Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 85CP


Florinutzu
 Share

Postare recomandată

Treaba cu palierul de putere este poveste de adormit copii.Este ca si cum te-ai uita din spatiu la pamant.Totul este plan.Acelasi lucru si cu palierul. VW a facut o medie pe plaja respectiva de turatii si "hop top" palier de putere doar de dragul marketing-ului.

Turbinele sunt identice , iar motorul din cate stiu atat chiulasa cat si blocul au aceleasi coduri la ambele variante.

P.S : tubrina cu geometrie variabila este prezeneta doar la cateva benzinare porsche si parca subaru impreza sti.Ea este mai des intalnita la diesel , cred ca 1.6 tdi-ul ar avea la VW

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miti

    8

  • manatee

    6

  • Claudiu CC

    6

  • danb1974

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai asta ar insemna ca la revizie daca dau si eu acolo o atentie mi-ar putea pune softul de 105 cai... Ca din ce ai spus tu eu asta inteleg. E acelasi motor, aceeasi turbina, dar difera softul.

Dar daca as face asta nu stiu daca o sa mai corespunda la noxe cand o sa fie vremea ITP-ului.

Daca are cineva mai multe lamuriri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai auzit chestia asta si sunt tare sceptic in privinta ei. Sunt destul de sigur ca e si o diferenta de componente intre 85/86 cp si 105 cp. Altfel, VAG a dat lovitura cerand doar pe alta harta a ECU ~700 euro in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin... Dar si la 2.0 TDI exista vreo 3 game de putere si motorul este acelasi, din cate stiu eu. Aici de ce ar fi altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la Renault este diesel de 1.5 cu 75 si 90 de CP, dar au componenete schimbate, nu numai soft!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai putin... Dar si la 2.0 TDI exista vreo 3 game de putere si motorul este acelasi, din cate stiu eu. Aici de ce ar fi altfel?

La 2.0 TDi stiu sigur ca sunt diferite unele componente intre versiunile de 110, 140 si 170 cp. Cel putin injectoarele si turbina sunt 100% sigur diferite.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ITP masina nu trebuie sa aiba un anumit coeficient al noxelor pentru fiecare motorizare , acesta este universal

La benzina nu trebuie sa depaseasca XXXXX , la diesel nu trebuie sa depaseasca XXXX

Ca si informatie la benzina este foarte permisiv testul de noxe.Nu prea am auzit de benzinare care sa nu treaca ITP-ul .Poate sa manance foarte mult ulei sau sa fie ceva de WRC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din ce am gasit , codruile pentru urmatoarele repere sunt identice la 1.2 tsi de 77 si 63KW

Bloc motor : 03F 103 101

Chiulasa : 03F103 351 A

Axa cu came : 03F 109 101D

Rampa injectie : 03F 133 320 C

Injector : 03F 906 036 B

Turbina este identica

Ahaaaa , gata am gasit: difera ECU : 1.2 tsi de 77KW : 03F 906 070 AJ si 63KW: 03F 906 070 BJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Pai asta ar insemna ca la revizie daca dau si eu acolo o atentie mi-ar putea pune softul de 105 cai... Ca din ce ai spus tu eu asta inteleg. E acelasi motor, aceeasi turbina, dar difera softul.

Dar daca as face asta nu stiu daca o sa mai corespunda la noxe cand o sa fie vremea ITP-ului.

Daca are cineva mai multe lamuriri...

Nu se poate face upgrade-ul cu o mica atentie, chiar si pt update de soft se face on-line prin uzina. Deci doreii de la porche nu fac decat sa apese pe butoane, nu ei fac upgrade-ul de soft propriuzis.

Evident daca dai cateva mici atentii si la "uzina" probabil se rezolva. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie trebuie sa copiezi softul de la o masina de 77KW si pe urma sa il rescrii la 63KW.Cred ca orice tuner care are scule pentru ECU-ul de 1.2 poate sa te ajute .Trebuie totusi sa fie o smecherie cu ECU-ul acela diferit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o smecherie. Toti prducatorii de componente electronice si softuri fac smecherii de genul asta. De exemplu la producatorii de automate programabile folosite pentru automatizarea uzinelor si ehipamentelor fac exact lucrul asta. Intr-o gama de produse aparent diferite stau aceleasi componente electronice care sunt configurate altfel prin soft. Asta inseamna ca nu sunt active toate functiile posibile ale placii. Cu cat dispozitivul este mai scump cu atat are mai multe functii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Daca ar fi asa de simplu ne-am tuna toti motoarele zilnic cu un laptop... Soft-urile sunt protejate si nu e chiar asa usor sa le modifici.

