Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Tb sa ai unghi fuga perfect- apoi mergi la drum , o tii pe drept , pui volan cum trebuie pe pozitie , vezi grade sa fie pe 0 si asta e . (Dupa ce iti cumperi spira )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am comenzi volan dar canxonul nu mai funcționează.E fără esp,doar asr.În cazul asta iau doar o spiră fără esp și o montez ? Ce trebuie să am în vedere la montaj.volanul sta puțin spre dreaptă ,îl pun la 0 din coloană casetei sau din volan ? Mulțumesc.

 

doar o montezi, verifici sa fie la jumate spira si rotile sa nu fie virate. Montezi si stergi eroarea de pe airbag.

 

Tb sa ai unghi fuga perfect- apoi mergi la drum , o tii pe drept , pui volan cum trebuie pe pozitie , vezi grade sa fie pe 0 si asta e . (Dupa ce iti cumperi spira )

 

Iulicu, de unde sa vada gradele.... ca e fara ESP, spira e chioara, fara G85 - e doar cu banda pentru claxon si airbag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Aceasi problema o am si eu, iar dupa ce am citit topicul acesta de mai multe ori, nu am reusit sa inteleg. Astazi m-am hotarat sa intreb, poate cineva imi poate da cateva raspunsuri clare.

 

Am un golf 4, 1.6 16v 2001 105cp, a fost lovit frontal, insa nu foarte tare dar au sarit airbag-urile. Am cumparat SH airbag volat si airbag passager + centuri care s-au blocat si ele chiar la un soc destul de mic si le-am montat la un service, insa nu am luat si senzorul frontal de la airbaguri. 

 

 Ceea ce vreau eu sa intreb este daca, ii cumpar acum senzorul de airbag frontal, si il montez, airbag-urile vor fi functionabile? O sa-mi mai apara martorul in bord? Trebuie schimbat computerul de la airbag, as vrea mai multe detalii clare sau o indrumare in ceea ce trebuie sa fac.

 

Va multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se repara computerul tau 100%.

Dupa aceea faci diagnoza si stergi erorile stocate si ai masina cu airbagurile perfect functionale (ca de fabrica)

Florin - nu vazusem ca nu are esp ... merci pentru corectare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este senzorul frontal de airbag la care te referi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Aceasi problema o am si eu, iar dupa ce am citit topicul acesta de mai multe ori, nu am reusit sa inteleg. Astazi m-am hotarat sa intreb, poate cineva imi poate da cateva raspunsuri clare.

 

Am un golf 4, 1.6 16v 2001 105cp, a fost lovit frontal, insa nu foarte tare dar au sarit airbag-urile. Am cumparat SH airbag volat si airbag passager + centuri care s-au blocat si ele chiar la un soc destul de mic si le-am montat la un service, insa nu am luat si senzorul frontal de la airbaguri. 

 

 Ceea ce vreau eu sa intreb este daca, ii cumpar acum senzorul de airbag frontal, si il montez, airbag-urile vor fi functionabile? O sa-mi mai apara martorul in bord? Trebuie schimbat computerul de la airbag, as vrea mai multe detalii clare sau o indrumare in ceea ce trebuie sa fac.

 

Va multumesc frumos.

 

nu ai asa ceva.

 

montezi airbag-urile si stergi data crash la modulul airbag care il ai tu - necesita rescrierea eepromului acestuia, sau schimbi modulul airbag.

 

altfel nu poti scapa de eroare/martor din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări din nou,am reușit să schimb spiră și să sting martorul airbag (funcționează și claxonul ).Nu reușesc să pun volanul drept din colană/casetă direcție.Am desfăcuți dar nu am găsit poziție mai aproape de 0°,asa ca am montați cum A fost.Înainte să demontez prima dată coloană față de casetă era la 0°.Cum pot să repoziționez să stea drept.Menționez ca volanul este la semn pe coloană.Acum trebuie să am grijă să nu virez maxim stânga ca să nu se rupă iar spiră.Lamuriti-ma cum fac să pun volanul /coloana drept din casetă.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spira trebuie pusa la jumatate - ai o fanta pe carcasa acesteia - dreapta, unde trebuie sa vezi o zona galbena in interior - daca e asa, este la jumate - si atunci poti sa virezi cat vrei, nu va rupe spira.

 

mai departe, mergi cu masina si pune volanul pe drept. 

 

unde vezi tu gradele.... ca ai zis ca nu ai ESP ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am esp.Bun,m-am exprimat greșit.volan drept nu 0 °.spiră A fost pusăla jjumătate de persoană de la care am luat.Am montați dar îmi e frică să virez stânga maxim ca să nu o rup iar.Nu înțeleg de ce înainte să dau bordul jos volanul stătea drept iar după remontare în același poziție coloană/casetă direcție sta înspre dreaptă aproape un sfert de tură.Volanul A fost la semn,așa l-am și montat înapoi după ce am schimbat spiră.Acum vreau să îl pun drept .Singură soluție o văd ca să iau volanul de la semn și să îl pun drept.Ce s-ar putea întâmplă în cazul acesta ?

