sa mai investiti in masina, mai bine o vindeti. Eu sunt foarte atasat de ea, si am preferat sa platesc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu multa placere. E un sfat, pe care eu nu am avut de la cine sa-l primesc. Intrebam in stanga si in dreapta, de ce nu trage masina cand se incalzeste si era sa fac schimburi de ulei gratuite, ca cica era prea subtire uleiul, era sa ma apuc sa desfac toata tubulatura si senzorii care tin de aerul care intra in motor, era sa schimb ambreiajul ... sfaturi primite de la diversi "mecanici". Sfatul meu cand aveti o problema de genul asta? Masurati inainte de toate compresia! Si apoi incepeti sa eliminati si alte cauze ... Daca mai aveti vreo intrebare, legata de problema mea, va pot raspunde, dar pe PM, sa nu poluam topicul cu off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeasi problema o am si eu la golul meu 1.6 16v din 2002 cod AZD.Am zis ca la vara o sa il bag in operatie. Daca isi rezolva careva aceasta problema, astept preturi si locatii.Intai testez piata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce problema? Aceeasi care am avut-o eu, ca nu tragea cand se incalzea motorul? Sau mananca ulei? Daca vrei, iti pot recomanda service-ul la care imi repar eu masina, doar ca este in Brasov. Daca o poti lasa acolo, pe raspunderea mea o lasi si o sa am grija sa merg zilnic sa vad cum decurge operatiunea. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Ma bag si eu in clubul vostru. Tot AUS, 174mii km. Pana sa vina sezonul rece imi papa cam 1l la 6000km, castrol 10w40. Dar de cand a venit sezonul rece pun 300gr la 150km. Sa fie uleiul prost, ca prea a sarit consumul? Pierderi nu am, fum nu scoate iar in cutia filtrului de aer am ceva urme de ulei pe marginea de cauciuc a filtrului, tre sa caut sita aia sa o vad la fata!

O sa ma programez la un test de compresie :sick: . sunt sanse ca schimband marca uleiului sa scada consumul? am pus pana acum mobil1 si castrol sport (cica este bun pentru turatii mari). Chestia e ca are perioade cand papa mai mult!

LE: influenteaza filtrul de aer consumul de ulei? sau mai bine zis: ce consumabine influenteaza consumul de ulei?

Multumesc!

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate scuipa pe la joja... vechea lor problema cu infundatul furtunului din carter...

dar la km astia ar trebui sa schimbi macar semeringurile la supape, eventual verificat segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acel furtun? ala care intra in filtru aer?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am aruncat un ochi la motor si am vazut ulei scurs in partea stanga (cum stai cu fata la motor), Il scuipa pe la joja. am desfacut filtrul de aer si am gasit ulei pe garnitura de cauciuc a filtrului de aer.

Maine merg la mecanic sa curete acea sita de la epurator. Poate apuc sa fac si cateva poze.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o modificare dupa ce am fost la service.

Mecanicul a scos furtunul care intra in filtrul de aer si mi-s spus: clar, epuratorul este imbacsit, o auzi cum horcaie :)

Ok, curatati-l!

L-a desfacut si in el era o marmelada de nedescris. Dupa 1,5ore de frecat/suflat/lasat la "macerat" epuratorul arata ca nou. diametrul tevii era redus la sfert datorita mizeriei!

Se demonteaza pe dedesupt, are 3 suruburi torx (nu stiu de cat). se trage cu atentie de pe blocul motor sa nu se rupa "gatul". de asemenea trebuie avut grija cu fortarea oricarui plastic deoarece poate fi copt si se poate rupe. Epuratorul este "capsat" si nu se poate curata si in interior, dar prin cele 3 orificii se poate turna solutie de curatat, in cazul meu a folosit 1L de solutie pentru carburatorare.

La masina mea cand scoteam furtunul din filtrul de aer, scoatea fum. acum nu mai scoate deloc. Sper sa scada si consumul de ulei.

