Jump to content

Consum ulei [Passat CC]


colegu99
 Share

Postare recomandată

Am motor de 1.8 pe benzina si la un drum mai lung, dupa 4 luni si 7000 km parcursi am avut surpriza neplacuta sa mi se indice pe computerul de bord ca nivelul uleiului este scazut. Partea proasta era ca s-a intamplat seara la 9, dupa vreo 300 km parcursi, iar partea buna ca eram la o benzinarie in Sighisoara. Am sunat la service si mi s-a spus ca tb sa completez si codul uleiului (50500, 50400) asigurandu-ma ca nu conteaza ca adaug un ulei diferit fata de ceea ce e pe masina (ulei 50500 este un standard VW, insa sunt uleiuri diferite de la 5W-50 la 15W-50 daca nu ma insel care respecta acest standard) si ca este un lucru normal la motoarele euro5. Intr-adevar, in cartea tehnica spun ca se poate si consuma pana la 0,5L la 1000km in primii 5000km.

Am adaugat aproape 1 L, gasind un ulei Castrol 5W-40 in standardul 50500. Voi ati patit asa ceva? Mentionez ca nu am mers cu mai mult de 140km/h, iar rodajul a fost facut cu atentie respectand indicatiile dealerului si din cartea tehnica.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare foarte mult 1 litru la 7.000 km, la un motor pe benzina. S-ar putea sa consume pana se "lasa" motorul, dar daca si dupa 10.000-11.000 km vei observa aceleasi consumuri adreseaza-te unui service. Incearca sa schimbi si marca de ulei, poate... Se poate sa fie si o defectiune din fabricatie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in 15000 de km am bagat 1.2 litri de ulei. Dupa schimbul de ulei vad ca a mai scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am completat cu 1 litru la 3000km motor 1.8 tsi si acum am 6000km cu un drum in Croatia, sper sa nu mai completez, cei de la midocar vitan mi-au spus ca este normal sa consume ulei dar am avut un passat b5 1.9tdi si nu a papa deloc ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci se poate si mai rau...Oricum asta e se pare noutatea, faptul ca si motoarele pe benzina din noua generatie papa ulei...Ma uitam in cartea tehnica si recomandau ca daca urmeaza drum lung pe autostrada nivelul uleiului indicat de joja sa fie in partea superioara (deci peste medie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesanta este inversarea datelor cunoscute. Am facut deja 2 revizii la masina mea, am 2.o tdi CR si nu a consumat nici un pic de ulei, lucru confirmat in service de mecanici pentru majoritatea detinatorilor de astfel de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea consuma ulei 140 cp tdi.In primii 3000 km. a papat 0,5 l si pana la 15000 km. 1 l.Vreau un sfat .Ce ulei sa bag acum?. Am iesit din garantie si nu sunt hotarat ce ulei sa pun. Sa iau ceva sintetic poate nu mai consuma atat de mult. Vreau sa pun Castrol EDGE Sport 0W-40 . O fi bun voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uleiul ce l-ai avut pana acum e tot sintetic. Cel semi-sintetic sau mineral nu e compatibil cu aceste motoare.

Ai 2 variante:

- astepti inca o vreme, poate isi revine dupa un numar de km

- iei la rand fiecare marca de ulei pana constati ca nu mai papa si ramai la acela.

Desi nu e foarte cunoscut la noi, eu as zice sa incerci un Valvoline. Au o formula speciala pentru motoare "flamande".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul si mai aveam in motor 2,5 l. Cine stie cand se apride becul pt. lipsa ulei ? Se aprinde cand nu mai e deloc ulei in motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ti l-au scos tot? Cat a ulei nou a intrat?

Becul galben se aprinde cand ai cam cu 1 litru mai putin de maxim (joja abia mai ajunge in ulei).

Becul rosu se aprinde cand nu ai presiune in instalatia de ungere.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza procedeelor de Honuire a cilindrilor , acele zone au o rugozitate mai mare imediat dupa fabricatie

in timpul functionarii motorului, in primele cateva mii de Km , prin slefuire oglinda cu ajutorul segmentilor , rugozitatea va scadea foarte mult, iar etansarea va fi mult imbunatatita.

Acesta este motivul pentru care producatorul spune ca este normal un consum atat de mare de ulei la inceput

Segmentii sunt flexibili si sunt tensionati in asa fel incat sa preseze pe peretele interior al cilindrului.

