Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

Am auzit si eu de smecheriile astea cu airbagurile,masini abia aduse in tara si le lasau fara airbag...vezi ca este un DIY pentru demontat scaune ,pentru curatat tapiteria,si vezi daca este aibagul intreg ,verifica daca ai toate aibagurile...

Sar putea ca masina sa fi avut accident si a fost 'aranjata' pentru vanzare,asta e doar o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

S-a aprins de cateva zile martorul de airbag din bord, Golf 4-2003, variant, tdi-pd 101 cp.

Am facut astazi o scnare Vag Com cu un prieten si rezulta urmatoarele:

01589, igniter for head airbag passenger side, N 252 si sporadic value of resistance to great,

dupa ce ma sters eroare de 3-4 ori acum nu mai apare insa nu cred ca problema este rezolvata.

Am vazut pe forum multe discutii despre aribag-urile laterale, problema cu scaunele dar nimic despre airbag-ul pt cap. Am facut luni o programare la Tess Sibiu sa vedem daca rezolv ceva. Poate pana atunci imi da cineva vreo idee/sfat? Multumesc si week-end excelent tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ighiterul il gasesti in partea dreapta spate a masinii, pe plafon sub capitonaj, acolo e o mufa, mai e una in portbagaj dupa capitonaj in dreapta. Se taie firele, se elimina mufele si se leaga pe direct.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Al Bundy,

Multumesc mult pentru raspuns. Am cautat impreuna cu prietenul mecanic pe autodata sa vad unde este igniter-ul si l-am gasit in desen exact unde spui tu. Acum revin cu inca o intrebare/rugaminte, stii cumva cum ajung sub plafon spate dreapta? Este vreun link cu instructiuni, gen diy?

Multumesc inca o data si sa ai un week-end excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu din pacate probleme cu acesti doi martori (airbag si ESP).Mie nu imi mergea nici claxonul.Problema era de la spirala airbag ,se rupsese banda din interior.Am schimbat piesa,scumpa rau...aproximativ 1600 lei,si dupa doua zile de bucurie si nici un martor plus claxon au aparut din nou martorii airbag si ESP.Precizez ca inainte de a incepe problemele am schimbat caseta de directie cu bielete si tot tacamul.Este posibil ca sa nu se fi instalat/reglat caseta cum trebuie,ca sa nu mai dau alta caruta de bani degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU a fost montat cum trebuie ceva la loc. numarul de ture cand iei maxim dreapta e acelasi cand iei maxim stanga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era ceva montat aiurea la caseta - nu i se rupea din nou ?

Vad ca dupa ce a montat noua spirala a mers.

Deci ?

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEci eu am citit ca s-au aprins din nou martorii, nu spune nimic de clacson. Trag concluzia ca s-a rupt din nou.

@ aplolodor ai clacson ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge claxonul,da asta ar fi cel mai mic impediment.Am fost la o gramada de service-uri(recunosc nu de prima mana) din barlad si nu isi explica,ba ca ar fi de la bielete,ba de la caseta,ba ca volanul nu e pus pe 0 sau cea mai tare ca ,vezi Doamne , tin eu mult volanul in punctul maxim(dreapta/stanga).

Numarul de ture stanga/dreapta e acelasi.

Modificat de apolodor60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si e de 2 ture si ceva, nu ?

INseamna ca nu a fost pusa spira cum trebuie, adica si axul coloanei de directie si spira in pozitie mediana. Ia vezi, cu vag-com, cu volanul in pozitia de mes inainte, pe modulul ABS, cate grade arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut programare la service pe vineri si va tin la curent cu ce arata vag-com.Oare spirala asta nu se poate reconditiona,avand in vedere pretul enorm pe care il are si faptul ca se intrerupe numai panglica/banda din interior...eventual sa ceara si ei piesa la schimb?

Apropopo de service-uri...e cineva din jud. Vaslui sau de pe aproape si recomanda un service cu oameni intradevar competenti si priceputi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, ighiterul il gasesti in partea dreapta spate a masinii, pe plafon sub capitonaj, acolo e o mufa, mai e una in portbagaj dupa capitonaj in dreapta. Se taie firele, se elimina mufele si se leaga pe direct.

In momentul in care desfac mufele pt a le cositori, trebuie sa scot bornele de la baterie? Daca da cu cat timp inainte?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis cineva ceva de cositorire? Doar se taie, se leaga firele intre ele si se pune varnish termocontractibil peste. Eu nu am scos niciodatra bateria la nioci o masina la care am lucrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis cineva ceva de cositorire? Doar se taie, se leaga firele intre ele si se pune varnish termocontractibil peste. Eu nu am scos niciodatra bateria la nioci o masina la care am lucrat.

Ok. Multumesc.

Totusi pt un neavizat ca si mine, ce este "varnish termocontractibil"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, nu am avut asemenea incidente. Oricum, cand lucrezi la masina atingi caroseria, partile metalice si potentialul electric se reduce. Nu am scos bateria decat in cazul cand a fost nevoie sa-mi fac loc s ajung la diferite componente de sub sau langa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ok cu descarcarea, dar eu foloseam chiar si bratara. Vorbesc cand ma ocupam de calculatoare nu de masini. Si la cat ma corentam cu colegii numai cand ne salutam, am ramas cu bune obiceiuri. Mai apoi la vapor cand am vazut cat de sensibile sunt controlerele si cat de prost calitativ sunt nu riscam prea multe.

Multumesc de informatie si trag concluzia ca in domeniul auto sunt mult mai bine facute.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA calculatoare e altceva, atingi direct piesele componente, la masini mai rar, doar daca desfaci modulele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la calculatoare am ars ceva. la vapor insa nu-mi permiteam ca placile de la shaft generator sa le defectezptr ca erau preturi astronomice. Inca mai am spaime:).

Am fost offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai aprinde martorul de la centura de siguranta si nici nu se mai aude sunetul de avertizare la skoda octavia 2, cum pot sa rezolv aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie scoasa mufa de sub scaun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau fir intrerupt /// sau contactul din suportul centurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, mi-a aparut din senin la Golf, martorul airbag apris fara sa se fi intamplat ceva special. Am incercat sa scanez cu vagcomul dar inainte de a da 'sacanare' imi apare un mesaj de avertizare (vezi poza). Masina mea este din '99, este ok sa scanez sau?

post-77206-0-24732200-1290780922_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci numai o scanare sa vezi ce eroare e nu e nici o problema, eu am scanat am sters eroare si nu a fost nici o problema, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!