Pret: 80 manopera+10 sticla cu decanol

post-15932-0-88005800-1297324851_thumb.j

post-15932-0-53028800-1297324868_thumb.j

post-15932-0-74072700-1297324957_thumb.j

Modificat de puricele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut , am un Golf 4 1.6 AKL care consuma ulei destul de mult , 1l /1000 km , vreau sa-l fac , astept oferte Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Va salut,vad ca este cam vechi topicul dar pentru mine este de actualitae,,problema este ca am jumatatea din jos a motorului permanent imbibata in ulei de motor....nu.. nu este de la baia de ulei sau garnitura acesteia,nu este de la filtru de ulei,de la busonul de ulei ....si dupa cum am aflat azi nici de la epuratorul de gaze de carter. Ce este drept uleiul pare ca vine de la el dar cand l-am dat jos era curat , nu avea mazga sau mai stiu ce namol prin el,,poate doar putin .am si suflat pe el, parea o cutie goala,nu opunea de loc rezistenta,ceva sa dea impresia ca ar fi vreun filtru, sita sau ceva de genul. Singurul lucru suspect legat de epurator ar fi garniturile care pareau cam rigide pentru niste garnituri,inclin sa cred ca nu isi mai fac treaba, Ulei completez cam 1-1,3 l la schimbul de ulei(adica la 10.000km) nu pare mult poate, dar tinand cont ca tot se duce pe motor si mai picura si pe esapament...........intelegeti ideea. Ce credeti ca as mai putea incerca?......simering ax came? sa dea pe sub curelele distributiei in jos si sa nu vad sa para ca vine de la epurator? Si cred ca am presiune mare in capacul culbutorilor, deoarece mi-a sarit suportul busonului cu tot cu buson de pe capacul culb Este normal sa am presiune asa mare acolo? sau este totusi infundat epuratorul? Astept pareri si opinii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am avut crapat simeringul de la arborele cotit si pe acolo mi/a mers uleiul in ambreiaj, incat nu curgea pe nicaieri ci doar disparea pur si simplu. In timp, pana m/am hotarat sa desfac motorul, mi s-a stricat si discul de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia pe la vreo 169100.Am pus ulei castrol 10w40.In 1000 de km am completat cu vreo 600g de ulei ceea ce mi se pare enorm.

Ce pasi trebuie sa urmez sa ii dau de cap sa nu mai imi pape asa mult ulei?

Filtru epurator e ala de care se prinde clapeta de acceleratie?Am curatat si eu marmelada aia de pe acolo. nu era asa multa.mai mult funinginee era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Era infundat epuratorul,l-am dat jos si am scos furtunul de pe el si exact acolo unde intra furtunul in epurator era adunata foarte multa mazga,a trebuit tinut la inmuiat in decarburol cam 10 min, am schimbat si garniturile, acum nu mai pierd ulei deloc. Verificati-l inainte de a desface motorul. O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

acest epurator are in el un filtru, in momentul in care acesta se duce uleiul in loc sa se intoarca in baie urca prin furtunul epuratorului in filtru de aer.ai ulei in filtrul de aer ? daca da, e timpul sa-l schimbi ..eu m-am documentat inainte sa trec la schimbarea lui , este o piesa pe care producatorul recomanda sa o schimbam la 90 .000 de km , eu am dat pe epurator si furtun 550 de ron pe original ,il poti si curata , dar daca filtrul este dus nu stiu cat iti va solutiona asta problema..multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu ce filtru are prin el dar,eu l-am dat jos l-am curatat si merge ok.

dar mai gasesc si eu ulei in filtru si este normal,si nu cred ca ajunge ulei pana sus,acele gaze din carter contin si vapori de ulei.

daca nivelul de ulei nu scade vazand cu ochi..... eu zic ca este bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssrazvan - uite eu marti il schimb si te tin la curent cu functionarea lui daca mai consum ulei sau daca mai gasesc in filtrul de aer ulei...eu zic ca mai degraba schimb asta decat sa te iei dupa toti mecanici care se gandesc numai la manopera unei segmentari..eu zic ca merita investitia ramane de vazut acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ssrazvan - uite eu marti il schimb si te tin la curent cu functionarea lui daca mai consum ulei sau daca mai gasesc in filtrul de aer ulei...eu zic ca mai degraba schimb asta decat sa te iei dupa toti mecanici care se gandesc numai la manopera unei segmentari..eu zic ca merita investitia ramane de vazut acum

chiar te rog sa ma tii la curent,ca sunt tare curios daca consumul de ulei scade.

stiu ca toti mecanicii sunt pusi pe japca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul nu are filtru,e o simpla cutie de plastic cu cateva camere separatoare.Daca avea filtru se imbacsea de la uzura si apoi facea presiune in baia de ulei.Nu va imbatati cu apa rece ca nu mai consuma ulei daca schimbati epuratorul sau daca il spalati sau ca nu mai baga ulei in filtru de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!