Jump to content

Probleme AC [Passat CC]


alaraw
 Share

Postare recomandată

Astea sunt in ordinea care apar pe tester, unele se repeta. Din ce observ si eu cred ca este vorba ce 2 servomotoare dar chiar asa sa se duca ambele deodata? ma gandesc sa nu fie vreun fir intrerupt sau ceva sa le blocheze sa-si faca cursa.

B108C12Servomotor for blend-air flaps, leftShort circuit to plus

B108C11Servomotor for blend-air flaps, leftShort circuit to earth

B108C71Servomotor for blend-air flaps, leftActuator error

B109012Defrost flap control motorShort circuit to plus

B109011Defrost flap control motorShort circuit to earth

B109071Defrost flap control motoropen circuit

B109112Central flap control motorShort circuit to plus

B109171Central flap control motorActuator error

B109111Central flap control motorShort circuit to earth

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau panou climatronic defect.

sa desfaca panourile de sub bord si sa verifice fizic servomotoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Cred ca innebunesc!

De ieri, cand pornesc masina (si implicit porneste si ventilatia) bâzâie unul sau doua dintre servomotorasele din spatele gurilor de ventilatie centrale (timp de vreo 10-15 sec) si apoi se opresc si reiau bâzâitul dupa 10-15 sec de pauza.

cand activez ventilatia spre parbriz, bâzâie mai grav, cand activez ventilatia spre fata, bâzâie mai putin grav. dar bâzâitul provine parca din acelasi loc.

ciudat este faptul ca la actionarea acestor butoane de directionare, aerul este directionat corect spre parbriz (cand activez butonul spre parbriz) sau spre fata (cand este activat spre fata), la fel de corect.

doar zgomotul e problema care ma dispera. inainte de acest simptom, doar la activarea directiei spre parbriz se auzea un pacanit (de plastic) ca si cum clapeta ar fi sarit peste un mic obstacol pentru a se deschide pana la capat. in rest nimic altceva. 

cate servomotoare sunt incluse in sistemul asta de ventilatie la CC? 

la toata lumea se buleste v159, numa' la mine se bulesc alea care sunt mai greu de desfacut?!

Modificat de Romyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo 7, pune testerul si vezi care este problema la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am scanat cu OBDeleven si astea sunt erorile care nu se sterg. Care ar fi actuatorul acela care e blocat?

1.jpeg

2.jpeg

3.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am dus la un service in speranta ca ma rezolva cu pacaniturile, motorasele si erorile vietii, s-au facut ca stiu ce e de reparat si ca repara, si, pana seara s-a dus naibii toata reparatia pe care au facut-o oamenii ca nah... asa se repara romaneste. 

M-am prezentat cu problemele din pozele de mai sus si cu un zgomot surd (la pornirea AC-ului) din cauza acelui motoras de clapeta aerisire indirecta. Am descoperit motorasul cu problema care este localizat in spatele ceasurilor/cluster-ului (un pic mai la dreapta, cum marcat cu X in prima poza). Omul a dat jos ceasurile cu convingerea ca are loc pe acolo sa umble.

Am constatat faptul ca motorasul actioneaza clapeta care directioneaza aerul catre parbriz printr-un mecanism format din 2 piese: piesa semnalata de sageata rosie si piesa semnalata de sagetile galben si albastru. Motorasul invartea in gol pentru ca mecanismul nu era introdus bine in acesta. Am vazut ca fusese efectuata o reparatie anterioara in acelasi loc (unde erau urme de Poxipol, exact unde indica sageata galbena). Pentru ca cel care a efectuat reparatia anterioara, a incercat sa inlocuiasca motorasul, dar n-a avut loc sa stranga surubul indicat cu sageata verde, a hotarat sa rupa acea ureche a motorasului, strangand motorasul doar in 2 suruburi (in loc de 3). 

