Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Inlocuieste si vezi .

Adica fa treaba , nu vorbe !

O sa ai nevoie si de diagnoza , oricat te vei feri .

Pentru ca trebuie sa vezi ce ai facut . Ce , daca nu ai nimic aprins in bord dupa ce montezi , nu pui diagnoza sa vezi ce ai facut ?

Sau poate nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va tin la curent!

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Salut!

Problema AIRBAG rezolvata!

 

Schimbat AIRBAG pasager, centura pasager si senzor impact.

Dupa schimbarea acestora la diagnoza codurile de eroare:

01218 si 00655 nu mai erau! au disparut odata cu schimbarea componentelor mai sus enumerate.

 

Au mai ramas codurile:

01227 si 01214 (inainte de a schimba componentele toate cele 4 coduri erau prezente)

Am dat stergere eroare si s-au STERS!!! totul a durat 1 minut.

Totul functioneaza perfect, martorul se aprinde la punerea contactului si se stinge imediat dupa aceia.

 

PRECIZEZ !

NU sa chimbat modulul AIRBAG!

NU sa reprogramat modulul AIRBAG!

Pur si simplu s-au sters erorile.

S-a facut diagnoza dupa aceia de doua ori si acelasi rezultat: NO CODE.

 

DA! a mers si exista si o explicatie:

 

    ROSS-TECH

 

01227 - Crash Data Stored for Side Airbag; Passenger Side

Possible Symptoms
  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON
Possible Causes
  • Vehicle Involved in Accident
Possible Solutions
  • Check/Repair Vehicle Airbag System
  • Clear Fault Codes
Special Notes
  • Depending on the Generation of the Airbag Control Module this Fault Code may be reset/cleared up to 2 times. If the Code is stored another time, the Control Module will store a different Fault Code (Control Module: Faulty) and needs to be replaced.
  • Specific Details (i.e. under which Circumstances the Module would need to be replaced or can be reused) can be found in the Factory Repair Manual for each Model.

 

Referinta modul AIRBAG: 1C0 909 605 A  (asta am eu pe masina) vw Bora 1.9 tdi ATD 101 cp an 2002

AIRBAG-ul scaun, centura si senzorul de impact provin de pe un Golf 4 din 2003 si aveau aceleasi referinte ca ale mele, masina avea AIRBAG-urile frontale sarite dar nu cele laterale asa ca le-am luat si au mers!

 

Multumesc pentru raspunsuri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu o problema: de curand am avut un incident in trafic si mi-a sarit airbag-ul pasager si cel de la sofer, iar centura de la sofer a ramas blocata, nu ma princep care ar fi solutia pentru a remedia problema, da am cateva nelamuriri. 

 

1. Airbag-urile(sofer/pasager) ce trebuie sa contina ca sa fie compatibile si sa functioneze?

2. Am inteles ca centura blocata trebuie inlocuita, nu?

3. Pe langa cumparat, inlocuit si verificat, de ce piese as mai avea nevoie pentru a rezolva problema?

4. Cum se pot inlocui airbag-urile fara ca atunci cand conectez mufele sa faca poc? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuiesti fara borna la baterie pusa .

Piese iti poti lua compatibile de pe alta masina ca a ta .

Calculatorul de airbag se repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut am si eu o problema .Detin un vw golf 4 1,9 TDI 116 cp din 1999 si ieri soția mea a dat scaunul fata stânga ,mai im fata si apoi mai înspate si mi sa aprins airbagul in bord si nu se mai stinge mașina nu a fost lovită sau alte incidente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat pus pe tester - tot cu acesta o sa il si poti stinge dupa ce vezi si remediezi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema .Detin un vw golf 4 1,9 TDI 116 cp din 1999 si ieri soția mea a dat scaunul fata stânga ,mai im fata si apoi mai înspate si mi sa aprins airbagul in bord si nu se mai stinge mașina nu a fost lovită sau alte incidente

 

cand inregistreaza eroare pe airbag, martorul nu se mai stinge singur - necesita un tester - daca nu se va sterge si este de la mufele de sub scaun, trebuie sa faci legaturile pe direct, dupa care stergi eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua !

