Jump to content

Consum ulei [Passat CC]


colegu99
 Share

Postare recomandată

Am 50.000 cu cc-ul si nu am primit nici o avertizare, in bord, ca as avea vreo problema cu uleiul.

Iar de verificat joja... nu m-am obosit!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare ! daca tot nu pot deschide un nou topic ..as vrea sa stiu si eu daca ma puteti ajuta ...ma intereseaza o resoftare la masina ! eu am un 2.0 tdi 140 cp si vreau sa stiu daca stric motoru si ce riscuri sunt ...si daca imi ia mai mult ulei ! astept raspunsuri ! va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei cu noile motoare Common Rail, nu ar trebui sa existe consum de ulei, sau daca exista, fara a fi necesara completarea intre revizii.

La Pumpe Duse este alta poveste ... de aici si aprinderea mult mai rapida a DPF-lor. Cu noile motoare, ar trebui sa nu se mai aprinda asa de usor DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma stie cineva pe unde se consuma uleiul. Pentru ca am vazut ca sunt si detinatori de CR care consuma ulei. Pana acum am auzit ca motorele PD ar consuma ulei pe la axul turbinei si explicatia asta o gasesc destul de plauzibila, dar asta insemna ca si CR-urile trebuie sa consume ulei pentru ca au aceleasi turbine. Pe altundeva nu vad pe unde ar putea sa consume ulei ...

PS: Si mie la 1.9TDI PD imi consuma circa 0,6-0,7 l in 15 000 km, cu metiuna ca noua a consumat destul de mult, am facut o revizie intermediara la 7500 km si cand eram in drum spre service s-a aprins martorul. Dupa aia consumul de ulei a scazut la valoarea mai sus mentionata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un CC 2.0tdi cu care am facut doar 9000km si acum mi-a aparut in computerul de bord ca am nivelul de ulei scazut.vi s-a mai intamplat?in cele mai multe cazuri e ceva normal pt motorizarea asta sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Indiferent ca e vorba de 2.0 TDI sau 1.8 TSI, trebuie folosit ulei cu norma VW 50400/50700. Poate sa fie orice marca, dar sa indeplineasca aceste norme! Parerea mea este ca cel mai bun este Castrol! Referitor la consum, acesta poate fi mai mare sau mai mic in functie de tipul de mers, in sensul ca daca mergi constant cu 160-180 km/h e normal sa consume ulei, altfel, recomand schimbarea uleiului la fiecare 10 - 12.000 km si de asemenea recomand folosirea aceluiasi tip de ulei cu care masina a iesit din fabrica (Castrol).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci problema mea era urmatoarea:ca am 9500km,mi-a aparut semnalizatorul pt consum,am fost la service mi s-a spus sa cumpar un litru sa am la mine,am completat cu 150 ml cum mi-au zis dar peste inca 400km(momentul de fata)iar mi-a aparut semnalizarea de ulei ! vreau sa stiu daca vi s-a mai intamplat,e ceva normal sau e o problema cu masina.stilul de mers a fost unul normal,nici nu am iesit din localitate in ultimele sute de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

john, pai daca ai completat doar cu 150 ml a fost ca si apa de ploaie. Cred ca motorul avea nevoie de vreo 500 ml daca nu chiar 600 ml.

Cam asta e diferenta pe joja intre minim si maxim, adica portiunea hasurata.

Si da, acesta e consumul de ulei avut in acesti km. Motorul e inca in "formare", daca pana acum nu ai fost bland cu el, de acum incolo nu mai are importanta.

Motoarele astea nu consuma ulei, nu mai mult decat consumul dat de producator. Dupa 10 K incolo, ar trebui sa nu mai fie pofticios la ulei.

