Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Nu ajunge un post pentru prostia de mai sus, era nevoie si de asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Citeste regulamentul.

2 o problema se posteaza intr-un singur topic, tu ai mai scris problema ta aici: http://vwforum.vwfor...ost__p__1519701

Acum intelegi ?

3. Scrie si tu cat mai corect romaneste si gramatical.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A iesit gazul din butelie , butelia e mai `puternica` :biggrin: Tu vorbesti de airbag sau de instalatia de gaz? :biggrin: ( scuze dar nu m-am putut abtine ).

Daca ai posta un log scanare de pe modul sa vedem ce set de erori, sau eroare iti apar, am putea sa discutam concret si la subiect.

Vorbesc la modul cel mai serios, un log de pe modulul de airbag sau macar un cod de eroare ar elucida misterul. ;)

Modificat de cniky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic asa mi-a spus ca a iesit gazulde la airbag, iar al doile ca am buteliecu seria de passat, eu nu ma pricep la chiestiile astea. o sa o duc iar la mecanic si dupa o sa va arat erorile, in bord imi scrie airbag guasto. as fi vrut sa vad ce credeti voi despre ce spun mecanicii la cere am fost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai putin important ce credem noi despre anumiti mecanici, important e cred sa iti rezolvi problema.

Mergi, fa rost de logul scanarii si/sau codurile de eroare ce apar pe modulul airbag, posteaza-le aici si putem discuta concret pe subiect.

O seara buna. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De ceva timp am becul de airbag si cel de ESP aprinse. ESP-ul l-am rezolvat prin refacerea unor lipituri de la mufa din interioul senzorului G85 (e un topic despre asta).

Pentru airbag am:

00588 - AIRBAG Igniter; Driver Side (N95)

32-10 - Resistance too High

Initial am zis ca este de la panglica, sau spira, cum i se mai zice, dar am masurat fiecare pin in parte, de o parte si de alta (inspre volan si inspre coloana de directie - sunt 5 pini) si cablurile sunt neintrerupte. Mufa pentru ESP este separata de cea pentru airbag si claxon. Mufa de ESP este neagra, iar cea de airbag + claxon este galbena. Pentru cine e nevoit sa umble in zona asta, e bine de stiut ce culori au cablurile, mai ales ca inspre volan ele au un cod al culorilor, iar de cealalta parte a spirei, alt cod...

Astfel:

in partea dinspre volan: claxonul: maron + negru, airbag-ul: albastru + maron.

De cealalta parte a spirei: claxonul: maron + albastru-maron , airbag-ul: alb + galben

Ce e bine de stiut...mai ales pentru cei care au eroarea cu Resistance too low (scurt- 2 fire care se ating), dar si pentru cei cu resistance too high(un fir intrerupt in panglica, si l-ati identificat ): mufa pentru airbag + claxon are 5 pini, dar din care sunt folositi numai 4...asa ca se poate muta firul intrerupt (resistance too high) sau unul din firele care se ating (resistance too low), pe pozitia nefolosita (pentru a avea acces sa schimbati pozitia firelor in mufa, se ridica un mic capacel de pe mufa inscriptionat cu siglele VW Audi - el are culoarea neagra pe mufa dinspre volan si roz in mufa de cealalta parte a spirei.

Inca un lucru interesant, tot pentru cei care au eroarea cu rsistance too low: mufa pentru airbag dinspre volan are in interiorul ei o protectie - pinii din mufa corespunzatori airbag-ului (firele albastru si maron) se pun in scurt la scoaterea mufei, tocmai pentru a preveni crearea de diferenta de potential la airbag. Deci cand mufa airbagului + claxon este scoasa, airbag-ul sta in scurt. Lucrul asta se face prin 2 bunghiuri de plastic din mufa mama, de pe carcasa spirei, aflate in pozitiile 1 si 2. Cand mufa se afla conectata, cele 2 bunghiuri ridica lamelele care scurtcircuiteaza pinii corespunzatori airbagului astfel incat cablurile airbag-ului nu se mai ating. Daca bunghiurile astea sunt rupte, sau nu isi mai fac bine treaba (cum am gasit si la mine), airbag-ul ramane in scurt => resistance too low.

