Jump to content

Consum Polo 6R Benzina


IulianIS
 Share

Postare recomandată

I-au testat-o inainte de livrare, turatii maxime, frane de motor la 6000, sa se asigure ca nu se rupe lantu, turbina sau altceva sensibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 327
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Dun

    46

  • Bogdan_wrc

    42

  • Circoloco

    35

  • FRE

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

(l-am intrebat de ce are 63 km (ca stiam ca toata lumea o sa comenteze acest aspect) si mi-a zis ca asa vin din cand in cand din fabrica...(in gandul meu clar cineva a facut un drum, dar sper ca nu in Bucuresti...nu am continuat ca nu stiu ce altceva era de facut, masina nu avea nicun semn...) si mi-a mai spus ca cutare Passat a venit cu 40, cutare cu nu stiu cat si ca de la ei nu a mers nimeni)

Am mers pana la Balea Lac (din Buc), dus: 130-140 pe autostrada iar in rest mers la limita legala sau cat tinea curba..., depasiri necesare etc..., AC pornit non stop dar nu la minim ci 23 sau uneori 25 grade. DUS: 6.8 l/100 km.

La intoarcere pana la autostrada mers constant (drum liber noaptea), coborarea de pe munte cu consum 0 (circa 10 km probabil), autostrata facuta batraneste cu 105 km/h, fara AC (in scop de test consum) si s-a realizat: INTORS: 4.8 l/100km

In oras in conditii de ambuteiaj, ora de varf, AC, are consum baban, nu am inca datele...nu stiu daca are rost ca are prea multe variabile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la al meu Polo Gti ma laud cu un consum mediu pe BC2, neresetat de cand am ridicat-o (4km avea) de 8.8l/100km. Km in prezent 3250km si de la 2000km am incetat a mai merge cu simt de raspundere. 80% din km sunt facuti cu AC ON

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi acuma, ar fi si culmea sa mergi ca pe oua cu un GTI :lol: Daca voiai ceva care sa consume frugal, iti luai un BlueMotion.

Eu pe-aici n-are rost sa pornesc AC fiindca dimineata-s 8-10 grade si la amiaza nu trece de 18-20, rar e peste (o data sau de doua ori am vazut 25+) deci e inutil. Cert este ca 1.2 TSI-ul nu-i ceva minune a tehnicii care sa consume incredibil de putin, doar "mai putin" decat tehnologia 1.2 clasica fara turbo.

Maine oricum o sa am un drum la Düsseldorf si sper sa fie autostrada fara limitare de viteza, ca de la mine pana la clinica am doar vreo 2 km. fara limitare, dupa care vreo 7-10 am limitare la 100 si ultimii 4-5 km. inainte de oras sunt limitati la 80.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am in plan pt inceputul lunii August, un drum Bucuresti-Timisoara-Budapesta-Viena si o sa revin atunci cu un consum.

Si un mic off-topic: Sunt convins ca ai facut drumul asta. In Austria exista portiuni fara limitare?

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Limita e de 130 pe toate autostrazile, insa se mai merge si cu 140-150, ideea e sa nu fii singurul care merge cu viteza asta. Adica, daca te deplasezi cu 130-140 si vezi ca trec de tine cateva masini cu numere de Austria, in principiu cea mai buna idee e sa te tii dupa ei, NU sa-i depasesti ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios daca mergi 200 de km continuu la maxim acceleratia la 5000 rpm la 190 km/h , ce se intampla cu turbina lant, toate cele. Vreau sa fac acest test fiindca am condus toamna trecuta prin europa un Citroen C1 , cam 1000 de km , numai in jurul vitezei de 155 - 164 km/h viteza reala, si nu a cedat nimic in el. Turatii de 6000 intr-a 4a la 160, acceleratia la blana. zeci de minute in sir. Daca si turbina lui TSI poate sa reziste la tratamente de genu, atunci e fiabila.

Are cineva de gand sa testeze asemanator masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut un golf 5 1400cc tsi GT sport 140 hp,masina luata de noua,am facut vreo 2000km in tara,iar apoi am mers in grecia 1800km,

pe la vreo 5000 de km am avut problema cu turbina si a trebuit sa o schimb.de la service mi-au spus ca din fabrica au avut ceva probleme turbinele alea,

insa dupa ce mi-au schimbat-o nu am mai avut probleme,am mers mult la blana si pe distante mari,insa nu am mai avut probleme.masina are acum 60.000 km si nu are nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Consum in oras (Bucuresti): 8,2% dupa mai multe verificari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo doua luni am mers cateva minute in sensul de doua-trei cu acceleratia in podea in treapata a sasea.

Am simtit la picioare cum venea o mega-caldura dinspre compartimentul motor si m-am linistit . Oricum nu aveam unde sa merg cu viteza aia. Eram pe A1. GPS-ul a zis 186. Turometrul statea undeva pe 190 si un piculet.

