Jump to content

Pompa de benzina


dangiurca
 Share

Postare recomandată

Pe 9 iulie ma duc in service in constanta(cardinal motors) reclamand probleme la pornirea masinii.Imi baga masina pe tester si imi zic ca masina este ok, doar ca are amestec bogat de combustibil, sa folosesc benzina cu cifra octanica 95.

Pe 13 plec in concediu si dupa vreo 100 km mi se aprinde in bord martorul:"catalizator defect". Sun din nou la service-ul din Constanta, nu-mi raspunde nimeni(erau in pauza de masa, desi era 12 fara 5 min). Din intamplare aveam numarul unui service din Bucuresti(Porsche Vest 1), le spun problema si mi se recomanda sa ma duc cat mai urgent la ei.

Fac programare pentru data de 14, si acolo surpriza: pompa de combustibil defecta, defect din fabricatie.Masina a stat pana azi in service, pentru ca nu aveau piesa si a fost comandata din Austria.

Si alta problema tare deranjanta:azi cand am ridicat masina am cerut rezultatele testelor facute de cei din Bucuresti, care atesta care a fost problema si ca a fost defect din fabricatie.mi s-a raspuns ca sunt secrete!!!!!!!!

masina are 4 luni si 4500 km

Date tehnice nu prea am,pentru ca mi s-au zis ca sunt secret.Singura explicatie a fost ca presiunea de combustibil era de 2 bari, si normal e de 6 bari, si totodata ca e primul golf 6 din Romania cu aceasta problema.

Modificat de dangiurca
split topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa aflii raspunsul secret baga o sesizare la OPC si se duc peste ei sa ii intrebe de sanatate iar in termen de 30 de zile iti comunica ce scrie in raportul de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum o sa ma adresez si O.P.C, dar vroiam si dovezi.Astept intalnirea cu directorul de la Cardinal, pe urma O.P.C

Modificat de dangiurca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce se intampla daca nu ti-a placut Sandero??!! Glumesc...si eu cand am avut o problema la masina, mi-au spus la service ca sunt primul...etc. Suna familiar!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, buna masina Sandero.Statea saraca 3-4 luni in garaj, nepornita si pornea la prima cheie, si cu Golfu ma faceam de ras in parcare ca nu pornea.Acum, dupa ce au schimbat pompa, se simte diferenta.Oricum, si dupa intalnirea cu domnii de la Cardinal, tot n-am rezolvat nimic.Asta e, sper sa nu mai am nevoie sa apelez la service-urile din Romania in afara de revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surpriza : problemele au reaparut.Ieri am mers 1 km cu masina, si cand sa opresc motorul am observat ca relantiul juca intre 500-800 rpm foarte vioi.Clima nu era pornita.Sa fi fost de la benzina?Ultima oara am alimentat de la Petrom cu 95.Poate nu-i place motorului benzina de 95, vrea numai 99+ ????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai ce scrie in cartea masinii?? Din cate stiu eu, ce inseamna FSI/TSI cere benzina superioara pentru ca 95-ul de la noi nu respecta norma ROZ95 care este specificat de producator pe capacul de la rezervor. Continutul de sulf este important pt TSI-uri

Citeste si topicul dedicat 4 more info

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dangiurca schimba repede benzina treci pe rompetrol ,omv ... tot de 95 ca nu are nimic . Si eu am folosit 95 de la petrom si imi oscila si mie cum iti face si tie sau chiar se oprea motoru. Inainte sa schimb benzina ( da in urma aiuritilor de la reprezenta ca ar fi cica mai buna cea de la petrom ) am bagat numai rompetrol de 95 si nu am avut nici o problema cu ea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu mai stiu de unde sa bag benzina, si care e buna.Acum am bagat de la Petrom de 99, si azi de dimineata d-abia am pornit masina si cand e la relanti zici ca e diesel.Cred ca mi-au schimbat motorul cat a fost in service, si au uitat sa-mi spuna :D .Problema e ca in orasul in care locuiesc nu e decat Petrom si Rompetrol, si problemele(asa mi s-a parut mie)au inceput de cand am alimentat de la Rompetrol.Deci Petrom nu e buna, Rompetrol nu e buna......EU de unde alimentez???????Maine inapoi in service.Azi ma duc cu masina la un prieten sa o conduca si el, poate sufar de inchipuiri!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dangiurca de inchipuiri nu cred ca suferi din simptomele descrise de tine reiese ca e problema benzina.La mine in oras rompetrol e buna , la tine nu stiu cum e ( dar eu nu am probleme cu ea si tot de acolo alimentez )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge din ce in ce mai prost, avand aceleasi probleme ca si pana sa imi schimbe pompa : martor aprins in bord, relantiu "jucaus", pornire greoaie, fapt din care trag 2 concluzii:

