Jump to content

Pierde ulei foarte mult la turatii mari.


Gabitzu05
 Share

Postare recomandată

Un lucru pe care nu l-am spus pana acuma e ca mie la viteze mari imi sta destul de turat morul(nu stiu daca are legatura). In a patra la 80 am undeva la 3000 de turatii. Iar in a 5 pe la 120 am cam undeva pe al 3500. Nu stiu daca e normal sau nu.

@Goby - Prin uzura exagerata te referi si ala alte lucruri inafara de segmenti si supape? Ideea e ca nu stiu exact sa precizez cati km fac exact pentru ca , dupa cum am spus, pierde mai mult la turatii mari, si cand am completat cu ulei am mers si in oras (unde nu consum asa mult) iar cand am mers la drum lung, se aprindea.

@ Marius17trp - Sa inteleg ca atunci cand mecanicii ti-au spus ca sunt bune au si masurat grosimea placutelor si a discurilor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turatii mari e normal sa pape ulei...

si eu am 1.4 16v pe golf, si dupa un drum lung si plin de turatii facut in concediu, si a trebuit sa completez cu 500ml

iar eu i-am facut schimbul de ulei exact anul trecut in august, si de atunci n-am mai completat deloc cu ulei...

am facut 5000km NUMAI prin oras, turatii mici, distante scurte, si uleiul era mereu la nivel...

dar cum i-am tras acum un drum lung cu turatii mari, cum mi s-a aprins in bord si am mai completat.

iar masina are 95.000km reali, deci de unde uzura sau altele.. trage bine, se infinge la turatii... dar e nesimtita si mananca ulei :D

pe la joja se vede uns, apoi sigur daca ma uit la filtrul de aer gasesc ulei de la epurator.. si tot asa mai departe

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm....Mie mi s-a aprins martorul de ulei si si in oras... e adevarat ca nu de fiecare data cand mergeam cu ea la un drum relativ lung completam. Recunosc si eu ca nu am fost foarte atent la catitatea de ulei si la cati km ia papat, ma multumeam sa completez, ca la fel ma gandeam si eu ca e un motor mic care urca destul de mult in ture, dar vreau sa vad exact cum sta treaba ca sa nu ma trezesc ca e prea tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu recunosc ca l-am abuzat cand am fost in concediu... nu prea stau linistit in trafic :)

turatii mari, AC non-stop, bagaje etc.. si ma rog, nu mi se pare anormal ca mi-a papat ulei... mai ales ca de cand am schimbat uleiul de anul trecut, n-am completat deloc... ce-i drept nici nu am mers pe drumuri lungi cu ea, folosesc T5-ul pentru asta :D

e motor mic, e aspirat, are nevoie de turatii mari si cred ca e inevitabil ca dupa niste drumuri lungi si grele cum sunt pe la noi sa mai dispara din ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi si tu cu motorul pornit daca ies gaze multe pe la busonu de ulei... eu tot suspectez segmentii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu busonul desfacut de la ulei si cu motorul pornit sa vad daca ies multe gaze. Multumesc de sfat, o sa o fac si lucrul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gaze oricum ies pe la buson la relanti... acum depinde cat de mult :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat ,pana la ce cantitate de ulei consumat la mia de km spune vw ca este in regula?Care e limita dupa care se recomanda segmentare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei zic cam 2l la 1000 :screwy:))).... ca sa scape cu basma curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

2l la 1000km e deja domeniu dacia 1300 la 90k km :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam de 1l/1000 maxim.Se spunea ca se ajunge pana la1l/1000 functie de conditiile de utilizare ale motorului.Scrie asta in cartea masinii sau unde?Ma intereseaza ce accepta vw oficial.

Daca se consuma atat nu se distruge catalizatorul la o masina?Daca vw accepta asa ceva inseamna ca o masina poate sa scoata euro 4,sa spunem,cu pierderi de 1l/1000 de km?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare baieti,

Numai conteaza ce zice cartea,ce conteaza e ca lui Gabi ii tot consuma ulei.Vad ca a gasit ulei in carcasa filtrului de aer.Vw sunt sigur ca au o problema,la filtru epurator.Spune-i mecanicului tau,sa anuleze filtru epurator,si sa directioneze gazele carter DIRECT afara,FARA a le mai recircula in admisie.Nu ai nimic de pierdut,e pacat sa nu o incerci.Sunt sigur ca o sa iti mai scada consumu de ulei.Si legat de cutia de viteze,vezi sa nu fie crapata pe undeva,sa pierzi tot uleiu si pe urma sa plangi dupa cutie.Eu tocmai mesteresc la cutia mea de viteze http://vwforum.ro/index.php?showtopic=70074&hl=

:vaidecapulmeu: .