Mai bine vorbeste cu @voinea, el mi-a spus ca se poate face din 85 - 105 dar depinde ce soft ai pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stai asa, daca e acelasi motor de ce nu se poate face de la 85cp la ~120cp sau la cat se duce cel de 105cp?

Altfel spus, remaparea ar trebui sa fie asa :

105cp ----> ~120cp (sau la cat se remapeaza el);

85cp ----> 105cp ~120cp (valoarea la care se remapeaza cel care are 105cp stock).

In continuare mi se pare dubios ca cei de la VAG cer ~700 euro in plus pentru (doar) harti ale ECU diferite.

Altfel, daca e adevarat, e o veste buna pentru toti posesorii de 1.2 / 85cp.

Modificat de dudu
editare la cerere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si pentru o treapta de viteze in plus, 85cp are 5+1 , 105 cp 6+1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru garantie in caz ca iti pica motorul,un soft de la o firma care asigura garantie integrala pe motor cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte, cazul a fost rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, chiar e foarte posibil sa fie acelasi motor, identic, doar ca este modificat sa urce simtitor mai greu in ture dupa 3500 (mai ales dupa 4800). De obicei, variantele mai puternice apar primele . Cazul 1998 Mercedes-Benz a creat motorul 220 CDI de 125 cai, dupa care, in cateva luni a scos si varianta mai trainica 200 CDI.

Nu au legatura cu caii putere cu fortarea motorului, ci cuplul, acela pune stres pe componente.

Iei un motor cu 86 de cai si 160 Nm si il faci sa aiba 160 de Nm de la 1500 rpm pana la 5000 rpm, unde va produce 112 cai. Teoretic, va fi mai liniar si nefortat decat unul de 105 cai si 175 Nm de la 1500 la 4100.

Modificat de polotsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca spui tu ceva Polotsi. De ce si la 1.4TSI , cel de 122CP pare a fi cel mai fiabil dintre toate variantele prezente pe piata: 122(125)-140-160-170-185CP cu ai sai 200Nm fata de 240 sau si mai multi Nm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master_Blaster

Sunt 2 motoare f diferite 1.4tsi, vestitul cu compresor mecanic si turbina (140, 160, 170 si 180+cp) si cel numai cu turbina (cel de 122/5cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am postat aici pentru ca nu am putut descide un nou topic. Am un mk6 1,2tsi de 85cp ieri am constat cu surprindere ca la baza bidonasului cu lichid de frana pe sistemul de servofrana, nu pe conducte, erau urme de lichid de frana cu praf, intradevar in aceea zi am trantit vreo doua frane puternice. Am dat fuga la Cardinal Constanta ca eram prin zona, nu mai era nimeni la service dar am gasit pe omu responsabil cu servicul a venit omu mare meserias a inceput sa traga ca nebunu tipic romaneste de borcan sa vada daca curge, de imi venea sa-i dau cu capota in cap si mi-a spus ca nu se vede ca ar fi curs mult si mi-a spus sa sterg cu o carpa sa vad daca mai apare sa revin. Am mai fortat franele de cateva ori dupa ce am sters dar nu a mai umezit, oricum sunt cu ochi pe borcan ca nu mi se pare normal sa prelinga. A mai avut cineva aceasta problema?

De asemenea mi sa spus ca se face rechemare la acest tip de motorizare deorece exista fluctuatii ale acceleratiei la relantii si se monteaza o garnitura la o tija si se face resoftare si de asemenea cica ar fi probleme la lantul de distributie deorece acesta s-ar intinde, acest lucru observandu-se pe la 30000 de km, acest lucru concretizandu-se intr-un uruit la pornire, deci lantul trebuie schimbat. La Constanta cica a zis cel de la service ca au schimbat 5 motoare deorece s-a rupt lantul si mi-a aratat un motor care trebuia pus pe o masina cica busita pe aceasta problema cu lantul. Aveti cunostinta de asa ceva? Masina mea are 8000 de Km si am achizitionat-o din semnatura in oct 2011, avand an de productie 2012.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Atentie: pentru cei cu motor 1.2 TSI 85CP, in data de 25 martie s-a transmis o rechemare in service pentru un update de software la turbina. Cei in caz, sunati si faceti-va programare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de 86 de cai motorizarea :D , modificati-va la Motorizare , eventual si la Topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baga o jumatate de cal..putere :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial e listat ca 63kW / 85cp

Cit are de fapt?

Modificat de danb1974
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!