Jump to content

Martor eroare airbag aprins in bord - Airbag Fehler


BD
 Share

Postare recomandată

10 inseamna totusi doar 6, cele de cap au un singur igniter, undeva in spate , in scheme apare la stalpul D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da,ai dreptate.Am fost la service,s-au uitat la circuit,totul pare ok.Au scos mufa (care este la stalpul din spate),au degresat-o si au pus-o la loc,minune,eroarea a disparut si a putut fi stearsa cu Vag-ul(lucru care nu se putea inainte).Am plecat super,mega multumit si asa am fost pret de ...10 minute,eroarea a aparut din nou si o am in continuare.De la service mi-au recomandat sa iau un alt airbag SH,presupunand ca motorul cu explozibil ar fi problema.Fac multi km zilnic si chiar vreau sa am aibag-urile ON,deci am sa caut un airbag SH.....nu stiu ce sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU schimba airbagul degeaba, taie mufele mama si tata si leaga firele pe direct fara mufe si scapi de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de pont.Am sa incerc ceea ce-mi recomanzi saptamana viitoare.Dupa curatarea mufei,eroarea a disparut,probabilitatea ca asta sa fie problema este destul de mare.Te tin la curent.Weekend placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy sa traiesti o mie de ani! Ai avut dreptate.Am taiat mufele si am legat firele pe direct.Problema rezolvata,martorul nu mai apare pe bord si sper sa nu-l mai vad.Multumesc pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este indicat sa le si cositoresti si sa tragi varnish peste ele ;astfel nu vei mai avea probleme never in acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PArca te invatasem: NU se cositoresc firele din instalatia electica si mai ales cele de la airbag. Pistolul de lipit poate induce o tensiune in cablajul airbagului si POC. Deci doar rasucite cu simt de raspundere si varnish termocontractibil peste.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scoate mufa de la calculatorul de airbag :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu firele care duc la igniter ce faci? ca nu ai cum sa le scoti de acolo. Problema nu e calculatorul ci igniterul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine , ramane ca tine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

"Pistolul de lipit poate induce o tensiune" - corect 100% - mai mult decat atat, sigur produce camp electromagnetic, ceea ce pt. componentele semiconductoare FET / MOSFET - este `moarte curata`.

In schimb, un letcon bun nu introduce nici tensiune, nici camp electromagnetic. ma refer la letconuri Weller, Ersa, etc, cu modul de comanda, nu `pocnitorile` alimentate direct la 220. Chiar si cele alimentate cu gaz sunt ok :icon_thumright:

Scuze ca m-am `bagat in discutie`:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK< aici ai dreptate, dar oricum, nu se cositoresc firele la instalatia electrica a masinilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schimb, un letcon bun nu introduce nici tensiune, nici camp electromagnetic. ma refer la letconuri Weller, Ersa, etc, cu modul de comanda, nu `pocnitorile` alimentate direct la 220. Chiar si cele alimentate cu gaz sunt ok :)

crezi ca toata lumea are scule d-astea?!?!?

scula profi sau nu, mai conteaza mina de lucru => se pot arde firele alea... si ne intoarcem la torsadarea sirmelor (sa folosesc termeni elevati :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Firele pe instalatia electrica a unui automobil NU se cositoresc, este si standard de productie acest fapt. In postul anterior , ma refeream strict la inductia alectromagnetica a echipamentelor de lipit.

In cazul in care o sectiune a instalatiei este defecta, se indeparteaza sectiunea, se aplica papuci, garnitura pe fir si carcase.

Singurele locuri unde se foloseste cositorire in cadrul instalatiei electrice a masinii, sunt sectiunile de curent mare ( acumulator, alternator, etc ), unde , dupa impactarea cablului in papuc, se aplica cositor pt. a maximiza suprafata de contact papuc - conductor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folositi conectori de cablu, sunt cu gel in interior si protejeaza, precum si permit conectarea foarte buna a firelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la pastilutele alea in care se baga firele si apoi se apasa pe capac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da - se gasesc la Conex Electronic - sunt de diferite conexiuni .

Look Here

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la ele ma refer, ms turbocip, mi-ai luato inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot mai bine stau rasucite cu simt de raspundere si varnish termocontractibil peste ele. parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

Mi-am luat inima in dinti si aseara am scanat modulul de airbag cu vagcom 409.1 la masina din semnatura si am primit eroarea:

01217 - Side Airbag Igniter; Front Driver Side (N199): Resistance too High

Deocamdata nu a aparut, cand va reaparea am sa ma uit la conectori.

In cazul in care vreau sa scot mufele de sub scaun sa le curat trebuie sa iau contactul de pe baterie sau nu ? deoarece am vazut ca unii zic ca trebuie altii ca nu.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru linistea ta - scoate borna .

Dar nu trebuie neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MariusxCosmin

am si eu o problema tot la fel martor aibrag aprins in bord am fost la mecanic mi`a desfacut toate airbag-urile le-a curatat contactu ma refer si degeaba tot nu vrea sa se stnga are idee cineva ce poate sa aive?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scanat cu VAG-ul?Ce eroare iti da?Poate este din volan,verifica si mufele de sub scaune,sau sa nu ai un scurt pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se va stinge fara accesarea lui cu VCDS !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost martor la o chestie cel putin ciudata la un Golf 4. Daca apesi pe volan unde ar trebui sa fie airbag-ul ti se afunda mana, este foarte moale ca o perna. Primul lucru m-am uitat daca se aprinde martoru de airbag. Pun contactul si se stinge normal. Am pus vag-ul pe ea si nici o eroare stocata pe modulul de airbag.

Intrebarea mea este daca airbag-ul este scos si "suntat" ca modulul sa nu ii detecteze absenta. De asemenea cum se demonteaza ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!