Jump to content

HURUIT INGROZITOR


Nemo_08
 Share

Postare recomandată

Salutare, dimineața din neatenție am lovit un capac de canal cu roata din stanga fata si si cu scutul, si imediat la c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulment roata? Cap planetara din exterior? Cap planetara interior? Rulment si sau altceva prin cutie? Pana una alta, NU mai merge cu ea asa, trage-o imediat pe dreapta si cheama pe cineva care se pricepe sa-i faca un diagnostic. Daca nu mai mergi, ai sansa sa fie ceva minor si sa scapi ieftin, dar daca s-a spart vreun rulment sau pinion prin cutie si mergi in continuare, "aschiile" vor intra peste tot pe acolo si vor face totul praf. Cu "scorurile" de rigoare pentru tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia e ca rulmentii sunt noi iar capetele de planetara sun schimbate akm vreo 8-9000 km plus ca nu se aude nimic c

Modificat de Nemo_08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turastia la relanti sta la fel, ridicata, si cu ambreiajul calcat si cu el liber (bineinteles scoasa din viteza)?

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da inainte imi statea undeva pe la 750 rpm.

Se poate sa fie spart esapamentul pe undeva, eu unul ma gandesc mai degraba la acel racord flexibil dar daca era spart pe undeva nu trebuia sa mi se aprinda becul de la sonda lambada. :)

Modificat de Aditu
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi mai multe, huruitul se aude in relati in stationarea masinii sau in mers,in accelerare in frana de mtor etc?Vezi sa nu se fi strambat tabla aia de aparare de noroi a discului de frana care poate acum freaca pe disc, eu asa am patit odata de ma treceau toti fiorii cat de ingrozitor vorba ta putea sa faca,se simtea si in volan si in podea.

daca nu e de acolo, poate ca s-a lovit ceva la carcasa cutiei de viteze si atinge volantul,ceea ce e nasol.. nu stiu precis cum e la masina ta dar unele au o tabla de otel undeva intre blocul motor si CV.

baga-te sub ea,porneste motorul si depisteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude tot timpul si pe loc la relanti si la plecare si cu ambreajul calcat si pe liber dar am mai mentionat ca tinde ca dupa 60km/h sa nu se mai auda.

Modificat de Nemo_08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema cu huruitul, am schimbat racordul flexibil , l-am văzut după ce l-a dat jos si avea o taietura cam de 2-3 cm. Chestia e ca acum nu mai am vibrații si nici sunetul acela dar motorul are momente cand sta turat aproape de 10000 rpm și oscilează cand 850 cand 900-950 rpm asta in general cand e rece. Dar cand e cald sta la cat trbuie sa stea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Nemo_08....poti sa ne spui si noua mai precis ce racord ai schimbat ? In privinta turatiei poate o fi vreo coincidenta cu murdarirea clapetei de acceleratie....incearca sa o cureti poate se rezolva ?

P.S. La 10 mii de ture si-ar lua zborul :icon_thumright:

Modificat de Aditu
Nu mai da Quote/Reply la posturile imediat anterioare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!