Va salut si sa auzim numai de bine , :blink:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit acelasi lucru cu masina mea, tot un G4 de 1.6 16v. Dupa ce am cumparat-o, la 500 km s-a aprins martorul de ulei. Am facut schimbul atunci, tot tacamul. Timp de 15000 de km am mers asa. Aproape 1l ulei/1000 km. Nu pierdea ulei pe nicaieri, totul era curat(n-am scut sa ma uit in el) si nu scotea fum. Dupa astia 15000 km, nu mai depasea 120 km/h. Indiferent ce faceam, motorul nu mai avea putere.

Am mers in service. Din cauza consumului de ulei, mi-a infundat un filtru de la esapament, la iesirea din motor. Nu mi-a afectat catalizatorul. Aveam 2 segmenti sparti. Am mers asa cu ei 15k.

Din fericire, mecanicul mi-a spus ca nu mi-a afectat blocul motor. Nu e ca la dacie cu camasi la pistoane, e direct pe blocul motor. Am schimbat segmentii -260 ron, simeringurile de supape - 50 lei, ulei - 180 ron + filtre de aer si benzina. Un racord flexibil de dedesubt si atat. Piesele 800 ron, manopera 1000. Acum merge asa cum n-a mers ea de cand am cumparat-o. Au trecut alti 15k si am facut iar revizia, schimb ulei, placute .... Nu mi-a mancat ulei deloc. Nu am fluctuatii la motor, nu se aude ciudat, nimic. Mentionez ca am deja 165.000 km la bord. Cu bucse noi, placute noi, motor ca nou .... mai merg 150k cel putin. Cu putin noroc si fara incidente. Pentru mecanic, vorbeste cu cei de la volksparts. Cauta pe google. Te indruma ei unde trebuie.

Modificat de Mibo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi - O sa ii spun mecanicului si asta, sa verifice filtrul epurator. Dupa parerea ta e cam mult ulei la filtrul de aer? Iar in legatura cu cutia, crezi ca trebuie sa o dau jos ca sa o pot etansa din nou?

@Mibo - sincer cred ca e ca se potriveste cel mai bine scenariul tau cu ce patesc eu la masina. De aici se poate explica si lipsa fumului, probabil s-a infundat filtrul de la esapament.

P.S. Am facut programare la mecanic joi seara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

Gabi,e greu de spus.La mine era ca o 'perfuzie' practic aspira picaturi de ulei,datorita filtrului epurator.10-20 picaturi azi,intr-o luna se aduna ulei destul care era ars.In legatura cu cutia,cel mai bine cureti cu detergent,si pe urma dai cu putina pudra de talc,si lasi masina 1-2 zile si te uiti sub ea ca sa vezi pe unde curge la cutie.In locu tau n-as mai merge cu scurgeri la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !! Cam aceiasi problema cred ca o am si eu cu filtru epurator ,am cumparat de o sapt un golf 4 1.4 16v din 2000 si din prostia mea nu am verificat uleiul ieri am plecat la un drum de 100 de km sa fac o proba la consum si cum se comporta la viteze mai mari si pe serpentine (la intrare in zalau care cunoaste zona) am urcat brusc in a 2 a o curba de 180 grade sa aprins martorul de ulei a stat asa vreo 3 sec dupa care sa stins am oprit am verificat joja era cam 3 -4 mm sub minim . dimineatza am verificat joja iar (mi a zis un preten frate uleiul se verifica dupa ce a stat masina cateva ore ) era sub minim 1 -2 mm .Acum nedumerirea mea unde e fliltrul acela daca poate cineva sa ne arate o poza cu el eu am vazut niste scurgeri in partea dreapta langa distributie era 2 sau 3 cabluri ,furtunase mergeau undeva in jos prinse in clema maine fac si poze daca vreti . va salut :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALex, pai 3-4 mm sub minim chiar daca era motorul cald, nu e de bine. Trebuie vazut si cand e motorul rece pe plan drept ca sa iti faci o parere. Eu zic ca oricum trebuie completat. Asta oricum nu indica nimic, asta daca nu sti exact cand a fost completat, respectiv schimbat uleiul. In legatura cu filtrul, el este intr-o cutie de plastic neagra, imediat deasupra la masca pe care scrie vw, pe mijlocul motorului. Daca desfaci cele vreo 7 suruburi in stea, sub capacul acelei cutii o sa vezi filtrul de aer despre care este vorba. Filtrul este cel din a 5-a poza de la postul meu, numarul 43.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult Gabitzu05 maine sau poimaine ma duc la mecanic sa schimbe uleiul si filtrele si dupa am sa vad consumul .Salut :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, baieti tin sa va anunt ca am fost intr-un final la un alt mecanic si mi-a spus ca trebuie sa imi schimb segmentii si semeringurile, deci... cand o sa am bani (sper ca in curand) sa ma apuc si eu de facut motorul:). Va tin la curent atunci cand ma apuc de el. Mi-a cerut 1000 manopera iar piesele sa le cumpar eu, plus rectificat de chiulasa, ca a zis ca daca umblu acolo trebuie rectificata si chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi doar simeringurile pentru inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimb doar semeringurile si sa stau asa o perioada sa vad cum se comporta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

