Jump to content

Climatizare Polo 6R


sorintulcea
 Share

Postare recomandată

Despre filtrul de aer:mi se pare mie sau exista un singur filtru de aer, comun si pt habitat si pt motor?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ti se pare. fiecare e cu aia a masii, daca ma intelegi!

Si cva un sfat, luati-va filtru de habitaclu(polen) CU carbune activ! si schimbati-l voi la fiecare revizie..e maxim 50 ro un filtru, dar merita...mai ales ca respiri aerul ce trece prin el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai facut testul si cu si fara carbon?

pentru ca eu nu am simtit asa diferenta, si am luat filtrul din Germania si afost destul de scump.

in spatele camionului la fel te usturau ochii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor, am am o problema foarte problematica la climatizare.. Simt nevoia sa merg mereu cu AC'ul apasat, pentru ca altfel, simt ca ma sufoc, se face innabuseala in masina imediat, chiar si seara. Eu directionez jetul spre parbriz in general, si seara e pregnanta problema. Daca scot AC'ul, indiferent de temperatura reglata, se abureste rapid parbrizu de nu mai vad, solutia fiind sa bag repede AC'ul. dupa vreo 1-2 minute de AC'u, se dezabureste complet pe interior, si incepe aburirea pe exterior pt ca e frig sub parbriz si afara cald. Deci, solutia, merg cu AC'ul seara si dau la stergatoare periodic.. Ar putea fi filtrul de polen umed ? mentionez am vreo 16.800 km cu filtrul original, insa masina face asa mai demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la orice masina, daca au dirijat jetul de aer pe parbriz, face condens la nivelul suprafetei geamului. este perfect normal. este un jet de aer f rece pe o suprafata, incalzita pe exterior foarte mult. este f mare diferenta de temperatura, la nivelul parbrizului, intre exterior si interior. daca te deranjeaza, de ce nu il dai sa bata in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as sugera mai degraba o problema cu umiditatea aerului introdus, fiindca aerul este foarte umed si se depune imediat umiditatea pe parbriz. ar putea fi senzorul de dezumidifcare al filtrului de interior, care il mentine prea umed. o problema sigur este. efectiv, am ajuns sa nu pot merge fara AC, ca ma sufoc de umezeala si zapusheala. indiferent ca afara s-a racorit, inauntru face sauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"senzorul de dezumidifcare al filtrului de interior" ... nu cred ca exista asa ceva.

Cu dezumidificare se ocupa AC-ul odata. E unul dintre benficiile pe care le aduce.

In rest ventilatia baga aer de afara. Poate ai filtrul de habitaclu prea imbacsit sau umed. Verifica-l.

Si tine cont ca si afara e f cald, si umiditatea e si ea crescuta...

Dar si ce spui tu cu aburitul e destul de ... ciudat. Si eu am simtit ca uneri am parte de aer mai umed...dar nu mi s-a aburit nimic.

PS: ai climatronic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie scurgere de la AC infundata si condensul sa ramana in masina, in aeroterma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica asta Al Bundy?

post-17144-1279409127_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. exact despre aia vorbeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dar eu la mine nu prea am vazut sa picure pe undeva apa de la AC. Nu prea am avut nici motive sa urmaresc si nici nu il folosesc decat in mers, destul de moderat pt ca nu prea suport AC-ul.

Deci pe acolo se scurge condensul? Sa ma uit si eu la mine sa vad...

Totusi, colegul are masina noua...asa repede sa i se infunde? Oricum, merita verificat...

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc chestia cu aburitul parbrizului. AC-ul a pornit singur cand am directionat aerul spre parbriz, eu din spirit de economie si din "ce ba, aeru' sa porneasca cand vrea muschii mei, nu ai lui", oprit AC, s-a aburit geamu' in 2 min nu mai vedeam nik, era sa ma sui pe unu in intersectie ;) De atunci las aeru in puii lui sa faca ce vrea el ca deaia am dat unspe mii de euro pe masina si pe creierashu ei sa faca el cum stie. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut cu masina 2800 km in 3 luni jumate, deci e stoc, dar de vreo doua saptamani mi se abureste si mie parbrizul pe afara, mai ales seara.

Deci nu cred ca are masina ceva, cred ca de cand a inceput sa ploua extrem de mult si e si cald se intampla asta, din cauza umezelii din atmosfera. Vreau sa spun ca mi s-au umflat si usile in casa(din lemn), de atata umezeala.

Iar zapuseala din masina se faca pentru ca afara este cald totusi, iar in masina corpurile noastre degaja caldura. Si, ea fiind bine izolata termic nu se raceste decat cu ventilatia pornita. ACul porneste si singur, dar se poate opri(din buton).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie legata de climatizare: masina mi-a fost livrata fara covorase desi e Comfortline, ceea ce nu mi se pare normal, asa ca am cumparat pe loc din magazin un set de covorase din cauciuc care se fabricau inca pentru Polo-ul din generatia anterioara. In fine, problema e ca de vreo doua saptamani sub covorasele din fata mai ales, gasesc umezeala, am gasit chiar mucegai la sofer.