Deoarece volanul sta spre dreaptă cu siguranță la viraj maxim stânga o să rup spiră din nou.Va mulțumesc pt ajutorul acordat până acum. Mai ajutati-ma să pun volanul drept.Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca nu s-a aliniat coloana, caseta... ce s-a lucrat pe acolo.

 

pui spira la jumatate, asa cum ti-am explicat.

 

pui volanul drept.

 

si atat.... dupa care invarti linistit, pana la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merși pt sfat.spiră am puso ieri ,am stins și martorul.mai rămâne sa iau volanul jos și să îl pun drept.Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nu ai asa ceva.

 

montezi airbag-urile si stergi data crash la modulul airbag care il ai tu - necesita rescrierea eepromului acestuia, sau schimbi modulul airbag.

 

altfel nu poti scapa de eroare/martor din bord

 

 

 

Rescrierea eepromului se poate face in orice service? Sau este ceva mai cu dichis? Eu inca nu am senzorul pentru aceste airbag-uri montat, defapt nici nu-l am cumparat, trebuie cumparat dupa un cod anume sau se potriveste orice senzor pt airbaguri fata destinat pentru golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescrierea eepromului o face un electronist sau softist care se pricepe. Si nu inteleg la care senzor te tot referi tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescrierea eepromului o face un electronist sau softist care se pricepe. Si nu inteleg la care senzor te tot referi tu.

 

Senzorul care declanseaza airbag-ul la impact, (v-am povestit in primul post ca masina a suferit o tamponare frontala care a activat ambele airbaguri (sofer + passager).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti s-a mai zis, pui airbaguri noi/sh functionale, inlocuiesti centurile si rescrii sau inlocuiesti modulul airbag.

Tot aici ti s-a spus ca modulul tau se repara 100% (posibil sa mearga reparat fara sa-l dai jos de pe masina)...si cam atat.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii unde e pozitionat senzorul ?

Nu, nu stiu, trebuie sa-l cumpar dupa care merg cu masina intr-un service pentru rezolvarea problemelor de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta te intreb , stii ce sa cumperi ?

 

Nu, nu stiu sa cumpar, intrebam mai sus daca se cumpara dupa codul de la modulul de airbag sau pur si simplu un alt serzor destinat unui golf4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca nici pana acum nu ai inteles ca nu exista alt senzor frontal in afara de modulul de aitbag care se poate rescrie, asta e....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare,


 


Si eu am probleme cu martorul airbag care nu se stinge. Cred ca este vorba de unul din airbag-urile de la scaune. Din cate am citit aici pe forum trebuie curatate, intarite, sau chiar puse pe direct mufele si este posibil sa scap.


Problema este ca nu stiu exact la care din scaune am eroarea. Este cineva din Craiova ce ma poate ajuta cu o scanare pentru a vedea unde este buba? Evident, din partea mea vine berea   :D


Multumesc anticipat!


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am avut problema dupa ce soția mea a aspirat si a atins firele de la scaunul șofer mi sa aprins in bord .Am fost la un servis si a pus testaru si mi-a șters eroarea de airbag acuma nu mai sta aprins

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

 

Si eu am probleme cu martorul airbag care nu se stinge. Cred ca este vorba de unul din airbag-urile de la scaune. Din cate am citit aici pe forum trebuie curatate, intarite, sau chiar puse pe direct mufele si este posibil sa scap.

Problema este ca nu stiu exact la care din scaune am eroarea. Este cineva din Craiova ce ma poate ajuta cu o scanare pentru a vedea unde este buba? Evident, din partea mea vine berea   :D

Multumesc anticipat!

 

 

fara scanare/diagnoza, nu ai cum sa stii care este .... in aria cu Prestari servicii, vezi ce coleg avem pe langa tine.

 

Salut si eu am avut problema dupa ce soția mea a aspirat si a atins firele de la scaunul șofer mi sa aprins in bord .Am fost la un servis si a pus testaru si mi-a șters eroarea de airbag acuma nu mai sta aprins

 

tester....

 

acum, vezi daca se va aprinde relativ repede.... atunci trebuie verifica/remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, 

 

exista vreo sansa sa iti poti da seama daca softul de pe un calculator de airbag a fost rescris? Din ce am citit pe aici, voi nu recomandati rescrierea acestui modul, asa ca m-am decis sa il inlocuiesc. 

Cum ma pot asigura ca acest calculator nou (acelasi cod ca cel actual) este unul curat, neimplicat in vreun accident?

 

Va las mai jos si scanul, poate ma ajutati cu un sfat.

 

 

Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 A
   Component: 27 AIRBAG VW51 01     02  
   Coding: 12855
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 224B0C03AE3A2A0EA27-5000
 
7 Faults Found:
00595 - Crash Data Stored 
            35-00 - -
01214 - Crash Data for Belt Tensioner Stored 
            35-00 - -
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00654 - Seat Belt Tensioner Igniter; Driver Side (N153) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00655 - Seat Belt Tensioner Igniter; Passenger Side (N154) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131) 
            32-10 - Resistance Too High - Intermittent
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!