Jump to content

(Geniala) Audi S4 B8


Vlad LUL

Postare recomandată

da, arata rau masina. am o poza pe telefon, dar asteptam detalii de la proprietar.

Link către comentariu
  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad LUL

    26

  • Kostas

    19

  • xht20

    14

  • Michael_9N

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

Da... Din pacate "zvonul" este adevarat. Pe un drum pe care il stiam la perfectie, intr-o curba (extrem de stransa, ce-i drept) pe care o luasem la limita de 100 de ori... Am prins (probabil) mai multe pietre si praf pe jos si masina a subvirat.

A fost un subviraj quattro clasic, nici o urma de pierdere a controlului (deh, quattro) chiar analizam urmele de la cauciucuri si sunt perfecte :) Jumatate de metru daca mai aveam loc in stanga nu se intampla nimic. Curba e atat de stransa si scurta incat nici nu mai imi aduc aminte exact desfasurarea evenimentelor, insa urmele sunt de la toate 4 rotile, se vad foarte clar, si au striatii pe diagonala. In plus de asta, nici nu am atins frana in mijlocul curbei, asa ca urmele sunt datorate derapajului lateral pe toate rotile! - zic eu.

Din fericire impactul (cu o balustrada de pe partea stanga a drumului - curba era la dreapta) a fost destul de usor... Nu s-au declansat airbagurile... Pasagerii abia daca au fost zdruncinati... Insa la exterior masina pare deformata destul de rau. Radiator spart, bara spre stanga si aripa si zona aia facuta varza (far, etc.). Partea din fata dreapta e destul de intacta. Motorul nu a fost atins, insa nu se stie inca daca incepuse sa se deplaseze. Sa speram ca si lonjeroanele sunt intacte.

Oricum... Mi-am invatat lectia clar. Mersul la limita e pentru pista de curse sau de incercari... Si niciodata sa nu am incredere in conditia astfaltului. Dar mai ales... Sa nu mai merg niciodata la limita cu pasageri in masina.

Si acum raman pe mana service-urilor din Romania... Cea ce ma ingrozeste in ultimul hal!

Link către comentariu

problema e probabil l-ai luat la limita cu alta masina. fie ea si tot quattro, tot nu e totul la fel. si din pacate, conditia drumurilor din RO asta e..mereu apar surprize.

imi pare rau pt ce s-a intamplat, dar sper sa se rezolve cu bine.

Link către comentariu

Roaga-te sa se reparare. Eu am A5 la Porsche Aviatiei dintr-un impact cu un stalp la 50 kmh maxim. Masina era sa fie dauna totala pentru ca am lovit-o fix in lonjeronul de pe partea soferului. Am avut noroc. Uite cum arata si putea fi dauna totala daca aveam cu 5-10 kmh mai mult.

post-14767-1279535627_thumb.jpg

Link către comentariu

imi pare rau pentru masina, asteptam vesti despre ce ai facut cu ea in final...

Link către comentariu

Mai conteaza ? Sa vedem ce zice asiguratorul, daca e sau nu dauna totala.

Link către comentariu

Salut,

E vorba de un drum catre mare, usor neoficial. Intri efectiv in Cernavoda, iesi spre Seimeni (mergi prin camp), la un moment dat faci dreapta catre Silistea.

Si cum mergi tu asa pe un drum asfaltat perfect prin mijlocul porumbului, se face o curba de 90 de grade la dreapta si imediat una la stanga. Sunt stranse rau, si intre ele e un mic pod peste un mic parau.

Ideea e ca oricum stiam curba si eram pregatit, n-am nici o scuza.

Cat despre dauna totala... Azi am fost la service si se pare ca e departe de a fi. Din fericire motorul n-a fost atins deloc, nu e deplasat, si lonjeroanele par intacte... La o prima analiza sub capota a baietilor.

Asteptam acceptul pt reconstatare.

Merci mult pentru suport, va tin la curent.

Link către comentariu

Atunci ... insanatosire grabnica :(

Eu scot A5 din service zilele astea.

Link către comentariu

Hai sa va dau si niste poze cu accidentul.

(Poate e un fel de semn ca inca nu postasem pozele cu masina intacta pt public... Asa ca primele pe care le postez sunt cu ea accidentata).

Si, da, eram cu 4 fete in masina :icon_thumright:

(Ma duceam in Vama)

:wub:

post-14394-1279611433_thumb.jpg

post-14394-1279611454_thumb.jpg

Link către comentariu

Auci..

Dar si lovita arata foarte foarte bine :icon_thumright:

Insanatosire grabnica. Sigur daca era lovita mai in lateral o dadeau dauna totala.

Link către comentariu

Se poate intampla la oricine asa ca nu mai fiti rautaciosi :blink:

Sa speram ca iese bine din service :)

Link către comentariu
CristianMarin

Nu vreau sa fiu rautacios, dar omul cauta un loc unde sa testeze limitele masini, si asta in primele saptamani. Pacat de masina. Sa speram ca a invatat ceva...

Link către comentariu

stiu exact curba si de cateva ori era sa ma impachetez si eu acolo, e foarte inselatoare si nu cred ca poate fii blamat soferul atat de mult

monitorizeaza service-ul sa faca treaba buna si nu cred ca vei avea probleme,

masina e de vis, sa o stapanesti sanatos

Link către comentariu

Auuuu!!....s-ar putea sa ai chiar si lonjeron afectat, dar exista si in Bucuresti aparate pentru indreptat care o fac perfect.

Bafta! Sa se repare bine!

Link către comentariu

in ce service o repari?

am pus si eu o poza cu ea in drum spre constatare.

post-1911-1279614029_thumb.jpg

Link către comentariu

Pacat, dar sa speram ca va fi bine..Ce masina ai avut inainte de S4?

Link către comentariu

E foarte grav ca nu au iesit airbagurile. Stiu ca e motiv de bucurie pentru tine, dar ceva nu e in regula. Imapctul a fsot desutl de puternic din ceea ce vad eu ... Succes si .. bine ca nu s-a intampalt nimic mai grav. Fierul se repara

Link către comentariu

Surpinzator, impact la fel ca al meu... nici la mine nu au sarit airbagurile.

Lovita frontal la fel cum am lovit-o pe a mea...

Link către comentariu

de ce toata lumea crede ca senzorii aia sutn niste butoane care deschid airbagurile atunci cand le apesi??? Sunt senzori de decelerare care calculeaza fortele la care este supusa masina la oprirea brusca, nicidecum senzori "push button"

Link către comentariu

si mie mi se pare destul de ciudat faptul ca nu au iesit air-bag-urile tinand cont de faptul ca a fost impact frontal si ca jumate din capota e indoita. se vede clar din poze ca acei tiranti ai structurii parapetului podului sunt intrati cam 30cm in interior.

Link către comentariu
CristianMarin
de ce toata lumea crede ca senzorii aia sutn niste butoane care deschid airbagurile atunci cand le apesi??? Sunt senzori de decelerare care calculeaza fortele la care este supusa masina la oprirea brusca, nicidecum senzori "push button"

Este o combinatie intre cele doua. Crash sensor (mecanic) iar apoi se ia in calcul deceleratia.

Modificat de CristianMarin
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!