Jump to content

Climatizare Polo 6R


sorintulcea
 Share

Postare recomandată

Sunt curios ce ai gasit in el,a fost mizerie,praf?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mizerie nu a fost, doar ceva praf. Probabil spuma ce am tot bagat-o pentru curatarea climei, a curatit si ventilatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Mai nou, mi se opreste clima.

 

Dau cheie, porneste masina, AC pornit pe "auto", merge-merge, dupa care se opreste din suflat. Alea 2-3 bare albe care arata intensitatea ventilatiei devin brusc negre, ca si cum as fi dat clima pe minim. Pot sa invart din butoanele stg./dr. pana-mi vine acru-n gura, nu se intampla nimic.

Cateodata isi revine dupa ce apas pe butoane ca un copil de 3 ani, alteori nu ajuta; trebuie sa opresc motorul, sa scot cheia din contact, sa pornesc din nou motorul => merge.

Prima data cand s-a intamplat, am zis "whatever", da' deja e a treia oara... Cand ajung acasa o s-o duc s-o verifice sobolanii aia de la Autoworld, ca aici nu mai am timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti propun sa-ti faci timp ca astia din Romania o sa-ti bage motivele tipice: "asa fac toate dom'le" sau "e motoru prea mic si n-are forta" sau "nu e forjata destul"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am timp, ca azi am birou pana la 5:15 si maine dimineata plec deja catre .ro, altfel m-as fi dus.

O sa trebuiasca sa verific si alternatorul, ca am pus pe el un voltmetru si in loc sa arate 14,5 mA sau mai mult, imi arata ca-mi incarca bateria doar cu 11,8, ceea ce nu-i OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles..sper sa nu-ti faci prea multi nervi in Romania :D Sa vezi ce reactie o sa aiba cand o sa vada instalatia de rozatoare..o sa-ti anuleze garantia :)) (glumesc, desi nu as fi mirat)

 

Drum bun sa ai, poate o sa te intalnesti cu ai mei pe drum maine..ca si ei o sa fie prin austria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu la treaba asta, insa daca mormaie oaresce, le zic in felul urmator: faceti-va voi treaba, intre timp vorbesc cu aia sa-mi trimita un duplicat dupa factura si  daca e ca mine, primiti din partea mea ciuciu, daca e ca voi, platesc manopera si ce-o mai fi de plata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am si eu o problema :Am schimbat filtrul de polen periodic dar cand dau drumul la clima vine un miros de acru insuportabil la inceput  , dupa care dispare(trebuie sa deschid geamurile de la acel miros ). Ati intalnit pana acum aceasta problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema :Am schimbat filtrul de polen periodic dar cand dau drumul la clima vine un miros de acru insuportabil la inceput  , dupa care dispare(trebuie sa deschid geamurile de la acel miros ). Ati intalnit pana acum aceasta problema ?

 

Salut!

Mirosurile neplacute sunt cauzate de un evaporator murdar, ca sa te lamuresti cauta pe net imagini cu "dirty car evaporator".

In comert sunt multe produse insa iti recomand spray-ul profesional de curatare "Kent Air Co Refresh".

 

1. Opresti motorul si sistemul A/C.

2. Agiti tubul, introduci furtunul spray-ului in conducta de scurgere a condensului (cea de sub masina).

3. Descarci tot tubul in conducta tinut vertical. Astepti 30 de minute ca spuma sa devina lichid si sa curga cu tot cu contaminanti (pui un vas dedesubt ca sa aduni lichidul).

4. Pornesti motorul si sistemul A/C pe o treapta mica de viteza timp de 10 minute ca sa se usuce sistemul.

 

Succes!

 

http://www.kenteurope.com/uk/shop/viewfamily.php?viewfamily=10372&sectionid=233&type=Auto

 

Modificat de tweety7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si instructiunile originale in engleza.

Cantitatea efectiva de spuma folosita difera de la un sistem la altul insa este nevoie de maxim un tub pentru curatare.

 

Instructions for use:
•Shake well before use.
•Apply the foam as close as possible to the evaporator. This can be done through the outlet of the evaporator.
•Bring the nozzle of the spray tube close to or against the evaporator.
•Depending on the size of the system to be treated, use a maximum of 1 spray can.
•Allow at least 15 minutes for the product to take effect
•Switch the fan to at slow speed for 5 minutes.

 

Sursa: http://www.kenteurope.com/uk/datasheets/85788.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

pina la urma varinta manuala de AC de la Polo 6R este climatic sau pur manuala? Adica, masoara temperatura interioara si regleaza temperatura aerului ce vine de afara in consecinta sau pur si simplu e un "robinet" banal care lasa sa treaca mai mult sau mai putin antigel prin radiatorul de incalzire?

Daca e climatic, unde sunt senzorii de tempeatura?

