Jump to content

Consum ulei [Passat CC]


colegu99
 Share

Postare recomandată

Ba da,am schimbat si simeringurile de la supape.cu ultima speranta o sa trimet si chiulasa sa fie planata si verificata la un test de presiune de ulei,sau ceva de gen.din cate mia explicat mecanicul.cu aceste ultime rectificari ma apropi de 6000 ron cheltuiti.daca tot nu se vad rezultate in reducerea consumului de ulei la normal.nu vad alta solutie decat sa iau un alt motor..cu toate k de asta mam ferit cel mai mult.mai nimeni din cate am vazut,nu atesta kilometri motorului.asa k il iau cat de cat bum si in cateva zeci de mii pot aparea probleme grave.am incercat sa il refac pe cel am masini,dar se pare k nu tine de loc cu mine. Cu respect  d.le EEXCALADE. Multumesc pt pararile dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Planarea chiulasei nu va reduce deloc consumul de ulei. Probabil ca mecanicul care sa ocupat de motor a verificat planeitatea chiulasei inainte de montaj si nu a fost nevoie de planare. Daca a fost demontata cum trebuie nu este nevoie de nici o planare, se verifica doar planeitatea. Acum legat de consumul de ulei, eu m-as indrepta catre turbina, fum negru pe esapament inseamna un amestec bogat de combustibil, nu este suficient aer in cilindri, cel mai probabil turbina aia scapa uleiul in admisie.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, xmisterx said:

Planarea chiulasei nu va reduce deloc consumul de ulei. 

Corect,dar asta indica "calitatea" lucrarii.

La asa reparatie eu vad obligatorii aceste operatii (planeitate,scaune supape,ghiduri,semeringuri....),asa stiu sigur ca nu vor aparea alte probleme pe termen lung.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, cand se ia decizia de a repara motorul pe banii tai trebuie avut grija pe mana cui ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Consum ulei [Passat CC]

In partea de admisie a turbinei,partea rece daca nu gresesc.poate ajunge ulei in ea in afara de posibilitatea de a pierde pe la ax?dupa ce am rectificato,mecanicul iara a gasit ulei in ea :( . Reparatia a fost facuta la Targul mures la un atelier specializat din cate zice el.detin factura si garantie de la ei. Oare sa fi fost reparatia de proasta calitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut ! De vreo câteva zile m am trezit cu martorul aprins galben Check oil level, e prima dată de când am mașina când nivelul scade sub minim(la 269000 km) , cat am stat in străinătate schimbam la 30000km, in țară la 15000km. Am completat dar mesajul nu mai dispare. Am pus și pe tester tot nu se șterge... Cineva zicea ceva de schimbat un imbus , un ax la pompa de ulei in plus. Voi ați întâlnit așa ceva? Sau sa schimb pompa cu totul? Și acel ulei unde s-a dus așa dintr o data , că pe scut nu e nimic , pe niciunde nu am observat pete de ulei!

 

IMG_20230731_094729988_HDR.thumb.jpg.d002ea68c1fe0c2825b8aabffdf14aad.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am făcut câțiva zeci de km și a dispărut acel martor. Din ce am înțeles de la un service acel imbus se schimba odată cu distribuția, probabil s a schimbat și la mine , mai ales că nu am făcut o in țară! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionut03 said:

acel imbus se schimba odată cu distribuția

Nu are absolut nici o treaba cu distributia :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil la un anumit nr.de km se schimba anumite piese, fie că e sau nu legătură directă între ele, la asta se referea mecanicul ,  unul dintre ei. 

  Eexcalade daca tot te pricepi puteai să răspunzi la întrebări 😁... Afirmația ta nu ajuta pe nimeni cu nimic! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rasfoieste forumul ,gasesti toate informatiile .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul lui @EEXCALADE e perfect corect. Nu se schimba acel imbus decat daca in urma verificarii fizice s-a rotunjit sau se face trecere la cel de 100mm fata de cel de 77mm.

Daca nu se stinge martorul respectiv, si nivelul pe joja e ok, verifica senzorul de nivel al uleiului, respectiv switch capota motor.

Nu e neaparat nevoie de pierdere ulei-vizibila scurgere, ci poate a fost ars sau calitate slaba-alta norma decat cea recomandata etc, cauzele fiind multiple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am răsfoit forumul destul, am găsit două topic-uri unul special pe motor Cr ,unul pentru Passat B6, eu nu am găsit pentru cc nimic.. Problema s-a rezolvat de la sine, noroc că nu am dat 1400 de lei degeaba. 

Cuvintele voastre sunt de prisos acum!

  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: nu inteleg atitudinea ta, dar no comment. La fel ca si suma de 1400 avansata in raspuns. Nu cred ca poate cineva sa iti verifice fizic masina din spatele unei tastaturi. Ai postat o intrebare, ai primit un raspuns. Cam la asta se rezuma activitatea unui forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus o întrebare, până ați răspuns d- voastră s a și rezolvat! 

   Daca Eexcalade se simte jignit, ce sa zic, eu i am dat doar un sfat practic, daca tot știe poate sa răspundă nu sa mă trimită la citit sau un răspuns tardiv care nu mă mai ajută cu nimic și nu la mișto in glumă!

Poate este util și pentru altcineva sa nu se grăbească cu reparațiile. Mie mi s a cerut la service direct schimb senzor, imbus și ulei 1400 , (normal am făcut diagnoză și verificare fire, scut dat jos) .. că așa se rezolva și uite că mașina nu are nimic. 

  Pronet merci de sfaturi! 

  Eu nu cred că am jignit pe nimeni , cum face dl Zenith! 

Modificat de ionut03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost o gluma,acel imbus NU are nici o legatura cu inlocuirea distributiei .

Acel imbus NU are nici o legatura cu consumul de ulei.

Forumul NU insemna unii intreaba si altii trebuie sa raspunda.

Forumul trebuie citit ,gasesti toate informatiile legate de imbus de 77mm ,100mm ....etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ti-a spus clar , sa nu il trimiti la citit , intelegi Catalin ? ... cu asta l-ai enervat

Omul a intrebat ca sa i se raspunda aici si acum , nu toata lumea stie sa citeasca si sa inteleaga ce scrie , simultan

Fiind si eu oltean , ii gasesc scuze lui @ionut03 , aici e o normalitate sa nu stii nimic dar sa te crezi atotstiutor si sa dai sfaturi la altii

Dar cuvintele sunt de prisos acum asa cum afirmatiile nu ajuta pe nimeni cu nimic , asa ne anunta Ionut intr-un moment de reflexie , un moderator poate sa le stearga

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade eu mă refeream că eu am glumit, poate vezi și emoticonul. Am uitat sa pun o virgulă , am zis că nu ți am dat sfatul la mișto, doar  in glumă .... Aia am afirmat mai sus..Dar fiecare înțelege ce vrea, vad că sunt mai mute judecați și fel de fel de răutăți ... 

Eu am spus cazul meu personal, Intr adevăr nu am spus ce s a constatat la service de la început, nu am spus că nu mai am senzorul de la capotă, că am incercat toate metodele expuse prin forum... 

  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!