Jump to content

vw g4 GTI 179Cp sau BMW 318i 1895cmc


tibie
 Share

Postare recomandată

Sunt intr-o dilema ca sa zic asa. Nu stiu ce sa aleg si vreau parerile voastre in caz ca sunteti sau ati fost posesori al acestor masini. Bineinteles sunt bine venite si parerile celor care au auzit cate ceva despre aceste masinii si nu numai. Multumesc

VW GOLF 4 GTI

-179CP

-AN 2000

-EURO 3

-KM:162000

-ESP:NU

-CLIMATRONIC

-GEAMURI ELECTRICE (TOATE)

-COMPUTER BORD CU AFISAJ

-JANTE PE 16 GTI

-6+1 TREPTE

-SCAUNE RECARO

-XENON

-NEINMATRICULAT

BMW 318I 1895 CMC

-118CP

-AN 2000

-EURO 3

-KM:155000

-CLIMATRONIC

-GEAMURI ELECTRICE

-JANTE PE 17 OZ

-5+1 TREPTE

-NEINMATRICULAT

Pretul este identic pentru ambele masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tibie

    17

  • volnick1986

    15

  • mishake

    4

  • vw11wst

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

golful este euro 2. daca vanzatorul te-a mintit cu asta poate sunt si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golful este euro 2. daca vanzatorul te-a mintit cu asta poate sunt si altele...

pai in talon scrie e3 cica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce talon daca nu e inscrisa? + de cand scrie in talon norma euro? + ca vw nu are motoare pe benzina norma euro 3... vezi sa nu fie la fel si in cazul bmw-ului... doar la RAR poti alfla ce euro este...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iei in considerare si preturile de intretinere (piese, revizii, manopera) si asigurarile, ma refer aici la CASCO care se raporteaza la pretul catalog din anul 2000 al masinilor (nu stiu sigur dar nu cred ca se mai poate face casco pe masini mai vechi de 10ani, dar e un lucru care trebuie luat in calcul)

Daca sunt aduse de afara masinile acei km nu sunt reali. Eu inclin spre golf. versiunea de 179cp cu 20v s-au facut din 04/2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iei in considerare si preturile de intretinere (piese, revizii, manopera) si asigurarile, ma refer aici la CASCO care se raporteaza la pretul catalog din anul 2000 al masinilor (nu stiu sigur dar nu cred ca se mai poate face casco pe masini mai vechi de 10ani, dar e un lucru care trebuie luat in calcul)

Daca sunt aduse de afara masinile acei km nu sunt reali. Eu inclin spre golf. versiunea de 179cp cu 20v s-au facut din 04/2002

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Starting in 2002 with engine code AWP, all of the models of the GTI's 1.8T increased in factory boost pressure and horsepower from 150 bhp (110 kW) to 180 bhp (130 kW)

GTI aniversar

1.8T 20V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca Golful este un GTi normal resoftat, pentru ca in 2000 se fabrica doar GTI de 150 CP. Chiar si asa motorul golfului este mai capabil decat cel al BMW-ului. Trebuie luat in considerare si faptul ca BMW-ul este RWD si atunci intervin si probleme de acomodare daca nu ai mai mers cu masini la care puntea motoare este cea din spate.

Daca BMW-ul este modelul Compact iti recomand sa iei Golful fara sa stai pe ganduri. Am mers cu seria 3 compact (daca nu ma insel chiar cu motorizarea asta) si nu mi-a placut nici un pic. Mi s-a parut mai lenes char decat ALH-ul meu de 90 CP, consumul este destul de ridicat si interiorul este anost. Nici consumul golfului nu este de negljat, dar macar iti da ceva satisfactii motorul ala. Turbina face sa merite fiecare litru de benzina pe care il papa motorul.

