Jump to content

vw g4 GTI 179Cp sau BMW 318i 1895cmc


tibie
 Share

Postare recomandată

Se pare ca ai avut dreptate in ceea ce priveste afirmatiile facute asupra interiorului, am obs si eu cateva chesti cum ar fi:

1- inscriptia cu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tibie

    17

  • volnick1986

    15

  • mishake

    4

  • vw11wst

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consum de 7.5 ai din Germania pana aici poate... Oricum cartea zice: 10.6/6.1/7.8... dar vezi de treaba! :D Uita-te la mine la semnatura ca sa iti faci o idee. Cam asa sta treaba in viata de zi cu zi: in afara ai 7-8-9 si in oras de la 10-11 in sus (depinde de traficul fiecarui oras). Mixt 8.5-9-11 depinde unde de plimbi mai mult, urban sau extraurban.

Oricum e realtiv si depinde de multe chestii cum ar fi: starea tehnica a motorului, stilul de condus, dimensiunea cauciucurilor, clima pornita, etc

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI-ul clar e mai nervos decat BMW-ul. La intretinere tind sa cred ca sunt la fel. E totusi GTI. Ca si placere de a conduce BMW-ul e peste dar e mai "moale". Eu daca ar fi sa aleg cu sufletul as alege BMW iar daca ar fi dupa performante GTI.

Daca esti obisnuit cu Volkswagen continua asa. Ar merita BMW-ul daca ar fi de 150CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intretinere pe partea de piese te contrazic. Am un prieten cu 318Ci si chiar acum jumate de ora discutam de piese si mi-a zis ca is foarte scumpe la masina lui. Vorbea ca ii tremura relantiul si a schimbat bobina de inductie si bujiile si l-au costat o gramada de bani si tot asa ii face. Zicea ca ii disperat ca nu stie ce are masina si fiecare mecanic ii zice sa schimbe una alta de 6-700 sau 1000 de lei, dar nu ii garanteaza ca o sa ii rezolve problema. E super suparat tipu. Zicea ca un termostat e 300 de lei pe cand la mine la Golf a fost 30.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cartea zice: 10.6/6.1/7.8... vezi de treaba! :D Uita-te la mine la semnatura ca sa iti faci o idee. Cam asa sta treaba in viata de zi cu zi: in afara ai 7-8-9 si in oras de la 10-11 in sus (depinde de traficul fiecarui oras). Mixt 8.5-9-11 depinde unde de plimbi mai mult, urban sau extraurban.

Oricum e realtiv si depinde de multe chestii cum ar fi: starea tehnica a motorului, stilul de condus, jante, clima pornita, etc

Tu de ex ce stil de mers ai? la cat schimbi, mergi mai agresiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei.. la mers normal schimb in 3000 si nu merg subturat deloc ca am observat ca nu ii place. Cateodata o mai si incord inspre rosu :D

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intretinere pe partea de piese te contrazic. Am un prieten cu 318Ci si chiar acum jumate de ora discutam de piese si mi-a zis ca is foarte scumpe la masina lui. Vorbea ca ii tremura relantiul si a schimbat bibina de inductie si bujii si l-au costat o gramada de bani si tot asa ii face. Zicea ca ii disperat ca nu stie ce are masina si fiecare mecanic ii zice sa schimbe una alta de 6-700 sau 1000 de lei, dar nu ii garanteaza ca o sa ii rezolve problema. E super suparat tipu. Zicea ca un termostat e 300 de lei pe cand la mine la Golf a fost 30.

Nu am spus ca e asa intradevar dar banuiesc ca piesele la un GTI sunt mai scumpe decat la unul normal.

edit: da-l naibii de termostat din ce naiba e facut? la mine e undeva la 100 de lei...

Modificat de mishake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca nu prea e mare diferenta. Oricum si intr-un Golf praf poti sa bagi bani de sa iti vina acru... Ai fi surpirns ca un filtru de benzina la o Fabia de 1.2 din 2007 e mai scump decat la mine. Si asta e relativa de depinde de unde le iei.

Zic asta ca acum de cateva zile un alt amic la Fabia 1.2 a schimbat filtrele ulei, aer, polen si combustibil + 4L de Mobil 1 Super 3000 si a platit pe consumabile 330 de lei fara manopera de 50 de lei.

Eu anul trecut in octombrie am schimbat filtrul de aer, ulei si polen, fara benzina + 5L de Castrol Magnatec 5W40 si am platit 310 lei (cu tot cu manopera 40 de lei). Sunt curios anul acesta cu cat fac service-ul.

Si la Fabia si la Golf toate pe Mann.

LE: Si eu l-am intrebat daca a luat numai pe original sau ce? Si zice.. pai o chestie de exemplu pe original e 700 de lei si pe producator e 500. Eu unu am ramas masca de ce scoruri mi-o zis comparand cu a mea preturile la piese. Acuma deja poate ca e exagerat nu stiu ce sa zic.

