Jump to content

Am schimbat duzele


buyuc1
 Share

Postare recomandată

Deoarece in grupul 13 aveam diferente foarte mari intre injectoare,am facut rost de duze si le-am schimbat la Expres diesel din sos. Alexandriei (operatie facuta de d-nul Dragos,membru al acestui forum).

Acum,la pornire in grupul 13 am valori aprox.egale pe toate injectoarele,dar pe masura ce temperatura creste,valorile coboara pana la aprox. -3 (minus) la 90 grade,si de asemenea revine si tremuratul accentuat la relanti.

Am fost la un mecanic si cu motorul pornit mi-a desfacut pe rand piulita care strange conducta de la pompa pe fiecare injector.In momentul in care slabea una,tremuratul devenea si mai accentuat,deci pistonul respectiv functiona.

Cand am ajuns la injectorul nr.4 (cel cu fir) la slabirea piulitei nu se simtea nimic in mersul motorului.Mentionez ca daca motorul este rece,merge rotund la relanti,la drum se comporta excelent,iar daca slabesc piulita injectorului cu fir,de data aceasta "simte".

Concluzia mecanicului a fost ca ori pompa nu baga pe acea conducta presiune suficienta,ori injectorul nu deschide in acele momente (cand motorul se incalzeste bine) sau poate fi o supapa de evacuare.

Dragos mi-a zis ca nu este posibil asa ceva la pompa sau injector (cald-rece) si supapa iarasi nu prea cred.

Mai multe pareri au fost ca senzorul de temperatura este defect,se poate asa ceva fara sa-l sesizeze Vagcom-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasool. Ai putea experimenta cu un injector de la alta masina dar nu cred ca e usor de gasit un om dispus sa te ajute. Se poate pune pompa de injectie pe banc ca sa se vada daca e sau nu de acolo problema. Zici ca e destul de dependenta de temperatura? Ma cam "puzzleste" asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,s-ar parea ca numai la peste 25 grade temp. exterioara ajunge in starea in care incepe sa tremure la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot la Dragos de la Express Diesel am mers si el mi-a curatat pompa de injectie de jeguri (cu aer comprimat), mai exact modulul electronic de comanda al debitului. Ce sa zic... asta a verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,mi-a curatat si mie acolo,ba chiar mi-a facut un test al pompei cu un cablu lung pe care l-a conectat la mufa mare (rotunda) a pompei,a zis ca totu-i ok.

Astazi am schimbat si cei doi senzori de temperatura si degeaba,tot asa face cand se incalzeste.

Alte sugestii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-ar parea ca problema este de la capul hidraulic al pompei de injectie,sau ceva supape pe acolo care nu mai tin presiunea bine atunci cand motorina se incalzeste si devine mai fluida.

Sambata am o programare la Russe,in Bulgaria,pentru a da jos pompa si a o pune pe banc.Montat-demontat plus verificare costa aprox.un milion in banii nostri fata de patru-cinci mil.la noi,asa ca sambata o sa vad exact care e problema cu tremuratul asta la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ieftin??! Sa mergem acolo ca tot nu e departe de Bucuresti.. vb serios..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu... ziceam ca eu vorbesc serios ca este ieftin. Nu intrebam :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca nu mai exista semnalul de la injector, cum merge motorul la cald/rece ? mai poti verifica functionarea cil nr 4 ? daca da , atunci poti face rocada cu oricare injector ....nu ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa zici ca trebuie sa incerc sa vad cum merge motorul cu cablul de la injector scos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate i-am laudat degeaba pe prietenii din Bulgaria,azi am fost acolo conform programarii si nu a putut sa-mi verifice pompa deoarece nu avea un banc special pentru asa ceva,ci numai pentru pompe mecanice,fara EDC,sau asa ceva.

Cine mi-a facut programarea a zis ca service-ul dispune de un aparat bun pentru toate pompele,dar nu aveau decat un Bosch KTS 5050 parca si spunea ca poate arata si ala daca are ceva la pompa,bla,bla,bla.

Daca a vazut mesterul de acolo ca tot am batut drumul,a zis ca-mi face o verificare rudimentara,dar buna.A desfacut conducta de la un injector si a atasat un alt injector cu un surub in cap si in timp ce dateam la automat el slabea surubul pana ce incepea sa curga motorina,apoi a luat acel injector si l-a pus la un stand din acela manual pentru verificat presiunea la injectoare,a bagat presiune si i-a dat cam 330 bari la invartirea motorului,si la urmatorul test,de data aceasta cu motorul pornit,250 bari.El a zis ca e foarte bine.

Si daca eu o tot tineam pe a mea ca am un tremurat mare la relanti cand se incalzeste,mi-a luat si o compresie.Primele patru pistoane intre 24-26,5,al cincilea 21.Am repetat si de data aceasta la nr.5 aveam 26.

A zis tot asa,ca-mi face un test batranesc si sigur descopera ce are.A saltat masina de o roata pe cric,a desfacut furtunul gros de la admisie,in injectorul fals din care lua compresia a bagat un furtun,a invartit de roata pana la nu stiu ce punct,apoi a bagat vreo trei fumuri de tigara pe acel furtun.Cu un compresor a suflat putin aer sa impinga fumul mai tare si dintr-o data a inceput sa iasa fum pe admisie si pe la busonul de la ulei(cera si el era desfacut).

Concluzia lui a fost ca nu inchide bine o supapa si cum eu i-i spusesem ca mai mult la cald am tremuratul acela,a zis ca un tachet hidraulic nu mai tine bine atunci cand se incalzeste uleiul si se subtiaza si nu mai inchide supapa.

Asa ca am dat alti bani si mi-am cumparat zece tacheti,pe care abia astept sa-i montez.Mesterul a zis ca din cauza unei supape pote sa nici nu porneasca bine,si sa tremure si sa nu se infiga cum trebuie.

De data asta poate am noroc si am ghicit-o.Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!