Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.2 TSI - 85CP


Florinutzu
 Share

Postare recomandată

Am avut marea surprindere sa constat prezenta in configuratorul pentru Golf 6 a noului motor :

1.2 TSI de 85CP care dezvolta un cuplu de 160Nm in intervalul 1500-3500 rpm.

Cutia este in 5 trepte fata de cea in 6 trepte a tsi-ului de 105 cp.

Din datele gasite in configurator astazi 8.iunie.2010 (specific data pentru ca ofertele se modifica in timp), pretul este cu doar 270 euro (fara tva) mai mare decat pretul pentru motorul 1.4mpi si anume :

10.944 - Trendline 1.4mpi 80cp

11.216 - Trendline 1.2tsi 85cp

Tinand cont de diferenta destul de mica intre cele doua motoare, constat ca se pregateste terenul pentru un nou motor entry level in timp ce pentru batranul si fiabilul 1.4mpi soseste un bine meritat apus. In alte tari 1.4mpi deja a disparut din oferte.

Este evident ca dupa datele tehnice 1.2tsi / 85cp are performante net mai bune decat 1.4mpi acum ramane de vazut fiabilitatea acestui nou motor si mai ales a turbinei. Numai timpul va putea sa ne spuna mai multe despre fiabilitate.

Probabil e prea devreme pentru a cere posesorilor pareri concrete privind utilizarea acestui motor insa pe masura ce vor aparea ii rugam sa posteze aici.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • miti

    8

  • manatee

    6

  • Claudiu CC

    6

  • ilhan02

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu sunt curios daca e diferita turbina fata de varianta de 105cp.

Turbina mea e mica, banuiesc ca cea de la 105cp e si mai mica si sunt curios cat de mica poate sa fie turbina de pe 85cp :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai gasit ceva date tehnice :

1.2 tsi 85 cp (la 4800rpm).

Cuplu 160Nm (1500 - 3500rpm)

Viteza maxima 178km/h

100km/h in 12.3 sec (fata de 14 sec pentru 1.4mpi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma surpinde faptul ca in Germania nu gasesc nimic despre acest motor.Nici in configurator nu apare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am vazut ca vw.ro au introdus in configurator acest motor am tot cautat date tehince pe vw.de dar fara scucces! :blah:

Norocul mi-a suras pe volkswagen.cz, spre surprinderea mea inca mai sunt datele tehnice pentru 1.4, astfel puteti sa faceti comparatie intre cele doua motorase!!

Modificat de psyk3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rex

Posibil sa fie aceeasi miscare din punct de vedere tehnic ca si in cazul lui 1.8 TSI de 160 respectiv 120 hp.Ciudatele cai de marketing la VAG, dar poate totul este in interesul consumatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutari,

Vineri, 15 oct., voi ridica din curtea dealerului noul meu G6 1.2 tsi, 85cp, TL, cu ceva optiuni precum climatronic pe doua zone, rcd 310 cu 8 incinte acustice, cotiera & proiectoare ceata, manere si oglinzi in culoarea caroseriei, culoare silver reflex, scut protectie.

Aveam de ales intre cea de mai sus si un 1.2 tsi 105cp, M6, TL, alb, cu aceleasi dotari suplimentare + volan, schimbator si levier frana de mana imbracate in piele.

Pentru drive-test am avut disponibile ambele modele.

Mentionez ca eram hotarat sa-l achizitionez pe cel alb (105cp), cu toate ca dealerul m-a informat in prealabil ca nu exista nicio difierenta notabila intre cele doua privind elasticitatea, capacitatea de accelerare, etc., ci doar o diferenta de pret de aprox. 1000E.

Cu toate ca inca eram sceptic, dupa ce le-am condus pe amandoua, a trebuit sa-i dau credit celui cu 85cp.

Pe parcursul testului, in masina am fost 4 persoane (cantarind aprox. 340kg), s-a rulat atat in mediu urban, cat si extra-urban, regim de viteza intre 10-140km/h. Pe tot parcursul testului, motorul nu a dat niciodata impresia ca se afla in dificultatea, ba chiar m-a impresionat lejeritatea, usurinta si elasticitatea pe care le-a manifestat in momentul in care urcam in turatii sau doream sa ajung intr-un anumit regim de condus.

Nu ma intelegeti gresit, nu este ceva fenomenal din punct de vedere al accelerarii, nu ofera senzatii tari, insa nici nu imi doream asta.