LE2: Avea el ceva dreaptate. Acuma m-am uitat la UNIX pe site si am gasit termostat 318CI la 316 lei si la 472 de lei si la 72?!? La golf 1.8T intre 20 si 110 lei cel mai scump, in medie 40-60 lei unul OK.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei.. la mers normall schimb in 3000 si nu merg subturat deloc ca am observat ca nu ii place. Cateodata o mai si incord inspre rosu :P

Deci sa inteleg ca daca schimbi in 3000, scoti un consum de 9,5 mixt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca nu prea e mare diferenta. Oricum si intr-un Golf praf poti sa bag bagi de sa iti vina acru... Ai fi surpirns ca un filtru de benzina la o Fabia de 1.2 din 2007 e mai scump decat la mine. Si asta e relativa de depinde de unde le iei.

Zic asta ca acum de cateva zile un alt amic la Fabia 1.2 a schimbat filtrele ulei, aer, polen si combustibil + 4L de Mobil 1 Super 3000 si a platit pe consumabile 330 de lei fara manopera de 50 de lei.

Eu anul trecut in oct am schimbat filtrul de aer, ulei si polen, fara benzina + 5L de Castrol Magnatec 5W40 si am platit 310 lei (cu tot cu manopera 40 de lei). Sunt curios anul acesta cu cat fac service-ul.

Si la Fabia si la Golf toate pe Mann.

LE: Si eu l-am intrebat daca a luat numai pe original sau ce? Si zice.. pai o chestie de exemplu pe original e 700 de lei si pe producator e 500. Eu unu am ramas masca de ce scoruri mi-o zis comparand cu a mea preturile la piese. Acuma deja poate ca e exagerat nu stiu ce sa zic.

LE2: Avea el ceva dreaptate. Acuma m-am uitat la UNIX pe site si am gasit termostat 318CI la 316 lei si la 472 de lei si la 72?!? La golf 1.8T intre 20 si 110 lei cel mai scump, in medie 40-60 lei unul OK.

Preturile difera de la producator la producator. Ala de 72 de lei cred ca e vreo facatura. Dar si 417 e prea mult...in fine aia e. Nu vreau sa fac flame si nici sa supar pe nimeni dar calitativ e mai bun BMW-ul. Iar piesele alea desi sunt scumpe tin mai mult.

La pisicul meu am dat cam tot cat ai dat tu dar am pus si filtrul de benzina si m-a costat toata tarasenia 380 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la 72 la 417 e cale destul de mare ... nu stiu daca diferenta de calitate o fi la fel de mare :( La banii astia, cred ca iti poti lua din cele de 72 roni, cate unul la 2 luni, si astfel le ai noi mereu ... :P

Eu mi le-am schimbat singur (Octavia 2, 1.6 FSI), cu aproape 300 roni ... fara bataie de cap, fara timp pierdut pe la service.

-104 roni - ulei aral High Tronic 5w40.

-34 roni - filtru polen

-42 roni - filtru aer

-45 roni - filtru ulei

-72 roni - filtru benzina (sper ca mi-am amintit exact preturile). Toate luate din targ de la Vitan, cladirile din beton, de pe mijloc (au acolo cei de la Mann vreo 2 magazine).

Aaaa ... am uitat inca ceva ... inca vreo 20 roni vinul de dupa ...

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la BMW sunt producatori si producatori. Daca intradevar exista termostat de 72 de lei apoi ala tine cat costa.

Mda deci banuiala mea s-a adeverit. Preturile pieselelor la o masina VAG (poate Audi nu) din generatia noua dupa 2005 sunt cam aceleasi cu ale unui BMW din anii '90...a mea fiind din '96, preturile sunt sensibil egale. Cand deja vorbim de generatia BMW de dupa 98-2000 deja e alta mancare de peste. Numai exista comparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit pe forum cum ca GTI de 150 HP, este cel mai lenes GTI, si ca ala diesel de 150 HP il face din toate punctele de vedere. Ei bine am gasit in cartea masinii mele cateva pagini cu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai 1.8T de 150 are 5 trepte si cuplu de 210NM pe cand GTI TDI ARL-ul tot de 150 are 6 trepte si cuplu de 320 NM. Un GTI e tot GTI si benzina ramane, cu dieselul nu ai senzatia aia sa in duci in 2 la 100 in ture sau in 4 la 170. :) Numai sa nu facem aici un diesel vs. benzina ca nu are rost.