Dupa investigatiile astea, problema mea persista. Probabil e vreun fir intrerupt intre centrala de airbag si spira...sau poate un contact prost chiar la centrala de airbag...Mai sap.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fiecare pin mama din locasul mufei si strabge lamela din ele care face contact cu pinul tata, asta la fiecare mufa de pe traseu, inclusiv cel de la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Al Bundy! Asa am sa fac, probabil cand se va mai incalzi un pic. Mi-ar fi mai usor daca as avea o schema cu cablajul dintre airbag si centrala ca sa vad exact unde sunt mufele, si sa nu desfac aiurea. Asa ca daca e cineva care detine...ii multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la mufa care intra spira de la volan si in mufa de la airbag din volan si cea de la spira care se vede dupa ce dai airbagul jos. nu exista o alta mufa intre centrala de airbag si mufa de la spira.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bypass-at spira si am legat cu niste cabluri airbag-ul direct in mufa de dupa spira, si eroarea s-a pastrat...deci contactul prost e undeva intre mufa de dupa spira si centrala airbag. Cablurile in mufa sunt ok, ca am masurat in spatele pinilor in fiecare din mufe, si exista continuitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Spune-i si mie te rog cum se face adaptarea unui modul airbag nou pe masina. Este vorba despre o fabia2 la care am schimbat airbag-urile si modulul de comanda. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

am si eu la golful meu din 2001 aprins martorul de airbag pe bord. Am ramas acum 2 saptamani fara baterie dupa ce am uitat farurile aprinse, iar dupa ce am repornit masina mi-a aparut mesajul "airbag fehler" si martorul respectiv pe bord. Scaunele nu au fost "bruscate", tocmai din aceasta cauza cred ca are legatura cu pierderea curentului. Din pacate nu am posibilitatea prea curand sa scanez masina si as dori sa stiu daca a mai patit cineva asa ceva, si care pot fi urmarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa se stearga, dar am intalnit si masini la care calculatorul de airbag a "intrat in balarii" , fiind alimentat cu tensiuni intre 7-12V.

Fa diagnoza si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca martorul nu s-a aprins dupa miscarea scaunelor sau vreo groapa puternica, atunci o sa ai o eroare pe comunicatie.

Nu se intampla nimic, doar ca sistemul de airbag-uri nu iti functioneaza, cat ai martorul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, la golf IV, 2.0, benzina, martorul airbag aprins in bord.

dupa scanare arata cam asa :

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 605 A

Component: 0F AIRBAG VW5 01 0004

Coding: 12358

Shop #: WSC 00046

VCID: 356A238A631B60B4

2 Faults Found

01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)

37-00 - Faulty

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

Bineinteles ca la stergere codurile apar imediat la loc.

Prima eroare este mai veche dar a doua a aparut recent.

Din ce am citit pe Ross Tech, codul 65535 apare la unele module dupa scanare.

Stie cineva daca exista vreo procedura sau alta interventie pentru a fi readus la normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescriere soft si schimbare crash senzor. Sau vazute firele pana la el,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rescriere soft si schimbare crash senzor. Sau vazute firele pana la el,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, azi am scanat masina si mi-a dat eroarea asta.

00589 - Airbag Igniter 1; Passenger Side (N131)

32-00 -- Resistance too High

E de rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu. Banuiesc ca ai martorul din bord, aprins. De obicei problema e de la cablaj, de la conectori.

1. verifica conectorii

2. verifica airbag-ul, daca e acolo - asta daca ai cumparat masina acum, si nu stii ce e cu ea. Daca masina o ai demult, si ti-a aparut eroarea acum, verifica mufa.

daca dupa ce bagi mufa bine, tot nu se sterge eroarea, taie mufa si leaga firele pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina o am de 4 ani. Martorul sa aprins singur, am desmontat torpedoul ai am strins piciorusela de la conector, iar sub scaun nu am reusit sa le string. Eroarea se sterge iar dupa citeva secunde im-i apare la loc

Acum 2 saptamini am scanato si martorul sa sters iar a doua zi mia aparut din nou.

Mentionez, astazi mi-am cumparat interfata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elimina mufele si leaga pe direct firele.

Fara sa le cositoresti - doar cu varnish termocontractibil.

Vezi ca s-a mai discutat despre acest lucru.

Rasfoieste topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!