 

Si ca sa raspund unor intrebari puse anterior: 

La temp maxima se aude un click-click, este un releu care comanda o rezistenta de incalzire. Se poate evita daca nu dati rotita pina la maxim.

La temp minima se comuta automat pe recirculare indiferent pe unde se alege sa sufle aerul (parbriz, picioare, mijloc..) Se poate evita daca nu se duce pina la minim ci se lasa putin mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la sistemul de climatizare imi pierde lichidul ala de contrast si Freon in dreapta jos unde intra conductele in radiator acolo sunt ibinate doua conducte, se mai confrunta cineva cu problema asta, se vede mai exat in pozele care le am atasat, inca nu am avut timp sa ma duc la un service.

 

post-133884-0-40343400-1412108257_thumb.

post-133884-0-28010100-1412108267_thumb.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca este doar de la oringuri - schimba oringurile si fa test de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci? chiar nu stie nimeni? este climatic sau manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca e manual totusi.

testul facut in felul urmator in dimineata asta

lasat motorul sa se incalzeasca bine cu climatizarea oprita rotita de temperatura la minim, geamuri deschise, afara 16 grade, pus rotita pe mijloc adica in jur de 22 grade, pornit ventilator pe treapta 1

rezultatul, inca de la inceput baga caldut, adica in nici un caz nu baga cald ca si cum ar fi la maxim si sa reduca automat temperatura aerului cind ajunge in masina la 22 grade. In plus, dupa ce s-a facut foarte cald in masina din bord iese tot aer cald.

Deci nu exista nici un fel de senzori de masurare a temperaturii, este pur si simplu o setare fixa/statica cit antigel trece prin radiatorul aerotermei. 

 

in plus, am vazut in poze ca la variantele anterioare la care scria "Climatic" sub butonul de temperatura aveau si gradele indicate si erau si niste zone perforate pe linga butonul de AC si cel de recirculare, probabil ca acolo erau ceva senzori de temperatura. Acum nu mai are acele perforatii probabil ca nici senzorii.

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista 4 senzori la tine, unul de EVAP, unul la picioare, unul pentru grila centralasi unul chiar in panoul de climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci nu inteleg de ce functioneaza asa haotic.

variantele anterioare aveau asa:

http://tos.pp.fi/koukku/new_polo_climatic.JPG

la mine arata asa:

http://autojunction.co.za.s3.amazonaws.com/AutoJunction/autos/b/d/4/f/c/5/9/c/bd4fc59c-45e2-11e4-a52e-d3d856288299/image/fullview/76e32fbe83fd1692_fullview.jpg

deci cum ziceam au disparut si inscriptionarile de grade si gaurile pentru un eventual senzor in panoul de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca exista doua tipuri. Eu il am climatic, ca si in prima poza postata de tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..  din ce an e masina?

se pare ca au facut o varianta mai ieftina pt piete emergente.. pt maimute nu e nevoie de climatic, merge si manual...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele au acelasi nr de senzori si acceasi claptea V68 de reglaj al temperaturii.

Nu stiu de ce functioneaza incorect. Posibil vreo problema la unul din senzori ? LA diagnoza arata ceva ?


hmm..  din ce an e masina?

se pare ca au facut o varianta mai ieftina pt piete emergente.. pt maimute nu e nevoie de climatic, merge si manual...

Si tu ai afisajul dintre ceasuri rosu ?


Dupa ce am gasit aici: http://www.polovw.it/foro/viewtopic.php?f=47&t=12477 se pare ca tu ai ac manual, nici macar climatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm..  din ce an e masina?

se pare ca au facut o varianta mai ieftina pt piete emergente.. pt maimute nu e nevoie de climatic, merge si manual...

 

Masina e 2009. Printre primele modele de Polo 6R si a fost luata din RO, Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Al Bundy. Nu am fost la service, oricum raspunsul e standard "nu avem ce sa-i facem, asa sunt toate". Acum mi-e clar ca e manual si nu climatic.

Afisajul la mine e cel nou, scris alb pe fond negru adica asa

http://www.auto-types.com/images/_autonews/Volkswagen_Polo_5_1393219232.jpg

partea de clima este ca asta

http://i.ytimg.com/vi/eL5JSVLSgLA/maxresdefault.jpg

 

 

asta e.. VW.. la ce sa te astepti...


interesant ca nici pe 6c nu mai apare optiunea de climatic. Este fie manual fie climatronic.

Modificat de xorx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am cu masina mea cam 70.000km - Polo 6r-1.2 70cp

A mers ac-ul bine pana acuma, dar in aceasta iarna am observat ceva ciudat. Parca nu mai porneste ac. Cand actionam butonul trepida masina... Acuma-pauza. Nu se mai simte nimic...

Am zis ca poate o fi freonul, dar ma gandesc ca acea trepidatie ar trebui sa fie dar sa nu mai bage aer rece...

A mai patit cineva?

Modificat de menes662000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul nu porneste daca temperature exterioara este sub 4 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!