-ori este benzina si consider ca nu trebuia schimbata pompa, trebuia golit rezervorul si curatat

-ori are probleme de soft,sau oricare alta problema, si nu trebuia schimbata pompa.

Deci pompa a fost schimbata degeaba, a fost o solutie in lipsa altor raspunsuri.

Oricum le-am trimis un mail de multumire domnilor de la Porsche Vest 1 Bucuresti si maine il voi suna din nou pe directorul de la Cardinal Motors sa fac o programare de urgenta in service-ul din Constanta(asta a fost intelegerea, la orice problema sa-l contactez direct pe dansul).

A, si m-am linistit si in privinta "inchipuirilor" mele - am fost la un posesor de Golf 5 si s-a speriat de cum merge motorul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva probleme am avut si eu. Nu imi pornea pe vreme calduroasa iar cand pornea motorul juca in turatii. A fost de resoftare motor. Eu unul am avut peste 15 interventii la masina intr-un an jumatate.

Prima problema a fost cu Airbag-ul sofer pe care nu-l recunostea si am continuat cu centura de siguranta, boxa fata dreapta, macarale geamuri electrice, resoftare motor de 3 ori, consum de curent in stationare, senzor ABS, servodirectie electromecanica defecta i-ar acum am scurgeri de ulei din cutia de viteza. Sunt programat pt schimbarea unui semering, asta la prima vedere ca nu au desfacut sa vada exact ce are. Si am uitat, in treapta 1 si masarier cutia agata uneori. Am fost in service si a zis ca e normal.

Voi aveti asemenea probleme ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La mine pompa de benzina e OK, in schimb cea de apa mi-au inlocuit-o pe garantie, facea un zgomot ciudat, un scartait cand accelerai puternic. defect de fabricatie. Atat timp cat pica in garantie, n-am nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Update la problemele masinii.Azi am fost in service la Constanta, si surpriza : inca o data nu au stiut ce are masina.Masina a ramas in service(din nou).De data asta am asistat personal la toate testele facute pe masina si ca problema detectata a fost :"misfiring" la toate 4 pistoanele.Au verificat compresia, a fost o.k, au verificat bujiile - numai de la nr.1 era foarte arsa, au schimbat o bobina de pe fisa bujiei - nici un rezultat. Maine urmeaza, dupa spusele lor, sa verifice injectoarele, ca azi era motorul cald, si ceasul era 3 jumate, trebuiau oamenii sa plece acasa.Dupa un mic scandal mi-a fost data la schimb o alta masina, pe care s-o folosesc cat sta masina mea in service.Am semnalat aceste probleme si catre service-ul din Bucuresti, care se pare ca au schimbat pompa de benzina degeaba.Au avut totusi bunavointa sa se ofere sa continue ei reparatia masinii, propunandu-mi sa trimita o banda sa ridice masina mea, si sa-mi ofere la schimb alta masina pe perioada reparatiilor.

Si alta intrebare adresata catre mecanici din service a fost daca cauza acestor probleme este benzina folosita.Rapunsul a fost : "nu are nici o treaba"!!!!

Pentru Rombu:parerea mea e ca gresesti ca daca e pe garantie, nici o problema . Gandeste-te ca daca eu vreau sa vand masina si cumparatorul vede in cartea de service atatea interventii la motor in primii 5000 km, o ia la fuga!!!Eu unu nu as cumpara o masina care a trecut prin ce trece masina mea.

Modificat de dangiurca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai si tu dreptate.. dar.. macar stii ca ai piesele respective noi si functionale. Drept sa-ti spun toate masinile care le-am avut le-am avut de noi si le-am tinut cam 6 ani. la toate a picat cate ceva in garantie, si pe urma n-am mai avut probleme. si erau coloane de directie, flanse de Compresor AC etc.