Singura explicatie pe care am gasit-o este ca atunci cand merge aerul conditionat la picioare indeosebi, covorasele se racesc, iar aerul cald de dedesubt creeaza condens.

Asadar, vara trebuie sa arunc covorasele de cauciuc si sa caut textile, care ar lasa aerul sa circule prin ele, si nu ar mai apare nici diferente mari de temperatura intre ele si capitonajul de sub ele.

Aveti idee unde gasim bune, frumoase si mai ieftine?

Am pus o poza cu covorase originale de Polo la : http://s788.photobucket.com/albums/yy161/s...pg&newest=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu aburirea parbrizului... Conduc masina foarte devreme dimineata spre servici si de multe ori mi se abureste rapid parbrizul si nu mai scap de chestia asta... Am incercat cu ventilatia data la maxim directionata spre parbriz... cind rece, cind calda... numai cind porneam aerul conditionat se dezaburea rapid. Daca opream aerul, parbrizul se aburea aproape instant. Daca merg mai mult cu aerul conditionat pornit, parbrizul se abureste pe exterior si trebuie sa pornesc stergatoarele intermitent... si imi apare condens pe parbriz pe interior... apar picaturi de apa in partea de jos a parbrizului. Acum am descoperit ca daca pornesc ventilatia din prima directionata atit spre parbriz, cit si spre picioare, nu mai apare condens ( fara sa mai pornesc si aerul conditionat ). Mi-a luat citeva zile pina am descoperit chestia asta, eram pornit sa ma duc cu masina inapoi la dealer ( masina e noua, o am de 2 saptamini ). Mentionez ca problema cu aburitul parbrizului o aveam doar dimineata devreme, cind inca era intuneric afara... in restul zilei nu mi s-a intimplat niciodata.

Alta problema legata de climatizare... nu stiu exact ce este AC Climatic ( nu am climatronic ). Desi traiesc in Suedia de ceva vreme... limba suedeza e inca un mister pentru mine :icon_thumright:. Masina o am cumparata de aici, asa ca manualul de instructiuni e in suedeza... Nu am reusit sa citesc nimic din el, nu inteleg nimic acolo unde apar mentionati termeni tehnici... asa ca l-am rasfoit o data, m-am uitat la toate pozele, si gata. Pe suedeza la AC Climatic de la VW i se spune " Halvautomatisk klimatanl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice masina se abureste parbrizul pe interior daca e frig afara si nu merge ventilatia, macar geamul deschis. AC climatic inseamna ca masina reagleaza automat temperatura aerului introdus in habitaclu, iar AC climatronic inseamna ca masina regleaza automat temperatura din habitaclu. ACul porneste si singur cand considera creierasul lui ca nu poate asigura temperatura la care e pus butonul de reglaj numai din ventilatie, dar daca il opresti manual nu cred ca mai porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Legat de umezeala de sub covorasele de cauciuc, am cumparat mocheta la metru, si mi-am facut covorase, asa ca nu mai am treaba cu condensul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Stie cineva cum se ajunge la filtrul de polen? Am impresia ca e sub bordaj, cu acces dinspre motor, dar nu stiu cum sa ajung la el, mi-a fost frica sa-mi bag nasul prea adanc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, filtrul de polen este in habitaclu, intr-o caseta sub torpedou. Pentru exemplificare, pun cateva poze cu schimbarea lui.

img_4011.jpg

Se culiseaza cele doua cleme ale casetei spre mijlocul acesteia si se trage usor capacul in jos:

img_4012.jpg

Dupa inlaturarea capacului, se trage in jos filtrul de polen

img_4013.jpg

Dupa schimbarea filtrului, se repeta operatiile in sens invers.

Atentie la montarea noului filtru, trebuie respectata directia sagetii de pe acesta!

Aceste operatii nu necesita nici o scula speciala (surubelnita, cleste, etc.), doar 5 minute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am avut presuri la masina si am cumparat atunci pe loc cand am luat masina. Am cumparat de cauciuc pentru modelul nou de polo; masina are un an si un pic si nu am patit niciodata faza cu mucegaiul sau cu covorasul de dedesubt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din inima! Chiar nu ma asteptam sa fie acolo desi am masina de 9 luni, si am mai intretinut alta inainte 15 ani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Are cineva Climatronic pe Polo, la mine cand apas butonasul de recircularea aerului imi arata ca si AC-ul ca fiind activat in mod simultan si tre sa apas AC de fiecare data ca sa-l dezactivez.

Nu mi se pare normal deoarece AC-ul e cu rece si eu sunt interesat acum iarna sa pornesc recircularea ca sa incalzesc masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aprinde AC-ul cand pun pe parbriz, de fiecare data, chit ca afara sunt +10 grade..si nu stiu de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu cred ca AC nu inseamna in nici un caz "Aer Conditionat" ca la logan, de exemplu. AC este adica clima adica o chestie mult mai complexa care daca merge (adica sta led-ul ala aprins) are grija ca in masina sa fie atatea grade cate scrie pe butonul din stanga. deci el porneste automat, opreste automat toata taraba care ne face noua condusul placut. Eu il las intotdeauna pornit, si nicidata n-am avut nevoie sa-mi fac griji ca abureste, nu dezgheata, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!