Tot ce imi doresc este o masina de familie "cinstita", care ma poate duce din pct. A in pct. B in siguranta si comfortabil, iar acest G6 1.2 tsi 85cp reuseste asta cu stil. Este masina care iti transmite senzatia ca te poti baza pe ea.

Acelasi sentiment trait si in motorizarea cu ceva cai in plus. Insa, in opinia mea, nicio diferenta intre cele doua, doar cea pecuniara, care nu se justifica. Nu vreau ca posesorii de 1.2 tsi 105cp sa o ia ca pe un afront, e doar ce-am simtit eu.

Ca o paranteza, in ultima luna am facut drive-test cu aproape toate compactele disponibile (mai putin segmentul premium) si, exceptand Seat Leon (ce-i drept cu o motorizare net superioara celei a golfului) la capitolul "driver's car", unde am simtit-o usor peste Golf, in rest, fara a fi subiectiv (cu toate ca e foarte greu), G6 iti lasa acea impresie, senzatie, de lucru bine facut pe care celelalte, dupa parerea mea, n-o reusesc inca.

In incheiere, sunt convins ca am facut cea mai buna alegere (am mai experimentat acest sentiment atunci cand m-am casatorit :icon_thumright: ) si, pe masura ce voi parcurge km, voi reveni aici cu noi impresii.

Cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia astept sa dau o tura cu ea robert. Cum i-am zis si lui Iulica, trebuia sa iei 1.4 tsi-ul. mai era ceva in plus, insa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@robertpaul, si in opinia mea ai facut o alegere excelenta si sper sa te bucuri cat mai mult de ea. Daca se poate, spune-ne si noua la ce pret ai reusit achizitia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma surprinde ca la noi apare inaintea tuturor.

Eu aveam 1.2 TSI cand la nemti si englezi de abia se zvonea ca va aparea - cred ca ne folosesc ca.... cobai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a parea absurd,am mers cu 1.2 tsi,cel de 105 cai...e corect si atat,pt un nepasionat,te duce de la A la B.dar totusi cel de 85,4 persoane,140 km/h,si zici ca merge super?ceva nu se leaga...mai e un pic si sta langa GTI.no offence.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cu ce-l compari, cel 1.2 TSI 85 CP sunt sigur ca e mult peste 1.4 MPI 85 CP ca si performante, asa cum 1.2 TSI 105 CP e peste 1.6 MPI 102 CP ca performante. Consumul sunt sigur ca va fi cel mult acelasi, iar de acceleratii si reprize cred ca nu e cazul sa discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa raspund in numele lui Robert:

Este familist, asezat, de felul lui. faptul ca ajunge la 140 km/h cu 4 persoane, e super suficient, mai ales in tara noastra, si in orice alta tara care are limitari de viteza, inclusiv pe autostrada.

Tot ce imi doresc este o masina de familie "cinstita", care ma poate duce din pct. A in pct. B in siguranta si comfortabil, iar acest G6 1.2 tsi 85cp reuseste asta cu stil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta m-am gandit si eu. Nu toata lumea isi doreste o masina de 200 CP care ajunga de la 0 la 100 km/h in 6 secunde. Unii isi doresc sa mearga de la A la B cu familia confortabil, chiar daca ajung cu o ora mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar o clipa nu am intentionat sa percepeti postul ca fiind rautacios...insa asta este.vorbeam de corectitudinea motorizarii,in antiteza cu 85 cai,4 persoane,140km/h.atat.

Stiu ce inseamna astfel de date,si pare o vesnicie ca si timp,oricati copii ai avea,sau de incet ai merge.

Ideea era sa fim realisti in explicatii,pt viitori cititori.daca am deranjat,ma scuzati.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare o vesnicie, avand in vedere ca zi de zi conduc o masina de clasa mica cu motorizarea 1.4 MPI 75 cp. Diferenta intre masina mea si un Golf cu motorizarea 1.4 MPI este de 100 kg si sunt sigur ca se misca aproape la fel cu masina mea. In 90% din timp nu ai nevoie de o motorizare de 200 CP pentru a conduce in limite legale, daca stii sa anticipezi si sa conduci preventiv. Ma cam indoiesc ca daca circuli cu un Golf GTI si cu unul 1.2 TSI 85 CP in limite legale diferenta de timp intre cele doua pe o distanta mare (500 km) va fi mai mare de cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, in fond un autoturism cu un motor mai puternic isi va arata superioritatea la un drum lung si nu in oras, unde viteza legala este 50km/h. Si eu afirm ca este un motor bun pt cineva care conduce 90% din timp in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In continuare nu vorbim acelasi subiect.ma refeream la faptul ca x poate citi aici ceva,iar cand va face un drive test,va zice:mama ce prostii vorbeau aia pe forumul ala...atat.e clar ca parerea mea nu trebuie sa coincida,dar sa fim totusi obiectivi.

