Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Indiferent ce borna scoti (+  -  x  :   :lol:  ) nu cred ca reusesti sa stingi airbagul decat cu tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti borna (+) de la acumulator si dupa 10-15 secunde o montezi.

Cel putin la golf 4 merge asa

 

 

Indiferent ce borna scoti (+  -  x  :   :lol:  ) nu cred ca reusesti sa stingi airbagul decat cu tester.

 

corect.... nu merge altfel.... deci, madalin - nu e corecta procedura descrisa de tine.

 

numai cu tester-ul - fie el VCDS/VAS sau altul compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,ìmi cer scuze dacà dacà sìnt off topic,dar vàd cà aici discutiile sint mai aprofundate.E vorba de un passat b6 din 2007 si zilele trecute schimbind ornamentele(plasticul)de la bord din gresealà am scos mufa de la ornamentul autoradio(si doar stiam ca nu trebuie scoasà),bineìnteles cà sa aprins martorul in bord si fàcìnd o scanare a apàrut asta:

Address 15: Airbags        Labels: 3C0-909-605.lbl
   Part No SW: 3C0 909 605 M    HW: 3C0 909 605 M
   Component: 0B AIRBAG VW8   032 2522 
   Revision: 12032000    Serial number: 003B1P3KDP0F 
   Coding: 0012354
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 3064A7AAA338729

2 Faults Found
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON
01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145)
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON

 

am reusit cu vcds-ul sà sterg ambele erori dar imediat prima reapare,am tot incercat dar nu reusesc sà o sterg,apare mereu asa:

                Address 15: Airbags       Labels: 3C0-909-605.LBL
Control Module Part Number: 3C0 909 605 M    HW: 3C0 909 605 M
  Component and/or Version: 0B AIRBAG VW8   032 2522
           Software Coding: 0012354
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00001
                      VCID: 3064A7AAA338729
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

mentionez cà inainte de a scoate acea mufà,la scanàri masina nu a mai avut probleme de airbag,Và rog,ce as putea face?Và multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De intarit contactele de la mufa de airbag din volan.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr ràspuns Al Bundy,dar nu e ciudat cà inainte de a scoate mufa airbagul nu a mai avut probleme?cìnd am vàzut cà nu se sterge m-am gìndit si eu la mufa din volan dar parcà asteptam confirmarea de la tine.multumesc iar si cum am timp voi incerca sà curàt contactele la mufa din volan,sper sà nu fie chiar asa de complicat de desfàcut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ciudat !

AlBundy ti-a spus sa le intaresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlBundy iartà-mà cà insist dar poate avea o legàturà faptul cà am umblat si la mufa ESP de lìngà schimbator,cind am schimbat ornamentele?mutumesc din nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are.

 

Asta doar daca interfata ta interpreteaza corect codurile de eroare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un vag-com 11.11.3 si pìnà acum nu mi-a creat probleme,oricum multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am aprins martorul de airbag si la scanare am urmatoarea eroare:0065-Seat Belt Tensioner Igniter Passanger

                                                                                                         Side (N154)  29-10 Short to ground-intermitent

Din ce am inteles am probleme la mufa de la centura de siguranta.Daca ii anulez mufa si leg firele pe direct si izolez firele cu tub termocontractabil fac o treaba buna?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conform erorii am scurt-circuit la masa.ma gandeam ca daca elimin mufa si pun ce le 2 fire pe direct scap de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe direct da , nu sa le legi intre ele , asa s-a inteles din exprimarea ta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legarea firelor (eliminarea mufei) se face daca ai scurt la plus  = circuit deschis, asa fiind la masa trebuie vazut unde atinge la caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy deci sa inteleg ca mie imi atinge un fir de caroserie?Si de aici sa am scurt-circuit la masa?

Ce trebuie sa fac?Sa verifc tot cablajul care duce la mufa de la centura de siguranta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifici cablajul de la centura - merge pe langa prag....trebuie sa demontezi trimurile de plastic de pe prag, pana in pillar A.... cel de la picior stanga pasager.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare baieti...am si eu o prob cu passatul din semnatura....mai bn zis o noua problema,,,,mi s a aprins din senin cand am pornit masina martorul de airbag...din nou...asta dupa ce in urma cu o sapt se intamplase la fel dar am curatat mufele si am sters eroarea....acum imi da ceva de genu:

00003 Control module

0014 Deffective-MIL ON

are cnv o rezolvare si la prob mea? ma poate indruma spre cnv? din cate am citit trebuie rescris modulul....dar parerea mea e ca  trebuie tratata si cauza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca daca il rescrii si face la fel , e problema interna

A aparut din cauza fluctuatiilor de voltaj

Am gasit 3 pana acum , care nu s-au putut repara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cn sa l rescriu? cat costa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Seara,

Acum ceva timp am scanat masina si am gasit 2 erorii legate de airbag:

-00655-seat belt tensioner igniter passanger side (N154)

29-10 short to ground-intermitent

-00655-seat belt tensioner Igniter passanger side (N154):rezistantece too hight

 

Am incercat sa sterg erorile dar dupa cateva secunde se aprindea din nou.

Am citit pe ross tech ca daca ai scurt circuit la masa sau scurt circuit la plus sa nu stergi DTC.Oare sa fi sctricat ceva?Ca dupa ce am vazut erorile am sters erorile dupa care martorul sa stins si dupa cateva secunde sa aprins iar.

Mufa de la centura de siguranta am anulat-o si firele le-am pus pe direct.

 

Ce pot sa ii fac ca ma inebunit aceste erori la care nu le dau de cap :banghead:

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa rezolvi problemele aoarute pe fire, unul da la amsa undeva sau chiar in mufa si celalalt ai un contact slab,posibil tot in mufa ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am sters eroarea,fara sa mai sterg firele,am mai mult de o luna de zile dar nu a mai aparut

Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!