Sper ca vei face alegerea cea mai buna pentru tine, dar eu iti recomand sa iei GTI-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in talon scrie e3 cica.

este norma de impozitare acel "e3" care la randul lui e urmat de "und D2 sau 3" si de aici rezulta asazisa norma EURO pe care o stim noi.

cert e asa cum a zis si colegul Ratonul la Vw nu exista motoare pe benzina cu norma EURO 3.

ca si sfat e sa le vezi/studiezi bine pe ambele. prima impresie e golful darr... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este norma de impozitare acel "e3" care la randul lui e urmat de "und D2 sau 3" si de aici rezulta asazisa norma EURO pe care o stim noi.

cert e asa cum a zis si colegul Ratonul la Vw nu exista motoare pe benzina cu norma EURO 3.

ca si sfat e sa le vezi/studiezi bine pe ambele. prima impresie e golful darr... :eek:

am un prieten care are un vw g4 cod motor sr de 1.6 105cp, este inmatriculat cu euro3, cum e posibil este din 05/2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cunosc foarte bine GTI-urile 4 si iti zic eu ca G4 1.8T GTI de 179 cai din 2000 NU EXISTA! Si mai ales 1.8T Euro 3 in Romania NICI VORBA! Exista doar (dupa cod motor):

AGU - D3 EU2 - 110kW/150 CP

ARZ - D4 EU2- 110kW/150 CP

AUM - EU4 - 110kW/150 CP

AUQ - EU4 (GTI Exclusive/25 Jahre Edition) - 132kW/179 CP

Ce am enumerat mai sus e valabil doar pt Europa. Exsita si alte 1.8T-uri pt USA care nu le stiu asa bine. Ai face bine sa nu iei un AGU sau ARZ si sa te trezesti ca dai o taxa de 3500E pe inmatriculare. Nu zic ca nu sunt motoare bune, dar 3500E e chiar exagerat.

Si eu iti recomand GTI-ul dar DOAR cod AUM sau AUQ. (AUQ e cam rar si cam scump).

Propunerea mea este un A4 1.8T din 2002 150 CP EU4. La acesta din urma taxa de poluare este de 3-400E.

Am gasit eu 1.8T de 163 CP 2002 cu piele, jante si clima la 6900E. Poate cele de 150 CP si fara piele le gasesi la un pret mai mic.

2. Legat de 318i. Am un amic care e adus acum 2 ani un BMW 318CI varianta coupe care mai mult ca sigur ca are acelasi motor ca si 318i E46 4usi care vrei sa i-l iei tu. La RAR i-au dat. Euro 3 pentru D4.

Deci se pare ca la noi la RAR VW primeste pt D4 --->EU2 iar BMW primeste pt acelasi D4---> EU3.

post-37459-1279574770_thumb.jpg

post-37459-1279574773_thumb.jpg

post-37459-1279574775_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Cunosc foarte bine GTI-urile 4 si iti zic eu ca G4 1.8T GTI de 179 cai din 2000 NU EXISTA! Si mai ales 1.8T Euro 3 in Romania NICI VORBA! Exista doar (dupa cod motor):

AGU - D3 EU2 - 110kW/150 CP

ARZ - D4 EU2- 110kW/150 CP

AUM - EU4 - 110kW/150 CP

AUQ - EU4 (GTI Exclusive/25 Jahre Edition) - 132kW/179 CP

Ce am enumerat mai sus e valabil doar pt Europa. Exsita si alte 1.8T-uri pt USA care nu le stiu asa bine. Ai face bine sa nu iei un AGU sau ARZ si sa te trezesti ca dai o taxa de 3500E pe inmatriculare. Nu zic ca nu sunt motoare bune, dar 3500E e chiar exagerat.

Si eu iti recomand GTI-ul dar DOAR cod AUM sau AUQ. (AUQ e cam rar si cam scump).

Propunerea mea este un A4 1.8T din 2002 150 CP EU4. La acesta din urma taxa de poluare este de 3-400E.

Am gasit eu 1.8T de 163 CP 2002 cu piele, jante si clima la 6900E. Poate cele de 150 CP si fara piele le gasesi la un pret mai mic.

2. Legat de 318i. Am un amic care e adus acum 2 ani un BMW 318CI varianta coupe care mai mult ca sigur ca are acelasi motor ca si 318i E46 4usi care vrei sa i-l iei tu. La RAR i-au dat. Euro 3 pentru D4.