Oricum, bafta cu reparatia, ce mi s-a parut interesant, e ca mie mi-au zis ca aveau o informare de la fabrica ceva de genul " daca se aude scartaitul cutare cand accelereaza sigur e pompa de apa, schimbati-o" . Nu era normal sa faca rechemare? sau poate ca info nu era punctuala pe serii de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Problemele incep sa se complice.Dupa ce ma sunasera de la Constanta ca au depistat care este problema, adica motorina in benzina, si ca au dat rezervorul jos si l-au curatat, acum ma suna sa-mi spuna ca de fapt s-au bulit si injectoarele, si trebuie schimbate, si trebuie sa platesc 800 lei pt fiecare injector.Binenteles ca am facut o criza de nervi, in primul rand ca si daca aceasta este problema, trebuia sa o detecteze de prima data si injectoarele probabil nu se mai stricau, si in al doilea rand modalitatea de depistare a acestei probleme: prin mirosirea busonului de benzina si ca benzina scoasa din masina mea nu se evapora, de aici concluzia ca are motorina in ea.Le-am zis sa-mi asambleze masina si sa mi-o returneze in starea in care e, totodata chemand o masina de la Bucuresti sa ma duc inapoi in service-ul Porsche Vest.Mie unu deja mi se pare incredibila aceasta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare daca avea masina motor diesel spuneau ca au depistat dupa miros urme de benzina in motorina? Nu am mai auzit asa ceva, doar daca utilizatorul alimenteaza din greseala in loc de benzina cu motorina, si atunci sigur nu merge nimeni la reprezentanta cu masina in halul acela.

:icon_thumright:

Imi pare rau pentru tine, pacat de reprezentantele astea din Romania, incearca sa faci o programare la un service autorizat in Ungaria, Austria, Germania si iti garantez ca acolo vor identifica imediat problema, vor schimba tot in garantie fara sa iti ceara nici un cent.

Toti amicii mei din zona cu masina noi sau mai vechi suna in Ungaria la un service pentru programare, spun ce ar vrea ei sa schimbe/repare la masina, daca nu este in garantie primesc pana sa ajunga cu masina acolo deviz sa stie exact cat costa, merg acolo, rezolva, platesc exact cat scrie in deviz, daca este cea mai mica problema in plus la masina ii spun omului ce si cum, chiar daca nu schimba atunci piesa la masina, dar asa sunt ei obligati prin lege sa te informeze despre toate defectiunile gasite si semnezi ca pleci cu masina asa de acolo pentru ca asa ai vrut tu.

Pana ajungem si noi acolo va doresc bafta maxima.

p.s. Incredibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Extraordinara poveste. Si eu am fost primul cu problema mea la cutie .. masina 3 sapt in service.. dar asa ceva cum ai patit tu imi suna a bataie de joc.. nu se poate sa ne trateaze in halul acesta. Si e masina noua.. trebuie facut scandal altfel nu se poate si cu ceva amenintari ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ ca aici la noi in romania e ca in tara nimanui! nu este posibil ca la o reprezentanta auto sa se umble pe bajbaite la un motor ..sa zica ca s-ar putea sa fie aia ba nu..cealalta,hmm si de fapt nimeni nu stie ce are!