Oare daca dam drumul la aer,se simte?ca o frana?

Langa GT am acasa si un seat ibiza 1.4,iar condusul preventiv pe care il explicati aici se rezuma la a nu face depasire cu 4 persoane in ea,decat daca ai 2 benzi pe sens

Inca odata,sper sa ma fac inteles.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Cu tot respectul, insa nu vad ce a fost asa de influentabil la postul lui RobertPaul. Citez "Pe parcursul testului, in masina am fost 4 persoane (cantarind aprox. 340kg), s-a rulat atat in mediu urban, cat si extra-urban, regim de viteza intre 10-140km/h. Pe tot parcursul testului, motorul nu a dat niciodata impresia ca se afla in dificultatea, ba chiar m-a impresionat lejeritatea, usurinta si elasticitatea pe care le-a manifestat in momentul in care urcam in turatii sau doream sa ajung intr-un anumit regim de condus. " Ce este gresit???? Pana la urma omul a spus o parere in topicul adresat motorizarii pe care el o va avea in curand. Daca tu crezi ca cel care este in cautarea unei noi masini, ar putea sa se ia dupa un singur post....Si te rog, hai sa nu deviem prea mult de la subiect, stiu ca esti un user serios.

Modificat de Lotta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

In primul rand as vrea sa multumesc tuturor pentru deschidere si implicare.

In alta ordine de idei, daca aprecierea mea a fost a fost prea entuziasta, iertati, va rog, insa cu siguranta n-am urmarit sa-i acord motorului 1.2 tsi 85cp mai mult credit decat i se cuvine. Asa cum am mentionat si-n postul anterior, este un motor cinstit, care insa m-a surprins placut. In niciun caz demn de performantele unui 1.4 tsi sau gti.

@CRISTI K Masina a costat 52797 lei.

O seara placuta va doresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vali ai cumva idee exista compresor+turbina pe ambele variante 1.2TSI-85cp si 1.2TSI-105cp?Oricum ar fi nici teoretic nici practic cel de 85 nu poate fi mai puternic.Dealerul incearca sa vinda masini si de multe ori nu este obiectiv ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La g6 exista compresor decat pe 1.4 de 160cp ,restul au doar turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect doar turbina exista pe 1.2 tsi.

Iar la ce s-a discutat mai devreme intradevar 1.2 tsi trage frumos are timpii lui de accelerare si e mai nou ca tehnologie fata de 1.4.

Nu se poate compara un 1.2 tsi cu modele mult mai performante, diferenta este in depasiri pe drumuri cu o singura banda pe sens unde o masina superioara ca motorizare o face foarte lejer pe cand la un motor mai mic iti ia mai mult pe contrasens si poti avea ezitari in a intra in depasire la un tir de exemplu, ca la viteza constanta pe autostrada la mers legal ar trebui sa fie acelasi timp din A in B.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dar a omis chestiunea ca cel de 105 CP venea echipat cu o cutie cu 6 rapoarte, fapt ce facilita economia. Ce turatie are cel de 85 in viteza 5a? la 100

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

@georgeydd60

La 100km/h acul turometrului e situat undeva la 1900-2000, la 120 km/h acul turometrului sta pe 2500, iar la 130km/h aprox. 3000.

In alta ordine de idei, dupa 700km parcursi (ploiesti-buc, ploiesti-brasov, ploiesti-targoviste + oras), tot ce pot spune este... WOW!!!

E o reala placere sa te afli in spatele volanului, iti doresti sa petreci cat mai mult timp acolo si iti lasa impresia ca ai putea sofa la nesfarsit.

Si asta nu se datoreaza numai faptului ca e masina noua, ci mai degraba felului cum a fost totul gandit pentru ocupantii acestei masini.

M-au incantat: ergonomia, directia ferma, stabilitatea in curbe, "scanteia" de care ai nevoie in cazul unei depasiri rapide, calitatea interiorului, antifonarea.

Puncte slabe.... vorba celor de la topgear... "plictisitor de bine facut".

Asta e Golful meu si-mi place din ce in ce mai mult.

Seara placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!