Daca ai CR nu o sa mai ai completare intre revizii, daca nu...da.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

La mine persista consumul de ulei, am facut revizia la 12700km si la 15000km mia aparut martorul de ulei pe bord, am sa dau o fuga la service sa vedem ce constata cei de la midocar, nu mi se pare normal sa consume asa de repede ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Claudiu : cand te intorci de la service te rog sa ne spui ce constatari au facut.problema mea,cum am spus mai sus e ca la 9000 km mi-a aparut martorul in bord,am completat cu 350 ml sa zic...iar acum la 13500km mi-a aparut din nou martorul in bord!in total sa zic ca a mancat 6-700ml in 13500km.vi se pare normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consumul de ulei, pentru prima data am verificat joja anul asta, in perioada Pastelui. (55.000 km)

Am vazut ca uleiul era sub limita si am completat cu ceva ce mai aveam de la ultima revizie dar in bord nu mi s-a aprins nici un martor ca si cum as fi avut ceva probleme in acest sens!

Astazi cand am facut revizia de 60.000, mecanicul imi zice ca s-ar putea sa nu am senzor in baie! E posibil sa nu am sau doar sa fie defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aprinde ,cred ca nu avem senzor sau este defect. Ultima oara cand am schimbat uleiul l-am masurat si aveam doar 2.50 l.Este o bomba de masina dupa ce am schimbat caseta de directie la 28.000 km.acum m-a lasat cutia de viteza si am doar 40.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare motorul de 20tdi 143hp din 2009 mai consuma ulei? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare John_El

Sa sti ca cei de la Midocar mi-au spus ca este inca normal sa mai pape ulei, cica dupa 20 000 de km motorul se mai lasa si ar trebui sa nu mai consume ulei, explicatile date de ei sunt tehnice si intelese numai de ei, le-am explicat ca merg numai in oras si de forjat masina nu prea am unde dar asta este situatia ma impac cu gandul ca pe viitor sa nu mai consume atat de mult ulei, daca nu se remediaza problema am sa ma duc dinou la ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!!

referitor la problema consumului de ulei, am avut aceeasi problema la acelas celebru 1.8tsi in primii 15000km mi-a luat aproximativ 6 litri, eu crezand ca ar fi datorat faptului ca nu a apucat m,otorul sa se lase. Ulterior intre revizia de 15000 si 18000 de km a papat iar aproape 3 litri. Cei de la vw pbv2 mi-au spus ca ar fi in limite sa consume cam 0,5 litrii la mia de km conform tolerantelor vw (lucru care mi se pare enorm dar fie..). Toata istoria s-a terminat cu un pic de scandal la reprezentanta cu un pic de teste si ulterior sa mi se spuna ca producatorul recunoaste calitatea slaba a segmentilor si ca acestia din urma ar fi buba! Fapt care a dus la: -dat motor jos desfacut bucati bucati si skimbat segmenti si o roaba de garnituri (la fel ca la dacia lui bunicu segmentare la 15000km).

Cand voi scoate masina din service o sa va mai dau detalii de ce si kum s-a rezolvat, sper asta sa fie problema sa nu mai fie si altceva!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt profund dezamagit. Eu acuma variez intre Scirocco 1.4TSI 160CP si Passat CC 1.8TSI. Insa vad ca ambele motorizari au probleme foarte mari. Cum sa consume 6 litri in aproximativ 15.000km ? Nici vechea DACIE nu consuma atata. Oare 2.0TDI de 170cp consuma si ala ulei ca si 1.8TSI ? Ce motorizare recomandati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 TSI-ul meu consuma cam un litru intre schimburi, cu Castrol 5w30. La ultima revizie am pus, de la acelasi producator, 5w40. Masina are cam 55.000 km si aprox 5.000 km de la ultima revizie si nu a cerut inca completare.

Cei 6l metionati de colegul nostru reprezinta o cantitate imensa. Poate cu tot cu cei 4,8 l care intra la un schimb. Insa, chiar daca ar fi o cantitate reala, te pot asigura ca este o exceptie. Ma rog, spunea ca ne va tine la curent.