Personal as zice ca nu este un regim de utilizat la masina asta. E clar ca e la limita acolo si nu prea vad sensul.

Eu deja simt nevoia de mai mult. Am impresia ca se plafoneaza repede. Desi in momentul in care o simt ca a ajuns spre comportamentul unui aspirat clasic am deja pe la vreo 130km/h. Si evident "ca chiar" si atunci este peste comportamentul unui benzinat aspirat clasic.

Daca este liber scot si eu consum in jur de 8 prin Bucuresti. Dar zilele astea am mers mult in aglomeratie si BC-ul arata undeva spre 10.5%. Probabil ca real este 11%, daca nu chiar un pic mai mult. Dar repet: a fost aglomerat cu mult mers bara la bara si mers rapid, in semi-forta acolo unde am prins liber.

Modificat de Dun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am mers numai in aglomeratie prin buc si seara cand am parcat masina am avut 10% pe bc1. Cam pe aici se invarte 10-11% in buc. Seara cand e liber 7,5-8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io unu' nu-mi mai pun problema cat consuma masina. Am vazut cat consuma constant la 200 km/h, stiu cat mi-a luat in Romania urban/extraurban si am ajuns la o concluzie: daca vreau sa merg "la consum", merg pe drumurile secundare, 80/100, cand plec de pe loc accelerez puternic pana la limita de viteza dupa care "pompez" acceleratia. In conditiile astea, media mi-i de cca. 5.2-5.5%

Daca vreau sa ajung undeva repede pe Autobahn, S si la revedere, caz in care consumul creste la o medie de 16% (+/-)

La cca. 120-140 constant, consumul e de aprox. 6,5% fara AC. Cu, creste cam cu 0,5-1 litru, in functie de cati ALTI consumatori de curent sunt porniti (scaune incalzite, faruri, radio, rezistenta de degivrare a lunetei, oglinzile incalzite, etc.)

Fiecare consumator papa cate putin.

De regula, am ajuns sa fac aprox. 800 pana la 900 km. cu un plin, cu mentiunea ca bag E10. Posibil ca daca as baga E5 (benzina de 95 la noi) sau Super Plus, sa consume mei putin. N-o sa aflam niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bani sa fie, ca de drumuri nu ducem lipsa.

O masina umblata in Romania, in mod special in Bucuresti, este bataie de joc. Cam ca animalele de circ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))))) tare asta cu animalele de circ, imi si imaginez parada Polo legate cu cabluri si trase dupa ele de un Touareg

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut primul plin cu benzina de 100,si diabia dupa 260 km s-a dus prima [cenzurat] de la indicatorul de benzina.am refacut plinul si au intrat 10 litri(20 euro).condus 70% oras,30%in afara.

dupa parerea mea un consum foarte bun,dar mentionez ca in primul plin au intrat cam 55 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 inseamna si rezerva de 10l. In mod normal pana se opreste pompa intra 45l

S-a miscat asa putin pentru ca intai ia din rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ati simtit diferenta la consum intre benzina de 95 si cea superioara (98, 99+ sau 101) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia,poate gresita,ca atunci cand alimentez cu benzina de 95 consuma mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan: nu, sau in orice caz, nu intr-atat incat sa justifice pretul mult mai mare.

Din contra, cu E10 sau de-aia de 95 am senzatia ca trage la fel de bine ca aia de 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu merita cea superioara, din ce inteleg de la tine.

pentru ca multi ma sfatuiau sa-i pun doar >99. in carte recomanda 95 din cate stiu. si personal nu cred ca e nevoie. atata timp cat ii pun din statie buna (gen noua si "de firma")..e doar un motor simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca asta E10 e buna la 1.2 tsi? Eu m-am ferit sa pun! Ai citit pe undeva, ca la mine in carte nu scrie! si daca, cauti pe net se pare ca nu e tocmai indicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are nimic.

post-16418-0-31146400-1349724718_thumb.j

Am intrebat si azi la VW si au zis ca la up!, Polo, Golf, Jetta, Tiguan, Passat, etc. din parcul lor, si ei tot E10 baga. Numa' la Phaeton nu merge si la alea, R. Adica, merge, da'i pacat, ca pe alea nu le iei sa mergi "la consum."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alto 101 e raspunsul. La nivel psihologic cel putin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus o singura data 95 la unguri, din greseala si mirosea a naftalina in zona evacuarii. OMV era statia, la 100km de RO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

primii 850km, benzina OMV 100 si petrom 99+, consum 5.8% pe BC. rodaj..<3000rpm. din care 120km de A1, 50km de Buc, si restul de drumuri nationale.

mi se pare ok consumul, dar sper sa mai scada, ca acum am mers de rodaj, maxim 110, 2500rpm max...si tot asa.

sambata masina pleaca la un drum de 3000km, si revin cu impresii. cand va ajunge in germania va trece si pe benzina de 95..macar de probe.

motor: 1.2TSI de 90.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!