Nu poti sa zici ca 1.8T-ul de 150 e tocmai lenes... dar nici cel mai puternic. Sa stii ce e potrivit la ce greuatea are masina si te poti distra cu ea la puterea pe care o are! Sa vezi tu ce lenes e 318CI de 118 cai cu automata... pana accelereaza la 100 mori incet. Date tehnice despre GTI-uri si ce motorizari s-au pus gasesti aici

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE tip de motor este , si este bun?

post-31748-1281441067_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fara cod nu cred ca o sa-ti poata spuna cineva mare lucru.. si parca pe GTI sunt de la 1.8 in sus(eu asa stiam).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seamana a azd sau bcb.da si tu mai multe detalii,gen kw...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul din poza e 1.6 16v 105 cai pe Golf 4/Bora. Poate avea urmatorele coduri motor: AZD sau BCB. Ambele sunt EU4. E un motor aspirat potrivit pe Golf, fara performante senzationale fiind ok si ca si costuri de asigurare si intretinere. Nu are varianta de echipare GTI, desi ceva asemenator e Golf IV 1.6 Sport... Asa ceva se poate gasi in Germania pana in 5500 maxim 6000E. Echipare Golf IV Sport se poate gasi si cu 1.6 FSI de 110 cai cod motor BAD care este de asemenea EU4.

post-37459-1281461926_thumb.jpg

post-37459-1281461934_thumb.jpg

post-37459-1281461940_thumb.jpg

post-37459-1281461965_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vedeti ce motor are 77 kw,si ar cam trebui sa va iasa...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul din poza e 1.6 16v 105 cai pe Golf 4/Bora. Poate avea urmatorele coduri motor: AZD sau BCB. Ambele sunt EU4. E un motor aspirat potrivit pe Golf, fara performante senzationale fiind ok si ca si costuri de asigurare si intretinere. Nu are varianta de echipare GTI, desi ceva asemenator e Golf IV 1.6 Sport... Asa ceva se poate gasi in Germania pana in 5500 maxim 6000E. Echipare Golf IV Sport se poate gasi si cu 1.6 FSI de 110 cai cod motor BAD care este de asemenea EU4.

Este azd pe bora, azi am fost sa fac un schimb cu masina din semnatura pe bora din 2003, fara esp (oarece cum de nu avea?), numai ca nu stiam ce cod are motoru. Ne intalnim si imi sare in ochi ceasurile in mph, si intreb daca a fost adusa din anglia, si incepe ca nu stie ca nu se pricepe ca asa a luat-o. Ma urca in masina sa dau cheie si vad ca volanu era aproape bagat in bord, si nu puteam sa bag degetul de dupa cheie. Am vrut sa deschid capota si ma apleca sa trag de maner si minune, manerul nu exista iat pedala de frana era cu mult mai sus decat celelalte. Ma uit indreapta si vad manerul de desch a capotei. Ma uit la motor asa de plicitseala cred, si arata ca naiba au strambat pe acolo sa faca schimbarile. Si uite asa mi-am pierdut timpul degeaba, cu unul care voia sa-mi dea teapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce zici tu inseamna ca a fost masina cu RHD de Anglia si a schimbat bordul. Bora din 2003 are sigur ESP. Probabil i-au pus un bord fara de pe o masina pre 2000 cand au facut transformarea. Nasoala masina atunci...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce zici tu inseamna ca a fost masina cu RHD de Anglia si a schimbat bordul. Bora din 2003 are sigur ESP. Probabil i-au pus un bord fara de pe o masina pre 2000 cand au facut transformarea. Nasoala masina atunci...

Da dupa ce ii spun ca nu ma intereseaza masina, imi zice ca ce diferenta mai vreau sa facem schimbul. Daca era dispus sa mai ofere si dif., inseamna ca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucruri dubioase rau se intampla in tara asta. Personal ti-as recomanda sa cauti sa gasesti masini GTI la persoane pasionate chiar daca ar costa mai mult. Intre BMW si GTI ..clar GTI.. totusi mai bine ai spune cam de ce suma dispui si te-ar ajuta colegii de pe forum cu ceva masini bune.. Cea de pe forum la vanzare este superba.. si ar veni de la un pasionat de masini.. care stie ce e aia un GTI autentic.. oricum e decizia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucruri dubioase rau se intampla in tara asta. Personal ti-as recomanda sa cauti sa gasesti masini GTI la persoane pasionate chiar daca ar costa mai mult. Intre BMW si GTI ..clar GTI.. totusi mai bine ai spune cam de ce suma dispui si te-ar ajuta colegii de pe forum cu ceva masini bune.. Cea de pe forum la vanzare este superba.. si ar veni de la un pasionat de masini.. care stie ce e aia un GTI autentic.. oricum e decizia ta.

Deocamdata nu dispun de nici o suma. Am deja un g4, la care am primit oferte de schimb, de genul : bmw sau g4 gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca e o intrebare prosteasca, dar de la cati CP este necesar montarea unui intercoler, la motoarele 1.8 t de 150 CP? Si se popate monta o turbina mai mare decat cea standard, fara sa faci un chip tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!