Deci se pare ca la noi la RAR VW primeste pt D4 --->EU2 iar BMW primeste pt acelasi D4---> EU3.

uite ce am mai gasit, si stiu editiiile aniversare din america s-au numit 20jahre si s-au facut din 2001 parca

post-31748-1279613357_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt 2 modele de GTI aniversar, cel 25th Anniversary Edition (2001) de la 25 de ani de la inceperea fabricarii golf-uri si cel GTI 20th Anniversary Edition (2003) de la 20 de ani de la fabricarea primului GTI, in link-ul meu scrie exact despre fiecare. deja o dam in offtopic si incarcam topic-ul degeaba.

lista cu motoarele euro3 de pe vw golf mai jos:

post-53362-1279615099_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista de la RAR nu e completa. Si dupa cum zicea colegu mai sus AUM si AUQ sunt euro 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Aceasta lista o am si eu si nu e una oficiala. E data de ceva SUPLIMENT AUTO TEST si ii zice lista "EURO3" adica tot ce e in lista e minim EURO 3.

AUM si AUQ sunt defapt date de RAR EU4 desi sunt trecute in acesta. Mai simplu: benzinele din lista sunt EU4 iar TDI-urile sunt EURO3 (majoritatea. caexista si un TDI de 101 PS EU4 pus pe G4 Variant 2004->). Sper ca am fost destul de explicit.

LE:

Titlul PDF-ului original e:

"Lista informativ

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as zice clar golf 4 gti , dar din cate stiu in anul 2000 nu s-a fabricat 1.8T de 180 cp , doar ala de 150 , este euro 2 nu 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am mai gasit un GTI, cod AGU din 2000, 150HP, interior recaro leather, clima, geamuri electrice, xenon, comp cu afisaj, 160k km, coupe----la 3800 euro inmatriculat. Eu zic ca este un pret incredibil de mic, oare sa aiba ceva? La ce ar trebui sa ma uit inainte sa-l cumpar? Ce-i care detin GTI ii rog sa ma ajute cu posibile probleme intimpinate la acest model, ce ar trbuii sa urmaresc. Toata stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe scurt.... GTI-urile sunt de 2 feluri. Cele cu motor de 1.8 care defapt nu sunt GTI reale (sunt motoare 1.8 20 valve la 150 de cai) dar unii le considera GTI. Astea-s la preturi derizorii.

Daca vrei GTI tre sa cauti felul 2... adica cele ce au scaune recaro, linii rosii in interior, sunt din 2002 in sus si costa de la 5000 de euro in sus incepand de la cel de 150 de cai si in functie de KM. Restul e can can si teapa si nu e GTI, etc etc. Si eu ma uit cu drag ca as vrea un 1.8 GTI 180 de cai dar nici in Germania nu-l gasesc sub 8000 de euro... crezi ca in Romania sunt mai ieftine?

Acum sa revin on topic. Intre BMW si Golf GTI... nu as sta pe ganduri... GTI clar. Dar GTI nu masini necajite la 3500 de euro cu motoare de 1.8.

Un GTI are cel putin ceva rosu pe el. Cel mai simplu are scaunele Recaro, cel mai "complicat" are si ata de la volan in rosu si manerul cu scris rosu si GTI... adica cel pe care-l cauti tu.

Uite unu de vanzare: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=60359 asta e ceea ce cauti tu.

....si la care ravnesc eu dar n-am finante.... de as castiga la loto... numai ca trebuie sa si pun bilet sa castig :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha Aerofan. :)) Nu "nu sunt GTI reale" or fi GTI-uri false... Ai scris multe chestii aiurea in postul anterior si sunt convins ca multi de pe forum nu vor fi de acord cu tine. Descarca brosurile astea aici, apuca-te sa rasfoiesti si dupaia mai vorbim...

Ceea ce zici tu ca Golf IV GTI 25 Jahre Edition (2001) e signurul Gollf IV GTI e cam depalasat.

E ca si cum ai zice ca doar Golf V GTI Edition 30 (2006) sau Pirelli Edition (care au ambele 230 cai) sunt "adevaratele" Golf V GTI-uri... si ca cel initial ce a aparut in 2004 de 200 de cai nu ar fi GTI... sau... stai "are cel putin ceva rosu pe el" am uitat :banghead:

BTW: Cele "reale" cum le zici tu au tot 1.8, tot 20 valve si scaune Recaro la fel cele "care defapt nu sunt GTI reale". Diferenta e ca cele de 150 (AGU ARZ AUM) au 5 trepte si cele de 180 (AUQ) au 6 trepte + mici ornamente/cusaturi de editie speciala. Vrei sa zici ca al meu nu e GTI fiindca nu are nimic rosu pe el? :scratch: Ai si o poza cu stickerul din portbagaj/cartea service.

