Jump to content

Seat Altea


cerbu
 Share

Postare recomandată

Am achizitionat in martie un Altea sh de care sunt foarte mandru si multumit, dar care de la inceput a avut cateva probleme. Unele le-am rezolvat, dar au mai ramas cateva detalii. Sper sa pot gasi ajutor aici, macar intr-o oarecare masura.

1. Lumini interior. Cand am plafonierele pe pozitia usi deschise, indiferent ca usile sunt deschise sau nu, lumina nu se stinge in interior. Pe VAGcom imi spune ca microswitch-ul de la usa soferului ar fi de vina. Stiu ca acesta este in broasca usii. Problema este, pot schimba doar microswitch-ul, sau trebuie schimbata broasca cu totul?

2. Farurile sunt prafuite in interior si as vrea sa le dau jos si sa le spal. Se pot da jos "in spatele blocului"? Am mai facut operatiunea la fosta masina (Peugeot 406), la care trebuia data jos bara pentru a scoate farurile, dar am facut-o in garaj.

3. Dimineata cand vreau sa pornesc, electromotorul trage de parca ar fi ingenuncheat. Imediat dupa ce porneste, se aud trei bipuri scurte. De la ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    11

  • kye04

    8

  • alteacupra

    5

  • starchaser

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Da, se poate schimba doar switchul, sunt cativa colegi de forum care fac asta.

2. Farurile se pot da jos, dar la fel ca la fosta masina, trebuie sa dai jos bara intai.

3. Trebuie sa faci o scanare cu Vag-Com, ca sa vezi exact care e problema. Eventual, o citire a manualului de utilizare a masinii te-ar putea edifica cu privire la ce inseamna cele trei bipuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns. Scanare cu Vag-Com am facut, nu a dat vreo eroare legata de pornire. Si in maual nu spune nimic despre bipuri. O sa incerc sa desfac maine broasca sa vad ce e prin ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici nu o sa-ti dea vreo eroare legata de pornire, eventual senzorul de temperatura. Bujiile stii cumva daca sunt schimbate? Daca nu, ar fi o idee buna sa le schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e ca la Golf/Golf Plus, farurile se pot da jos fara demontarea barii fata.

Se desface bandoul si se desface surubul de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seat Altea nu are bandouri pe spoiler, cum are Golf/Golf Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat data jos bara pt. a demonta farurile la Altea.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am studiat niste topic-uri de pe vwvortex.com si tdiclub.com, m-am apucat sa desfac usa de la sofer sa vad ce e pe acolo. Am cumparat microswichul de la un magazin de profil (2,5 lei). Stupoarea a fost cand am desfacut usa de la sofer si am observat ca mufa care intra in broasca era taiata (deci lipseste) si pe usa soferului era montat un actuator de inchidere centralizata clasica. Pe sub volan am gasit si modulul. Bineinteles ca am incercat sa refac traseul, dar fara succes, fiind nevoit sa fac comanda de intreaga instalatie de cabluri din usa soferului. Am desfacut si celelalte usi si acolo situatie era asemanatoare, doar ca mufele erau prezente si taiate cablurile doar. Pentru inceput am scos actuatoarele de inchidere si am montat firele din modul pe motorasele din usi. Revin cu detalii.

Farurile am ales sa le inlocuiesc cu prima ocazie cand fac rost de niste banuti.

Am verificat si bateria si incarcarea. Concluzia a fost ca trebuie schimbata bateria.

de asemeni, am gasit pe sub bord si niste ramasite dintr-un sistem de alarma. Cumva Seat a echipat masinile cu Gemini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a avut alarma Gemini, cel mai probabil masina a fost cumparata de la Metrotehnica, ei ofereau gratuit alarma Gemini pentru masinile cumparate de la ei. Ciudat ce ai gasit in usi... probabil fostul proprietar a avut probleme cu inchiderea centralizata, avand switchurile arse, s-a hotarat sa o repare singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