Referitor la motorizare, desi nu este chiar topicul unde se poate adresa o astfel de intrebare, 1.8 si 2.0 TSI au dezavantajul major referitor la consum de carburant, mai degraba decat cel de ulei. Sunt placute la condus, datorita cuplului maxim disponibil la turatiii reduse (la 1.8, de la 1.500 rot/min), accelereaza excelent si sunt deosebit de silentionase, insa... in traficul aglomerat consumul este de cosmar, min 14-15 l/100km. Pe autostrada, la peste 120km/ora, sare de 8l/100km. Insa, pe DN-uri, in limitele legale de viteza, consumul devine rezonabil, 6,4, cateodata chiar si sub 6.0 (recordul personal: 5.8 Sinaia-Bucuresti, trafic de duminica dupa-amiaza). Consum inregistrat de BC.

Povestile astea ca papa mult ulei, ca nu sunt fiabile,etc., mie nu mi s-au manifestat. Un l intre schimburi nu e mult, o parte din masinile mele precedente au avut 1.9 si 2.0 TDI PD, asa ca sunt obisnuit. Un motor turbo, pe benzina/pe motorina, va consuma ulei. Nu le compara cu cele non turbo.

Recomandarea mea: alege oricare dintre 2.0 TDI, daca parcurgi mai mult de 20.000 km/an (si vi fregvent in Bucuresti :pirat:). Sub, alege 1.8TSI-ul. Fa inainte un test drive, sunt convins ca iti va placea atat cum se misca masina, cat si sentimentul ca te deplasezi in vid, atat de silentios si de "dulce" este motorul asta. Am mentionat ca are distributia pe lant? :)

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut , am si eu un passat cc din 2009 , benzina 2.0 tsi , 200 cp , second hand , cu 150 000 km si dupa ce am parcurs cu dansul 10 000 km am constatat ca nivelul uleiului , pe joja , este putin sub mijloc. Intrebare - cat de normal e acest lucru ? Si daca imi puteti spune cati litri de ulei intra la un schimb pt motorul de 2.0 pe benzina. Multumesc anticipat. Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Salut.am probleme mari cu al meu passat cc de 140 cp.un consum foarte mare de ulei 1L/100 KM. Il am de cateva luni.are pdf off fizic. Mentionez ca imi consuma la fel si dp segmentare.( schimbat segmenti,cuzineti mari,cuzimeti mici.simeringuri supape.turbina rectificata) pur si simplu nu mai am idei de unde poate fi!!! Mecanicul a zis k in disperare de cauza o sa incerce sa schimbe si acele seibi de bronz din capul injectoarelor. Oare sa ma pregatesc pt o noua chiulasa?? A mai intalnit careva dintre voi o asemenea problema?? Va multumesc anticipat!! Cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saibele de foc de la injectoare NU au nici o legatura cu consumul de ulei.

Schimba urgent mecanicul .

Anulare dpf= lipsa back pressure = consum de ulei (in unele cazuri )

Segmentarea nu pare bine facuta ,lipsesc operatii importante din lucrare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca imens, la consumul asta cat fum scoate masina si ce culoare ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume pasi importanti lipsesc din chestia cu segmentarea?ma gandesc ca pana la urma piesele is pe original,nu avea voie sa faca la fel.nu sa schimbat nimic dp segmentare.pana in reparatie fumul erea de culoare albastrui inchis.dp reparatie este app negru si foartr dens.si in exces!!mai ales cand sta pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce mecanicul vrea sa inlocuiasca saibele de foc ,inseamna ca nu sa facut planeitate la chiulasa ,lucru care reflecta “calitatea”  reparatiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai dreptate.chiulasa nu sa planat.iara una peste alta,exczuland segmenti,simeringurile de la supape,cuzineti mari si mici,turbina rectificata(motorul nu are pierderi)ai cumva vreo vaga ideie care mai poate fi cauza consumui crescut de ulei. Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat....ca ai “desfacut” tot motorul si nu ai inlocuit simeringurile supapelor,planeitate...

Dupa asa o reparatie motorul e musai sa mearga ceas

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Consum ulei [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!