@tibie Fereste-te de AGU si ARZ neinmatriculate. Nu zic ca nu ar fi motare bune, dar taxa de poluare la ele e cam 3500 E. Gata inmatriculat la 3800 e OK, numai masina sa fie buna, ceea ce e destul de putin probabil si o sa bagi o groaza de bani in ea.

Sfaturi:

- vezi de ambreiaj sa nu patineze. sunt masini facute sa le dai in gura si se cam duc destul de des. volant e si aia o gramaaada de bani.

- uita-te sub el pe elevator cum arata. sa nu curga ulei sau sa fi fost baia crapata fiindca sunt joase, nu au scut si multa lume le ciupeste. atenite ca sunt masini care au predispozitie de a fi fost lovite.

- vezi sa nu fumege sau si sa consume ulei. cunosc cazuri de motor praf care consuma 1L la 1000 km

- cand i-l accelerezi in 2 vezi sa nu tremure si mearga in turatie liniar

- nu fa drive-test cu el cand e motorul cald ca poate ascunde multe chestii legate de pornirea la rece. vezi sa nu ii fluctueze relantiul si sa stea la relanti

- pot pierde antigel pe la furtune, dar asta nu e mare lucru ca e o problema comuna la Golf IV

- bucse, brate, etc te uit ca la oricare masina.

post-37459-1281045578_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha Aerofan. :)) Nu "nu sunt GTI reale" or fi GTI-uri false... Ai scris multe chestii aiurea in postul anterior si sunt convins ca multi de pe forum nu vor fi de acord cu tine. Descarca brosurile astea aici, apuca-te sa rasfoiesti si dupaia mai vorbim...

Ceea ce zici tu ca Golf IV GTI 25 Jahre Edition (2001) e signurul Gollf IV GTI e cam depalasat.

E ca si cum ai zice ca doar Golf V GTI Edition 30 (2006) sau Pirelli Edition (care au ambele 230 cai) sunt "adevaratele" Golf V GTI-uri... si ca cel initial ce a aparut in 2004 de 200 de cai nu ar fi GTI... sau... stai "are cel putin ceva rosu pe el" am uitat :banghead:

BTW: Cele "reale" cum le zici tu au tot 1.8, tot 20 valve si scaune Recaro la fel cele "care defapt nu sunt GTI reale". Diferenta e ca cele de 150 (AGU ARZ AUM) au 5 trepte si cele de 180 (AUQ) au 6 trepte + mici ornamente/cusaturi de editie speciala. Vrei sa zici ca al meu nu e GTI fiindca nu are nimic rosu pe el? :scratch: Ai si o poza cu stickerul din portbagaj/cartea service.

@tibie Fereste-te de AGU si ARZ neinmatriculate. Nu zic ca nu ar fi motare bune, dar taxa de poluare la ele e cam 3500 E. Inmatriculat la 3500 e OK, numai masina sa fie buna, ceea ce e destul de putin probabil si o sa bagi o groaza de bani in ea.

Sfaturi:

- vezi de ambreiaj sa nu patineze. sunt facute sa le dai in gura si la masinile astea se cam duc destul de des. volant e si aia o gramaaada de bani.

- uita-te sub el pe elevator cum arata. sa nu curga ulei sau sa fi fost baia crapata fiindca sunt joase, nu au scut si multa lume le ciupeste

- vezi sa nu fumege sau si sa consume ulei. cunosc cazuri de motor praf care consuma 1L la 1000 km

- cand i-l accelerezi in 2 vezi sa nu tremure si mearga in turatie liniar

- nu fa drive-test cu el cand e motorul cald ca poate ascunde multe chestii legate de pornirea la rece. vezi sa nu ii fluctueze relantiul si sa stea la relanti

- pot pierde antigel pe la furtune, dar asta nu e mare lucru ca e o problema comuna la Golf IV

- bucse, brate, etc te uit ca la oricare masina.