''fosta masina (Peugeot 406)''.....sa inteleg ca anul asta ai facut trecerea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

sunt pe cale sa achizitionez un SEAT ALTEA 1.9TDI varianta cea mai accesoriata ...masina este din 2005 are 85000 km si vanzatorul vrea in jur de 6800 euro .....eu ne fiind cunoscator in de aproape a gamei siat asi vrea sa ca cer voua cateva sfaturi in legatura cu masina asta ...unde trebuie sa ma uit cand am sa o cumpar ...am uitat sa spun ca masina este recuperata de la leasing ...si cel de la care o cumpar eu este cred un samsar ....ce parere aveti despe alegerea me ..am hotarat sa o duc la verificare la galati sunt 2 servisuri care sunt mai competente ENA GROUP.SRL dealer SEAT si al doilea SCORPPION GALATI dealer VW .... in afara de cea ce imi poate da o scanare a comp. masini unde trebuie sa ma mai iut cu atentie la acest model ptr a nu avea neplaceri...

va multumesc anticipat si imi cer scuze operatorilor daca am postat gresit dar nu am gasit o sectiune care se refera la achizitia unei masini SH din romania tip recuperari leasing....

aici sint poze cu masina

post-69791-1280050882_thumb.jpg

post-69791-1280050892_thumb.jpg

post-69791-1280050900_thumb.jpg

Modificat de neamtzu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

pretul mi se pare foarte ok pentru dotarile care le are masina,insa chiar si pentru RO mi se par prea putini km parcursi in 5 ani.eu am un toledo pe benzina si am facut aproape 30 000 intr-un an.

verifica bine linia caroseriei sa nu fii fost lovita si revopsita.poti merge la ambele service-uri,insa cred ca la ENA ar fi mai indicat.fa-i o verificare amanuntita inclusiv la motor.

bafta la achizitie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca un istoric al reviziilor ar fi de asemenea binevenit, eventual cartea de service insotita de facturi.

Ca si nr. de km, discutia e relativa. Eu am o masina din 2005 care are 32.000 de km. Nu cred ca se poate standardiza nr. de km care trebuie facuti cu masina intr-o anumita perioada de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina a fot cumparata din Romania , ar trebui sa gasesti cate ceva despre istoricul ei la reprezentantele Seat, macar pentru perioada de 2, 3 ani cat a fost in garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima oara am vrut sa cumpar de la mevas un SEAT TOLEDO stii ca vb si cu tine despre ei ...pretul ajunsesera la 5500 euro si cand am trimis pe cineva sa il vada a zis ca este un dezastru nu mergea clima fusesera revopsit acea cateva furtune pe la motor anulate ....in fine un dezastri ...am vazut ca a cumparato cineva si acum a bagato dinou la vanzare pe autovit ... asta cred ca este cumparata de la DONA SEAT CONSTANTA ...parerea mea WELTAUTO...care am auzit ca sunt niste escroci ...dar am pe cineva la galati care munceste ptr WELTAUTO si poate il pun sa se intereseze inainte ... vineri ma duc sa vad masina eu ajung miercuri in tzara dar nu o pot vedea joi ptr ca vanzatotul munceste ....oricum vineri ii fac toate verificarile ...ptr ca prefer sa dau 1000-2000 in plus dar sa imi iau o masina care sa o pot sa o tin macar 2 ani

in urma cu cateva luni am cumparat o masina fara sa o vad ...am trimiso pe nevastamea ... un reno megane 2004 dci ...va jur ca nu mai vreau sa aud in viatza mea de masini franceze ....

am sa va tin la curent cu cea ce am sa fac ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ai mare grija cu WELTAUTO, eu am trecut pe la sediul lor din Militari atunci cand cautam sa cumpar seat-ul si am gasit un model destul de nou, relativ ok estetic si la pret (masina era recuperata de la Impuls Leasing) DAR baietii de acolo au "omis" sa imi zica ca nu mai are airbag-urile din scaune (husele au fost inlocuite sau cusute) si au incercat sa-mi explice prezenta martorului luminos de airbag la bord sub forma unei nealimentari corespunzatoare a acumulatorului auto; si ca nu era de ajuns, in timp ce ma uitam la/in masina (agentul de vz. era plecat de langa masina) am gasit in torpedo devizul de reparatie pt. o lovitura frontala (reparatie efectuata foarte recent la un serivce din Militari).

Succes,

Marius.