Dupa ce s-a chinuit vreo 2 ore sa-i gaseasca pozitia motorasului si sa incerce sa le aseze la loc, le-a pus la loc, mi-a aratat ca nu mai scoate niciun zgomot. A pus la loc ceasuri tot si cam aia a fost. Ajung acasa si mai dau scanare cu OBDeleven, si raman cu 2 dintre erorile de mai sus (mai putin cea cu B10B871 - Actuator jammed). Am incercat sa fac Basic Settings si calibrare dar erorile n-au disparut. Am mai actionat inca de 2-3 ori butonul de directionare a aerului catre parbriz si a crapat ceva pe acolo, caci acum se aude motorasul care invarte in gol vreo 10 secunde (pana se opreste). 

Unde credeti ca gasesc pe cineva care sa se priceapa sa rezolve problema asta? Gasesc sa comand piesele care actioneaza clapeta respectiva? Se pot schimb pe la ceasuri sau trebuie dat jos tot bordul?

1.jpg

33.jpg

Modificat de Romyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Revin cu update-uri:
dupa ce am cautat 2 saptamani persoane care sa se bage la demontat bordul pentru a schimba servomotorul v107, am gasit pe cineva (in ferentari) care mi l-a schimbat pe v107 dar si pe v213.
Dupa stergerea erorilor de mai sus, am mai ramas doar cu cea atasa, desi toate servo-motoarele lucreaza bine, aerul vine pe toate gurile de ventilatie, nu e nimic blocat si nu sunt zgomote.  

3.jpeg.3d7efed0d31108f7e4e34db83b5ce572.jpeg

Modificat de Romyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Probleme AC [Passat CC]
  • 4 months later...

Imi poate da cineva o parere despre valorile din poza atasata? Testul a fost facut pe LO cu AC on la turatie maxima cam dupa 1 minut de la pornire. Masina e din 2011 si nu s-a umblat niciodata la freon. Cateodata cand e foarte cald am senzatia ca parca nu mai baga ca atunci cand era tanara :D

A  incarcat cineva in reprezentanta? As fi curios de un pret /100g freon.

ac.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pic cam mici valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi cauza? Freon mai putin?

Si care sunt valorile normale la o incarcare 100%?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. 

Am o problema acustica: eu de fel, merg mereu cu AC-ul + Ventilatie pornite (fie ca e vara, fie ca e iarna) si totul merge frumos (am aer rece pe Low, am caldura pe High). Zilele trecute, cand am oprit AC-ul am auzit ca motorul devine mai zgomotos, ce suna ca un motor de diesel mai vechi (care toarce cu tråncånit-ul specific motoarelor diesel din anii 2000-2004). Cand repornesc AC-ul/Ventilatia , dupa 1 secunda dispare tråncånitul si se aude smooth, daca opresc din nou AC-ul/Ventilatia, apare iar tråncånitul, si acest proces se repeta de fiecare data cand opresc AC-ul (de pe butonul de AC sau Ventilatia, de pe rozeta de ventilatie). Zgomotul se aude din zona de accesorii-role-distributii, doar ca distributia am schimbat-o acum 1000 de KM (masina are acum 169500 km). 

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceiasi problema am sesizat.o si eu,inca nu imi dau seama care ar fi problema!compresor nou,rola intinzator accesorii noua.

 

Modificat de Edy_77
Quote la postul anterior e interzis prin regulament
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,Vesnica problema cu Clima . tot imi pierde freon ( cam in 3 luni ) nu am idee pe unde ... (pierdere in jur de 380 g de freon )

 In sensul ca am fost la 3 Service -uri din Timisoara.  S-au uitat cu UV , nici-o urma sa vada ...

Mi-au bagat freon , apoi s-a pierdut din nou 

Au verificat compresorul sa vada cum functioneaza, totul pe verde in parametrii 

Dupa o solutie nu mai stiu numele.... intr-o injectie ca ar  avea por mic si acolo se pierde. si se depune . Nici cu aia  .