Da ai dreptate la 3800 de fapt este un pret fantoma, cu toate ca interiorul arata bestial, parca este neatins. La un test cu VAG-comul (sper ca am scris bine) cat de multe se pot vedea, adica poti sa vezi daca masina consuma ulei sau benzina mai mult decat e normal? sau motorul merge in parametri normali, turbo merge in regula? etc. Multumesc pentru raspuns .

Iar pentru altii , sa stiti ca de obicei cand postez ceva o fac documentat si nu incep sa vorbesc asa de capu meu, am citit tot ce se putea despre GTI pe vwforum, si in alte parti. Si ca o sugestie cred ca tot ce se discuta despre GTI ar fi bine sa fi un topic special, numai cu GTI deoarece sunt niste masini extraordinare. Eu am

post-31748-1281046194_thumb.jpg

Modificat de tibie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interiorul ala nu e original aia iti zic eu. E un interior Recaro retapisat pe la astaia care fac huse/imbraca in piele (naturala sau "ECO"). In plus nu am vazut volan bej veci pe GTI.

Cu VAG-COM-ul poti sa vezi anumite chestii dar nu tot. Mai mult probleme electronice/electrice, in nici un caz mecanice. Nici eu nu stiu mai multe detalii despre asta. Sorry.

Asa arata un Recaro de piele original...

PS: nu mai folosi QUOTE inutil :banghead: ca superi sefii.

post-37459-1281046760_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca este retapitat, interiorul ala arata al naibi de bine. Anyway, pretul este mult prea mic pentru asa masina si nu cred ca oferta e reala.

Apropo! M-am tavalit pe jos de ras la aia cu GTi-urile false :scratch:

:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu consider un GTI ca trebuie sa fie GTI, cum erau Golf 3 GTI. Din ce stiu eu acolo toate erau la fel. La G4 au motoare GTI insa si scaune normale nu cu rosu. Mie un GTI i-mi place sa arate ca un GTI nu G4 look cu motor de 1.8.... nu m-am exprimat eu bine dar in fine.

Ce ziceam cu reale si false trebuia pus intre ghilimele dar era seara si ma grabeam sa ma culc :icon_thumright:

Sunt eu mai pretentios, nu contest ca si celelalte sunt GTI insa pentru mine doar cel ce are rosu in interior e considerat adevaratul GTI ca asa-mi fac upgrade cu un motor de 1.8T si gata... am GTI ceea ce nu mi se pare in regula. Primul GTI a iesit in rosu interiorul tocmai pentru a evidentia ca e GTI si tocmai asta e efectul cand ai un GTI sa se vada rosul ala ca altfel nu arata a GTI.... parerea mea.

Bafta in alegere.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa 1.8T mai pune... interiorul Recaro standard, volanul de piele in 3 spite si schimbator imbracat in piele (nu musama), jantele de minim de 16 standard, bandourile in culoarea masinii... si poate mai sunt si altele, dar e dimineata si mi-e somn... :P Acuma ai un GTI. Si inca o observatie: pe Golf IV GTI nu au fost numai motoare 1.8T.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ai avut dreptate in ceea ce priveste afirmatiile facute asupra interiorului, am obs si eu cateva chesti cum ar fi:

1- inscriptia cu ”airbag”, nu se vede deoarece a fost acoperita cred eu.

2- in parte superioara - fata, a scaunului trebuia sa scrie recaro

3- la 160k, km nebun sa fi si nu ai cum sa pastrezi interiorul in starea aceea, mai ales volanul care in poza pare ca si neatins

4- la partea de jos sunt prea multe dungii (cusaturi) fata de cele originale

Oricum toata stima celor care au realizat acel interior, dupa mine se pricep extraordinar.

Si totusi chiar daca nu este interiorul original, nu ma derajeaza asa tare, mai ales ca arata fff ok, chestia importanta este sa mearga masina ok.

Si multumesc pentru timpul acordat, si sfaturile pe care mi le-ai dat, si multumesc si celorlalti care si-au spus parerile si au impartasit din experienta lor ce-mi era necesar.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!