Pe masura ce se largeste cilindrul prin slefuire, ei ocupa spatiul nou si astfel consumul de ulei scade

BTW, acesta este partial si motivul pentru care primele schimburi de ulei sunt atat de dese

Materialul inalturat prin acest procedeu trebuie evacuat pentru a nu afecta suprafetele aflate in contact in motor

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a aprins martorul galben de ulei, dar nu am completat decat cu 2-300 ml...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci unde este 1,5 l ? .Eu l-am masurat.Am un prieten cu audi A4 1.8 an fabricatie 2010 si la 10000 km. si el avea lipsa 800 ml. ulei si nu s-a aprins nici un bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la audiul meu din semnatura martorul m-a anuntat abia cand lipseau cam 800 de ml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam 600-700ml e diferenta intre minim si maxim pe joja, iar martorul galeben se aprinde dupa inca 2-300 ml lipsa, cand joja abia ajunge in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aparut doar pe computerul de bord mesajul de verificare a nivelului de ulei (fara a se aprinde martorul pt ulei) si am pus vreo 700ml-800 probabil si acum nivelul e la jumatatea jojei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un Passat 2.0 FSI de fiecare data cand este ,,alergat'' in afara tarii cam 2000-3000km trebuie completat nivelul uleiului cu 800-1000ml.. Dar sa stiti ca nu prea exista motor si nu este normal sa nu consume deloc ulei.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cati L de ulei intre in 1.8 TSI la un schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
Desi nu e foarte cunoscut la noi, eu as zice sa incerci un Valvoline. Au o formula speciala pentru motoare "flamande".

Cosmin e folosit si chiar de cativa membri din forum si eu am folosit cativa ani, cu rezultate deosebite raport pret calitate.Eu am folosit si cel fabricat in USA si cel fabricat in Olanda si nu sunt diferente notabile.Valvoline e cel mai vechi producator de uleiuri.

Dar de cand cu criza m-am reorientat si nu regret momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Valix:

Pe factura ultimei revizii este precizat: ulei SLX B4 5W30 (vrac) - buc - 4,70.

Mai direct, intra 4,7 litri, care, daca tot sunt cu factura in fata, au costat 266,02 (fara TVA) la 14 iulie a.c.

Usor off topic, desi sunt facturati 4,7 litri, pe bonul fiscal apar .... 5 litri! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, la mine povestea e urmatoarea: dupa 7000 km s-a aprins martorul de verificare ulei si am completat 0.5 L Castrol apoi pana la revizia de 15.000 restul pana la 1 Litru. La 21.000 am completat doar 0.3 L ceea ce inseamna ca a scazut consumul. Oricum din ce stiu eu este ceva comun la motoarele VW sa consume ulei pana la 30.000 KM. in rest sunt foarte multumit de masina. Asta sa fie singura "problema" :)

Bafta tuturor.

Gianni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am achizitionat acum o luna un cc de 170cp 2.0tdi si am fost asigurat de dealer ca nu vor fi astfel de probleme legate cu consumul de ulei.

Recunosc ca astfel de probleme am avut la 8000km cu cealalta masina un passat B6(motor 1.9 tdi-105cp),achiztionat de la acelasi dealer,i-am dat exemplu si el

m-a asigurat ca acest motor de 125kw nu v-a consuma ulei.Sunt curios are cineva astfel de probleme cu un astfel de motor?

Modificat de adryan69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am 2.0 tdi 170cp dsg 4 motion, are deja 8000 de km in 2 luni , primii 3500 de km i-am mers normal, in rest merg numai cu pedala la fund , pana la maxim, pana acum nu a aparut nimic in bord, la un touareg 2.5 tdi , din 3000 in 3000 puneamt 500 1000 ml de ulei, sa speram ca la cc-uri nu vor fi astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi vine sa cred ca si pt noul passat, exista porblema ulei-ului! eu vreau sa imi iau un astfel de model in leasing, exact cum a fost actuala in b6 dar dupa cate suneti, cred ca nu am sa mai fac acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti lua masina dupa folclor! La B6 PD imi lua si mie 1l in primul interval de revizie si apoi cam 500-800 in celelalte. La CC CR, poate am pus 0.2l doar pentru a fi safe in primul interval iar acum in al doilea nu da nici un semn de consum ulei. Pe alta parte, chiar e o catastrofa sa completezi putin ulei in 15.000km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Consum ulei [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!