Modificat de B--NOX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti sunt intro dilema mare tare de tot !!! imi doresc mult un SEAT ALTEA SAU TOLEDO nu am probleme de bani ...dar vreau sa iau masina care mi se potriveste cel mai bine ...nu mai sunt un copil am o anumita varsta si nu pot umbla pe strada cu o masina preparata ... vreau o masina curata ...o masina serioasa .... poate ca si faptul ca anturajul meu toti sunt aproape insuratzi ......va rog sa ma ajutazi sa imi gasesc masina potrivita

am uitat sa intreb ceva .... ati auzit la cineva sa ii cada turbina sau EGR-ul sau alte chesti ...nu imi fac probleme ptr mecanica ...tip bucse,amortizoare .... bratze ..ca le pot pune la punct dar odaca umblat intrun motor nu o sa mai fie ca nou si asta imi este frica cel mai tare !!!

Modificat de neamtzu_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

daca nu e problema de bani,eu iti recomand sa mergi in Germania sa-ti iei o masina de 2-3 ani vechime,cu km putini.si eu caut de ceva vreme pe mobile.de si am vazut foarte multe oferte bune.

acum trebuie sa te hotarasti daca vrei diesel sau benzina.eu sunt chitit doar pe benzina si anume TSI.am vazut multe masini bune,dotate si cu km putini,ina pretul e undeva la 15000 euro.

diesel gasesti si mai ieftine.am vazut si prin RO cateva toledo,insa majoritatea erau diesel.

nu te grabi sa-ti iei ceva doar de dragul de a avea masina.stiu ca nu stai mult timp in tara,insa cauta cu atentie si rabdare.

ps.vezi ca a aparut si noua skoda octavia benzina cu GPL din fabrica la vreo 12-13000 euro,noua.daca nu aveam client deja poate o luai pe a mea :blah:

bafta!

Modificat de eug-vw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca tu pe a ta vrei sa o vinzi??

daca ai timp poate o vad si eu daca nu te intelegi cu celalalt cumparator ... am fost si am vazut cateva masini .... dar nu am gasit nimic sa imi placa va jur...chiar nu reusesc sa imi gasesc masina potrivita !!!

daca auziti pe cineva care care vinde o masina buna si care isi merita bani ... datimi un buzz!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu cea mai recenta problema: nu mi se mai deschide usa de la pasager nici dinauntru, nici din afara. Motorasul de la inchidere se aude cum lucreaza, cred ca a sarit surubul ala melcat de pe el. Problema e ca nu pot sa deschid usa sa o desfac sa vad ce e in broasca. Daca stiti vreo metoda, spuneti-mi si mie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

De vreo luna mi se aprinde in bord un led despre care am citit in carte ca ar fi martor stare faruri. Sta aprins cateva minute (10-15) apoi se stinge singur. Cateodata se aprinde si fara a fi farurile pornite. Ati mai patit asa ceva?

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e un martor asa ca in poza pusa de mine ca exemplu, sub forma unui bec, atunci ori este vre-un bec de la vre-un far sau stop ars ori nu face bine contact; se poate aprinde si cand farurile nu sunt aprinse deoarece acest martor masoara tot timpul tensiunea din momentul in care pui contact, ci nu doar cand aprinzi tu farurile.

Numai bine!

post-5905-0-74005800-1297798383_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma supara acelasi bec din bord si tirziu mi-am dat seama ca nu-mi mergeau becurile de pozitie de la numar,de pe haion..incearca.

Modificat de trotinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul din becuri este ars.

Verifica lunga/scurta/proiector ceata, acestea se ard cel mai des.

Daca comportamentul este aleator trebuie sa te gandesti la unul din becurile din zone cu probleme (mizerie, apa), becuri nr. inmatriculare, ceata spate, etc.

Proiectoarele de ceata n-ar trebui, dar poate ai activat cornering-ul sau esti din categoria acelora care merg cu ceata in orice imprejurare (ar fi pacat si mi-ar parea rau ca ti-am raspuns).

Becurile sunt monitorizate la rece, deci martorul nu se va aprinde in mers cu luminile aprinse daca in acel moment se arde vreunul, doar la un restart, dupa ce se trece prin faza de diagnosticare.

Modificat de alteacupra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!