Iar in al 2-lea rand personal nu cred ca ar putea fi benzina chiar asa proasta,totusi un oras intreg cred ca ar avea probleme cu masinile..iar asta ar pune imediat pe avarii un PECO!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este in service la Porsche Vest Bucuresti de o saptamana, inca nu au reusit sa descopere problema.Oricum nu este din cauza benzinei, nici din cauza presupusei "motorine" din rezervor, probabil e o problema mult mai delicata care le da tuturor mari batai de cap.Ce imi pare rau e ca a trebuit sa plec din tara pt 3 luni jumate, si a ramas sotia sa se certe cu ei.NIci din partea celor din Germania nu am mai primit nici un raspuns.Sa speram ca o sa se rezolve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astfel de probleme apar la orice masina nou aparuta pe piata, cel putin la primele modele fabricate, oricat ai testa si analiza in fabrica produsul doar in utilizarea zilnica de catre consumator vezi cu adevarat toate problemele care apar, unele marunte si doar enervante, altele destul de importante, avand in vedere faptul ca sunt atati producatori specializati implicati aici.(unul face pompa, altul turbina, injectia, etc.). Mai grav este faptul ca fiind in service autorizat/reprezentanta nu reusesc intr-un interval rezonabil sa iti spuna in ce consta defectul, indiferent ce piesa s-a stricat, sa o schimbe in garantie si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Un update la situatia masinii.In continuarea masina este in service la Porsche Vest Bucuresti 1, unde a ajuns pe data de 3 august.In primele zile totul era ok, se asteptau injectoarele care in final trebuiau inlocuite, pe garantie.Saptamana trecuta situatia s-a schimbat, din cauza celor de la Cardinal Motors, care au trecut in istoricul masinii ca o cauza a problemelor aparute prezenta motorinei in benzina, fapt care a facut importatorul injectoarelor sa nu mai fie de acord cu schimbare acestora pe garantie.Dupa alte certuri cu cei de la Constanta, cat si Bucuresti, in final am fost de acord sa platesc aceasta operatiune, care se ridica la suma de 3000 lei, cel putin asa au estimat "la prima vedere".Acceptul meu a venit insotit de reclamatie la Porsche Romania, care au promis ca o sa investigheze toata situatia.Problema este ca, desi au acceptul meu de martea trecuta, pana astazi nu am reusit sa aflu nici o informatie despre masina.Sotia mea suna zi de zi la service, chiar de cateva ori, la toate numerele de telefon disponibile pe site-ul celor de la Bucuresti, si nimeni nu-i da nici un raspuns, sau pur si simplu nu i se raspunde la telefon!!!!Acum eu nu inteleg ce se intampla, sau care este marele secret?Eu doar vreau sa aflu starea masinii si suma finala pe care trebuie s-o achit.Dar, din pacate, se pare ca este un mare secret, si chiar nu reusesc sa ma prind de idee!!Poate din cauza ca masina sta de 2 luni prin service, mi-am pierdut dreptul de propietate-sa ma anunte si pe mine,sa nu mai platesc leasing-ul????!!!!Sau pur si simplu oamenii acestia de la service-urile din Costanta si Bucuresti sunt marii nesimtiti.Acum chiar sunt intr-un mare impas referitor la ce v-a trebui sa fac in continuare,pur si simplu sunt debusolat de atata indiferenta si nesimtire cata mi-a fost data sa vad de la niste oameni care poarta mandrii ecusoane cu logo-ul VW pe piept, dar sunt de fapt tot aceeia care puneau sarme si dadeau cu ciocanul sa repare vechea Dacie.Sa le fie rusine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... de la niste oameni care poarta mandrii ecusoane cu logo-ul VW pe piept, dar sunt de fapt tot aceeia care puneau sarme si dadeau cu ciocanul sa repare vechea Dacie.Sa le fie rusine!

Pacat de ce ti se intampla. :icon_thumright:

Dar ce , credeai ca sunt altii ? Stii vorba aia : " La vremuri noi , tot noi " .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Cardinal nu aveau de ce sa treaca in istoricul masinii presupusele lor idei. M-as certa rau cu ei daca as fi in locul tau.. 3000 ron nu este o suma de neglijat. Este incorect sa-si dea ei cu parerea si sa treaca asta in istoricul masinii mai ales daca cei de la PBV1 au spus ca nu e asta problema. Personal ii consider pe cei de la PBV1 cel mai bine pregatiti.. asta deoarece nici PBN nici Cardinal nu au descoperit zgomotul de la cutia de viteze pe care cei de acolo l-au descoperit si reparat.

Incearca sa te certi serios cu cei de la CArdinal sa-ti scoata cumva istoricul ala fals.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu masina in legatura cu esp se aprinsese si s-a chinuit cu tot felu de metode pt a stinge esp(soft mai nou, update la anumite componente, etc ). Toata povestea a durat doua luni pana intr-un final mi-au schimbat tot modulul de abs cu esp si au pus unu nou. Apoi au trebuit sa il adapteze pt masina mea si a mers. Acum merge bine. Nu am platit nici un leu pt toata operatiunea insa am fost timp de 2 luni drumuri pana la Cardinal Motors Constanta de fiecare data cand aveau o solutie posibila, pt ca nu am fost deacord sa imi las masina acolo . Multa bafta si sper sa se rezolve cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!