E valabil topicul si ptr TDI sau acolo mai apare o cauza si anume uzura axului turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

Gabi eu as zice sa o lasi asa,si cand dispui de vreo 15-20mil,sa desfaci motorul.E pacat,sa il desfaci si sa schimbi doar simeringurile de la supape.Eu consider ca la un motor din anii 2000-2004(numai zic mai jos),cand desfaci un motor se schimba TOATE simeringurile.E pacat sa faci un motor si sa te trezesti spre exemplu,ca iti pica ulei,de la simering ax cu came,sau de la simering vilbrochen.Atunci iarasi demontam,nu?.Si a2a la mana,daca schimbi decat simeringurile supape,si te trezesti ca ai sa zicem un cuzinet de la palier varza,un tachet care a ramas blocat,etc si e uzat si bugetu tau,se limiteaza doar la simeringuri supapae iarasi e pacat.In plus gandeste-te ca ce faci odata BINE,e bun facut.Eu te sfatuiesc daca ai un garaj,o trusa de scule,sa desfaci tu singur motorelu.In plus si inveti,o sa fie satisfactia ta,si stii personal ce ai schimbat la el.

Sa auzim numai de bine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Intampin si eu problemele acestea la un Golf 4. Motorul meu este un 1.6 SR de 102 cai. Am desfacut si eu capacul de la filtrul de aer si nu am gasit deloc ulei sau alta mizerie. Am in schimb niste pierderi de ulei pe niste conducte care trasporta gazele arse catre filtrul epurator, dar nu e nici pe departe cantitatea pe de ulei pe care o pierd eu, adica aprox 1,5 L la 1000 km. Am observat in timp si ca scoate fum la accelerari mai bruste si turatii peste 3000. Inteleg din posturile voastre ca n-am alta solutie decat schimbarea semeringurilor si a segmentilor. Asta ar fi cam singura solutie nu? Poate sa imi spuna si mie cineva cam la ce pret s-ar ridica aceasta operatiune? Macar care este pretul pieselor? Va multumesc!

Modificat de alecs20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti,

alecs20,daca da fum albastru e clar.Faza e ca pana nu desfaci motoru n-ai de unde sa stii,ce piese iti trebuie.Poti sa ai un cilindru zgariat sa zicem si sa trebuiasca bucsat.Sunt N si N de cazuri.Hai sa pun niste preturi,la motoru meu(1.9SDI),oricum preturile sunt sigur ca nu difera cu mult,fata de PD.

-simeringuri supape 8buc=30ron

-simering ax cu came 20ron bucata(sunt 2 bucati,intr-o parte si alta)

-supapa(pret/buc) 30ron

-tachet (pret/buc) 35ron INNA

-segmenti-aprox 4mil

-garnitura chiulasa 3,2mil

-ghid supapa(pret buc) 20ron

O sa mai ai ,cuzinetii de de la axa cu came(parca asa sa zic ca e la voi,cei cu Pompe dussen)si cuzinetii de la vilbrochen.De asemenea sa nu uitam uleiul la motor pt PD+filtru,care mai costa si astea niste bani si nu in ultimu rand manopera(fiecare,cum se descurca fiecare).Acum trebuie si verificat,fiecare piesa in parte,cat de uzata e.Oricum simeringurile si segmentii trebuie neaparat schimbati.

Cam astea sunt preturile, din cate imi aduc aminte,insa nu pot sa zic cu exactitate,ca a trecut ceva timp decand am facut motoru.Si un link,la care te poti inspira umpic http://vwforum.ro/index.php?showtopic=61694&st=0 ,desi motorul meu e cu classic, cu injectoare classice,nu pompe dussen,cum e la tine,insa totusi se aseamana cat de cat,preturile per segmenti,supapa,cuzineti vilbrochen,ghiduri, etc fiind aprox aceleasi.

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!