Eu observ ca atunci cand  raman fara freon , aud un suierat la ventilatie cand pornesc si cand o opresc  , ca si cum nu mai are presiune . (psssssssss) 

Ma puteti indruma spre alta solutie va rog frumos. 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 7/14/2020 at 10:59 PM, Romyy said:

Salut. 

Am o problema acustica: eu de fel, merg mereu cu AC-ul + Ventilatie pornite (fie ca e vara, fie ca e iarna) si totul merge frumos (am aer rece pe Low, am caldura pe High). Zilele trecute, cand am oprit AC-ul am auzit ca motorul devine mai zgomotos, ce suna ca un motor de diesel mai vechi (care toarce cu tråncånit-ul specific motoarelor diesel din anii 2000-2004). Cand repornesc AC-ul/Ventilatia , dupa 1 secunda dispare tråncånitul si se aude smooth, daca opresc din nou AC-ul/Ventilatia, apare iar tråncånitul, si acest proces se repeta de fiecare data cand opresc AC-ul (de pe butonul de AC sau Ventilatia, de pe rozeta de ventilatie). Zgomotul se aude din zona de accesorii-role-distributii, doar ca distributia am schimbat-o acum 1000 de KM (masina are acum 169500 km). 

Aveti idee ce ar putea fi?

Salut. Aceeasi problema o am si eu. Ai reusit sa rezolvi ceva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, vin și eu cu o problema la al meu CC. Când pornesc AC-ul, ventiloarele pleacă de abia după câteva secunde bune iar asta nu mereu, uneori nu pleacă deloc. 
Problema mea este ca, dacă este ft cald afara și stau pe loc, ventiloarele nu pornesc când cuplez AC-ul iar dacă încep sa merg cu o viteza de 80+km/h, începe sa mi bage și aer rece.

Ce ar trebui sa verific sa văd de ce nu mi pleacă mereu ventilatoarele iar dacă stau pe loc nu pleacă deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa schimbi compresorul de AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua,

 

Imi spuneti va rog ce motor/motorase trebuie verificat/e pt erorile B1091 54 + B108B 54 si unde se gaseste/gasesc?

Pt eroarea B10A6 13  ce trebuie verificat mai exact?

 

Masina in cauza : Passat cc, 2.0 TDI , 170 CP

 

Va multumesc.

B106A 13.PNG

B108B 54.PNG

B1091 54.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici cablaj si termistor scaun.

De inlocuit servomotor recirculare si distributie aer fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Florin:)

Am cautat schita pt passat cc,am gasit ceva, dar nu sunt sigur ca este buna.

Poti te rog sa imi confirmi daca este buna sau nu?

""De inlocuit servomotor recirculare si distributie aer fata" - vorbim despre un servomotor sau doua?

Imi poti confirma care este/sunt?

 

image.thumb.png.975dd7af525b5d7fcb7080f9d0e9b61c.png

 

Multumesc,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui niste intrebari...... cate erori ai in pozele tale referitoare la motorase? la cate motorase se refera ?

 

Ai 2 erori pe 2 motorase, deci trebuie schimbate 2 motorase. Unul este v425 si celalalt V426.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

In primul rand, multumesc pentru confirmarea motoraselor!

 

Legat de "intrebari", daca nu sunt sigur prefer sa mai intreb, chiar daca pt tine sau pt altii care sunteti specialisti in domeniu, probabil ca sunt niste intrebari care nu-si au rostul.

Daca eram specialist in domeniu, cu siguranta nu mai apelam la ajutorul vostru!

 

 

Zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, nu stiu ce sa zic, dar, cel care ti-a facut diagnoza nu ti-a spus exact despre ce e vorbva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza am facut-o la un prieten, care nici el nu este specialist:)

 

Pana sa ajung la un service, as vrea sa ma documentez bine despre problema.....

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!