 

Am mai postat aici mica mare problema pe care o am de ceva timp....din 2005 la masina mea Seat Leon 1M  1,9TDI fabricatie 2000.....masina a suferit un accident si are airbag-urile sarite (sofer + pasager) centurile declansate (blocate)......De ceva timp mi-am cumparat airbeg-urile si centurile, le-am montat pe fiecare in parte (sunt luate de pe masina fara accident acelasi model)....Am martorul din bord aprins pe airbag....cum fac sa resetez si Data Crash din calculatorul de Airbag sa se stearga martorul ?......

"(cineva a intrat cu o interfata pentru diagnoza auto ceva gen VCDS 12.12.....si nu a reusit sa stearga mesajele memorate.....asta din cauza ca nu s-a sters data crash ?)"

Cum pot face functional sistemul ?

 

MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu ai ce sa faci cu VCDS-ul.

 

trebuie rescris dump-ul la modulul de airbag, ca sa stergi crash data. Necesita cunostinte avansate si ceva scule dedicate - nu merge cu Vag Com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact cum spune si Florin , crash data se sterge cu alte scule , calculator dat jos de pe masina .

Se rezolva 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut. Aseara, dupa ce am pus contactul si am asteptat sa se stinga becurile din bord pentru a porni, am observat ca becul martor airbag nu se mai stinge. Acest lucru s-a intamplat din senin, cu o seara inainte lasand masina in parcare fara nici o problema cu airbagul. Mentionez ca am mai avut o astfel de problema cu aibag-ul din dreapta, si anume firele care intra in el probabil ca nu faceau contact bine. Dupa ce le-am intarit contactele si am sters eroarea, a fost ok pana acum (a durat cca 9 luni bucuria). Cine m-ar putea ajuta sa incerc sa sterg eroarea sau sa scanez cu un vagcom, sa-mi dau seama daca este tot de la airbag-ul din dreapta? Sunt in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, as avea o sugestie pentru modulul de airbag... Eu am avut o problema asemanatoare la modulul de airbag care a inregistrat crash data (martorul de airbag a ramas aprins) ca urmare a unei inundatii si nu ca urmare a unui accident (VW Golf IV, fabricatie 2004). Nu se stergea eroarea, am incercat cu tot felul de interfete VAG COM cu licenta si fara, care teoretic ar fi trebuit sa poata modifica (scrie) in modulul de airbag. Practic nu a reusit nimeni, implicate fiind si vreo 2 persoane gasite de pe acest forum. Care insa m-au ajutat cu recomandari ce au dus la rezolvarea problemei (multumesc Florin!). Am schimbat si modulul cu un altul avand acelasi cod identic, dar care tot n-a putut fi scris (mai bine zis nu vedea componenta airbag cortina daca imi aduc bine aminte). Intr-un final am mers la cineva care avea un dispozitiv de RESETARE a modulului de airbag special pentru gama VW. A facut un RESET pe modulul original care inregistrase crashdata, a durat 1 minut si problema a fost rezolvata. Persoana respectiva este din Constanta.

Din cat am inteles, desi n-am ajuns pana acolo, o alta solutie este resoftarea completa a masinii, adica si modulul central si centrala de airbag.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua,va rog lamuriti-ma cu o problemă legata de senzor airbag aprins.Ieri am schimbat caloriferul habitaclu și am luat bordul cu totul desfăcând și coloană de direcție de la casetă.Se pare ca după remontare nu am pus volanul chiar drept,iar la primul viraj maxim s-a aprins martorul de la airbag ( reșițence too high ) și parcă a trosnit ceva prin volan.Oare ce s-a putut intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plesnit spira. Claxonul si comenzile de pe volan mai merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a trosnit - e spira 100%, exact cum spune si colegul Pronet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caz in care, ori incerci reparatia ei, ori cumperi una SH.

 

 

daca masina este cu ESP, ai nevoie de spira cu G85 incorporat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am comenzi volan dar canxonul nu mai funcționează.E fără esp,doar asr.În cazul asta iau doar o spiră fără esp și o montez ? Ce trebuie să am în vedere la montaj.volanul sta puțin spre dreaptă ,îl pun la 0 din coloană casetei sau din volan ? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din volan, ca doar de acolo am inteles ca l-ai decalat. Te uiti pe semn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!